ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.08.12
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
4 (ad) ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 79 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel frumos dar o parte din personal lasa de dorit...

TIPĂREȘTE

Frumos hotelul dar cand am ajuns seara, receptionera a omis sa ne aduca la cunostinta ca pentru cele 3 nopti de cazare pentru 2 camere (total 2440 lei) aveam pachetul Beauty in care intrau unele facilitati. Dintre aceste facilitati ma interesa in mod deosebit masajul. Dupa o zi am solicitat la receptie o programare la masaj. Mi-a spus ca ma costa 100 lei o ora. Dar cand am intrebat-o despre pachetul de 3 nopti mi-a spus ca imi da vaucher pentru biliard, bowling sau ca pot merge la sauna, jacuzzi, piscina. Acestea nu ma interesau. Eu doream masaj. In fine, dupa ce si-au dat seama ca nu au argumente m-au programat la masaj la orele care au dorit domnisoarele receptionere. Am acceptat fericita ca pot face masaj desi ora era 21,00 seara. Ajunsa la cabinetul de masaj, maseoza s-a eschivat spunandu-mi ca e obosita si sa vin ziua urmatoare. Ziua urmatoare plecam. Oricum si ziua urmatoare aveam programare la al doilea masaj asa ca am insistat sa-mi faca si primul masaj din seara respectiva. Nu a avut ce sa mai spuna dar ce credeti ca a urmat... In ambele zile m-a asezat pe un prosop semiumed pe care a stat domnul care fusese inainte programat. Igiena din acest punct de vedere nu exista! Apoi, asa zisul masaj a fost facut in bataie de joc, foarte superficial ca sa nu spun absolut execrabil. Maseoza butona mesaje pe mobil in timp ce doar cu o mana executa masajul uitand din cand in cand sa miste degetele de la mana cu care masa ca-ci cortexul ei era concentrat spre degetele care butonau mesaje sau isi verifica casuta postala electronica. I-am multumit in final totusi desi imi era jena de tratamentul umilitor la care ma supusese si mi-am luat la revedere. Nici macar nu mi-a raspuns la plecare pentru salutul de la revedere pe care il spusesem eu. Foarte urat!

Conducerea hotelului ar trebui sa aibe in vedere faptul ca personalul angajat la un hotel de 4 stele este foarte important! Respectul care trebuie acordat clientilor lasa de dorit in cazurile expuse de mine. Pacat! Am ramas cu un gust amar si nu pot sa nu-l impartasesc si altor persoane. Deci, atentie la ce vi se promite si ce vi se ofera!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de IustinaiI in 19.08.12 20:19:46
Validat / Publicat: 19.08.12 21:42:02
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1833 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (IustinaiI); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 79.20 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [19.08.12 20:42:43]
    »

    @IustinaiI, bine ai venit pe site si multumim pentru impresii.

    Din cauza nivelulului redus de detaliere referitor la conditiile de cazare propriu-zise: camere, bucatarie & masa, imprejurimi ... articolul nu primeste PMA standard, alocate in mod obisnuit [PMA standard = puncte de multumire-apreciere standard = din partea echipei administrative].

    Speram sa gasesti timp si sa completezi si aceste aspecte - astfel incat sa putem totusi reda articolului "votul site-ului" (si implicit posibilitatea de votare a lui de catre ceilalti membri).

    Poti folosi linkul EDIT IMPRESII (afisat cu rosu sub textul trimis). Dupa eventuala publicare, completarile se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de fata).

    - -

    Te rugam totodata sa precizezi daca data sejurului - ianuarie 2012- este corecta.

    webmaster
    [19.08.12 21:50:29]
    »

    Articolul a fost publicat cu data schimbata in AUG-2012.

    Rugam autoarea sa ne corecteze daca sejurul a avut loc in alta perioada.

    HYUNDA-I
    [19.08.12 22:54:32]
    »

    Buna seara!

    Cunosc foarte bine managementul acestui hotel care se preocupa de calitatea serviciilor prestate, de angajati dar mai ales de satisfactia turistului si fidelizarea acestuia. Faceti cunoscute d-nei manager toate aceste nemultumiri, sigur nu stie ce comportament real au unii angajati.

    rita
    [19.08.12 23:05:59]
    »

    Aoleo, horror. Si nu i-ai zis nimic de dulce tipei de la masaj? Cred ca o strangeam de gat.

    Citesc din ce in ce mai des despre clienti jigniti crunr de personalul hotelier de prin toata tara asta. Si invariabil toti spun ca hotelierii le vorbeau urat iar ei, clientii, pastrau un ton civilizat din dorinta de a nu parea mahalagii. Asa am facut si eu pana mi s-a acrit si am inceput sa raspund cu fix acelasi ton. Si mi-a fost bine. Pe astia ca maseuza ta, trebuie sa-i taxezi caci altfel nesimtirea lor va perpetua si vor ramane cu impresia ca asa e normal sa se poarte.

    Vacante placute in continuare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    International
    [12.09.12 11:32:05]
    »

    Deoarece punctul dumneavoastra de vedere este foarte important pentru noi, am investigat foarte atent problemele pe care ni le-ati semnalat. Dorim sa clarificam urmatoarele aspecte:

    • deoarece la momentul rezervarii initiale nu ati ales pachetul Beauty receptia a dedus, in mod eronat desigur, ca nu ati fi interesata de aceste servicii. Ofertele noastre sunt optionale si nu sunt impuse de receptie clientilor.

    • deasemenea conform procedurilor hoteliere prosopul utilizat la masaj este intotdeauna de unica folosinta.

    Regretam neintelegerea cauzata in mod neintentionat de colegii nostri. Dorim de asemenea sa va asiguram de remedierea imediata a acestor neplaceri si sa va promitem ca urmatoarea dumneavoastra sedere va fi mult mai placuta. Va multumim pentru impresiile impartasite pe acest site.

    A dumneavoastra,

    Nicoleta Baruta

    Director Operational

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    HYUNDA-I, International, rita
    Alte impresii din această RUBRICĂInternational Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.77565217018127 sec
    ecranul dvs: 1 x 1