ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.08.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 14 ani, respectiv 10 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel bun, servicii proaste

TIPĂREȘTE

Am fost intr-o mini-vacanta la Neptun, hotel Recif, la inceputul lunii august 2012. Avand copil mic (10 luni), nu am cautat mai devreme hotel, nestiind daca si cand vom ajunge pe litoral in vara aceasta, ci am mers pe ce am gasit disponibil cu o saptamana inainte de plecare.

Tin sa multumesc celorlalti utilizatori AFA, care, prin impresiile lor, m-au ghidat in alegerea hotelului. In felul acesta am reusit sa evit destinatiile de 2 sau 3 stele pe care agentiile de turism mi le ofereau ca alternative la ce am fi vrut noi si care s-ar fi dovedit o experienta si mai nereusita.

Sunt de acord cu ce au spus si ceilalti turisti cazati la Recif, Neptun. S-au facut imbunatatiri hotelului, se vede intentia laudabila de a schimba un hotel comunist intr-o oaza de confort si relaxare. Insa, nu stiu de ce, dar se pare ca s-au poticnit undeva pe drum. Iar serviciile lasa mult de dorit.

Sa o iau punctual:

1. Camerele sunt OK, putin cam mici (noi am avut si un pat extensibil pentru copil de 14 ani, plus patutul lui bebe). Abia ne strecuram prin camera, tinand cont si ca masuta si cele doua fotolii erau scoase pe balcon.

Plusuri: AC, orientarea camerelor asa incat nu bate soarele direct, balcon suficient de mare, o bara interioara pe lungimea balconului pe care se pot usca slipii, mini-frigider (si nu minibar, deci iti poti aduce ce vrei tu).

Minusuri: desi mobila e noua, sertarele si dulapul miroseau greu, in plus nu cred ca a mai facut cineva curatenie demult prin ele. TV-ul vechi, prize putine.

Cel mai mare minus: baia foarte inghesuita, prost gandita. Chiuveta, desi draguta, e tare nepractica: bateria mica, asa ca toata apa se duce pe chiuveta, inundand obiectele depozitate pe ea. Spatiul intre usa deschisa si wc aproape inexistent: o idee mai mare vasul de toaleta si s-ar fi blocat usa. In dreapta e un spatiu neutilizat, ar fi putut sa puna wc-ul acolo, n-ar mai fi fost senzatia asta de aglomerare (dar probabil ca era un efort prea mare pentru niste tevi in plus).

2. Curatenia - slab, foarte slab. Noi am avut sejurul de 6 nopti, timp in care lenjeria n-a fost schimbata, prosoapele au fost schimbate din doua in doua zile (era la un moment dat cineva la receptie care reclama ca nu i s-au schimbat prosoapele 2 zile consecutive).

Nisipul de pe gresia din baie, provenit de la cei cazati inaintea noastra, a ramas mostenire (cum mai zicea cineva aici) si pentru viitorii turisti.

Nu s-a aspirat, nu s-a dat cu mopul cat am stat acolo.

Practic curatenia in camere se rezuma la schimbat prosoapele (la noi din 2 in 2 zile) si luatul gunoiului.

Pe holuri e curat, se da cu mopul zilnic; de asemenea si in restaurant, dupa micul dejun se facea curatenie.

3. Restaurantul

Citind ce-au experimentat ceilalti turisti, am optat numai pentru mic dejun, care s-a dovedit a fi prost, asa cum ne asteptam. Avea dreptate cineva care a scris ca cel care se ocupa cu aprovizionarea sta prost si la capitolul buget, dar si la imaginatie. Nu se exagereaza cu nimic spunand ca sunt cei mai ieftini carnati, cel mai ieftin salam, cel mai ieftin iaurt si cele mai ieftine cereale, cea mai slaba cafea. In plus, acelasi mic dejun zi de zi: carnati, oua ochiuri, branza telemea, cascaval taiat cu laser-ul, salam, rosii, castraveti, gem si unt (pe care era bataie), iaurt si fulgi de porumb.

Multi turisti, tavile se goleau rapid. Nu blamez chelnerii, ei alergau care-incotro sa aduca ce lipsea, dar nu faceau fata cererii.

Deci un alt minus managerului.

Nu stiu cum erau pranzul si cina la DP sau AI, noi am mancat de vreo 3 ori a la carte. Intr-o zi am avut norocul sa ni se aduca rapid (de fapt si ciorba si felul 2 simultan, n-am inteles de ce...), insa de celelalte doua ori am asteptat 40-50 minute. In primele doua zile nu au avut apa plata! apoi au ramas si fara cola. Abia duminica s-a facut aprovizionarea (noi am sosit vineri).

Recomand "Scalopina de pui/porc", noua ne-a placut tare mult. Deci bucatarul zic eu ca e priceput, dar le mai trebuie personal.

4. Piscina

Un plus aici pentru hotel. Piscina pentru adulti e mare; ca si adancime pleaca de la 1,35cm la 1,65 (mie mi s-a parut o idee mai adanca), apa curata si destul de calda. In piscina copiilor se schimba apa in fiecare dimineata, ceea ce facea ca apa sa ramana destul de rece pentru cei mici pana dupa-amiaza.

Sezlonguri si umbrele suficiente, intr-adevar, sezlongurile fara saltele, dar eu le prefer asa, decat cu jegurile alea de bureti numiti saltele care erau la plaja.

Apropo de asta, mi s-a parut exagerat pretul de 50lei pentru 2 sezlonguri si o umbrela pe plaja.

5. Receptie

Noi am fost multumiti, am primit camera la ora 12, cand am ajuns (desi stiam ca dupa 14 incep cazarile).

Ca sa concluzionez: trebuie sa se mai lucreze la capitolul servicii (curatenie si aprovizionarea restaurantului).


[fb]
---
Trimis de mickey in 13.08.12 00:05:41
Validat / Publicat: 13.08.12 00:29:59

VIZUALIZĂRI: 2239 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mickey); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[13.08.12 00:17:15]
»

Foarte bun review-ul

@mickey: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

Atomix
[25.02.14 08:28:55]
»

@mickey: Draga mea/ dragul meu, acest hotel nu este un hotel de nota 4,55 (cum reiese din notele tale) !!! Ma scuzi, am fost si eu cazata acolo si nu e chiar asa de groaznic cum prezinti tu lucrurile!!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Atomix
Alte impresii din această RUBRICĂRecif Hotel (ex Covasna) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048583030700684 sec
    ecranul dvs: 1 x 1