ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 06.07.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 1 copil 3 ani si 1 copil 7 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Extrem de dezamagitor

TIPĂREȘTE

Pensiunea Brancoveanu reprezenta, pana de curand, una din variantele de cazare unde doream sa ajungem pentru a petrece cateva zile. Am descoperit-o pe internet si asteptam un prilej sa mergem acolo. Si, intr-o seara, "frunzarind" mail-ul, am primit si o oferta de la un site de reduceri, care oferea pentru un pret extrem de mic (138 de lei), cazare pentru doua nopti la aceasta pensiune, in camera twin. Nu am stat pe ganduri si am cumparat voucher-ul, cu toate ca, daca as mai fi studiat putin pe net si impresiile altor turisti, nu m-as fi aruncat cu capul inainte in achizitionarea lui.

A doua zi, am luat legatura cu proprietarii pensiunii pentru a confirma rezervarea. Am gasit repede perioada disponibila pentru ambele parti si am precizat ca suntem doi adulti si doi copii, unul in varsta de 3 ani, iar celalalt de 7 luni. Mi s-a spus ca va trebui sa luam si un pat suplimentar, desi unul din termenii voucher-ului preciza urmatoarele: "copiii de pana la 4 ani, in pat cu parintii, beneficiaza de gratuitate, iar pentru un pat suplimentar se achita suma de 25 lei/persoana/noapte". I-am reamintit doamnei acest fapt si mi-a raspuns ca daca vrem sa dormim toti 4 in pat este problema noastra. I-am precizat faptul ca pentru bebelus avem un patut de calatorie, iar celalalt copil va dormi in pat cu noi, asa ca nu vad unde ar fi problema si necesitatea unui pat suplimentar. Poate daca am fi ales si patul suplimentar, altele ar fi fost conditiile de cazare. In plus, desi pe site-ul de unde am achizitionat voucher-ul se specifica ca exista frigider in unitate, ni s-a spus ca nu exista asa ceva si nici nu avem voie sa introducem alimente in unitate.

In ziua in care aveam cazarea, am plecat voiosi catre pensiune, nu ne-am grabit foarte tare, deoarece stiam ca dupa ora 14 ne puteam caza. Cand am ajuns la pensiune, la receptie nu era nimeni, doar un bilet lasat in geam in care se spunea sa sunam la un numar de telefon. Am sunat si a sosit doamna cu care am discutat la telefon, s-au facut formalitatile, am platit diferenta de bani asa cum era mentionat in voucher si am luat cheia de la camera. Ne-a fost repartizata camera 16, asa ca a trebuit sa urcam cu copiii in brate, cu bagaje, pana la ultimul etaj al vilei. Camera, desi frumos mobilata, era extrem de mica! In mod normal nu m-ar fi deranjat acest lucru daca eram doar eu si cu sotul, dar acum aveam si copiii cu noi si chiar nu aveam spatiu. Noroc ca am avut loc unde sa punem patutul bebelusului si tare curioasa sunt unde ar mai fi incaput si acel pat suplimentar, in eventualitatea ca l-am fi cerut. Era practic imposibil sa mai pui un scaun in camera, daramite un pat! Fiind la jumatatea lunii iulie, era foarte cald, ne simteam ca intr-o sauna in minuscula camera. Camera avea ca singura sursa de lumina naturala si aerisire o fereastra tip velux, pentru a carei deschidere/inchidere ne ajutam de o coada de mop, plasata strategic langa pat. Din cauza asta, nu puteam stii nici cum este vremea afara, nici sa aerisim cum trebuie in camera. Langa dulap mai era o usa, incuiata, care nu stiu ce scop avea. In camera am avut un televizor LCD si internet wireless, minibar nu am avut.

Baia camerei era si ea foarte mica, la chiuveta era un dispozitiv pentru sapunul lichid si am mai gasit uscatorul de par. In rest, nimic din ce in mod normal se gaseste chiar si la 3 stele. De fiecare data cand foloseam cabina de dus, de sub aceasta iesea apa, semn ca nu a fost montata cum trebuie.

Curatenie nu s-a facut in aceste 3 zile, doar ni s-a luat gunoiul, ni s-a inlocuit hartia igienica si prosopul de iesit de la dus (pai cred si eu, ca era tot timpul ud).

In ceea ce priveste restaurantul pensiunii, am preferat ca cina sa o servim acolo, deoarece ne era mai usor cu copiii. In prima seara mancarea a fost ok, insa in a doua seara, lucrurile nu au mai stat la fel de bine. Am cerut pentru copilul cel mare un piure si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca era preparat din fulgi de cartofi. Iar ca desert, am cerut o portie de papanasi pe care nu i-am putut manca, deoarece nu erau facuti, in interior era aluat crud. Pe jos era destula mizerie, nu am vazut pe nimeni dand cu matura sau cu mopul pe acolo. Niste turisti ce se cazasera pentru o seara acolo asteptau de ceva timp sa li se aduca comanda la masa, deoarece doamna de la bucatarie era ocupata sa le pregateasca camera! Deci, sa intelegem ca bucatareasa este aceeasi persoana cu camerista? La micul dejun am avut iar surpriza ca omleta sa nu fie bine facuta, drept pentru care a doua zi am servit masa in alta locatie. In plus, am cerut ca pentru copilul de 3 ani sa ni se faca o varianta de mic dejun adaptata conform varstei, deoarece nu are cum sa manance tot ce era inclus in meniu, insa nu am gasit intelegere, asa ca am fost nevoiti sa luam un meniu intreg, ca pentru un adult, cu toate ca fetita noastra nu a mancat decat foarte putin din ce i-a fost adus.

Terasa restaurantului este destul de draguta, dar nici chiar mirifica, asa cum este prezentata pe un anumit site de turism. Pensiunea este amplasata destul de departe de principalele atractii ale zonei, fara masina nu prea ai cum sa te descurci, mai ales cand esti cu copii mici.

Proprietarii au o atitudine destul de rece, oricum nu prea stateau pe acolo. cand am plecat, am avut o scurta discutie cu proprietara si i-am spus ca probabil ne-a repartizat cea mai mica camera, insa ea a motivat ca noi am rezervat camera dubla twin economica, lucru care pe voucher nu era precizat, doar camera dubla twin, aceste camere fiind 3,9 si 16. Daca aveti timp, puteti sa va uitati pe net si sa vedeti diferentele clare intre primele doua mentionate si ultima, cea in care noi am fost cazati.

In concluzie, am fost extrem de dezamagiti de alegerea facuta, fiindca am avut asteptari destul de mari legate de aceasta pensiune. Chiar daca am beneficiat de reducere prin utilizarea acelui voucher, asta nu inseamna ca trebuie sa fim tratati diferit decat ceilalti turisti. Din pacate, nu am gasit confortul cu care proprietarii se lauda, dar am avut clipe de neuitat, insa in sens negativ. Asta este modul in care se face turism in Romania...


[fb]
---
Trimis de cris_kiri in 30.07.12 18:29:25
Validat / Publicat: 30.07.12 19:25:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MOIECIU. A mai fost în/la: Moeciu, Bran, litoral.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2335 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cris_kiri); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Baia mica a cemerei 16
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    Brancoveanu
    [03.08.12 03:19:23]
    »

    Imi pare rau de inconvenient. Pentru familii cu 2 copii avem apartamente iar in camere se pot caza 2 adulti si un copil. La discutia pentru rezervare v-am propus si chiar am insistat pentru pat suplimentar pt o suma modica. Daca ati fi acceptat acest lucru cazarea dv ar fi fost facuta intr-o camera superioara, unde ar fi incaput acest pat.

    De ce a fost camera 16 si nu 9 sau 3???

    Din categoria camerelor Twin pentru care au fost emise vaucerele, singura camera cu pat matrimonial este 16. Camerele 3 si 9 au doua paturi twin lipite. Ar fi fost si mai rau sa va repartizez una din aceste camere, iar copilul sa fi dormit intre 2 scanduri ale paturilor.

    Pana aici totul este de inteles, si real.

    Restul sunt exagerari sa inventii:

    1. Curatenia nu s-a facut in cele 3 zile... reamintesc ca au fost 2 nopti, dupa prima noapte se scoate gunoiul, se schiba daca este cazul prosoate, se pune hartie (lucruri care s-au si intamplat), iar dupa a doua noapte s-a facut check-out-ul in care se igenizeaza camera pt urmatorii clienti. De ce sunt pretentii exagerate???

    2. Nu a-ti vazut pe nimeni dand cu matura... etc si era cam murdar. Unde??? In toate spatiile se face zilnic curat insa cred ca va-ti referit la terasa si va reamintesc ca este in aer liber si datorita florilor care sint agatate sus, se scutura petalele din cauza vantului chiar daca se da cu matura, la 10 min se vor scutura altele.

    3. Legat de mancare... ideal este sa comunicam cu ospatarii. Piureul este facut din fulgi este adevarat, insa eu cand merg undeva intreb; "din ce faceti piureul? Cartofii prajiti sunt facuti din... ??? etc"si in functie de raspuns iau decizia potrivita... si nu am copii, dar mai ales ca ii aveti, comunicarea este foarte importanta. Si nu mintim pe nimeni. Tot foarte adevarat este ca ospatarul trebuia sa va atraga atentia asupra acestui aspect... SCUZE INCA O DATA. Problema omletei ca era cruda nu ar mai trebui dezbatuta dar am sa punctez ca pentru mine o omleta facuta este una galbena, pentru alti aurie si mai exista si cei care o prefera arsa. Iar papanasii cruzi... posibil ca branza din interior topita de la caldura sa lase impresia de coca cruda.

    Multumim pentru poze, in ciuda nemultumirilor pozele sunt foarte reusite


    NB Brancoveanu este (sau a fost) reprezentant al unității
    cris_kiriAUTOR REVIEW
    [14.08.12 00:21:00]
    »

    Cu toate ca initial nu am vrut sa raspund ecoului postat de proprietarii pensiunii, dorind sa uitam aceasta experienta neplacuta petrecuta pe plaiurile mioritice, revin cu cateva precizari.

    In primul rand, trebuie amintit faptul ca in cadrul discutiei purtate la telefon NU ati precizat ca in eventualitatea in care am fi optat pentru un pat suplimentar am fi primit o alta camera, cu un confort net superior celei in care am stat. Daca erati fair-play, ne-ati fi precizat termenii rezervarii de la inceput, insa, asa cum am zis si in review, v-ati limitat doar la a ne spune ca este problema noastra daca vrem sa dormim toti 4 intr-un pat. Nu ati facut nicio referire la posibilitatea de a schimba camera si nici nu ati insistat asupra acestui fapt.

    In privinta curateniei in unitate, nu m-am referit deloc la terasa, ci la restaurant, la scarile de acces (ne facusem un "hobby" in a numara mustele moarte de pe ele). Ati spus unei alte turiste ca anul acesta pensiunea a fost notata ca avand 5 stele. Stiti cumva cum arata curatenia si de cate ori se face intr-o astfel de unitate?

    Iar in ceea ce priveste mancarea, poate ca a fost vina noastra, fiindca nu am fi crezut vreodata ca la cele 4 (sau 5) stele pe care cu mandrie le afisati, piureul de cartofi este facut de fapt din fulgi. In meniu nu este scris "piure din fulgi de cartofi", ci "piure de cartofi"... Iar papanasii... la cati am pregatit in propria mea bucatarie, cred ca pot sa fac diferenta intre un aluat crud si unul bine facut.

    Macar am invatat ceva din experienta aceasta, si anume ca proverbul cu "afara-i vopsit gardul... " (inca) se potriveste de minune turismului facut la noi in tara. Am vazut ca nu am fost singurii nemultumiti de serviciile oferite de pensiunea dumneavoastra. Mai bine ati cauta sa imbunatatiti serviciile oferite, tocmai pentru a evita astfel de review-uri negative. In ceea ce ne priveste, pe viitor vom fi mai atenti, mai selectivi in a alege unde sa ne petrecem concediul.

    P. S. Fotografiile sunt, intr-adevar, reusite. Felicitari aparatului si fotografului!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    susu
    [15.08.12 18:40:51]
    »

    este al doi-lea review negativ despre aceasta unitate si administratorii ar trebui sa realizeze ca un client nemultumit intoarce cel putin patru eventuali clienti iar unul multumit aduce alti zece, asadar eu ma voi feri de brancoveanu

    Brancoveanu
    [16.08.12 23:55:57]
    »

    @susu: Spuneam in ''dreptul la replica'' ca este foarte dificil sa oferim variante excelente tuturor turistilor, etc... Ce ar fi sa cautam pentru o anumita locatie si lucrurile frumoase. Este suficient sa apasam pe Booking.com si vom vedea si comentarii REALE. Am sa dau un copy/paste la cateva comentarii ce pot fi verificate si sunt din cele mai recente:

    Dan

    Cuplu matur

    CRAIOVA, România

    7 august 2012

    +Am gasit in acest hotel ce mi-am dorit: un loc linistit, confortabil, o camera frumoasa, curata si luminoasa cu un balcon de unde admiram mumtii si auzeam susurul unui piriu. Terasa unde am mincat este plina de farmec. Gazdele au fost o prezenta agreabila

    Anonim

    Cuplu matur

    Cipru

    6 august 2012

    We had a double room with jaccuzzi which was very nice and cleaned twice in our three nights stay. The staff was absolutelly fantastic. The service was very good, too. The food in the restaurant was briliant and at reasonable prices. I recommend anyone to try their Tagliatelle with shrimps, they deserve every penny!! I really encourage anyone to spend at least an weekend there, it is a quiet area, with a river behind the hotel, green everywhere. It is an ideal setting for a romantic trip, like it was ours

    Enache

    Cuplu tânăr

    bucuresti, România

    9 august 2012

    Am gasit la aceasta pensiune tot ce mi-am dorit: bucaterie diversificata si delicioasa, liniste, curatenie impecabila, camera spatioasa, luminoasa, frumos amenajata, balcon mare, minibar etc, gazde minunate si nu in ultimul rand un minunat parau ce trece prin fata terasei. Rapotrul pret/ calitate este excelent. Preturi foarte rezonabile la restaurant sau minibar. Cu siguranta vom reveni aici.

    Nu este un minus dar e important. Am rezervat o camera twin economy fara sa citesc facilitatiile iar la cazare am sesizat ca, desi spatioasa si frumos mobilata nu avea balcon iar geamurile erau de tip velux. Prin amabilitatea receptionerei si cu plata diferentei am fost cazati intr-o camera dubla lux fara repros.


    NB Brancoveanu este (sau a fost) reprezentant al unității
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [17.08.12 00:15:48]
    »

    @Brancoveanu:

    Este suficient sa apasam pe Booking.com si vom vedea si comentarii REALE.

    Să fim serioşi! Sunt un vechi utilizator al Booking.com şi, deşi am fost foarte mulţumit de serviciile lor de intermediere, am avut şi surpriza ca, atunci când am scris impresiile despre o cazare unde nu am fost mulţumit, pe saitul lor au apărut doar notele acordate, dar (vezi Doamne!) fără text... (notele erau bunicele, cu personalul am avut de furcă eu). Nu neg realitatea celor copiate aici, ce vreau eu să subliniez este că acolo, spre deosebire de AmFostAcolo, patronii pot cere (şi obţin) ştergerea comentariilor incomode.

    Aşadar, de atunci eu nu mai ţin prea mult cont de impresiile de acolo. Mai bine citesc Tripadvisor. ooops! dar aici nici nu s-a scris nimic... Hmmm... ciudat. Eu acolo am scris mereu, prima dată, despre toate locurile unde am fost şi mi-a plăcut... Tocmai pentru a-i promova publicului extern. Se pare că încă nu aţi avut şi astfel de clienţi...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Brancoveanu
    [18.08.12 00:57:54]
    »

    @Dragos: nu cred ca se pateaza tocmai ei sa faca "magarii".

    Este o idee excelenta sa scrii atat plusurile cat si minusurile unei locatii acolo unde exista intr-un mod obiectiv. Dar daca esti carcotas si te deranjaza o scama, sunt de acord sa o subliniezi dar nu sterge cu buretele lucrurile frumoase.


    NB Brancoveanu este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Brancoveanu, cris_kiri, susu
    Alte impresii din această RUBRICĂBoutique Garden Resort by Brancoveanu [Moieciu de Jos]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040544033050537 sec
    ecranul dvs: 1 x 1