ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 8 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
35.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 86 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Bataie de joc

TIPĂREȘTE

Mergem de cativa ani la Riviera pentru ca locul e frumos si hotelul foarte aproape de plaja. Camerele sunt destul de mari, cu vedere la mare toate cred. Pacat, totusi, ca e hotelul e administrat de niste oameni cu mentalitate comunista si ingusti la minte.

Am facut greseala, anul asta, sa alegem pachetul "O saptamana la Riviera", 6 nopti cu 3 mese incluse pe zi, si am avut parte de bataie de joc pe fata. Mai precis:

- receptionera acra prezenta si in anii anteriori ne-a pus sa alegem o varianta de meniu din cele 2 disponibile numai pentru seara sosirii, astfel incat a doua zi la pranz am asteptat, noi si copilul, 40 de minute pana si-au dat seama ca nu alesesem dinainte varianta. Tinerii care serveau la masa nu stiau nimic, nu din vina lor, mai venea cate unul sa ne intrebe ce-i cu noi si sfarsea ridicand din umeri, asa ca a trebuit sa asteptam sa vina "Doamna Directoare" in persoana, sa lamureasca situatia;

- pe aceeasi "Doamna Directoare" o cunoscusem dimineata, cand ne-a informat cu emfaza ca, fiind week-end, micul dejun va fi bufet suedez (si nu la farfurie, cum scria pe internet la pachetul de 6 nopti);

- urmatoarea dimineata, nemaifiind week-end, a trebuit sa o cautam din nou pe directoare sa ne informeze cum luam masa. Tot bufet, ca sunt multi turisti in hotel. Ok. Am vazut-o apoi la receptie, instruind-o pe receptionera in legatura cu alegerea variantelor, si m-am intrebat de ce nu facuse asta mai demult, doar nu eram primii turisti cu mese incluse;

- chestia cu variantele a durat o zi sau doua, ca apoi sa fim informati de atotprezenta directoare ca toate mesele vor fi bufet. Am acceptat, ca doar nu aveam de ales. Din acest moment, ceea ce parea a fi doar o totala dezorganizare s-a transformat in pura bataie de joc.

- in dimineata nr. 3, venind la masa pe la 9.20, am constatat cu surpriza ca nu mai era nici urma de mancare, totul fusese strans deja la 9. Am fost totusi serviti la farfurie dupa oarecare insistente, iar seara unul din baietii care serveau ne-a spus ca masa de dimineata va fi pana la 9.30;

- la pranz am constatat ca nu mai aveam voie sa mancam pe terasa, ci intr-o sala de mese insalubra si neaerisita unde era aranjat bufetul. Am ajuns totusi la timp sa mancam, pentru ca, asa cum am aflat ulterior, cei care au venit dupa ora 13.30 nu au mai mancat deloc, pentru ca au venit prea tarziu! (in primele zile se manca si la 2 fara probleme, la "variante").

- a patra dimineata, am ajuns in jur de 9.30 la masa. Directoarea deja ii punea la punct pe altii care venisera inaintea noastra, spunandu-le ca nu vor manca in acea dimineata, pentru ca, asa cum era afisat, masa era intre 8 si 9. Mentionez ca in primele doua dimineti masa a fost pana la 10. Ne-am asezat frumos la masa, si, dupa un sfert de ora in care nu ne-a bagat nimeni in seama, am chemat-o pe directoare si i-am spus ca am venit de ceva timp si vrem sa mancam. Cu cea mai mare nesimtire, s-a rastit la noi ca ce, am venit la 11 sa mancam de dimineata si ca e afisat ca masa e pana la 9!! I-am zis ca nu e ora 11 si ca am venit la 9.30 si am intrebat-o de cand e afisul. A zis ca din ziua anterioara, si ca ea n-are cum sa informeze personal pe toata lumea de ora mesei (ar fi trebuit, deci, la mijlocul sejurului aferent concediului nostru anual, sa stam sa cautam daca nu a aparut cumva vreo hartiuta pe vreo usa, care sa schimbe orarul mesei!!). Am ridicat la randul meu tonul, spunandu-i ca nu e problema mea cum informeaza ea turistii despre toate schimbarile, ci a ei, si ca, din moment ce am platit totul in avans, ma astept sa mananc in acea dimineata. A inteles ca nu vom ceda (tot scandalul avea loc pe terasa, de fata cu ceilalti clienti, ceea ce imi convenea), dar totusi a insfacat un telefon mobil al cuiva de la o masa (!!!) sa se uite cat e ceasul. A vazut ca e 10 fara un sfert si ne-au adus intr-un final mancarea;

- Cateva cuvinte despre cum se desfasura masa la pranz si seara, asa-zisul bufet: Orar: 12-30-13.30 si 19.00-20.00. Deci o ora. In momentul in care era adusa mancarea in acea cantina insalubra, lumea astepta deja pe la usi ca sa fie primii, in speranta ca vor prinde ceva mancare. Ne asteptau niste tavi pe care obligatoriu trebuia pusa mancarea, si automat se forma o coada de vreo 20 de persoane care asteptau cu tacamuri si tavi in mana. Coada tinea cel putin juma de ora, deci si daca veneai putin mai tarziu, tocmai ca sa eviti asta, tot stateai la coada. In spatele tejghelei stateau aliniati, in ordine: bucatareasa, care punea supa in farfurii, directoarea, asistenta ei, apoi vreo 2 alti chelneri. Fiecare in dreptul unui fel de mancare si punand ei in farfurie, avand foarte mare grija sa nu primeasca nimeni decat strict minimum posibil. Deci nu puteai primi si piure (sau zeama lunga numita piure) si mamaliga in acelasi timp, de exemplu. La desert, in fiecare zi aveam de ales intre 4-5 mici bucatele de pepene rosu si 2 (doua) fursecuri expirate, din acelea care se vand la kil prin buticuri si nu le cumpara nimeni pana se mucegaiesc. De baut, apa de la robinet in carafe de sticla ieftina.

Pe scurt, am fost tratati, noi, copilul nostru si toti ceilalti turisti care au avut pachetul "O saptamana la Riviera", ca la cantina saracilor sau ca niste cersetori, si asta la un hotel ce se vrea a fi de 3 stele. Nu m-am asteptat la prea multa mancare pentru suma, e adevarat, modica, pe care am platit-o, dar nici la aceasta batjocura inimaginabila.

Am mers, intr-o seara, infometati (dupa ce primisem 1 - una - aripioara de pe care plecase carnea si acel piure zemos), la prima autoservire care ne-a iesit in drum, unde de obicei n-as fi intrat, si ne-am simtit ca la un restaurant de lux, in comparatie cu felul in care eram tratati la hotel.

Toata stima, totusi, pentru tinerii care serveau la masa si care, fara a primi vreun bacsis pentru ca majoritatea turistilor erau la "pachetul de 6 nopti" si restul celor cazati nu prea mancau pe acolo, faceau eforturi sa multumeasca pe toata lumea si erau destul de prompti.

In rest, prosoape mai galbene si mai patate anul asta, mocheta putin mai murdara si lifturi mai lente si mai defecte. Locul ramane frumos, dar pacat ca e condus de persoane cel putin nepricepute si dezorganizate, cu mentalitati invechite.


[fb]
---
Trimis de Iulia P in 24.07.12 05:34:58
Validat / Publicat: 24.07.12 07:21:35
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2484 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Iulia P); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 86.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [24.07.12 05:59:20]
    »

    @Iulia P: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [24.07.12 09:34:08]
    »

    95% din rw, tau prezinta dezamagirea vis/a/vis de masa, insa notele sunt slabe si la capitolele despre care n-ai povestit nimic. Sau sa inteleg ca din cauza mesei, v-ati ratat concediul la acest hotel?

    Nota 0 la masa? Inseamna ca 9 zile n-ati mancat nimic. Urat dom'le, foarte urat! Pentru anul viitor, daca va doriti o vacanta reusita, va recomand eu un loc unde se mananca bine... si mult.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Djbobo*
    [24.07.12 12:08:14]
    »

    @pepsi70ro- recomanda-l acum ptr viitor, sa stim pe unde sa mancam si cei ce inca nu ne-am ratat concediile...

    Iulia PAUTOR REVIEW
    [24.07.12 14:31:34]
    »

    @pepsi70ro:

    Ar mai fi fost de povestit, dar am vrut sa descriu pe larg felul in care au inteles sa se poarte cu clientii in ceea ce priveste masa, haosul si improvizatia de la zi la zi. Nu e vorba de mancare in sine, pentru ca ne-am asteptat sa nu fie cine stie ce, ci de felul in care am mancat, intr-o atmosfera de cantina sociala (cum a mai zis cineva intr-un review anterior), sau de tabara comunista, nicidecum de hotel de 3 stele. Chestia asta ne-a cam stricat intr-adevar sejurul, totusi ne-am incapatanat sa ramanem la hotel inca 2 zile, in care bine-nteles nu am mai trecut pe la restaurant.

    Nu am mai vazut niciodata, la niciun hotel din tara sau din afara, de 2,3 sau 4 stele, bufet care dureaza o ora, inclusiv la pranz si seara, coada de oameni cu tavi in mana la bufet, mancare si toate cele ridicate ostentativ la expirarea orei, clienti care se roaga sa manance ceea ce au platit deja.

    Referitor la celelalte note slabe, sunt in general lucruri care au mai fost semnalate, ca de ex. piscina cu plata, sezlonguri si loc de joaca pe plaja contra cost, tigani, pardon romi ambulanti cu diverse de vanzare pe plaja, receptionere permanent prea ocupate ca sa raspunda pe loc etc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Djbobo*, Iulia P
    Alte impresii din această RUBRICĂRiviera Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037575960159302 sec
    ecranul dvs: 1 x 1