ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: brasov
ÎNSCRIS: 04.04.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
88.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Relaxant si frumos

TIPĂREȘTE

Salutare tuturor care vizualizeaza acest site.

Revin anul acesta cu cateva impresii (vezi cele de anul trecut aici), sper eu utile pentru cei care doresc sa mearga la Riu Helios.

Incep prin a va transmite ca acest lant hotelier Riu, nu se dezminte, si in acest an a avut aceleasi servicii de buna calitate: curatenie zilnica in camere, prosoape schimbate zilnic, atentie la detalii la servirea meselor (schimbat fata de masa, servetele, tacamuri etc), curatenie la piscine, lobby bar, pool bar, salon bar etc.

Se respecta acceasi procedura pentru masa de seara, rezervarea mesei pentru una din cele 2 serii (18.30,20.30).

Daca ceva s-a schimbat, a fost faptul ca echipa de animatie nu mai are acceasi componenta, are aceelasi sef-TONY, dar acest lucru nu este un impediment si reusesc sa te binedispuna zilnic.

Plaja si marea:

- calitatea nisipului excelenta, umbrela+sezlong-16 leva, noi am folosit traditionalul prosop si am avut propria umbrela-nu au fost probleme.

-apa marii-calda si linistita dar au fost probleme de existenta a algelor, care nu au fost stranse deloc si chiar deranjau.

Staff-ul hotelului este aceelasi si manifesta acceasi exigenta si atentie pentru calitatea serviciilor ceea ce face ca acest hotel sa fie full-beigieni, englezi, suedezi, germani, lituanieni, rusii, si noi romanii.

Am ajuns la ora 10.00, am fost cazati imediat, am parcat imediat la hotel (nu au fost decat 20 de masini romanesti, pentru ca strainii vin cu avionul), am primit bratarile imediat si am putut sa ne bucuram de toate serviciile oferite.

Camera pe care am avut-o, a fost fara balcon, cu vedere la strada (ceva disconfort noaptea din cauza turistilor care nu au somn ci doar chef de distractie, dar nu ceva exagerat), spatioasa si curata.

Nu va simtiti intimidati de strainii care sunt in hotel, pentru ca noi le dam unora dintre ei, clasa la comportament, look si multe altele.

Statiune:

- acceasi mare, multe magazine de sezon, multe restaurante, terase si de ce nu mizerie,

- 1 euro-1,91 sau 1,92 leva

- oferta magazinelor-destul de scumput

Drumul:

Brasov-Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Varna-Sunny Beach-cam 8 ore, viteza normala-50 km/h-130 km/h, portiuni de drum si bune si mai putin bune, se lucreaza la autostrada bulgareasca, sensul de revenire, ocol de aproximativ 20 km.

Taxa pod: 27 ron Romania, 4 leva Bulgaria.

In concluzie, multumit si sper sa ma reintorc la anul.


[fb]
---
Trimis de marc2010 in 09.07.12 12:51:38
Validat / Publicat: 09.07.12 14:02:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: albena, nisipurile de aur

VIZUALIZĂRI: 2609 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (marc2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

Ilvima
[12.07.12 11:25:04]
»

Ma bucur sa aud ca la RIU HELIOS PALACE nu s-a schimbat nimic. De data aceasta noi am vrut sa incercam al doilea RIU de pe litoralul bulgaresc (RIU HELIOS BAY din OBZOR) si pot sa spun ca nu s-a ridicat la nivelul celui din Sunny din multe puncte de vedere:

1. mancarea nu foarte variata, foarte putin gratar pentru copii;

2. tratamentul discrimatoriu al personalului receptiei si managerului - romanii tratatii intr-un fel, restul (nemti si rusi) tratati altfel. Asta am observat-o in ultima zi cand ni s-a interzis sa luam pranzul cu toate ca in ziua sosirii ne-am prezentat direct la cina. A fost o discutie de 30 de min cu toata conducerea hotelului. Nu ai cu cine sa te intelegi, ba mai mult (ceea ce m-a scos din sarite) managerul se crucea si nu ma credea ca la sosire ne-am prezentat direct la cina.

In concluzie am fost dati afara din hotel la propriu imediat dupa ora 12. Adevarul este ca nu m-a interesat deloc mancarea lor la pranz, cu toate ca aveam 4 copii cu noi, ci doar diferenta de tratament si atitudinea personalului fata de situatia in sine.

Un exemplu elocvent: inainte de a pleca la drum, am luat o sticla de suc (0,5 l) pentru copil de la automate, si am fost intampinat de "front office manager" cu o voce foarte ascutita sa ii dau sticla inapoi ca nu am dreptul sa iau sucul lor din moment ce mi-au taiat bratara.

In orice caz, le-am spus si lor ca voi sesiza cele intamplate direct la conducerea RIU si chiar la TUI.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Ilvima
Alte impresii din această RUBRICĂRIU Helios Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042403936386108 sec
    ecranul dvs: 1 x 1