ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.05.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
1 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
57.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 138 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Daca vrei servicii, nu merge la Delphin Imperial!!!

TIPĂREȘTE

Tocmai ce am revenit in tara. A fost un fiasco din prima zi.

Am ajuns la 11 si am intrat in camera la 16 (!!!). In luna aprilie, cand am platit sejurul, eu si prietenii mei, am cerut in mod expres sa avem 2 camere apropiate. Am primit confirmare de la Tui ca e ok. Dimineata la hotel am specificat din nou acest lucru. Au zis ok. Ghici ce am primit??? Camere la etaje diferite. Evident am protestat la receptie. Mi s-a raspuns cu tupeu ca "this is a wish"... Pe banii mei, la resortul ce se doreste de lux??? Si atunci am stiut ca am luat teapa.

Hotelul arata ok, camerele mari, design dragut, mancare ok, dar servicii ZERO. In camera ni s-a facut curat doar de 2 ori in 7 zile, animatia aproape ca lipsea, mini clubul - o mica tiganie destul de costisitoare (intrucat se platesc foarte multe: masinute, jocuri, pictura), la kids corner in mare parte junk food, personal care vorbeste turca si rusa (eu le fluier pe ambele) etc. Nu am regasit nimic din serviciile de calitate descrise de care au mers in mai si la inceput de iunie.

A fost probabil ultima vacanta in Turcia. Pretul este enorm pentru serviciile pe care (nu) le primesti. NU RECOMAND


[fb]
---
Trimis de andov in 07.07.12 23:28:22
Validat / Publicat: 08.07.12 11:06:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Bodrum
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4241 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andov); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 446 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 138.35 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    21 ecouri scrise, până acum

    MCM
    [08.07.12 16:06:23]
    »

    uau, ce diferenta intre acest rw si cel al lui @luckhass. Nici nu stii ce sa mai crezi.

    andovAUTOR REVIEW
    [08.07.12 16:33:16]
    »

    @MCM: Cred ca depinde foarte mult de asteptarile pe care le ai. Eu nu am putut trece peste calitatea slaba a serviciilor (recunoscuta si de reprezentantul hotelului de la biroul de reclamatii (guest relations), care, pentru cei interesati, vorbeste limba romana, fiind din Republica Moldova. Ghinionul meu ca l-am cunoscut in ultima zi.

    MCM
    [08.07.12 17:04:17]
    »

    @andov: Nici eu nu vorbesc turca (rusa o rup binisor) dar un tesekkur ederim, am zis tot timpul. Si in mod sigur chelnerii si o mare parte a restului personalului din resortul in care mi-am petrecut vacanta stiu acum sa spuna: ce faci, buna, multumesc. Iar reprezentantul hotelului vostru a fost extrem de politicos, sunt invatati sa nu contrazica niciodata turistii si sa incerce sa rezolve situatiile care apar, adaptandu-se la tipologia clientului, binenteles. Iar de la un client suparat si revendicativ nu obtii nimic daca-l contrazici. Nu spun ca tu ai fost asa, departe de mine gandul acesta, dar este psihologie elementara

    Imi pare rau ca ti-ai stricat vacanta.

    Nu a fost chiar nimic frumos?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alessiachrys
    [08.07.12 17:36:42]
    »

    Mi s-a raspuns cu tupeu ca "this is a wish"... Pe banii mei, la resortul ce se doreste de lux??? Si atunci am stiut ca am luat teapa

    ... cred ca nu ai notiunea cuvantului teapa... sa pleci cu voucherul, sa mergi 1200 km cu copil in masina si sa ajungi la receptia hotelului sa-ti spuna ca nu ai rezervare... repet... cu voucher in mana. Iar cand iei legatura cu agentia partenera de acolo sa-ti spuna ca agentia care avea un nume in tara este in insolventa...

    Asta e teapa.

    dorgo
    [08.07.12 19:53:30]
    »

    @asa-i viata fratilor, noi le-am tras tepe turcilor pe vremea Imperiului otoman, ati uitat ca de-a lungul Dunarii exista o adevarata padure de tepuse in care se balanganeau sute de spahii si ieniceri mai abitir decat ciulinii Baraganului? , ei acum ne trag si ei cateva tepe, exista-n natura, o lege a compenastiei...

    mandi
    [08.07.12 20:32:30]
    »

    @andov

    ... o mica tiganie destul de costisitoare (intrucat se platesc foarte multe: masinute, jocuri, pictura)...

    Te rog frumos sa ne detaliezi ce jocuri si masinute sa platesc, inafara de pictura care se plateste in tot lantu Delphin!

    hlli
    [09.07.12 07:01:41]
    »

    @alessiachrys, si cum s-a rezolvat problema? Este bine de stiut daca mai patesc si altii.

    andovAUTOR REVIEW
    [12.07.12 14:22:29]
    »

    @MCM: Da, am avut "sansa" sa-l intalnesc pe reprezentantul hotelului in ultima seara, cand era deja tardiv. Si mi-a dat dreptate, spunand ca stie ca are mari probleme la servicii (!).

    Singurul lucru bun si cel mai important a fost ca s-au simtit copiii bine. Evident, ei nu au fost interesati de calitatea serviciilor. Locul este chiar dragut, asa cum am spus in postarea initiala si mancarea e ok. Cine stie? Poate in timp vor mai lucra si la celelalte aspecte...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    andovAUTOR REVIEW
    [12.07.12 14:26:07]
    »

    @mandi: Toate cele din incinta mini-clubului, exceptand spatiul de joaca exterior...

    alessiachrys
    [14.07.12 14:45:41]
    »

    @hlli: "problema" sa rezolvat ca am cumparat un alt pachet la alt hotel, iar cand am ajuns in tara am aflat ca sunt foarte multi care au fost inselati de aceasta agentie. Am depus actele la politie, parchet si asigurari... dar sincer nu cred ca ne vom mai recupera banii.

    Si eu as vrea sa stiu daca a mai patit cineva si ce s-a intamplat cu banii care i-au platit....poate ne ajuta cineva ?!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    luckhass
    [15.07.12 21:28:33]
    »

    @alessiachrys: Am o intrebare pentru tine si pentru voi:

    Stiti cumva ca reprezentantul agentiei din Romania, cea mare prin care se cumpara de fapt biletele, deci persoana care va insoteste la hotel cu autocarul va spune sa verificati conceptul hotelului ca se poate schimba? Da, ei au posibilitatea, nelegala cred, de a schimba intre timp conceptul. Adica tu platesti in februarie, martie, cu early booking 5* UAI si ajungi in iulie si ai 5* si... atat daca li se pune pata lor? Ei uite ca se intampla si asta, bine ca nu noua dar am auzit cazuri. Asa ca...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    luckhass
    [15.07.12 21:36:20]
    »

    @andov:

    sincer, sunt curios cum a fost in comparatie cu Bodrum? Si sa stii ca 2 familii cu 5 adulti si 3 copii chiar avem asteptari ridicate, nu ne fac 2 gresii si 3 tablouri dar nici sa caut nod in papura. Cred ca totusi tine de anturaj in proportie de 75 %, adica, cu cine ai fost, sa faceti ceva sa va simtiti bine. Nu am spus dar eu sunt o fire cam certareata din nascare si am avut si eu cateva divergente cu tinuta lamasa, ... cate ceva pe ici pe colo, dar asta nu m-a impiedicat sa iau partea ok a lucrurilor. Deci, cum a fost in comparatie cu bodrum?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    luckhass
    [15.07.12 21:41:53]
    »

    @MCM:

    cred ca tine de personalitate, am citit pe tripadvisor review-urile si 2 erau ale romanilor, ponegritoare, celelalte ok sau super ale celorlalti iar asta ma duce cu gandul ca suntem si... si... cu pretentii. Chiar asa de prosti or fi germanii, belgienii, englezii si chiar atat de destepti noi?!

    MCM
    [15.07.12 22:26:46]
    »

    @luckhass: asa este, ai dreptate. Fiecare cu personalitatea lui. Si cu posibilitatea de a putea/sau nu, de a trece peste lucrurile mai putin placute ale vacantei si a ne concentra pe lucrurile frumoase.

    After all, tot ce putem influenta cu adevarat pe lumea asta este reactia noastra la tot felul de evenimente. Gandeste-te putin (vorbesc in general, si poate referindu-ma si la mine in alte situatii), ai de ales sa te enervezi f tare si sa-ti compromiti vacanta, sau sa ceri pana ti se va da. Asa am patit si eu, am primit un apartament enorm, in care puteau sta 4 adulti, si eram doar cu fi'mea, dar fara sea view, cum cerusem si cu un AC care nu prea functiona. Dupa 2 nopti si 3 zile de zambit si vorbit frumos, am primit ceea ce am vrut. Da, stiu, o sa zici ca trebuia sa primesc de la inceput camera dorita, dar n-am primit-o. Sheet happens. Important este sa nu uitam sa ne relaxam, sa ne distram si sa scoatem maxim din situatia data.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    luckhass
    [15.07.12 22:52:26]
    »

    @MCM: Iti dai seama daca toti ar fi vrut sea view? Sau daca toti ar fi vrut camere alaturate? Noi am cerut pe acelasi nivel, si, am primit, cu bacsisul de rigoare initial pe care, dupa cum am mai spus, l-au pus intr-o cutie speciala pe tejghea la receptie. Asa ca, astia suntem.

    gioko
    [07.08.12 14:04:51]
    »

    @andov: Citindu-ti titlul review-ului, as avea si eu o intrebare la care poate ma luminezi si pe mine: " Unde ar trebui sa mergem daca dorim servicii de calitate? "

    Daca nici in acest resort (care face parte din renumitul lant Delphin) nu le mai gasim, atunci sa fluieram a paguba si sa radem de toti strainii care pleaca incantati (in felul lor) de acolo. Da-ne si noua cateva exemple de resorturi care au intr-adevar servicii la inaltime.

    andovAUTOR REVIEW
    [08.08.12 00:46:32]
    »

    @gioko:

    Hillside Club, de exemplu, dar nu e in Antalya.

    Si ce te face sa crezi ca toti strainii sunt reprezentativi? Ia in considerare faptul ca ei cumpara biletele mai iedtin decat noi iar venitul lor este mult mai mare...

    Nemtii sunt foarte fericiti si in Bulgaria... Si stiu nemti fericiti si la 2 Mai...

    Nu vreau sa intru in discutii contradictorii, avand in vedere tonul tendentios... Du-te tu in Antalya, daca esti fericit (a) acolo! Fiecare are propria lui acceptiune ref la serviciu de calitate.

    gioko
    [08.08.12 15:07:29]
    »

    @andov:

    Daca nu vrei sa intri in discutii contradictorii cu postatorii (si cititorii) acestui site care nu sunt de acord cu tine, atunci ar fi bine sa iti revizuiesti review-urile (sau ma rog titlul acestora) si sa vi cu argumente pertinente si nu vadit disproportionate.

    Comparatia pe care o faci cu Hildeside beach mi se pare ridicola... si intr-adevar Antalya (Lara) nu o sa se compare niciodata cu Oludeniz, pentru ca acolo faci urcusuri si coborasuri pentru a ajunge la o miniplaja pietroasa de cativa metri din care dai intr-o apa verde (nicidecum turcoaz cum e prezentata in diverse poze din site-uri) plina de stanci in care iti rupi picioarele daca vrei sa inoti sau sa te balacesti.

    Retine si anul de infiintare al hotelului Hildeside (comparativ cu Delphin Imperial) compara si frumusetea, marimea si luxul camerelor din ultimul, fata de primul si vei avea o imagine completa a motivului pentru care personalul de acolo face poate mici tumbe pentru a multumi putinii turisti (vezi capacitatea de cazare) care calca pe acolo si dau de restul conditiilor vitrege oferite de acel resort.

    In opinia mea, frumos este doar peisajul... dar doar daca te uiti la el de undeva de sus... nu si cand traiesti efectiv acolo (unde nimic nu e la indemana).

    Intr-adevar poate ca acolo sunt servicii pe gustul tau (desi nu ti-am gasit vreo postare la rubrica respectiva) si astea nu se discuta, insa tonul tendentios din ecoul meu la care faci referire, izvoraste tocmai din titlul tau mult prea neconform si disproportionat cu ceea ce ofera lantul DELPHIN.

    Daca te-as crede pe cuvant inseamna ca restul resorturilor de acolo din Antalya: Royal wings, Concorde, Rixos Lares, Barut Lara, etc sunt niste nimicuri daca tocmai Delphin Imperial e zero la servicii dupa spusele tale.

    Iti doresc mai mult echilibru in postarile viitoare... !

    luckhass
    [08.08.12 20:25:38]
    »

    @andov:

    Haide sa nu ne dam mai mult decat suntem, adica oricum strainii de care spui tu sigur au un cuvant mai greu decat noi. Sa-ti spun de ce, o logica simpla.

    La cati bani au, mai multi decat noi dupa cum ai spus chiar tu, si la nivelul lor de viata ar fi normal ca orice derapare de la acele standarde sa o simta mai repede ca noi, nefacand-o este logic faptul ca este ok acolo.

    Plus ca noi suntem o natie de oameni foaaarte pretentiosi. Cerem de obicei mai mult decat oferim iar daca am cumparat un sejur la un resort cu banii cu care am putea trai un an, avem pretentia sa gasim acolo sclavi. Ei, uite ca nu e chiar asa.

    Trebuie sa fim mai echilibrati zic eu.

    Ganduri luminate si echilibrate iti doresc.

    andovAUTOR REVIEW
    [09.08.12 01:05:41]
    »

    @luckhass:

    Daca vrei sclavi, ii poti avea in Thailanda la banii de Turcia. Daca tie ti se pare normal sa nu ti se faca zile in sir curat in camera, La 5 stele, atunci e perfect!!! Mergi la Imperial! Daca ti se pare normal sa astepti 15 minute o apa si doua sucuri, vei fi foarte fericit acolo!

    Despre lucruri simple vorbeam. Despre servicii pe care le-am platit si nu le-am primit.

    Cat despre straini, hai sa fim seriosi... Nu sunt chiar Dumnezeu pe pamant! Olandezii, belgienii si multi altii nu sunt chiar repere de igiena. Or fi ei in alte privinte...

    Oricum, nu voi mai posta vreodata aici ptr ca s pare ca daca nu impartasesti parerile altora esti inamic public. Mi-am spus doar parerea despre calitatea serviciilor, recunoscuta de altfel si de reprezentantul hotelului care, by the way, e moldovean. Mi-a spus in fata ca stie ca serviciile sunt slabe. Observ ca nimeni nu accepta o opinie contrara celei personale.

    Cat despre echilibru, inainte de a-l dori altora, fii sigur ca-l ai tu insuti. Atata timp cat nu accepti, sa nu zic respecti, parerea altora, nu stiu despre ce echilibru vorbim.

    Multe vacante senzationale in Turcia sa aveti!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    luckhass
    [09.08.12 16:06:07]
    »

    @andov:

    Imi pare rau ca te aricesti atat de mult dar sincer, uite ca si altii si-au exprimat dezacordul vis a vis de asteptarile lor de acolo dar au inteles ca poate si perioada nu a fost inspirat aleasa. Spre deosebire de postarea ta, ei au DETALIAT, au justificat.

    Este sincer o postare mult prea simplista si, pe masura ei, au venit si aprecierile celorlalti. Daca esti corect, te vor aprecia colegii si daca nu ti-a placut, dar te vor aprecia pentru obiectivitate.

    Si noi am cerut camere la acelasi nivel si am primit, dar poate tonul face muzica... Ce spui?!

    Hai nu te supara ca nu asta e scopul saitului ci de a impartasi experientele proprii...

    Bafta si sanatate ca restul se duc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alessiachrys, dorgo, gioko, hlli, luckhass, mandi, MCM
    Alte impresii din această RUBRICĂDelphin Imperial Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051097869873047 sec
    ecranul dvs: 1 x 1