ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.05.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 10.05.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

O foarte mare dezamagire

TIPĂREȘTE

Ne-am dorit cateva zile linistite de 1 Mai, intr-un hotel de categorie superioara. La agentia de turism, chiar am insistat pe categoria superioara a hotelului, nu am vrut sa acceptam sub 4 stele si am avut 2 solicitari exprese: piscina interioara si regim ultra all inclusive.

Din pacate am nimerit intr-o locatie care nu are nici o legatura cu un hotel... nu de 4 stele, dar nici macar de 3. Este ceva care mi-a adus aminte de hotelurile de sindicat pe care le vedeam pe litoralul romanesc cand eram copil. Un complex foarte mare si relativ nou de constructii aliniate in jurul unei curti interioare, cu sezlonguri stivuite si cateva piscinute destul de meschine, dintre care doua mai micute chiar aveau apa. Arhitectura, stil, design... sunt lucruri care nu merita mentionate, pentru ca se incadreaza cu succes in categoria banal... absolut nimic deosebit, nimic care sa incante privirea. Lobby-ul hotelului, ticsit de turisti romani asteptand cazarea, un miros sustinut de bucatarie care m-a frapat in mod neplacut. Am obtinut camera relativ repede, dupa care am aflat cu stupoare ca primisem o camera intr-un corp distinct de cladire, aflat cam la 400-500 m de receptie. Ne-am carat singuri bagajul -o geanta destul de grea- pana acolo, desi receptia forfotea de personal, dar nu s-a oferit nimeni sa ne ajute.

Camera: am avut primele" surprize": al treilea pat era o canapea plianta desfundata, cu o saltea de burete de 5 cm, prin care simteai scandurile somierei in coaste, minibarul din prezentarea agentiei nu exista (aveam sa aflam ulterior de la receptie ca era vorba de fapt de un racitor in care sa-ti pui tu ceva daca ai ce), sapunul din baie lipsea cu desavarsire, nu exista fierbator de apa, pliculete cu cafea si ceai, cani de cafea, ca in orice hotel civilizat de 4 stele de pe globul pamantesc.

Piscina interioara: dimensiuni liliputane, ultraaglomerata, cu un ingrijitor obraznic pe care cand l-am rugat sa ne stearga saltelele de pe doua sezlonguri de apa -erau toate ude, balteau de apa de la precedesori- ne-a zis ca nu e obligatia lui sa faca asta, nici nu are " uneltele" necesare pentru aceasta operatie si daca nu ne convine sa mergem sa-l reclamam.

Restaurantul: imens, conceput sa manance simultan aproximativ 500 persoane, ceea ce ii oferea un distins aer de cantina. Fara personalitate, o insiratura de mese aliniate geometric, cu o neinspirata muzica ritmata, care peste zumzetul inerent unei asa mari aglomerari de persoane facea sa-ti ramana mancarea in gat. Probabil managerii stabilimentului nu au auzit de muzica ambientala... (fiindca veni vorba de muzica ritmata, ar fi fost binevenita in zona barurilor, a terasei, a piscinei... dar acolo lipsea cu desavarsire).

Mancarea: multa..., multa..., dar lipsita de gust. la micul dejun lipseau cu desavarsire pliculetele de ceai, untul (vrac-etichetat ca atare in vreo 4 limbi straine) era de fapt margarina!!!, cafeaua de calitate inferioara, cafea solubila nu exista, mezeluri de calitate inferioara - genul care se vand la noi prin magazinasele din piete de la producatori dubiosi, crenvursti nu existau, ci doar niste chestii gen raposatul comunist "polish" cu un gust infect, alaturi de un mustar absolut dubios, juice-uri de fructe nu existau, doar niste sucuri cu gust de chimicala la dozator, iaurturi nu existau, doar un lapte batut suspect, laptele cald se termina repede si nu era reinprospatat, cerealele si musli -varietati locale- copii nereusite ale originalelor produse de marcile consacrate. La pranz fripturi la gratar nu existau, doar prajanii, in diversa varietate de pui sau porc, acesta din urma cu predilectie sub forma de tocaturi. Legumele si salatele nu erau spectaculoase..., rosii fara gust, genul turcesc, brocoli jumatate crud, salate de muraturi cu morcovi cruzi... si culmea culmilor la bulgari, castraveti murati nefacuti! Fructele, cu exceptia unor mere chinuite si a bananelor taiate in doua nu au existat. Deserturile formate in deosebi din prajituri din acelea cremoase, pe baza de margarina, si tone de coloranti sintetici roz, vernil si bleu... La o singura masa au fost si niste baclavale, dar nu foarte reusite.

Bauturile: am solicitat ultra all inclusive tocmai in ideea de a putea savura cu placere un whiskey sau un gin de calitate, eu nefiind un mare bautor, si nici un consumator de bere. Din pacate a fost iarasi o mare teapa... cei de la Miramar avand o interpetare aparte a acestui concept. Bauturile oferite erau doar cele bulgaresti, si ni s-a prezentat cu mandrie si sortimentul de import: o vodca poloneza careia nu-i retin numele -in nici un caz dintre marcile poloneze de renume si un whiskey asa zis " scotian" renumita firma contrafacuta "Mc Callisters"- nu e greseala de scriere, am retinut exact. In rest bere, vin varsat, si tot felul de amestecuri ciudate din bauturi locale botezate de barmanii repectivi "cocktail ". Nici la baruri, nici in alta parte nu puteai sa capeti un juice de portocale sau altfel, doar bauturi la dozator.

Concluzia din pacate e trista. Am avut sansa sa calatoresc mult, am colindat diverse locuri pe glob... incepand cu Europa America de Nord si Sud, Asia si terminand cu tarisoare ciudate din Africa si am stat in hoteluri diverse, intre 2 si 5 stele. Nicaieri insa nu am avut atat de acut ca aici sentimentul lipsei de consideratie, probabil datorat faptului ca hotelul era in proportie de peste 80% plin cu romani, iar noi acceptam orice. Nu spun ca pe litoralul nostru situatia e mai roza, dar totusi... cand te lauzi ca oferi servici de 4 stele, trebuie sa-ti tii cat de cat promisiunea... mai ales in extrasezon. Am vazut aici cu surprindere si opinii pozitive... cine stie poate cand au fost ceilalti au fost alte servicii, sau poate le lipseste elementul de comparatie... nu vreau sa judec pe nimeni, insa celor care manageriaza hotelul nu pot decat sa le transmit sa le fie rusine.


[fb]
---
Trimis de pixel in 10.05.12 10:39:33
Validat / Publicat: 10.05.12 11:58:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 7364 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pixel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4498 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

16 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[10.05.12 11:07:16]
»

@pixel: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

MCM
[10.05.12 17:47:57]
»

nu ati reusit, cu vorba dulce romaneasca (vorba vine) sa va schimbati camera? Sau sa le faceti o sugestie asertiva celor de la restaurant vis a vis de muzica?

eklor
[10.05.12 18:15:41]
»

Felicitari si vot maxim pentru modul cum ti-ai expus impresiile! Se pare ca de Paste si de 1 mai ii cam luam prin surprindere pe managerii hotelurilor din Bulgaria... Agentul de turism roman trebuie sigur evitat, la ce dorinte ai exprimat la achizitionarea sejurului trebuia sa recomande cu totul alt hotel! Am 2 intrebari: cat a costat /noapte/persoana si daca apa din minipiscina interioara era calda.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
pixelAUTOR REVIEW
[11.05.12 10:04:17]
»

@MCM: Camerele erau toate la fel, nu avea rost sa plimbam bagajele intre corpurile de cladire. In ceea ce priveste muzica, noi nu ne-am dus acolo sa facem ordine si disciplina, ne-am dus sa fim linistiti, si daca am fi intrat in dialog sau polemica ptr tot ceea ce nu ne-a convenit, o faceam pe timpul si nervii nostri si nu s-ar fi rezolvat nimic. Dealtfel am intrebat la receptie de unde se poate cumpara sapun, ca nu avem in camera, si ne-au raspuns "vai, dar nu se poate - va trimitem imediat - e o greseala, ne scuzati "- bineinteles, ca nu a adus nimeni nici un sapun.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
pixelAUTOR REVIEW
[11.05.12 10:12:23]
»

@eklor: Nu stiu daca agentul de turism e vinovat. Agentia ne-a pus la dispozitie o lista cu vreo 3 hoteluri care pe hartie indeplineau conditiile cerute de noi, iar noi din nefericire l-am ales pe acesta.

Pretul pe camera a fost cam 100Eur/ noapte, inclusiv patul pliant pentru copil -de fapt o canapea care facea parte din dotarea standard a camerei - tot ce au facut a fost sa o deschida si sa puna asternuturi. Apa din minipiscina era calda, da.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
claudia_a*
[15.05.12 13:26:58]
»

Buna ziua,

nu pot rezista sa nu intervin putin! Merg de 3 ani la Miramar si anul acesta e al-4-lea (e foarte adevarat ca nu am mers prin toata lumea: America, Africa... si alte zone exotice... - doar in cateva tari prin Europa - ultima locatie acum o luna la Disneyland, hotel Vienna Dream Castle - 4 stele - unde conditiile erau identice/sau mai slabe - mic dejun - decat la Miramar) si nu as putea sa zic ceva de rau despre acest hotel! Mici, dar mici nemultumiri (si acre nu tin de manageriatul hotelului) sunt convinsa ca se pot gasi si in cele mai perfecte locuri; departe de mine sa cred ca acest resort este cel mai perfect din toate punctele de vedere... Noi suntem multimiti aici, nu am avut nici o problema in ceea ce priveste locatia, amplasarea (care apropo nu are nici o cladire la 500 m de receptie - adica juma de kilometru?!!! e aberanta distanta apreciata - poate 50 metri), curatenia, personalul, masa (cu toate postarile ei negative...) !

Nu am inteles niciodata ce ai putea sa astepti mai mult de la un hotel la mare de 4 stele??? ce a lipsit?

Al treilea pat din camera este pentru copii pana la 11 ani (apoi copilul plateste separat biletul si este cazat in camera cu 3 paturi mari) - era totusi o canapea, nu un pat pliant!

Minibarul din camera are cand mergem noi 2 sticle de suc si o sticla de apa... si astea pentru cazuri de urgenta... in rest nu e nevoie dupa parerea mea: sistemul e all inclusiv si gasesti (inclusiv noaptea) deschis barul de la receptie unde poti cere orice: ceai, cafea, sucuri, sucuri, apa fierbinte...

Nu prea am inteles ideea si nemultumirea cu restaurantul... evident ca este mare sa cuprinda 500 persoane, sa nu stai la coada la masa pentru a prinde un loc... in general sistemul de autosevire aduce cu aerul de cantina... cum e in alte locuri la all inclusiv?

La capitolul mancare, gusturile difera... daca mananci de obicei chestii rafinate gen: somon, caviar, fructe de mare, ficat de gasca, piept de curcan flambat, mistret la jar si alte minuni... nu e locul in care sa vii... poate doar pe la turci sa fie asa all inclusiv-ul... insa costa si dublu, triplu biletul! A spune ca muraturile sunt cu morcov crud... pai ala ramane tare chiar daca il murezi... si castraveti nefacuti... ca doar nu i-au pus la murat cu 1 saptamana inainte (totusi productia de castraveti este undeva pana prin octombrie), si rosiile nu pot fi decat cele fara gust: gen turcia, caci o fi ea o tara mai la sud dar nu cresc rosiile pe camp in aprilie...

Felicitari (cum zicea cineva mai sus) pentru postare... este foarte realista, privind din punctul de vedere al experientei - vizitarii unor locuri din aceasta lume!

Ma gandeam totusi daca vreo locatie, hotel, priveliste, plaja, sa nu mai zic de pret... din Romania poate egala Miramarul (si alte locatii de pe litoralul bulgaresc) ???

Este foarte greu sa nu poti fi multumit de nimic... cum este sa fii nefericit despicand firul in 9? 99?

Eu as incheia cu o urare de bine pentru tine: drum bun in Bora Bora si uita de Romania, Bulgaria... e pacat sa ai multi bani si sa ii irosesti aici!!

Ganduri bune!

claudia_a*
[15.05.12 13:33:07]
»

Si apropo cand pleci intr-o vacanta studiezi locul unde mergi... ca de asta trebuie sa multumim site-ului AMFOSTACOLO... sunt 438 poze, cu cele mai mici detalii privind camera, locatia, amplasarea, restaurantul, mancarea... e anormal sa vii cu aceste impresii dupa ce se presupune ca ai studiat locul unde mergi... Miramarul are printre cele mai multe poze din toate hotelurile din Bulgaria, aici pe site!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
pixelAUTOR REVIEW
[26.05.12 10:19:33]
»

@claudia_a:

Stimata doamna Claudia,

Va multumesc pentru timpul alocat comentarii modestelor mele impresii. Sunt impresionat de patosul dumneavoastra, si cei de la Miramar sunt cu siguranta fericiti ca au un asa PR in Romania (fiind probabil motivul pentru care cele doua sticle de suc din minibar v-au fost oferite dumneavoastra, nu noua). Nu doresc sa polemizez cu dumneavoastra, important e ca v-ati simtit bine acolo si va doresc sa o faceti in continuare. As dori insa sa fac cateva precizari.

- Inca o data, pentru dumneavoastra, amintesc ca am platit nu all inclusive, ci ULTRA all inclusive. Este o diferenta de pret, deci ar trebui sa fie o diferenta de servicii.

- Rolul pliculetelor de ceai si cafea in camera la hotelurile civilizate este exact acela de a nu bantui prin hotel la ore ciudate, noaptea, sau dimineata devreme. Unele persoane, nu neaparat fiind vorba despre mine, obisnuiesc sa bea dimineata o cafea inainte de orice, imediat dupa ce se trezesc.

- Ideea, probabil ca nu ati retinut-o, era ca am platit al treilea pat pentru copil, nu a fost gratuit, costul a fost ca pentru o persoana adulta, context in care asteptam un pat civilizat cum ar fi fost normal.

-Imi cer scuze ca nu am avut ruleta la mine pentru a masura distanta pana la corpul de cladire unde am fost cazati, distanta e aproximativa, dar din alte comentarii vazute aici doar de la parcare pana in lobby sunt peste 100 de metri, plus cele cateva sute mai departe, este chiar o distanta apreciabila (pentru a a va ajuta cu un simt al distantelor, intre 2 stalpi de electricitate sunt 50 m). Oricum mesajul care am dorit sa-l transmit a fost ca nu ne-am dus sa le facem cadastrul ci ca nu s-a simtit nimeni din receptie sa ne ajute la carat bagajele pe o distanta considerabila. Si pentru ca a venit vorba de lobby, nu o sa uit usor mirosul puternic de bucatarie care persista acolo…miros care m-a facut sa inteleg de ce stramosii nostri romani au botezat aceste largi spatii de trecere “vomitorium”……

Aveti dreptate, nu am studiat acest site anterior plecarii, nici n-am stiut ca exista pana nu am dat intamplator peste el, oricum nu am considerat necesar ca pentru un week-end extins sa fac o documentare de saptamani, m-am bazat pe categoria hotelului si pe categoria serviciilor platite in definitia lor internationala... eroare mare in acest caz, recunosc.

Cu deosebit respect.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
alecsutzu
[25.06.12 17:28:13]
»

Va intreb si eu ceva ce culoare avea bretarile de la hotel miramar??? Va multumesc!!!

Corry
[26.06.12 23:43:33]
»

Simpatica faza cu cadastrul si cred ca aveti dreptate atat dvs cat si d-na Claudia, pentru ca fiecare persoana are propriile asteptari si cu cat acestea sunt mai modeste, cu atat bucuria poate fi mai mare... mai trist este in situatia inversa. In privinta numarului de stele al hotelurilor din Bulgaria, incep sa cred ca acesta nu mai are deloc legatura cu conditiile si respectul oferite turistilor. Abia ne-am intors de la Rubin, din statiunea C-tin si Elena si pot sa va spun ca acest hotel poate fi cotat la tot atatea stelute cate mai apareau pe firmament si anume 2... celelalte doua si-au dat seama ca sunt in plus si nu se mai aflau acolo

Si mi-e ciuda ca nu suntem vecini cu grecii sau turcii, pentru a plati servicii mult mai bune, la pret bulgaresc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
alecsutzu
[03.07.12 18:55:40]
»

Am si eu o intrebare va rog spuneti-mi si mie ce culoare aveau bratarile acuma in 2012 va rog frumos multumesc!!!

pixelAUTOR REVIEW
[04.07.12 08:55:32]
»

@alecsutzu: verzi

claudi50
[08.07.12 14:46:30]
»

O foarte mare dezamagire au in Bulgaria doar cei care au afaceri in turismul Romanesc

casaelvira
[08.07.12 21:55:50]
»

@claudi50: Eu am afaceri in turismul romanesc, cei drept o pensiune mica in zona Bucovinei, comuna Vama, si vreau sa marturisesc ca m-am simtit foarte bine la Miramar loc unde am sa revin cu placere.

speedo
[13.07.12 11:47:29]
»

Am fost la Miramar intre 25.06-02.07.2012 si pot sa spun ca sunt de acord cu tot ce a scris dl. pixel initiatorul acestui review la toate capitolele.

UAI la Miramar inseamna de fapt acel whiskey ieftin care in Obzor l-am vazut la 10 leva sticla va dati seama ce bun era.

Nu recomand nimanui acest hotel daca trebuie sa plateasca mai mult de 500 euro/sejur. Eu am dat 850

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mel
[08.06.13 00:48:47]
»

@pixel: Buna,

Restaurantul principal avea terasa afara? Sau puteai manca doar in interior?

Multumesc

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
10 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alecsutzu, casaelvira, claudi50, claudia_a*, Corry, eklor, MCM, mel, pixel, speedo
Alte impresii din această RUBRICĂHVD Club Hotel Miramar:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057502031326294 sec
    ecranul dvs: 1 x 1