ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.04.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 17.04.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
APR-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
28.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

O vacanta ratata

TIPĂREȘTE

1. parcare - in loc de bun venit am primit vestea ca parcarea suporta doar 30-40 masini, din acest motiv am fost indrumati catre o parcare particulara, 10 leva/zi.

2. cazare - am mai fost la bulgari, din acest motiv nu am intrat in panica datorita stangaciilor specifice celor de la receptie

surpriza cea mare a venit in momentul in care am vazut ca tavanul camerei 121 era plin de urme de infiltratie si pe alocuri tencuiala era cazuta (atasat vezi foto)

baia era lipsita de obisnuita cabina de dus, despre cada nu poate fi vorba, avem in schimb o incapere faiantata cu un furtun de dus si scurgere infundata

3. masa - extraordinara, daca o servesti la un restaurant de pe plaja, daca insa apelezi la bucataria hotelului, DEZASTRU

la aceleasi restaurant se serveste masa de catre aproximativ 1000 persoane (turistii romani cazati la Hilton bulgaresc si la Hotel Helios), este evident ca nu pot face fata si nici nu sunt interesati sa intreprinda ceva.

Mancarea este de cea mai slaba calitate, putina si servita in ritm balcanic, se merge pe ideea ca sunt multi cei care renunta la umilinta de a sta la coada pentru a primi un blid de mancare. Vorbim totusi de un hotel din reteaua HILTON, cotat la 5 stele, care serveste bananele taiate pe jumatate (vezi foto), pe mese unde praful este sters de degetele clientilor.

am asistat uimit la o reactie generala de nemultumire fata de calitatea si cantitatea alimentelor servite, o manifestare in care toti cei prezenti in restaurant au batut cu tacamurile in farfurii pentru a atrage atentia conducerii acestui hotel

masa festiva, din contract , gustarile dintre mesele principale - au uitat cu desavarsire

4 bar - super aglomerat, pentru un suc, o bere, astepti si 10 min, multi renunta

5. receptie - un dezastru

covoarele din receptie miros a mucegai


[fb]
---
Trimis de mrbad in 17.04.12 12:31:23
Validat / Publicat: 17.04.12 13:38:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Hotel Gergana si Kaliakra, in fiecare vara, de 5 ani
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1373 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mrbad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    sandu.53
    [17.04.12 13:41:25]
    »

    salut... cat ai platit pt. "distractia"asta?

    webmaster10
    [17.04.12 13:44:22]
    »

    @mrbad: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    mrbadAUTOR REVIEW
    [17.04.12 13:48:38]
    »

    @sandu. 53:

    cat au cerut, 234 eur/camera dubla cu vedere la parc, 2 adulti si 1 copil de 12 ani, pentru 3 nopti

    webmaster10
    [17.04.12 13:51:35]
    »

    Am adaugat pretul cazarii in caseta tehnica

    Floria CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [17.04.12 19:10:56]
    »

    Si anul trecut calitatea serviciilor oferite de Paste de catre acest hotel au fost la fel de proasta. Nu pot sa cred ca turistii revin- biletele s-au vandut foarte repede- desi s-a comentat mult pe marginea serviciilor dezastruoase de anul trecut. Si eu am fost dezamagita in 2011 de Paste de dezorganizarea de la ASTERA desi cazarea, piscina interioara, sala de fitness au fost foarte bune si anul acesta am ales o minivacanta de Paste fara all inclusive la Veliko Tarnovo de unde ne-am intors foarte multumiti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Floria, mrbad, sandu.53
    Alte impresii din această RUBRICĂApollo Spa Resort (ex Doubletree by Hilton) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.029597997665405 sec
    ecranul dvs: 1 x 1