ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.02.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 22.02.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
FEB-2012
DURATA: 2 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
26.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 33 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

NU recomand, atitudine neprimitoare, conditii sub clasificare

TIPĂREȘTE

Pensiunea are pretentii de 4 STELE, dar ar fi bine sa-si caute niste margarete. Desi dichisita pana la kitsch, ii lipsesc conditiile si nu ofera confortul necesar si, mai ales, caldura unei "pensiuni".

Atitudinea proprietarului a fost foarte deplasata, desi am rezervat mai mult de jumatate din camerele pensiunii, in celelalte nefiind turisti, atitudinea personalului a fost ostila, neprimitoare.

Nu are spatii comune adecvate, unicul loc cu mese - cu functie comuna de receptie, restaurant, bar, lounge nu are niciun fel de separare fonica de scara si camere.

Apa fierbinte vine doar la solicitare, micul dejun se serveste exclusiv incepand cu ora 9 (??? , indiferent de preferintele turistilor), iar locul comun cu mese (adica restaurantul) se inchide teoretic la ora 10.30, adica nu are cum sa-l inchida ca nu sunt usi, dar turistii sunt invitati la culcare...

Ni s-a permis sa stam in locul cu mese, dupa insistente repetate.. dar ni s-a atras atentia ca e o favoare si nicidecum ceva firesc intr-o pensiune.

Cu un barman-ospatar-receptioner-administrator all inclusive bietul om imbracat in costum si cravata, considerandu-se de 4 stele, pensiunea are inscriptionate pe fata 3 stele, si practica o atitudine de internet de liceu.

Daca nu cumva vreti sa stati exclusiv in camerele pensiunii, cautati un loc mai placut si primitor.

Pensiunea este total nepotrivita pentru grupuri mai mari de 2 persoane, in niciun caz oportuna pentru teambuilding.


[fb]
---
Trimis de angela33 in 22.02.12 12:55:15
Validat / Publicat: 22.02.12 14:12:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PĂLTINIȘ [SB].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2260 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (angela33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [22.02.12 13:36:01]
    »

    Am introdus coordonatele GPS ale pensiunii, rezultand urmatoarea pozitionare pe harta click aici. Ne poti spune daca-i ok?

    Multumesc.

    paltinis*
    [25.02.12 15:28:15]
    »

    Referitor la articolul scris de angela33 facem urmatoarele precizari:

    Articolul este unul tendentios scris de o persoana dintr-un grup cazat la pensiunea Rafael, grup recalcitrant care de la sosirea la pensiune s-a manifestat incalcand orice norma de bun simt social, de aceea recomandam proprietarilor de pensiuni sa fie reticenti in a accepta rezervari de la [o] firma [***] din Cluj. Vom enumera unele din "obiceiurile grupului":

    1. de la soosirea la pensiune au chefuit zgomotos pana la ora 4,30 dimineata, deranjand celelalte persoane cazate.

    2. de cand au intrat in pensiune au insirat pe mese baxuri de bere, sticle de alcool nenumarate aduse de acasa cu convingerea ca asa este normal, desi li s-a atras din nou atentia ca nu se accepta alimente si bauturi din afara pensiunii, cf. legilor in vigoare

    3. a doua zi au monopolizat restaurantul de la ora 16 pana la ora 1 noaptea, fara sa fie deranjati de nimeni, in schimb ei deranjand pe toate lumea cazata in pensiune. Seara au promis ca daca sunt lasati sa-si consume in continuare bauturile de acasa isi vor incheia "programul artistic" la ora ora 24. Nu s-a intamplat asa si in continuare au fost recalcitranti si zgomotosi cand la ora 0,30 noaptea, cand li s-a atras atentia ca deranjeaza pe ceilalti turisti cazati. Cand, in sfarsit au plecat in camere, au amenintat ca ei vor deranja in continuare ceilalti clienti cazati, prin continuarea chefului in camere, lucru care s-a si intamplat.

    4. desi in unitate fumatul era interzis (cf. legii) au fumat in camere, arzand cu tigara prosoape din bai si alte bunuri.

    5. au solicitat factura pe firma pentru sindrofia lor, desi nu cred ca teambuildingul prin alcoolizare si manifestare antisociala este deductibil fiscal, aviz institutiilor abilitate.

    6. la plecare au amenintat ca vor face reclama negativa, fiindca nu au fost lasati sa monopolizeze toate spatiile pensiunii prin activitati deranjante pentru ceilalti turisti, desi ei au inchiriat doar 7 camere cu mic dejun inclus.

    Din pacate asa considera unii sa se relaxeze in natura, intr-o statiune superba si intr-o pensiune dedicata confortului (in adevaratul sens al cuvantului) clientilor sai.

    Prevenim prin acest drept la replica, pe proprietarii de pensiuni din Romania, daca primesc rezervari de la firma [***] din Cluj, sa se gandeasca de doua ori inainte de a-si transforma pensiunea in crasma personala a celor de la firma [***].

    paltinis*
    [25.02.12 15:42:12]
    »

    Precizari suplimentare punctuale, referitor articol angela33:

    1. Era firesc pentru grupul de la firma [***] srl din Cluj, din care face parte si dna Angela sa foloseasca zona de servit masa non stop doar pentru a-si consuma bauturile de acasa.

    2. Intervalul de servit micul dejun intre orele 9-11, este suficient pentru orice pensiune, mai putin pentru grupul de la firma [***].

    3. Apa calda menajera este asigurata non stop, dar dna Angela nu avut timp sa astepte nici cateva momente pana sa-i curga la robinet.

    4. Folosirea restaurantului este firesc folosita de catre cei care consuma alimente si bauturi comandate in pensiune, nu de catre cei care vin doar cu bautura de acasa si sunt recalcitranti.

    5. Denigrarea publica fara temei, este condamnabila si Pensiunea Rafael isi rezerva dreptul sa dea in judecata firma [***] srl de la Cluj si pe dna Angela pentru articole defaimatoare si calomnie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster15
    [25.02.12 16:04:04]
    »

    @paltinis

    Inteleg ca esti reprezentant al pensiunii?

    In aceste conditii, dreptul tau la replica este bine venit si chiar incurajat pe saitul nostru, atunci cand aduce contra-argumente, fara a jigni si fara a ataca userii.

    Vroiam doar sa am confirmarea de la tine, ca reprezinti acesta pensiune.

    Multumesc!

    paltinis*
    [25.02.12 16:42:38]
    »

    @webmaster15: DA, si in urma discutiei telefonice, am considerat ca este de datoria noastra sa raspundem. Acest grup de la firma [***] din Cluj cautau cu totul altceva fata de ceea ce oferea pensiunea noastra. Probabil cel mai bine pentru ei era sa inchirieze o cabana exclusiv pentru ei, unde sa-si dea drumul oricaror manifestari, sa bea bautura de acasa si sa se manifeste zgomotos fara sa deranjeze pe nimeni. Daca pensiunea noastra ofera un sejur de 4 stele cu conditii de lux, cu linistea asigurata de zona protejata de zgomot in care se afla, cei care cauta altceva pot alege. Din site-ul nostru se pot vedea foarte bine conditiile de cazare prin tururile virtuale si prin descrierea exacta. Calitatea serviciilor si a conditiilor de cazare ne-a fost confirmata de sutele de clienti ai pensiunii. Noi asiguram in continuare clientii pensiunii de toata linistea si confortul de care au nevoie, pentru un sejur cat mai placut si recuperabil dupa agitatia din oras. Site-ul pensiunii: paltinis.ro

    angela33AUTOR REVIEW
    [27.02.12 14:11:57]
    »

    @paltinis: stimate domn, proprietar de pensiune,

    Da, e adevarat, cautam cu totul altceva decat ofera pensiunea dvoastra. De aceea, nici nu va recomandam decat celor care isi doresc sa vina si sa doarma linistiti in camere dvoastra.

    Dar credem ca situatia neplacuta a fost cauzata de dvoastra, prin prezentare deformata pe siteul pensiunii, cat si prin abordarea in momentul rezervarii.

    Cand un grup de tineri doresc sa rezerve mai mult de jumatate capacitate de cazare in conditii de extrasezon si solicita si spatii comune (de ex - sala de conferinta pentru teabuilding), v-ati imaginat ca acei oameni vin impreuna sa doarma un vichend intreg in pensiune, fiecare in camera lui? Si, totusi, cand nu dorm? ... Fie viscol, fie vant, sa stea in natura?

    Nu era mult mai onorabil sa va fi exprimat retinerile despre cazarea unui grup de tineri si sa mentionati de la momentul rezervarii... si a platii integrale in avans (de ce oare 100% avans?) ca nu puteti oferi conditii potrivite pentru activitati de grup, ca unicul spatiu comun preferati sa-l considerati 'restaurant'? Ei bine, normalitatea unei pensiuni implica in mintea noastra un loc de stat la povesti, normalitatea unei pensiuni implica gazde primitoare, flexibile la dorintele oaspetilor, atente cu promisiunile pe care le fac (de ex, la 4 stele... ai locuri de parcare curatate de zapada, curge apa calda in primele 5 minute de cand pornesti robinetul, fete de masa la ‘restaurant’, personal pentru servire... etc).

    Si cred ca atitudinea agresiva, calomnioasa si defaimatoare va apartine, asa cum se vede si din randurile publicate aici. Aceeasi strangere de inima ati avut-o si in cadrul pensiunii, din pacate... degeaba ati mobilat frumos camere, daca nu intelegeti ca turismul inseamna SERVICII, ospitalitate, bun-simt, raspuns si solicitudine la dorintele (nici macar... 'cerintele') clientilor.

    Din prima clipa, puteati sa ne recomandati elegant alta posibilitate de cazare si sa mediati pentru noi un transfer satisfacator la o unitate turistica mai adecvata, daca considerati ca nu va puteati adapta (si sa ne-ntelegem... nu era vorba de alti turisti derajnati de grup, ci de proprietarul pensiunii mahnit de incalcare regulilor pe care, desigur, are tot dreptul sa si le defineasca. Dar sa le si prezinte ca atare!)

    @webmaster: va rog sa extrageti cuvintele defaimatoare si judecatiile de valoare nesustinute la adresa firmei, care nu are nicio legatura cu domeniul turismului si comentariile postate pe siteul dvoastra

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster0
    [27.02.12 14:33:21]
    »

    @angela33: Am eliminat din text referirile la denumirea firmei, desi NU ar fi fost obligatia noastra.

    commandorsteel*
    [27.02.12 15:47:33]
    »

    2. de cand au intrat in pensiune au insirat pe mese baxuri de bere, sticle de alcool nenumarate aduse de acasa cu convingerea ca asa este normal, desi li s-a atras din nou atentia ca nu se accepta alimente si bauturi din afara pensiunii, cf. legilor in vigoare

    Nu se accepta bauturi si alimente conform regulilor impuse de fiecare locatie in parte. Nici o lege nu interzice acest lucru

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    d.oana
    [28.02.12 01:50:51]
    »

    @paltinis

    1.

    "au solicitat factura pe firma pentru sindrofia lor, desi nu cred ca teambuildingul prin alcoolizare si manifestare antisociala este deductibil fiscal, aviz institutiilor abilitate. "

    In primul rand dumneavoastra ati prestat un serviciu pentru care ati incasat o suma de bani - deci dumneavoastra aveati obligatia emiterii unei facturi fiscale fara a va mai solicita noi o factura.

    In al doilea rand facturile emise de dumneavoastra (doua la numar) au fost pentru serviciile de cazare si pentru masa servita (care pentru a va reimprospata memoria - a fost masa servita - mancare - fara bauturi alcoolice).

    In al treilea rand orice suma incasata/platita in/din caseria firmei trebuie sa aiba un document justificativ. Fara un document care sa dovedeasca fluxul de numerare sunt "bani la negru" - in termeni specifici romanesti.

    Solicitarea emiterii facturilor pe firma este un drept si totodata o obligatie legala - "aviz institutiilor abilitate" - nu stiu pt care din firme - a noastra sau a dumneavoastra?

    Si in al patrulea rand - pt cultura dumneavoastra: cheltuielile care au drept continut produse din alcool si tutun, in vederea consumurilor interne sau pentru a face obiectul activitatii de protocol, sunt cheltuieli nedeductibile fiscal dar care se inregistreaza in contabilitatea firmei pt justificarea banilor cheltuiti.

    2.

    "Folosirea restaurantului este firesc folosita de catre cei care consuma alimente si bauturi comandate in pensiune, nu de catre cei care vin doar cu bautura de acasa si sunt recalcitranti. "

    Tin sa va reamintesc ca [pentru] camerele comandate am avut mic dejun inclus iar sambata seara s-a luat cina - comandata de la restaurantul pensiunii, nu adusa de acasa.

    3. Conform HG nr. 237 /2001 pentru aprobarea Normelor cu privire la accesul, evidenţa şi protecţia turiştilor în structuri de primire turistice:

    ART. 2

    (1) Administratorii structurilor de primire turistice sunt obligaţi să asigure înscrierea tuturor turiştilor în evidenţele operative, la sosirea acestora, şi completarea formularului "Fişa de anunţare a sosirii şi plecării".

    (2) Pensiunile turistice şi agroturistice sunt exceptate de la completarea acestui formular, urmând să se utilizeze cărţile de imobil.

    (3) Fişele de anunţare a sosirii şi plecării sunt formulare înseriate şi înlocuiesc cărţile de imobil. Datele pe care le conţine fiecare fişă sunt cele prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentele norme.

    (4) Completarea fişelor se face de către fiecare turist în momentul sosirii, pe baza actelor de identitate, care pentru cetăţenii români sunt: buletinul/cartea de identitate şi paşaportul, carnetul de marinar sau licenţa de zbor; pentru cetăţenii străini sunt: paşaportul, carnetul de identitate, legitimaţia provizorie, permisul de mic trafic, carnetul de marinar sau licenţa de zbor, iar pentru militarii în termen şi elevii instituţiilor militare de învăţământ sunt: buletinul/cartea de identitate sau, după caz, documentele de identitate militare (carnetul de serviciu sau legitimaţia).

    (5) Este interzisă cazarea oricărei persoane care nu posedă act de identitate.

    (6) Fişele de anunţare a sosirii şi plecării, completate şi semnate de turiştii cazaţi, se preiau, împreună cu actele de identitate, de către recepţioneri, care sunt obligaţi să confrunte datele din fişe cu cele din actul de identitate, să semneze fişele pentru confirmarea completării corecte a acestora şi să restituie imediat actele de identitate turiştilor.

    (7) Răspunderea pentru completarea corectă a fişelor de anunţare a sosirii şi plecării revine recepţionerilor.

    La cazarea noastra nu s-a completat nici o fisa, nici cartea de imobil si nu ne-au fost solicitate cartile de identitate sau alt tip de act. - "Aviz institutiilor abilitate. "

    3. Conform HG 1141/2006:

    1. Se stabileşte că unităţile de comerţ şi prestări servicii populaţiei vor înregistra pretenţiile şi reclamaţiile consumatorilor în Registrul de reclamaţii.

    6. În unităţile de prestări servicii amplasate în edificii cu mai multe niveluri Registrul de reclamaţii este ţinut la fiecare etaj, iar în pavilioane şi gherete se expune la un loc vizibil.

    in toata pensiunea nu am observat nici un registru - sau daca exista nu este la vedere. daca exista ne exprimam nemultumirile in acel registru.

    4.

    "Intervalul de servit micul dejun intre orele 9-11, este suficient pentru orice pensiune, mai putin pentru grupul de la firma [***]. "

    daca servirea micului dejun ar fi inceput la ora 9 - ora la care ne aflam in restaurant - poate ne-am fi incadrat in acel interval orar. dar la ora 9 nu functiona cafetiera, nu exista cafea, nu era calda apa... etc

    5. Conform HG nr. 237 /2001 pentru aprobarea Normelor cu privire la accesul, evidenţa şi protecţia turiştilor în structuri de primire turistice:

    ART. 5

    (1) În scopul asigurării protecţiei turiştilor personalului structurilor de primire turistice îi este interzis să dea relaţii şi informaţii cu privire la sejurul turiştilor în aceste unităţi, fără acordul acestora, cu excepţia datelor referitoare la legalitatea şederii acestora, solicitate de ofiţerii şi subofiţerii Ministerului de Interne cu atribuţii în acest scop.

    Dumneavoastra ati divulgat pe acest site date confidentiale: denumirea firmei, date privind sejurul, etc, si se sanctioneaza cu amenda contraventionala conform legislatiei.

    6...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    strix aluco*
    [08.03.12 11:46:28]
    »

    Firma xxxx, multumim pentru post!!

    Avem in vedere un team building la Paltinis si acum stim ce nu trebuie sa alegem.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    angela33, commandorsteel*, d.oana, paltinis*, strix aluco*
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Rafael:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05720591545105 sec
    ecranul dvs: 1 x 1