ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.10.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 02.10.11
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    SEP-2011
    DURATA: 7 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    15.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 6 MIN

    Astera - experienta nefericita!

    TIPĂREȘTE

    Am iesit din Romania pe la Giurgiu, avand sansa de-a nu astepta deloc la trecerea peste Podul Prieteniei. Lucrarile de reabilitare ale podului tocmai fusesera finalizate de cateva zile, astfel incat trecerea a fost chiar placuta. La vama, bulgarii au fost foarte amabili si vorbeau bine romaneste. Ma informasem despre vignete, astfel incat nu le-am cumparat de la benzinaria de langa vama, ca sa nu mai stam la o coada de vreo 12 masini, ci de la iesirea din Russe, de la o benzinarie. Am cumparat doua, pentru ca una este valabila 7 zile, iar noi ne-am intors in cea de-a opta zi.

    Drumul pana la Nisipurile de Aur a fost placut si am reusit sa gasim hotelul Astera, dupa ce am dat o tura prin statiune. Este sens unic si din masina nu am reusit sa identificam numele hotelului, pe acesta fiind scris mare numele restaurantului. Facusem de-acasa o schita cu localizarea catorva hoteluri, astfel incat ne-a fost usor sa-l incadram si apoi sa-l si identificam la cel de-al doilea tur.

    Am intrat la receptie, increzatori si l-am rugat pe receptioner sa ne dea o camera, undeva la etajele 3-6. S-a uitat pe bilete si apoi pe calculator si ne-a spus ca deja ne fusese repartizata o camera la etajul unu. Am vazut camera si ne-am intors nemultumiti, rugandu-l sa ne dea o camera la alt etaj. Camera era exact in dreptul piscinei, astfel incat n-am avut parte de liniste pe parcursul intregului sejur. Receptionerul ne-a spus ca nu poate face nimic si ca astea au fost camerele ce trebuiau ocupate. A mai adaugat ca peste doua zile vor pleca mai multi turisti si ca va trebui sa vorbim cu directorul hotelului. Doua zile nu erau un capat de tara, asa ca am hotarat sa asteptam.

    Hotelul era curat, dar in camera nu veneau deloc femeile de servici sa aspire praful, sau sa schimbe lenjeria de pat, ci numai prosoapele. A trebuit sa anuntam la receptie cand s-a terminat samponul de la dozatorul din baie, caci altfel nu mai veneau sa-l inlocuiasca (in conditiile in care este totusi un hotel de 4 stele).

    Am avut o alta surpriza neplacuta cand am aflat ca fresh-ul de portocale si bauturile la sticla trebuiau platite, desi la agentia de turism am platit pentru UAI. O sticla de apa plata de 0,5 litri, bulgareasca costa 4 leva (2 euro). Bauturile de la dozator: berea si vinul erau foarte slabe. O alta mare deceptie a fost mancarea: zilnic se repetau aceleasi feluri de mancare, multe dintre ele erau preparate fara gust.

    In cele 7 zile n-au fost decat de doua ori portocale, in rest banane (pe care aveau grija sa le taie in bucati, ca nu cumva sa ia cineva una intreaga, felii de pepene si uneori si prune. Prajiturile foarte proaste, doar inghetata era mai gustoasa si mai variata. Nu ne putem plange prea mult pentru ca, totusi, am mancat, spre deosebire de cei care venea in seria a doua si, desi tavile erau inlocuite, in ele apareau mancaruri mai proaste si mai putin variate. Ne duceam devreme ca sa nu stam si sa asteptam foarte mult pana la eliberarea unei mese.

    Am trims un e-mail agentiei de turism din Bucuresti, solicitandu-le ajutorul. In contract exista si o clauza, conform careia, in cazul in care apareau probleme legate de repartitia camerelor, se spunea ca vom fi asistati de reprezentantul agentiei de turism, din Bulgaria. Le-am reprosat celor de la agentie faptul ca atunci cand am cumparat de la ei un sejur mai scump, l-am luat pentru UAI, ca sa putem bea un fresh de portocale, un vin nebotezat, la sticla, sau o bere buna. Stiam din alte vacante ca la AI se servesc bauturi imbuteliate autohtone, iar la UAI se servesc si bauturi de import. Cei de la agentia de turism nu mi-au spus ca la Astera, Ultra All Inclusive nu se refera la bauturi, ci doar la sezlongurile si umbrelele gratuite de pe plaja. Dupa doua zile ne-am dus sa discutam cu managerul hotelului, mai ales ca plecasera destul de multi turisti. Managerul era o tanara, care ne-a intampinat cu un zambet amabil. Si atat! I-am spus ca nu ne putem odihni deloc la primul etaj, ziua din cauza celor care faceau zgomot la piscina, iar noaptea datorita nemtilor care se-mbatau si urlau (cantau) pe aleea din vecinatatea hotelului, cat ii tinea gura... si nesimtirea. Domnisoara manager ne-a spus ca a primit si alte reclamatii si ca ne va da o alta camera la un alt etaj. Ne-a cerut numarul camerei noastre, a verificat in calculator si a exclamat: < a, sunteti romani! >. Amabilitatea a disparut dintr-o data... a ramas doar zambetul... semiprofesional. Ne-a anuntat ca mai sunt camere doar la ultimul etaj, la 9, dar nu ne recomanda, caci romanii care-au fost acolo s-au plans la randul lor. E drept ca si la etajul intai am intalnit doar romani, dar probabil ca asta e politica unor hotelieri, de-a repartiza cu prioritate camerele de la primul si ultimul etaj si de-a le pastra pe cele mai bune pentru clienti mai de soi.

    Romanii cu care-am discutat in hotel erau nemultumiti si de cazare si in special de mancare, dar erau resemnati (fir-ar sa fie de Miorita si de cei trei ciobanei!) si mi-au spus ca nu vor sa-si mai faca degeaba nervi pe la receptie. Cu privire la faptul ca nu putem consuma bauturi imbuteliate (nici bulgaresti si nici de import), domnisoara manager mi-a replicat ca este vina agentiei din Bucuresti ca nu ne-a informat ca la Astera, Ultra All Inclusive are o alta semnificatie. Cei de la agentie mi-au raspuns repede pe e-mail, asigurandu-ma ca nu pot face nimic, nici in privinta contactarii unui reprezentant al lor din Bulgaria, pentru obtinerea unei alte camere (conform contractului incheiat) si nici in privinta berii la sticla sau a apei minerale, care trebuiau platite.

    Ne-am stricat vacanta si ne-am facut nervi si datorita faptului ca am avut naivitatea sa credem reclama mult exagerata a celor de la agentia de turism, care aveau tot interesul sa ne recomande un hotel, unde aveau contract pentru mai multe camere, dupa cum mi-au povestit si de unde luau 124 euro/noapte pentru 2 persoane, stiind clar ca la Astera platesti pentru UAI si nu beneficiezi nici de UI, unde tarifele sunt cu mult mai mici. Pe de alta parte consider ca managementul la Astera este din nou foarte prost (am citit postarile din aprilie-mai, care exprimau nemultumirea majoritatii turistilor, apoi pe cele din vara, cand au fost probabil conditii incomprabil mai bune si terminand cu septembrie, cand cei din conducerea Astera au reinceput sa-si bata joc de turisti). La plecare am cerut sa discutam din nou cu domnisoara manager. I-am reamintit nemultumirile noastre, inclusiv cele legate de faptul ca n-a avut bunavointa sa ne dea o alta camera, desi erau destule libere la alte etaje. I-am spus ca este un management prost si o bucatarie tot mai slaba, prin care va reusi sa indeparteze clientii. Raspunsul ei a fost: va mai asteptam pe la noi!

    Am crezut ca nu aud bine si am incheiat, spunandu-i ca a reusit sa ne distruga vacanta. Raspunsul ei a fost acelasi: va mai asteptam pe la noi.

    Nici n-avea de ce sa-si faca griji: mereu se gasesc oameni care sa se multumeasca cu orice, mereu se vor gasi persoane care sa se resemneze, mereu agenti de turism care sa exagereze cu laudele la adresa unui hotel, sau a altuia si care sa ascunda ceea ce este rau. Noroc cu site-urile gen am fost acolo si cu cei care lasa deoparte comoditatea, sau jena, sau teama de-a nu fi ridiculizati cand isi exprima indignarea cu privire la ce-au patit intr-un astfel de sejur. Am fost in multe locuri, unde ne-am simtit foarte bine, fiecare vacanta devenind o experienta.

    Putem spune acum: Astera -experienta nefericita...


    [fb]
    ---
    Trimis de bogdan.d* in 03.10.11 21:31:02
    Validat / Publicat: 03.10.11 23:09:00
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2805 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bogdan.d*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [04.10.11 07:51:23]
    »

    @bogdan.d: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAstera Hotel & Spa Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039979219436646 sec
    ecranul dvs: 1 x 1