ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.09.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 29.09.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 14 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Mai bine NU!

TIPĂREȘTE

Salut!

Am fost la Sharm Grand Plaza in septembrie 2011. Ca suprafata si facilitati, hotelul este mare, dar mi-a lasat impresia ca este insuficient de mare daca este ocupat peste 50% din capacitate. Cladirile accentueaza impresia de mare cu arhitectura lor intortocheata (ocolesti mult ca sa ajungi in camera). Clienti majoritari – rusi si italieni si cu o pondere cat de cat mai ridicata – polonezi si britanici.

Camera in care am fost cazati – superior room – a fost spatioasa (aproximativ 40 mp), dotata satisfacator si avand vedere spre gradina. Daca ajungi mai devreme de ora locala 13, trebuie sa astepti pentru a fi cazat indiferent de gradul de ocupare al hotelului (tortura daca iti e foame pentru ca o sala de mese e sub receptie). E obligatoriu cand te cazezi la hotel sa ai o bancnota de 5 – maxim 10 dolari in pasaport pentru camera.

Ca dotari – satisfacator.

Piscine cu adancimi variate (river pool as incadra-o la „decor”), curate si in care iti este interzis sa intri dupa ora 18.

Baruri... numai Luna bar merita mentionat pentru ca a avut o servire ok, bauturi ok – nu lungite cu apa, acces la dozatorul cu sucuri si posibilitatea de a lua mai multe pahare/persoana. Foarte important –bauturile erau servite in pahare si cani din plastic refolosibile si suspectez ca erau numai clatite, nu spalate. Cocktail-uri putine si slabe si bineinteles, erai servit numai la bar.

Restaurante - trei restaurante unde se putea manca in timpul zilei (numai grill house cu mancare diferita fata de celelalte) si trei a la carte, contra cost in care se putea manca numai seara (star fish sea food fiind singurul care merita). Mancarea a fost acceptabila, meniul fiind pe o saptamana... Mancarea de la mic-dejun a fost aceeasi, carnea a fost in general de vita, de miel, de pui si de peste (fiarta si apoi pregatita), legumele nu prea erau proaspete, mult orez, paste si cartofi, supele foarte sarate, multe dulciuri si prajituri (uscate si multe cu cocos) si trei feluri de fructe la pranz si cina dintre care si specifice zonei. De asemenea, intre mese, la bar puteai servi cartofi prajiti cu aripioare picante (ca la Mc) sau peste, burger si legume. Important – la masa e bine sa vii in prima ora de la deschidere (chiar daca sunt trei ore) daca nu vrei sa mananci resturi.

Ca entertainment – foarte, foarte slab.

Echipa de animatie/animatia era absenta aproape in totalitate in timpul zilei, iar seara tinea doua spectacole jalnice in locatii diferite, unul pentru italieni si unul pentru rusi; pentru cei de alte nationalitati... nimic. Sala de fitness e mica si slab dotata, discoteca e un foisor cu lumini si muzica pe plaja, sauna, masajul si de genul foarte scumpe. Net-ul foarte, foarte slab – trecea minim un minut pana se incarca o pagina. Atentie mare cand mergeti neorganizat in afara hotelului!

Plaja era acoperita cu nisip si aveai la dispozitie sezlonguri cu saltele si umbrele. De la mal aveai voie sa mergi cu incaltaminte speciala vreo 30 – 40 m, iar cand apa nu era retrasa, iti ajungea pana la genunchi. Dupa alti 50 m de apa pana la genunchi aceasta avea brusc 15-20 m adancime, iar peretele era acoperit de corali tineri si puteai vedea pesti colorati de diverse dimensiuni si forme. Se putea face snorkeling la ponton.

Personalul – o mare problema!!! Angajatii erau slab pregatiti, nu stiau cum sa se comporte – nu salutau (se uitau la tine, treceau pe langa tine si nu schitau nici un salut), nu prea zambeau, unii erau agasanti (mai ales cei de la spa), obraznici (mai ales cu femeile singure, le atingeau, fluierau dupa ele, zambeau libidinos) si nesimtiti (de exemplu, daca le cereai sa uneasca doua mese se enervau si tranteau scaunele, aruncau tacamurile si nu debarasau masa pana nu te ridicai). O alta problema pe care am observat-o, „ospatarii” nu stiu cand si cum se debaraseaza masa (iau farfuriile si paharele din fata clientului inainte de a termina si fara sa intrebe si de asemenea, se intind pe toata masa si aproape baga maneca in farfurii ca sa stranga). Nici angajatii care fac curat in camera nu sunt mai prejos pentru ca multi dintre ei fura (obiecte marunte cum ar fi brichetele si pachetele de tigari), cauta prin lucruri, sunt insistenti si agasanti (de exemplu continua sa ciocane la usa si dupa ce vad ca usa e incuiata pe dinauntru sau intreaba in fiecare dimineata cand iesi din camera daca sa faca curat) si aranjeaza produsele si obiectele tale dupa bunul lor plac. Majoritatea angajatilor sunt schimbati o data pe saptamana (adusi de la alte hoteluri) si structura lor ierarhica include foarte multi sefi, sefi peste sefi. Partea buna e ca te poti intelege cu majoritatea dintre ei in limba rusa, italiana si engleza.

Sfaturi:

- Femeile sa mearga insotite, mai ales de un barbat, sa nu le zambeasca localnicilor sau sa le zambeasca scurt, sa nu se imbrace provocator (provocator inseamna chiar un maieu si un pantalon scurt);

- cuplurile cand sunt intrebate preferabil sa spuna ca sunt casatorite;

- cumparaturile sa fie facute in moneda locala (lira egipteana), nu luati toti banii cu voi cand plecati in afara hotelului, schimbati bani numai in banca sau la bancomatele din interiorul unei cladiri supravegheate;

- preturile produselor sa fie negociate aproape de jumatatea pretului cerut initial (oricum si la jumatate sunt scumpe, preturi foarte bune gasiti la Duty Free in aeroport, inclusiv suveniruri si tigari mult mai ieftine decat in bazar) si mai ales, atentie la cantitatea produselor cumparate (de obicei cutiile sunt sigilate, dar au undeva la jumatate din cantitate si preturi sunt foarte mari chiar si negociate);

- preferabil excursiile sa fie cumparate din bazar (puteti cere chiar si un discount) pentru ca la hotel si la ghidul turistic preturile sunt duble, sa cereti cat mai multe detalii despre excursii (in majoritatea se merge mult cu masina si la destinatie se sta foarte putin si numai pentru a face poze; exemplu, la piramide – platiti 40 de euro de persoana, pierdeti o zi si jumate de la hotel ca sa faceti poze 30 de minute), pentru excursii sa platiti un avans si restul atunci cand vine masina sa va ia, sa fiti punctuali pentru ca daca nu esti la timp la mijlocul de transport risti sa nu mai pleci sau sa ramai acolo;

- iar la hotel, nu beti apa de la robinet, aveti grija sa nu mearga aerul conditionat cu usa deschisa (nu se stie pe unde incepe sa curga apa, de obicei prin dulapuri), iar obiectele de valoare sa le puneti in seif, chiar si telefoanele daca nu le luati cu voi.

Recomandari – excursiile cu vaporul pentru snorkeling, sejur de 7/8 zile (noi am luat 14 zile ca sa mergem si in excursii, dar la ei excursiile sunt tepe pentru ca nu prea ai ce sa vezi sau daca ai ce sa vezi nu ai timp) si eventual sa va faceti sejurul altundeva, poate in Turcia: D (comparativ – un hotel de 4 stele la care am fost in Turcia a fost superior acestuia de 5 stele din Egipt).


[fb]
---
Trimis de oana&cosmin in 29.09.11 20:21:36
Validat / Publicat: 29.09.11 21:33:57
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2091 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oana&cosmin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster15
[29.09.11 21:33:23]
»

@oana&cosmin: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSharm Grand Plaza Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.024852991104126 sec
    ecranul dvs: 1 x 1