ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.09.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.09.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 7 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

There's no delight in turkish delight

TIPĂREȘTE

Scriu acest review pentru ca observ ca nimeni nu a adaugat impresii despre ''minunatul hotel''. Recunosc ca atunci cand am ales Turcia ca destinatie m-am documentat de pe site-uri straine in care totul parea a fi ok cu privire la hotel. Pentru cei care au de gand pe viitor sa aleaga Bitez Garden Life ii rog sa se gandeasca de 2 ori inainte sa o faca.

Am ajuns la hotel in data de 15.09.2011 la ora 21.30 impreuna cu inca 6 prieteni. O data ajunsi acolo am intrat la receptia de la Bitez Garden unde am fost cazati si ne-au inmanat cheile camerelor. Mentionez ca rezervasem printr-o agentie 3 camere: 1 suite si 2 camere duble. Dupa ce am ajuns in camera am fost oripilati sa vedem conditiile in care am fost cazati: camere cu mobila veche, asternuturi murdare, baie fara dotarile corespunzatoare. In plus varul cadea de pe pereti.

Nici restaurantul nu era mai prejos. Era atat de mizerabil incat nu am putut mananca iar mirosurile care veneau de la bucatarie erau insuportabile. In aceeasi seara ne-am intors toti la receptie si am cerut sa ne fie schimbate camerele deoarece nu erau conform asteptarilor noastre si a ceea ce gasisem pe site-ul hotelului. Cei prezenti la receptie (managerul si inca un angajat) ne-au explicat ca acelea sunt camerele pt care am platit iar in cazul in care suntem nemultumiti sa asteptam pana a doua zi sa ne arate alte camere si daca acelea ne vor placea ne vor muta. Oricat am fi incercat sa spunem ca nu vom sta in camerele repartizate am fost intampinati de nesimtirea personalului care ne-a spus ca in cazul in care nu ne convine ne putem intoarce in Romania.

Desi nu ar fi trebuit sa o facem, pt o noapte am stat in camerele acelea mizerabile. Nu este nevoie sa spun cat de surprinsi am fost a doua zi cand am vazut de fapt ca pe placuta de deasupra hotelului scria de fapt ANTIK, un hotel butic care era chiar langa Bitez Garden. Am ajuns din nou la recptia hotelului, iar managerul ne-a explicat foarte senin ca intr-adevar suntem cazati la un alt hotel din cauza faptului ca sunt over-booked si ne-a promis ca ne vor schimba camerele in jurul orei 13.00. In jurul orei 13.00 cand ne pregateam sa schimbam camerele reprezentantul tour-operatorului turcesc a venit la noi si a incercat sa ne convinga sa mai stam o noapte la hotelul Antik in schimbul unei croaziere de o zi si servire a la carte in fiecare seara. Pentru ca noi am refuzat aceasta oferta ni s-a spus din nou sa plecam acasa. Abia in momentul in care am amenintat ca in cazul in care nu ne schimba camera vom da in judecata hotelul am primit 2 camere duble in hotelul bitez garden si o camera tripla (1 pat dublu si 2 paturi supra-etajate, nicidecum suite asa cum scria in contract). Fapt pt care am fost din nou la receptie pt a discuta cu "prietenii" nostri. Abia apoi am primit ce ar fi trebuit sa primim de la bun inceput.

Un alt eveniment s-a intamplat in ultima zi in care ar fi trbuit sa ne decazam. Din cauza celor intamplate ne-am gandit ca poate ne vor decaza mai tarziu. tocmai din aceasta cauza, am fost la receptie sa intreb la ce ora se face decazarea (check out) moment in care angajata care se afla acolo mi-a spus ora 17.00. am plecat de acolo multumita, gandindu-ma ca poate luasera in considerare prostiile pe care le facusera si asta era modul lor de a se scuza. Dupa ce mi-am anuntat prietenele cu privire la ora decazarii, una dintre ele s-a dus sa mai intrebe o data, primind acelasi raspuns. Am fost foarte mirata cand la ora 11.50 au sunat de la receptie si ne-au anuntat ca in 10 min trebuie sa eliberam camera. Am mers iar la receptie unde am discutat cu managerul caruia i-am explicat ce se intamplase (desi el fusese de fata la toate discutiile noastre) si i-am spus ca impresia pe care o lasa personalul hotelului si serviciile este una foarte proasta. Dupa aceasta "mica" discutie ne-a lasat una din camere pana la ora 17.00.

Un alt lucru care m-a frapat a fost una din explicatiile managerului cu privire la faptul ca nu a incercat sa vorbeasca cu noi si sa isi ceara scuze pentru cele intamplate pentru simplul motiv ca paream suparati si aveam o energie negativa (cum sa nu fim suparati cand am fost tratati atat de discriminator si atat de prost).

Din aceasta cauza am pierdut 3 zile dintr-un concediu mult asteptat, iar impresia lasata despre ospitalitatea turceasca a fost una care a lasat de dorit.

Mentionez ca acest lucru s-a mai intamplat si altor romani cazati la acelasi hotel in aceeasi perioada tot pe motiv de over-boked desi vedeam nemti si polonezi care se cazau fara probleme.


[fb]
---
Trimis de monica2709 in 27.09.11 11:00:42
Validat / Publicat: 27.09.11 12:25:02
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2985 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (monica2709); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

aaaaa
[07.10.11 18:55:00]
»

Pe viitor te sfatuiesc sa alegi hoteluiri de 5 stele. Mai bine mai putine zile la 5 stele decat mai multe zile la 3 stele. Inca de la alegerea unui hotel de 3 stele in Turcia iti asumi un mare risc.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
aaaaa

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040148019790649 sec
    ecranul dvs: 1 x 1