ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2011
DE graz
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 23.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
4 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
79.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Jenant

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel inainte de ora 12 si stiam ca este posibil sa avem o problema cu camera, dar am asteptat oficial mai mult de 2 ore pt ca aceasta sa fie gata.

Cand credeam ca nu poate fi nimic mai rau, nu am gasit loc de parcare, deoarece paznicii parcarii nu permit intrarea in parcare fara o spaga consistenta.

Ne am plans la hotel in ceea ce priveste parcarea, si au spus ca ziua urmatoare vor rezolva... inca asteptam (23 aug).

Masa de pranz e cam saraca...

nu l recomand nimanui, desi am mai fost in nisipurile de aur de 2 ori.

Evitati l daca doriti un concediu linistit.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de graz in 23.08.11 14:23:30
Validat / Publicat: 23.08.11 17:04:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1631 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (graz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -4 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    webmaster77
    [23.08.11 16:01:57]
    »

    recomandam completarea review-ului dupa finalizarea sejurului deoarece datele problemei se pot schimba si cu siguranta impresiile finale vor fi altele.

    poti sa revii cu un ecou pe care o sa-l inseram noi in corpul review-ului .

    Admin
    [23.08.11 17:06:56]
    »

    @graz: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii - asteptam completari si (eventual) notele finale la sfarsitul sejurului; mai asteptam si alte asemenea recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    grazAUTOR REVIEW
    [25.08.11 21:11:08]
    »

    Am primit camera dupa exact 2 ore si jumatate. Noi aveam apartament cu 2 camera si am primit un apartament cu 3 camere si o singura baie cu dus, cealalta avand doar toaleta si ghiuveta.

    Cu parcare nu am rezolvat chiar usor... prima zi am platit parcare (intre 5 si 7 leva pe zi) aproximativ aproape de hotel si apoi ne am "inteles cu paznicul" si cu un alt roman, care ne a dat locul lui de parcare. Recomand sa aveti nervii tari, deoarece unii dintre paznici nu accepta bani si nu va vor lasa sa intrati in parcare.

    Concluzia: nu stiu pe ce si a luat hotelul atatea stele, deoarece doar arhitectura merita.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    george76team
    [27.08.11 13:24:27]
    »

    ca informatie va spun ca la toate hotelurile sant sanse aproape de zero sa luati camera inainte de 12 asta fiindca a mai stat cineva cu o seara inainte sa ajungeti dumneavoastra care probabil ca apredat camera la ora 12 exact cum la fel de probabil ati facut-o si voi deci cred ca 2 ore sa cureti camera aia nu e prea mult asa ca sincer ganditi inainte postati ceva si nu mai induceti lumea in eroare

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    grazAUTOR REVIEW
    [30.08.11 09:06:11]
    »

    E prima data cand am asteptat atat... mie mi se pare foarte mult 2 ore si jumatate... Si chiar nu stiu pe cine am indus in eroare... Mie asa mi s a intamplat... Bafta celorlalti!

    pos1
    [30.08.11 14:35:28]
    »

    banuiesc ca tota viata voastra ati stat numai la Hilton! cred ca v-a indus in OROARE (pardon in eroare) gps-ul. cred ca voi doreati sa ajungeti in MALDIVE dar ati aterizat gresit!

    intr-adevar nu ofera oamenii caracatita albastra, shark, calamar si vipera la gratar. si nici o CADANA seara dupa ce adorm sotiile. dar totusi serviciile de la acest MOTEL spun ca totusi sunt ok.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster22
    [30.08.11 17:47:32]
    »

    @pos1 am editat eu ecoul tau, atacul la persoana e interzis sub orice forma, fiecare are dreptul la proprie sa opinie!

    george76team
    [31.08.11 00:38:17]
    »

    am spus ca induceti lumea in eroare dupa titlul pus: ''jenant'', la asta ma refeream si mie personal mi-se pare jenant sa spui asta doar pt ca ati intrat in camera la ora 14.30 lucru care cred ca este mai mult decat normal reamintindu-va ca oamenii elibereaza camera la ora 12.00 si tinand cont ca pot fi in jur de 4 menajera pe un hol de cel putin 20-30 camere timpul vostru de asteptare sa curete camere este chiar scurt deci pentru atata lucru nu era necesar sa dati un titlu doar sa pareti mai interesanti!

    grazAUTOR REVIEW
    [31.08.11 10:55:55]
    »

    Este jenant ca asta s a intamplat in cazul unui lant hotelier bine cotat... si nu cred ca este important titlul, ci continutul.

    george76team
    [31.08.11 11:34:18]
    »

    cred ca faceti misto sau ma gandesc ca poate nu realizati ca din camera de hotel lumea de obicei iese la ora 12.00, deci cand credeti ca ar putea face oamenii astia curat in aceea camera sa o puteti ocupa voi la ora 11.30 ora la care ati fi fost multumiti sa gasiti camera libera si curata: aici vorbim despre continut nu titlu!

    grazAUTOR REVIEW
    [31.08.11 16:28:21]
    »

    Este clar ca nu doriti sa intelegeti nimic din ce va spun, asa ca as aprecia daca aceasta discutie s ar incheia.

    pos1
    [31.08.11 16:52:27]
    »

    Sustii! L-as intreba pe graz la ce ora a parasit camera in ziua in care a plecat? Cumva la ora 10? Gandindu-se ca asa e normal ptr a avea timp menajerele sa curete camerele ptr urmatorii turisti ce trebuiau sa intre si nu era fair-play sa astepte oamenii mai mult de 1 ora. Dar tot timpul uitam ceea ce facem si cum ne comportam noi. Avem pretentii de la altii sa elibereze camera la 9, dar noi s-o eliberam la ora 14 daca se poate si nu ne zic nimic cei de la receptie!


    Nota webmaster: @pos1, te rugam sa nu mai scrii exclusiv cu majuscule!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    grazAUTOR REVIEW
    [31.08.11 18:30:20]
    »

    Am eliberat camera la ora 11 pt ca era dreptul meu (puteam sa stau pana la 12 fix). V as ruga sa fiti atenti cum am inceput postarea mea "Am ajuns la hotel inainte de ora 12 si STIAM CA ESTE POSIBIL sa avem o problema cu camera" si subliniez faptul ca nu am avut pretentia ca acea camera sa fie gata la 12 fix, dar nu mi se pare normal sa astept 2 ore si jumatate... asta este problema. Se pare ca atat dvs. cat si celorlalti li se pare imposibil de inteles ca unii oameni au pretentii si clientul, in acest caz eu, nu trebuie sa si ceara scuze ca ajung la ora 12 si ca hotelul nu are suficienti angajati, pentru ca o camera sa fie curatata si aranjata intr o ora si nu in 2 ore si jumatate.

    Uimitor este faptul ca toata lumea are o problema cu timpul de asteptare pt curatarea camerei, si nu cu faptul ca, desi hotelul asigura parcarea, in realitate trebuie sa "te intelegi" cu paznicii, deoarece cei de la hotel spun ca ei nu sunt responsabili de propria parcare, ca paznicii decid.

    Daca dvs. ati fost multumit de conditii, ma bucur. Eu nu am fost si nu inteleg de ce sunteti atat de contrariati de parerea mea "proprie si personala".

    Va rog sa nu va imaginati ca acesta este primul hotel la care stau sau ca am cerinte exagerate de la un fotel de 4 stele, subliniez acest fapt. Daca as fi ales sa ma cazez la cort, va intelegeam reactia... in acest caz nu o inteleg si nici nu as avea de ce, pentru ca aceasta a fost experienta mea si nu a dvs.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    grazAUTOR REVIEW
    [31.08.11 18:39:39]
    »

    Sosire si plecare:

    - cazarea se face incepand cu ora 12.00

    - eliberarea camerelor se face pana in ora 12:00.

    - la solicitarea clientilor si cand hotelul dispune de spatii se pot aplica conform practicii internationale tarife speciale pentru ramanerea dupa ora 12.00 in camera astfel:

    1. pentru ramanerea pana la ora 15.00 se va incasa 25% din tariful cazarii/noapte afisat la receptie;

    2. pentru ramanerea pana la ora 18:00 se va incasa 50% din tariful afisat

    3. pentru ramanerea dupa ora 18.00 indiferent la ce ora va pleca clientul se va aplica tariful total afisat.

    Acestea sunt regulile si nu inteleg de ce eu, ca persoana care a platit sejurul, trebuie sa ma gandesc daca angajatii hotelului au timp sa si faca treaba.

    V as ruga tare mult sa mi respecati credintele si pretentiile, pentru ca incep sa cred ca aceasta discutie nu mai are legatura cu acest sejur sau acest hotel, ci cu mine ca persoana si nu mi se pare ca acest site cu asta se ocupa sau ca acesta ar fi subiectul discutat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pos1
    [01.09.11 11:15:11]
    »

    Ai perfecta dreptate! Este experienta dumneavoastra, care a fost mai putin placuta. Eu am facut un comentariu legat de promptitudinea lor de a va caza.

    Un ultim lucru vreau sa vi-l spun. In 99,99% in hotelurile din intreaga lume, cazarea se face la ora 14 si eliberarea camerei la ora 12, tocmai pt a avea timp (teoretic cele 2 ore de diferenta intre eliberarea camerei si cazare) sa aranjeze si sa curete camerele. Este ILOGIC ca o cazare sa inceapa la ora 12 si eliberarea tot la12.

    In incheiere vreau sa va spun ca trebuie sa o luati ca pe un simplu ghinion.

    Apropos! O parere propie NU POATE FI IMPERSONALA, iar o parere personala NU POATE FI IMPROPIE.

    TOATE CELE BUNE SI POATE AVETI MAI MULT NOROC ANUL VIITOR.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    grazAUTOR REVIEW
    [01.09.11 18:59:45]
    »

    Tocmai din acest motiv am folosit ghilimelele...

    dpavel
    [11.10.11 13:11:44]
    »

    @graz

    Va rog sa nu va imaginati ca acesta este primul hotel la care stau sau ca am cerinte exagerate de la un fotel de 4 stele, subliniez acest fapt. Daca as fi ales sa ma cazez la cort, va intelegeam reactia... in acest caz nu o inteleg si nici nu as avea de ce, pentru ca aceasta a fost experienta mea si nu a dvs"

    Am urmarit cu mult interes toate impresiile de la acest hotel cat si ecourile deoarece imi doresc un sejur vara viitoare in Bulgaria.

    Ai putea sa ne recomanzi un hotel de 4* cu conditii mai bune pe litoralul bulgaresc?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    radugaby
    [22.01.12 01:26:25]
    »

    @graz: cred ca exagerezi, daca camera nu era gata la ora 12 pureai lasa bagaju la receptie si puteai merge linistit la piscina sau bar... asta nu e un motiv sa spui ca e jenant

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dpavel, george76team, graz, pos1, radugaby
    Alte impresii din această RUBRICĂLTI Dolce Vita Hotel (ex RIU) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036051988601685 sec
    ecranul dvs: 1 x 1