ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 15.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Recif Neptun impresii

TIPĂREȘTE

Am fost intr-o mini vacanta la mare in Neptun si am fost cazata impreuna cu prietenul meu la Hotelul Recif. Pentru inceput vreau sa mentionez ca eu si prietenul meu suntem foarte pretentiosi in ceea ce priveste cazarea. Nu prea mai frecventam litoralul romanesc din motive pe care cu totii le cunoastem. Pot sa va spun ca hotelul Recif este super. Nu ma asteptam sincer sa arate atat de bine. Conditiile de cazare sunt foarte bune. Am vazut ca a mai adaugat cineva un review mai sus unde este facuta o descriere amanuntita. Tot ce scrie acolo este adevarat cu cateva mentiuni.

Piscina este in functiune acum. Am petrecut o zi acolo si a fost foarte bine. Raportul pret-calitate este foarte bun.

As dori insa sa specific si cateva minusuri pe care le are hotelul:

- nu mi-a placut deloc mancarea de acolo. Meniul este foarte restrans insa nu asta este problema ci faptul ca mancarea nu a fost tocmai buna.

- personalul de la restaurant a fost foarte aiurit si nepoliticos. Au fost destul de recalcitranti atunci cand le adresam o intrebare si au venit in repetate randuri sa ne intrebe daca trebuie sa ne mai aduca ceva, desii noi deja comandasem si nu primisem ce trebuia. Era o ameteala totala intre cei care serveau.

- este un pic cam departe de plaja. Nu faci 5 minute cum scrie pe site decat daca te teleportezi probabil. Pe jos, de la hotel pana la plaja faci in jur de 10-15 minute.

In rest, nu au fost alte aspecte neplacute. Adica, ma rog aspecte care sa afecteze impresia despre hotel.

In concluzie, va recomand calduros acest hotel cu mentiunea ca daca doriti sa mancati la hotel sa va ganditi de 2 ori inainte. Din punct de vedere al cazarii si al curateniei este foarte ok.

Am uitat sa precizez: un alt minus remarcabil ar fi si ca frigiderul nu functioneaza. Si nu ni s-a intamplat numai noua. Am mai fost cu 2 prieteni si nici la ei nu functiona.


[fb]
---
Trimis de ramonelu in 15.08.11 12:36:21
Validat / Publicat: 15.08.11 14:12:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 13629 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ramonelu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

andutu
[15.08.11 16:09:07]
»

cazarea a fost cu sau fara mic dejun? Sezlongurile la piscina erau gratuite? Apa era rece la piscina?

Ai mincat la Spring time sau la Mediteraneo?

Mai este gogoasa infuriata la intrare la Steaguri?

fotografii?

Merci!

ramoneluAUTOR REVIEW
[16.08.11 10:58:55]
»

Cazarea a fost fara mic dejun... dar poti sa optezi si pentru varianta cu mic dejun, se plateste in plus.

Sezlongurile la piscina erau gratuite si apa a fost buna.

Am mancat in mai multe locuri numai stiu sa iti spun exact cum se numeau dar am fost la un restaurant pescaresc, „Popasul pescarilor” se numeste care ma impresionat. Super buna mancare!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
tobilica
[16.08.11 11:18:19]
»

Este zgomot in preajma hotelului? Nu este un parc de distractii langa hotel? Te intreb pentru ca avem un bebe.

Multumesc

liviudavid
[19.08.11 02:48:41]
»

Frigiderul nu functioneaza deoarece intrarea in camera este pe baza de cartela magnetica si nu cheie obisnuita - cand se scoate cartela din slot nu mai este curent in camera, deci nici frigiderul nu este alimentat. Aceiasi problema am avut-o si eu, frigiderul nu functiona decat noaptea cand eram in camera (un alt detaliu la care nu s-au gandit - vezi review-ul meu pt celelalte). Eu as mai adauga si ca pentru un hotel de 3 stele era normal ca frigiderul sa fie plin, adica sa fie un minibar asa cum se practica peste tot.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragos Nartea
[22.08.14 15:16:18]
»

@liviudavid: cand scoti cartela, se opreste curentul in toata camera, mai putin la o priza (unde trebuie bagat frigiderul)... si eu am crezut ca asta e cauza, insa am intrebat si mi s-a spus... asa ca mi-a functionat frigiderul (racitor). E adevarat ca as fi vrut sa fie frigider sa-mi raceasca mai bine, insa pana la urma a fost satisfacator si acel racitor

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cocan
[22.08.14 15:58:55]
»

@liviudavid: Ma Liviule sa stii ca ei sau gindit, inca in amanunt, dar nu la tine, doar la banii lor. Tu nu pricepi ca frigiderul consuma curent si ei trebuie sa- l plateasca. Bei si tu apa rece dimineata si rezisti toata ziua (ceva gen camila in desert), daca nu mergi si cumperi apa rece. Sa crezi tu ca ei nu s-au gindit, cum bei tu (sau nu bei) apa, diferenta era de temperatura apei si de cost. Frigiderul (minibarul) sint in stare s-al umple, dar contracost si atunci sa vezi tu cind platesti consumatia (din minibar, frigider) cum te zgirii singur pe ochi. Atunci ai sansa sa vezi "cum se practica in Romania " si " peste tot".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Corina70
[22.08.14 16:10:33]
»

la unele hoteluri se practica "obiceiul" de a opri mini-frigiderul/racitorul din butonul care regleaza treptele de functionare. cu alte cuvinte, este pus pe 0, astfel incat chiar daca e bagat in priza si lumina se aprinde cand deschizi usa, nu raceste deloc. am intalnit aceasta situatie de 3 ori pana acum, in hoteluri diferite.

Dragos Nartea
[27.08.14 20:09:03]
»

@tobilica: nu... e foarte linistita zona, ca dealtfel toata statiunea... poate prea linistita!!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
andutu, cocan, Corina70, Dragos Nartea, liviudavid, ramonelu, tobilica
Alte impresii din această RUBRICĂRecif Hotel (ex Covasna) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04921817779541 sec
    ecranul dvs: 1 x 1