ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2011
DE luk
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: brasov
ÎNSCRIS: 30.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
5.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Dezamagire totala

TIPĂREȘTE

Este al patrulea sejur in Turcia.

Daca as fi avut dezamagiri sigur nu mai mergeam, peste tot a fost macar ok, daca nu superb.

Dezastrul a inceput inca de pe aeropor, cu intarzierea de peste o ora a decolarii, ceea ce a dus la pierdrea intregii zile. Cazarea a fost la ora 20.30, deci... prima zi.

Citisem despre Bariscan pe net, doar in oferte, in rest nimic.

Cei de la agentie mi-au spus ca hotelul a fost renovat si are 4 stele (asa scrie in contract), cu toate ca in catalog era de 3 stele.

Camera repartizata avea mobila de cand era bunica fata mare, din scanduri vopsita in ulei verde si scorojita, trei paturi separate care nu se puteau apropia din cauza intrerupatoarelor, carlige montate in termopan pentru inchiderea usilor de la balcon, fara aerisire in grupul sanitar, aparat de aer conditionat cred ca din prima generatie, sifoanele de pardoseala din bai prost montate apa ramanand in baie. A fost renovat hotelul in 2011 si e de 4 stele.

Impresia mea este ca a fost transformat un bloc in hotel. se poate vedea pe fatade, in stanga usa mare la balcon, probabil ocamera, in mijloc lasa impresia ca a fost bucataria, si pe urma o alta camera. Transformarile au dus la realizarea unor camere mici, inghesuite.

Personalul hotelului stie doar un cuvant in engleza ''yes'', astfel incat poti fi sigur ca nu se rezolva nimic.

Pe toate ofertele scrie piscina pentru copii, adica un patrat de 1 mp.

Pscina hotelului este mica si foarte aglomerata, sezlonguri extrem de putine, si asezate pe margine astfel incat daca cineva inotata s-au udat toate lucrurile.

Restaurant in aer liber 7 mese, retaurant acoperit 6-7 mese, dar fara aer conditionat. In rest masa se lua la mesele de la bar, acoperit si efect de sauna.

Mancarea foarte slab difersificata, si uneori chiar nemacabila. Este locul ideal de tinut post.

Plaja privata, mizerabila, unde se putea aseza oricine plateste sezlongul. Prin plaja privata de intelege clar ca apartine hotelului, deci prin all inclusiv ai bauturile asigurate. Nu la plaja totul se plateste. Berea 2.5 euro, sucurile 1 euro, sezlongul 1,5 euro/zi.

Plaja este intradevar nisip si pietricele, dar intrarea in mare dezastruoasa, lespezi de piatra, stanci, bolovani. In momentul cazarii doctorul era in receptie si il bandaja pe un turism, o turista din romania avea glezna rupta tot in apa, eu m-am taiat in pietre in talpi, genunchi, coate degete.

eram (si sunt furios), pentru ca in prezentari nu s-a spus nimic depre asta. Am plecat la mare pentru apa de acolo, pentru piscina sigur gaseam ceva mult mai bun in apropiere si la preturi mai rezonabile.

Reprezentanta agentiei de turism (ghida), s-a prezentat la hotel a doua zi la ora 14.30 (deci inca o zi pierduta) i singura ei obsesie a fost sa cumparam excursiile optionale, cu un pret uneori cu 400% mai mare decat la agentiile stadale. exemplu, croaziera pe mare 40 euro/ persoana la ei si s-a plecat cu 10 euro/persoana.

Necumparand nici un turist din seria noastra excursii nici nu s-a mai prezentat sa intrebe daca sunt probleme.

in jurul hotelului, sunt foarte multe constructii, betoane multe, verdeata mai deloc, si de aici un aer sufocant.

In concluzie.

Cam toata intrarea in mare din zona Alanya este stancoasa, cam toate hotelurile sunt peste autostrada, plaja lasa de dorit. Imi pare rau ca am fost in zona, cu siguranta zona n-am sa o mai vad.

Datele din cataloagele agentiilor sunt incoplecte, menite numai sa atraga clentii. Daca ma duceam in cunostinta de cauza era ok, chiar tantii care trebuia sa se ocupe de noi (ghida) ne-a spus ca nu se compara numarul de stele din Alanya cu cel din Kusadasi. Singura recomandare a fost sa nu tinem pasapoartele la noi, caci daca avem probleme ne salveaza ea. In rest absolut toate informatiile date au fost eronate sa nu zic mincinoase.

Ar fi trebuit sa stiu inainte sa platesc despre intrarea in mare nasoala, depre faptul ca loc de joaca pentru copii inseamna 3 mp, ca piscina de copii 1 mp, ca se plateste totul la plaja, ca multe altele lucruri.

Se plateste transportul cu avionul degeaba pina acolo.

De ce n-am cerut sa-mi fie schimbat hotelul e foarte simplu. As mai fi pierdut o zi cu mutarea si foarte probabil sa nu fi diferit cu mult mai mult (intrarea in mare). Doar pentru apa de mare am facut drumul, pentru piscina, gaseam in tara.

Am sa revin si cu poze atasate, inca n-am descarcat. eu unul reclam la OPC agentia de turism, proasta informare, sau dezinformarea prin omisiune.


[fb]
---
Trimis de luk in 30.07.11 12:32:19
Validat / Publicat: 30.07.11 14:45:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi (Maryy hotel, Mersin club), Antalya (Miracol hotel)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1733 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (luk); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

lizika
[17.08.11 14:57:37]
»

Imi permit sa va dau o sugestie. Data viitoare cand mergeti la un hotel, cautati sa va informati cat mai bine de pe site-uri precum tripadvisor.com, holidaycheck.com, amfostacolo.ro, pentru a va face o idee cat mai exacta despre acel loc din spusele turistilor care au stat acolo. Cei de la agentie n-o sa scoata in evidenta partile proaste, pentru ca apoi nu-si mai pot vinde ofertele.

Oricum, in general 3 stele in Turcia e riscant, chiar daca si eu am stat anul acesta intr-un hotel de 3 stele, dar l-am ales incurajata fiind de postarile turistilor si nu mi-a parut rau. Am stiut unde merg, la ce sa ma astept, nu am avut surprize neplacute. A fost ok.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
lukAUTOR REVIEW
[17.08.11 15:53:55]
»

Multumesc pentru sugestie.

Poate n-am fost explicit. Conform agentiei am contract de 4 stele nu 3.

Pe net nu am gasit impresii si de asemenea nici alti turisti care erau la hotel in acea perioada.

Si eu am fost la 3 stele in Turcia si a fost ok, altfel nu mergeam.

Si chestia ca cei de la agentie nu o sa spuna defectele e o prostie. Adica iti vand ambalajul.

Daca asa vad ei treaba, au pierdut clienti si nu numai pe mine.

In concluzie sugestiile sunt nefolositoare, cel putin pentru mine.

Oricum multumesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
lizika, luk
Alte impresii din această RUBRICĂBariscan Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034024000167847 sec
    ecranul dvs: 1 x 1