ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Campina
ÎNSCRIS: 09.07.11
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
JUN-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel de 5*?

TIPĂREȘTE

In acest sejur nu a fost placut decat hotelul si piscina. Paharele de la bar cadeau din mana aceluia care le aducea, iar personalul fara bun simt. Ospatarii daca mai puneai un scaun la masa de 2 pers. iti spuneau pleaca de aici ca ma incurci. Mancarea foarte proasta: la micul dejun cartofi prajiti. Cubuletele de cascaval de azi le vedeai si poimaine. Cu carnea de curcan de azi maine se facea tocana de curcan. Mancarea a fost de 2*!

Marea era NEINGRIJITA! ERA IARBA SI SACI DE RAFIE IN MARE, pe langa pietre si alge si alte mizerii

Nici macar 5% din personal nu vorbea limba engleza. Cu menajerele vorbeai prin semne sau in turca deoarece altfel nu intelegeau ce zici.

Seara la spectalolele de la amfiteatru radeai cu jumatate de gura caci nu erau prea amuzante, iar la seara de BINGO te plictiseai numai auzindul pe prezentator cum vorbeste continuu in toate limbile.

La barmani daca cereai un suc sprite iti dadea un sprit si invers.

La Snak Bar carnea mirosea a transpiratie iar pizza mai mult vegetariana.

Dupa 1200Km de mers cu masina sa nuti placa este un lucru ingrozitor. Dar stati ca nu sunt numai 1200Km, sunt 2400Km dus-intors pe langa ca drumurile din Bulgaria care te terorizeaza la cat de proaste sunt. In schimb in turcia drumurile sunt extraordinare si mai ales autostrada care porneste din Izmir si unde nu obosesti deloc.

A fost un concediu neplacut.


[fb]
---
Trimis de rockon in 19.07.11 16:26:14
Validat / Publicat: 19.07.11 17:17:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Hotel Venosa Beach Resort 5*
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3028 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

24 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rockon); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -1 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

24 ecouri scrise, până acum

florin_mch
[20.07.11 11:19:09]
»

Am si eu cateva intrebari, ca din cate observ va contraziceti singur. Sa o luam punctual:

1. Hotel de 5*?

In acest sejur nu a fost placut decat hotelul si piscina.

Cam ce ar trebui sa existe in hotel ca sa-i acordati dvs cele 5 stele?

2. Ospatarii daca mai puneai un scaun la masa de 2 pers. iti spuneau pleaca de aici ca ma incurci.

Ce cautati la mese de 2 persoane daca dvs erati 3?

3. Nici macar 5% din personal nu vorbea limba engleza.

in acest caz, de unde stiti dvs ca va spuneau sa plecati ca-i incurcati (ma refer la al treilea scaun la masa) daca ei nu stiu limba engleza?

4. Seara la spectalolele de la amfiteatru radeai cu jumatate de gura caci nu erau prea amuzante, iar la seara de BINGO te plictiseai numai auzindul pe prezentator cum vorbeste continuu in toate limbile.

dar cine va obliga sa mergeti la amfiteatru daca nu va place? sunt alte lucruri mult mai bune de facut, cum ar fi de ex: sa luati dolmusul (maxi-taxi) din fata hotelului si sa mergeti in oras sa vizitati, ce o fi de vizitat pe acolo. Dar tinand cont ca dolmusul este pe bani...

5. La banii care i-ati dat, cu toate ca este un hotel de 5*-sa nu uitam ca sunt la inceput de drum si au avut si preturi promotionale-asta ati primit.

6. Pacat ca sunt persoane atat de nemultumite care scriu numai tampenii (vezi si celelalte review-uri ca sa vezi de ce spun asta) care se contrazic singure si daca s-a intamplat intr-una din zile sa fie marea mai agitata si sa aduca si vezi Doamne alge sau mai rau SACI DE RAFIE, voi generalizati si desfiintati pur si simplu acest hotel, care in marea majoritate a celor de aici au scris lucruri bune si foarte bune, nemaigandindu-va ca urmeaza si altii sa mearga la acest hotel si care cu prostiile debitate ii cam descurajati.

Nu va convine duceti-va pe Litoralul nostru drag, plin de alge urat mirositoare si unde va costa de vreo 5 ori mai mult decat in Turcia (daca compari aceleasi conditii). Sunteti atat de inversunati de parca v-a obligat cineva sa mergeti la acest hotel, dar nu, romanul ce-a zis: mama este doar 600 de euro si 5 stele am pus-o.

[***]

Sa aveti o zi buna!

Admin
[20.07.11 11:30:25]
»

@florin_mch: avertisment pentru atac la persoana (portiunea editata din ultimul ecou).

narcisa
[20.07.11 12:51:07]
»

Cine e neinteresat de subiect dar citeste toate postarile la Venosa nu intelege mare lucru.

Spun asta pentru ca din 7 cazari in iunie, 5 sunt favorabile si 2 impotriva, cu diferenta mare intre mediile oferite de colegii de forum.

Daca la cazare notele sunt relativ constante, celelate 3 [capitole] te pun pe ganduri.

Singura concluzie care reiese presupunand toate postarile obiective, din punctul meu de vedere, ar fi ca ai nevoie de ajutorul divinitatii. Adica sa fii cazat exact in saptamana cand se gasesc la masa dulciuri, fructe, etc. sau cand marea nu aduce mizeria la tarm.

Pentru a face o paralela fortata cu Venosa am citit toate postarile la Phoenicia Holiday Resort din Mamaia care are 4 stele, ofera demipensiune si comparam preturile pe sejur.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
florin_mch
[20.07.11 12:56:07]
»

Narcisa,

Nu este vorba de divinitate, fructe si dulciuri vor fi tot timpul in Turcia, problema este cum abordeaza ei subiectul. La fel si apa marii, imi este greu sa cred ca sacii de rafie au fost tot sejurul si l-a enervat atat de tare incat a desfiintat hotelul, conditiile, oamenii de acolo etc. Si nu putem compara Mamaia cu Turcia

Din nici un punct de vedere

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
alessiachrys
[21.07.11 14:58:07]
»

bravo florin_mch....vot

anadana
[25.07.11 09:44:54]
»

eu intrebari nu am... doar concluzii...

se pare ca celor din Campina cu varste intre 30-40 de ani dupa drumuri de "1200Km" nu le priesc sejururile la acest hotel... si in consecinta isi irosesc energiile si timpul sa renasca mai ceva ca Avatarii faraonului Tla si sa-l "desfiinteze"...

nu cred in obiectivitatea celor doua review-uri fara poze dar extrem de asemanatoare la fel cum nu cred in coincidente...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
florin_mch
[25.07.11 10:31:22]
»

Si unde mai pui si ca am primit avertisment datorita faptului ca am curajul sa spun lucrurilor pe nume. Cata nedreptate pe lumea asta

anadana
[25.07.11 10:47:59]
»

eu am renuntat sa mai scriu despre hotelurile si locurile pe unde am fost tocmai din acest motiv...

oricat ai incerca sa fii de obiectiv si sa impartasesti si celorlalti impresiile tale cu bune si rele e suficient sa apara un user cu mult timp liber si la fel de multe conturi care sa depuncteze gratuit ...si efortul tau sa para inutil...

florin_mch
[25.07.11 10:54:28]
»

Nu stiu daca este bine sa nu mai postam impresiile noastre, in acest fel dandu-le ocazia acelora care, din nu stiu ce motive scriu numai prostii. Eu zic sa continuam sa ne expunem parerile despre locurile vizitate, numai in acest mod taindu-le elanul tuturor celor care scriu neadevaruri.

Tuturor celor de buna credinta si nu numai, le doresc o vacanta excelenta!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
anadana
[27.07.11 13:03:40]
»

nu neaparat elanul celor care scriu neadevaruri, cat elanul celor care au facut o pasiune din a-si striga frustrarile pe unde au ocazia ar putea fi taiat in primul rand de admini...

in cazul de fata consider ca era mai mult decat suficienta validarea unui singur review din cele doua ale aceluiasi nemultumit...

webmaster
[27.07.11 13:14:47]
»

@anadana: Nu exista nicio dovada ca ar fi vorba despre acelasi nemultumit (ori persoane din aceeasi familie/grup). Poti fi convins ca s-a studiat intens (si) acest aspect.

Nu stiu cum esti obisnuit tu, dar aici, pe acest site, nu se iau deciziii dupa bunul plac al unuia sau altuia...

scubica
[29.07.11 22:41:26]
»

Dle. Florin, dvs ati fost la acest hotel de asa-zise 5*? Adik, va permiteti sa-l contraziceti pe cel care a trait o experienta neplacuta, in cunostinta de cauza? Caci altfel nu cred ca aveti acest drept.

Eu abia am venit de acolo si intr-adevar mi-a parut rau ca am batut atata drum ca sa fiu intampinata chiar de la receptie de un miros greu de sudoare, care m-a bantuit tot sejurul, pe plaja, in camera dupa ce iesea individa, care nu facea decat sa lase apa pe frigider si sa aseze paturile, in niciun caz sa schimbe lenjeria.

Stiti dvs.oare ca la acest hotel de asa-zise 5*(care nu inteleg de ce poarta 5* si nu 3-4*,daca e si ieftin si are si servicii pe masura pretului),a tb. sa cobor la receptie ca sa spun ca nu am hartie igienica,ca gelul de dus s-a terminat,dar nu numai la mine ci in tot hotelul de 5*de rahat turcesc si nu au reusit sa-si refaca stocul pe toata perioada cat am stat acolo?Eeee,dar au fost draguti,mi-au umplut cosuletul cu sampoane,asta asa,ca sa nu ma supar...

Si uite asa mici nimicuri:in camera nu mergeau 2 lampi,in baie nu mergea una si nici ventilatorul...

In rest,toate bune si frumoase!

Nu uitati intrebarea mea, Dle.Florin: ati fost si dvs.acolo?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[29.07.11 23:20:09]
»

@scubica: asteptam propriul tau review de acolo (cu notele proprii); o spun mereu: cu cat mai multe pareri & evaluari, cu atat o medie mai reprezentativa a fiecarei destinatii.

florin_mch
[30.07.11 09:31:59]
»

Stimata doamna,

Orice om care isi petrece concediul si are diferite nemultumiri, ar trebui sa fie in stare sa-si faca concediul cat mai placut ignorand "micile neplaceri". Acei oameni miros a transpiratie fiindca ei muncesc zi lumina pe niste salarii derizorii si nu-si pot permite sa-si cumpere nici macar un deodorant, ca de parfum nici nu se pune problema. Eu nu am contrazis pe nimeni ci pur si simplu se contrazicea singur (cititi cu foarte mare atentie review-ul si poate ca-mi veti da dreptate. Dvs de unde stiti ca hotelul acela "de rahat"cum spuneti dvs a ramas fara hartie igienica in tot resortul? Va asumati niste afirmatii de care nu aveti de unde sa stiti cu certitudine (asta numai in cazul in care tot hotelul a fost ocupat de cunostintele dvs, ceea ce ma indoiesc) si nici macar sa le probati.

Din 10 review-uri postate, 8 sunt bune si foarte bune si 2 scrise de unele persoane care probabil pana acum si-au petrecut vacantele numai in Bora Bora, Bali, Cancun etc.

Si ca sa va raspund la intrebarea dvs, NU, NU AM FOST LA ACEST HOTEL, URMEAZA SA MERG IN LUNA AUGUST si sunt mai mult decat convins ca nu este nimic adevarat din ceea ce s-a scris la modul de a desfiinta hotelul. Fiecare om are anumite nemultumiri, dar citind si parerile turistilor straini de pe alte siteuri de specialitate, in proportie de 90 % vorbesc la superlativ. Asadar stimata doamna, daca ati fi dat o mica atentie cameristei (5 sau 10 euro) cu certitudine nu ati mai afirma cu atata tarie ca "tot hotelul a ramas fara hartie igienica"si cu certitudine tot camerista s-ar fi ocupat sa anunte la receptie ca cele doua "lampi"nu functioneaza si nici ventilatorul in baie. Si asta cu "bacsisul"se da de cand lumea, mai ales in Turcia ca ei l-au inventat. Si in cazul in care ati fi fost atenta cu camerista, sunt convins ca acum ati fi postat impresii la superlativ, ca cearceafurile se schimbau zilnic, erau asezate in forma de lebada, inimioare sau mai stiu eu ce le traznea prin minte cameristelor, prosoapele la fel, ca lampile ar fi luminat altfel decat ar trebui etc. Inca o data va reamintesc, eu nu contrazic pe nimeni, imi spun doar umila parere si din proprie experienta si din studierea cu atentie a tuturor siteurilor de specialitate.

Sunt tare curios daca cele relatate de dvs si ceilalti doi asa zisi nemultumiti sunt adevarate. Ma voi convinge la fata locului si daca intr-adevar vor fi adevarate, va rog sa fiti convinsa ca le voi sublinia si eu punctual insa fara a generaliza si desfiinta hotelul. Nu ne convine, la anul nu mai mergem. Simplu nu? As fi fost si eu curios sa va postati propriile impresii la care sa adaugati si niste poze, ca sa sustineti cele afirmate de dvs.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33
[30.07.11 10:17:09]
»

@florin_mch

Citesc și nu îmi vine să cred că am citit corect.

Asadar stimata doamna, daca ati fi dat o mica atentie cameristei (5 sau 10 euro) cu certitudine nu ati mai afirma cu atata tarie ca "tot hotelul a ramas fara hartie igienica"si cu certitudine tot camerista s-ar fi ocupat sa anunte la receptie ca cele doua "lampi"nu functioneaza si nici ventilatorul in baie. Si asta cu "bacsisul"se da de cand lumea, mai ales in Turcia ca ei l-au inventat. Si in cazul in care ati fi fost atenta cu camerista, sunt convins ca acum ati fi postat impresii la superlativ, ca cearceafurile se schimbau zilnic, erau asezate in forma de lebada, inimioare sau mai stiu eu ce le traznea prin minte cameristelor, prosoapele la fel, ca lampile ar fi luminat altfel decat ar trebui etc.

Este incredibil dacă am ajuns să trebuiască să dăm șpagă pentru a avea hârtie igienică la baie. Este o chestie de bun simț elementar la un hotel de orice categorie, nicidecum un „must” la hotelurile de 5*. Atât timp cât hotelul precizează că se face zilnic curățenie în camere, acest lucru presupune, implicit, și ridicarea gunoiului, și hârtia igienică și aranjarea paturilor (nu neapărat sub diverse forme care nu mă „încălzesc” cu nimic), schimbarea prosoapelor folosite, toate aceste servicii fiind absolut normale, incluse în prețul biletului, deci plătite deja. Înțeleg să las o mică atenție cameristei care are un salariu foarte mic, muncește foarte mult etc. , dar numai după ce văd că-și face cu simț de răspundere treaba pentru care este plătită și dacă sunt mulțumită de cum și-a făcut treaba, nicidecum înainte.

Rezolvarea problemelor tehnice nu intră în atribuțiile cameristei, care nu este nici electrician și nici instalator. În cazul în care apar defecțiuni, se agață pe clanță un cartonaș pe care se bifează problemele tehnice apărute, iar personalul tehnic trebuie să remedieze defecțiunile. Fiind un hotel absolut nou, totul ar trebui să funcționeze impecabil, toate instalațiile fiind noi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
florin_mch
[30.07.11 10:48:57]
»

Nu am scris absolut nicaieri (nici macar nu am gandit asa ceva) ca trebuie sa dai spaga cameristei ca sa-ti puna hartie igienica si nici sa repare ventilatorul in camera sau sa schimbe becurile. Atata timp cat esti atenta cu camerista vei fi convins ca absolut toate "neajunsurile"le poti rezolva prin intermediul ei, mai ales daca te adresezi la receptie si nu se rezolva problema. Si treaba cu "mica atentie"la camerista o faci tocmai pentru a preintampina micile neplaceri"care-ti pot strica vacanta. Hai sa fim seriosi ca hartia igienica a lipsit cu desavarsire in tot hotelul, insa romanul daca are o mica problema este obisnuit sa generalizeze. Si eu unul nu am timp sa stau dupa camerista sa vad cat de bine isi face sau nu treaba ca doar sunt in vacanta si scopul meu nu este acela de a cauta nod in papura. Asa cum am spus, orice inconvenient il poti elimina stiind cum sa-ti faci vacanta cat mai frumoasa si neavand un scop in sine sa urmaresc sau si mai grav sa inventez niste lucruri absolut minore care m-ar indreptati sa desfiintez acel hotel clasificat de fiecare minister de resort al tarilor respective. Eu unul, ca orice om cu capul pe umeri am grija sa-mi pun in bagaje si hartia igienica, si gelul de dus si toate cele necesare tocmai pt a preintampina eventualele accidente care sunt inevitabile si care nu tin de vointa ta. Si doamna, din exprimarea care a avut-o ca a "batut atata drum "am tras concluzia ca a fost cu masina, si asta este un lucru nelalocul lui sa nu ai de toate in masina cand pleci la drum, indiferent cat de lung sau cat de scurt ar fi acesta. Inca o data sustin ca eu (ca marea majoritate) plec in vacanta pentru a ma relaxa, a cunoaste locuri noi, oameni si obiceiuri noi, nicidecum sa fac un scop de a studia lipsurile sau sa-mi pun intrebarea de ce servesc bauturile la barul de la piscina in pahare de plastic. Oriunde in lume se servesc bauturile la piscina in pahare de plastic, tocmai pentru a proteja onoratul turist de eventualele taieturi ce ar putea apare in urma spargerii acestor pahare. Ca nu sunt pahare de unica folosinta, asta este cu totul si cu totul altceva, dar cine are ceva impotriva, nu-l poate opri nimeni sa-si ia de acasa un pahar pe care sa-l foloseasca pe tot parcursul sejurului (eventual si-l poate lega de gat sa nu-l piarda). Cui nu-i convine sa mearga pe litoralul nostru cu cortul sau eventual in gazda, ca oricum la hotel de aceeasi categorie pretul este de cateva ori mai mare decat in Turcia si unde niciodata nu vei fi intampinat cu zambetul pe buze si servit asa cum esti in alte locuri.

P. S. Oriunde ti-ai petrece vacanta in lumea asta, te vei simti cu adevart TURIST.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
scubica
[30.07.11 17:59:41]
»

Promit ca voi reveni cu un review cand timpul imi va permite, sper cat mai curand.

Vreau sa fac specific doar (desi oricum cred ca s-a vb. prea mult despre) ca era vorba de gel de dus, acesta s-a terminat, si mi-am permis sa spun acest lucru ptr ca am primit acest produs doar in prima zi, dupa care, solicitarile mele au foat urmatoarele:

1. la receptie-au notat si urma sa ni se aduca

2. direct cu menajera, asa cum am putut, prin semne, nu conteaza-raspunsul ei: "finish depo", dupa care de la telefonul din baie imi face leg. cu cineva care imi promite ca in 30 min. se rezolva

3. am intalnit intamplator o dna supervisor a celor ce se ocupau de curatenie si i-am adus si dumneaei la cunostinta. Rezultatul: o noua promisiune.

Ce am primit? Mi-au umplut cosuletul cu sampoane si mi-au dat 2 ape, in loc de una.

Trageti dvs. concluziile, daca ale mele au fost gresite!

PS: Va dau cuvantul meu de onoare ca nu suntem niste oameni cu fite, suntem oameni cat se poate de normali.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
eug
[31.07.11 13:03:16]
»

vad ca s-a dezlantuit un adevarat scandal cu acest hotel

eu am fost la acest hotel, nu de alta da sa nu-mi puna si mie aceasta intrebare cineva

nu vreau sa adaug nimic spectaculos, ci doar sa punctez cateva aspecte pe care se pare ca toti care scriu pe aici le uita:

1. NOUA ROMANILOR NE PLACE "MULT, EXCEPTIONAL DACA SE POATE, SI MOCA"

este o caracteristica nationala

2. in momentul in care platesti 5-600 euro pentru 10 nopti/ai/camera chiar daca scrie ca are 5 stele TREBUIE SA FII CONSTIENT ca nu are cum sa se asemene cu un 5 stele de 2000 euro/saptamana/avion in antalya

din punctul meu de vedere acestea sunt argumentele de la care ar trebui sa plece discutia

in rest este polemica de 2 lei pentru cei ce au timp de asa ceva

va doresc un sejur placut tuturor celor ce merg la venosa, cel putin asa cum am avut si eu

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
florin_mch
[01.08.11 07:36:35]
»

Pe cuvantul meu de onoare daca mai inteleg ceva acum. Pai ori este vorba de lipsa hartiei igienice in tot hotelul pe toata perioada sejurului, ori este vorba de banalul gel de dus pe care nu l-ati primit decat in prima zi?

Nu este vorba daca sunteti sau nu fitosi, insa aici este vorba de "generalizare"de "victimizare"si ca de obicei sa se faca din tantar armasar.

Nu stiu de ce, dar mie unul mi se pare ceva putred la mijloc.

Asteptam cu interes impresiile dvs. Sper sa va faceti timp pana la trecerea sezonului estival.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sagradam
[18.03.12 11:42:15]
»

@eug:

Buna,

Anul acesta vom merge la Venosa, spune-mi, te rog, parerea ta sincera despre hotel, cu bune si cu rele. (nu de alta, dar sa stiu sa-mi iau un bax de hartie igienica la mine ))))))).

Multe dintre parerile contra mi se par aberatii, mergand de mai mult timp in Turcia mi se pare incredibil ceea ce citesc pt un hotel de 5 stele, de fapt de ceea ce pot unii sa scrie. Daca au pretentii asa mari, de ce nu se duc in Dubai, nu? sau poate si acolo sunt conditii de "rahat" pt ei.

Astept raspunsul tau.

Multumesc

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
florin_mch
[19.03.12 07:28:45]
»

@sagradam: Salutare

Pentru a nu mai intra in polemica cu nimeni de pe acest site, si mai ales pentru a nu fi din nou sanctionat de catre Admin, prefer sa nu mai comentez parerile celor nemultumiti. Referitor la parerea mea personala despre acest resort, am scris-o la momentul respectiv, insa pentru a raspunde la intrebarea ta pe scurt:

-camere mari, frumos mobilate, curatenie exemplara, balcon foarte mare

-piscina, imensa, imposibil sa nu gasesti loc

-topogane, in ciuda programului de functionare, este foarte cool

-plaja, din punctul meu de vedere este ok, insa atentie la bolovanii din apa

-despre masa, nu stiu daca mai exista careva care sa spuna ca nu a gasit ceva pe gustul lui

-baruri, super ok singurul asa zis inconvenient (din punctul altora de vedere-paharele de plastic in care se servesc bauturile-iti recomand seara lobby bar in exterior nu in interior

-divertisment-foarte bun anul trecut

-distractie-ei bine, asta este singurul minus, nu prea ai unde sa mergi prin imprejurimile hotelului, doar in centru la aqua park daca vrei neaparat

Intr-un cuvant, raportul calitate/pret este excelent si cred ca anul acesta vor imbunatati micile probleme care sunt inevitabile la deschiderea unui resort.

P. S. Nu uita sa ai dupa tine un tir de hartie igienica, unul de sampon, unul cu gel de dus, nu de alta dar sa le dai celor care au "reclamat"asta din cauza ca nu aveau ce sa bage ei in genti pentru acasa.

Sa ai o vacanta excelenta!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sagradam
[19.03.12 08:36:53]
»

@florin_mch:

Multumesc de raspuns. Tir nu voi lua, dar voi umple portbagajul cu de toate din cele amintite de tine , dar sper, din toata inima sa am noroc si sa se faca aprovizionarea hotelului inainte de a ajunge eu .

florin_mch
[19.03.12 08:42:15]
»

@sagradam: Ai inteles gresit. Trebuie sa iei cate un tir din fiecare, tocmai pentru a putea lua si cei nemultumiti cate ceva acasa (suvenir), ca in modul acesta probabil nu vor mai avea nimic de comentat referitor la acest aspect si vor gasi alta gaselnita sa desfiinteze hotelul.

Bafta!

sagradam
[19.03.12 08:52:51]
»

@florin_mch:

asa voi face .

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alessiachrys, anadana, eug, florin_mch, narcisa, nicole33, sagradam, scubica
Alte impresii din această RUBRICĂVenosa Beach Resort & Spa [Isilkent]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049584865570068 sec
    ecranul dvs: 1 x 1