ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 17.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
1 AD. + 1 COPII -- v: 17 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
25.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Concediu ratat

TIPĂREȘTE

Fac parte din categoria celor care muncesc un an de zile şi care îşi permit doar o săptămâna de vacanţă. Anul acesta am ales sa mergem în Eforie Nord la Ten Hotel Union***. Ne-a încântat prezentarea hotelului pe internet. MARE GREŞEALĂ.

Dar sa o luăm de la început. Am ajuns la destinație în jurul orei 11.00. Exteriorul şi intrarea în hotel îţi luau ochii. Când să ne cazam aflăm cu stupoare ca check in-nul se face până la ora 18.00. Era pe nivel o singură femeie de serviciu care nu făcea faţă situației.

Camera era curata, daca păstrai curăţenia pentru ca femeia de serviciu ajungea foarte rar să-ţi ia gunoiul. Nu exista plasă de ţânţari. Feonul era varză, avea cablul făcut franjuri. Dimineaţa te trezea mirosul de urină venit pe gurile de scurgere şi sifonul de pardoseală. În încercarea de a mai atenua mirosul îngrozitor, înainte să ne culcăm le astupam pe toate cu pungi umede ca să se lipească bine. Şapte zile cât am fost cazaţi apa caldă reprezenta un firicel. Am făcut reclamaţii peste reclamaţii şi tot timpul mi se spunea că este o defecţiune. Abia spre sfârşitul sejurului mi-am dat seama că „defecţiunea” de fapt ţinea toată vara şi turiştii erau duşi cu vorba că se va remedia azi-mâine. La alte camere uşile de la cabina de duş lipseau, sau uşa de la baie nu se închidea. Cablu TV lăsa de dorit, imaginea era neclară iar dacă trepida podeaua se închidea televizorul.

Biletul nostru a avut mic dejun inclus şi masă de prânz cu bonuri valorice. Micul dejun era o bătaie de joc. Un hotel întreg se bătea pe trei tăvi cu un salam dezgustător, nişte felii de caşcaval transparente şi o omletă îndoită cu apă şi făină. Un hotel de 3 stele nu-şi permite să-şi achiziţioneze nişte recipiente de apa caldă-rece, pentru ca turiştii să nu mai fie nevoiţi să-şi toarne apa fiartă pentru ceai din nişte ibrice de 2l. Am simţit o imensă umilinţă aşteptând destul de mult înlocuirea tăvilor cu aşa zisă mâncare. Am renunţat. Dar…surprinzător, masa de prânz era destul de bună.

Piscina era o cloacă cu puţină apă plină de frunze şi gândaci. Explicaţia a fost ca este adâncă si nu pun apă în ea de teamă să nu se înece copii. Atunci…de ce mai figurează cu piscină?

În ultima seară, ca să pună capac, în timp ce ne făceam bagajul, a căzut curentul, dar numai la noi în cameră. Am anunţat civilizat la recepţie şi am aşteptat remedierea. După 15 minute sun din nou, şi ce credeţi că-mi răspunde recepţionera, cea cu zâmbetul prostesc? Că îi pare rău dar nu are pe cine să-mi trimită pentru rezolvarea problemei. Am crezut ca înnebunesc de furie. Dar ne merităm soarta. Toţi vorbeau pe la colţuri despre neregulile din acest hotel, însă nimeni nu a luat nicio măsură. Ia să ne-o fi unit şi să facem 5-6 reclamaţii, să chemăm protecţia consumatorului, să vedem atunci ce ar fi făcut domnul patron care își bate joc de turiști pe banii lor.


[fb]
---
Trimis de rafiteo in 17.07.11 13:48:13
Validat / Publicat: 17.07.11 14:51:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: Statiunea Saturn, Hotel Sirena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2331 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rafiteo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂUnion (ex Ten) Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046072006225586 sec
    ecranul dvs: 1 x 1