ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 13.07.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Atitudine de roman la pret de Mamaia

TIPĂREȘTE

Incep prin a spune ca aceasta vila nu este in Mamaia asa cum si-au facut reclama (de-asta am incadrat-o si eu in aceasta sectiune), ci in Navodari, la vreo 3-4 Km dupa iesirea (barierele) din Mamaia.

Noi am ajuns acolo din intamplare. Nu am gasit cazare in Mamaia si cum nu vroiam sa pierdem ore cautand cazare am ajuns direct in Navodari si a fost chiar primul loc unde am intrat si care a avut camere disponibile. Pretul afisat: 270 RON/camera/noapte fara mic dejun. Am inchis ochii si ne-am cazat. Apoi am vazut pretul pe internet pentru weekend de 250 RON/camera/noapte.

Vila este noua, abia deschisa cand am fost noi, deci totul nou si arata foarte bine pentru cele 3-4 stele (nu stiu exact pentru ca nu am vazut sa scrie undeva).

Ceea ce m-a deranjat in primul rand a fost faptul ca la plecare i-am intrebat daca imi pot face factura pe firma. Raspunsul a fost demn de un roman autentic care vrea sa-si amortizeze investitia in acest sezon: va dam factura, dar cu TVA si taxa hoteliera peste pretul de 270 lei, adica 330 lei. Le-am spus ca totusi pretul de 270 lei este cel afisat si prin urmare acela contine toate taxele. Pretul era afisat pe o tablie hoteliera spre vazul tuturor si nu unul scris de mana, dar mi s-a explicat ca nu e cel final asa ca vrem sau nu factura?

Cred ca in naivitatea mea am considerat ca am dat peste niste oameni seriosi care nu-si strica reputatia cu un loc abia deschis in halul in care au facut-o. Totusi, cand ne ducem la supermarket la preturile afisate nu mai trebuie sa adaugam si alte taxe nu?? Dar se pare ca lacomia e in floare si traim in continuare in Romania unde nu poti avea pretentii nici macar la 3 stele.

Trecand peste acest aspect foarte neplacut, tin sa mai spun cateva lucruri legate de cazare. Dimineata am luat masa acolo (omleta - 9 lei, expreso - 6 lei, ceai - 6 lei), dar din acea omleta nu se putea satura o persoana (poate din doua portii!), iar nota de plata a fost defapt citita de pe agenda.

Pe internet spun ca au wireless, dar acesta este la etajele 1 si 3 si nu merge deoarece sunt "peretii prea grosi". Minibarul nu exista, doar frigiderul. Pentru cate stele vor sa afiseze (3-4) ma asteptam sa fie baia echipata cu gel de dus, sampon etc. Nu aveau decat sapun lichid.

Plaja e la 10 min distanta de mers pe jos, deci nu cred ca sunt la 100m de plaja.

Sincer, spre comparatie, la acelasi pret este Hotelul Bueno din Mamaia (noi nu am gasit acolo locuri) deschis in 2010, iar serviciile si atitudinea sunt cu totul diferite. Ceea ce are in plus Vila Sangria fata de hotel Bueno este camera ceva mai spatioasa, dar faptul ca intr-adevar este in Mamaia si este chiar pe plaja (10 metri de plaja) cred ca depaseste mult cazarea la vila Sangria. La hotel Bueno nu a trebuit sa cer eu factura, mi s-a dat obligat-fortat, iar omleta mancata acolo (tot 9 lei) era dubla fata de cea din Navodari.

Totusi daca ajungeti prin Navodari trebuie sa stiti ca langa Vila Sangria este inca o vila/hotel Cristal (parca) care am inteles ca are cazare la 160 lei. Pe dinafara arata foarte bine, dar nu stiu cum e inauntru pentru ca nu am intrat.

Concluziile le trag cei care vor sa ajunga acolo, eu spun doar ca prostia si informatia se platesc (si inca mult!).


[fb]
---
Trimis de gabitzu2011 in 13.07.11 22:08:52
Validat / Publicat: 13.07.11 23:16:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6493 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabitzu2011); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 9 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.07.11 10:44:16]
    »

    Că peste preţul afişat, a încercat să mai "ciupească" încă ceva pentru a scrie o factură, nu mi se pare absolut deloc un lucru corect. Şi era poate bine să avertizaţi OPC-ul.

    Dar am şi eu o curiozitate - de ce aţi cerut factura 'pe firmă'? Nu cumva spre a o folosi la o firmă pe care o deţineţi, spre a mai deduce ceva din cheltuieli? În caz afirmativ, mi se pare cel puţin neelegant să afirmaţi doar despre ei că au "atitudine de român"; în caz contrar, îmi cer scuze pentru a vă fi bănuit pe nedrept de intenţii necurate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    gabitzu2011AUTOR REVIEW
    [14.07.11 11:25:51]
    »

    Avand in vedere ca nota de plata din dimineata anterioara mi-a fost "servita" de pe agenda, atunci m-am gandit ca ceva nu e in regula. Nu am comentat pentru ca in ziua respectiva era ziua mea de nastere si nu vroiam sa-mi stric ziua de dimineata (si nici weekendul). Initial nu ma gandeam sa cer deloc factura si le-am cerut direct pe firma pentru a le vedea reactia. Daca le ceream factura pe PF poate imi dadeau alte motive pentru care nu o pot emite, asa pe firma chiar imi trebuia factura pentru a o introduce in contabilitate. La firme nu merge doar cu o constatare/nota de cazare sau alte minuni de genul. In plus, pentru a deduce factura, ar fi trebuit sa am si un ordin de deplasare stampilat de un client din zona nu?

    Deci ideea nu era factura pe firma ci factura in sine.

    Cat despre OPC, chiar ma gandeam sa le povestesc si lor de litoralul romanesc. Nu stiu in schimb, daca pot face fata in aceasta perioada.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.07.11 12:02:18]
    »

    Chiar dacă nu apucă în sezon, dar măcar în extrasezon să ajungă pe la cei reclamaţi. Şi eu cred că, probabil, au şi ei o ordine de priorităţi - unul dintre criteriile de ierarhizare a acestora fiind şi numărul şi gravitatea reclamaţiilor primite de către fiecare firmă în parte. Cred că era utilă o sesizare... Şi mă gândesc io că poate nici acum nu-i prea târziu, putând fi reclamaţi şi online.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ovy2k5
    [14.07.11 15:03:52]
    »

    Cate sunt de reclamat cred ca OPC ar avea program non-stop. Totusi, consider ca nu trebuie iertati acesti asa zici hotelieri.

    Catalin.Caragea
    [14.07.11 16:17:14]
    »

    Am pus si eu un review la aceasta vila si cred ca am stat in aceeasi perioada.

    Nu vreau sa-i apar dar ma simt obligat sa dau cateva clarificari avand acelasi sejur si in aceeasi locatie:

    1. Daca va uitati pe site-ul unde e pretul de de 250 ron veti vedea ca este numai pentru aceia care spun ca au facut rezervarea de acolo. Orice hotel din lumea asta are preturi mai mari la "liber". Nu stiu in ce hoteluri ai mai fost.

    2. Daca alt hotel era mai ieftin de ce nu v-ati dus acolo, ca e o piata libera.

    3. Omleta: nu am mai auzit in viata mea de cineva sa se planga de marimea unei omlete. Are 2 oua si punct. Cate vrei sa aiba 10? (Sincer nu tin minte sa fi vazut pe cineva de 100kg pe acolo, dar cred ca nu am fost prea atent).

    4. Minibar: sunt sigur ca ai fi consumat din minibar cand te plangi ca omleta e prea scumpa (in general preturile la minibar sunt cu 20% mai mari).

    5. Nu era sapun lichid, ci crema de dus Dove (crede-ma ca chiar am fost surprins sa vad asa ceva pentru ca stiu ca e mai scumpa).

    Sincer dupa acest review cred ca esti rea intentionata sau nu te pricepi. Imi pare rau

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    gabitzu2011AUTOR REVIEW
    [14.07.11 16:41:27]
    »

    Nu cred ca ati citit cu atentie punctele care m-au deranjat cu adevarat, dar am sa va raspund punctual:

    1. Nu am comentat pretul ca a fost mai mare la receptie. Dupa cum am spus noi am venit "de pe strada" pentru ca daca il vedeam inainte, nu ma durea gura sa spun.

    2. A fost prima locatie in care ne-am oprit si aveau camere disponibile. Dupa am aflat ca la vecinu' e mai ieftin. Nici nu stiu daca aveau camere libere. Repet: prostia si informatia se platesc.

    3. Capitolul omleta: am facut doar comparatie in sensul ca se poate si mai bine la acelasi pret. Poate imi era mie mai mult foame in dimineata aia si nu m-am saturat...

    4. Minibar: nu vroiam intr-adevar sa consum de la minibar, dar atat timp cat exista o reclama in acest sens si nu este sustinuta la fata locului, mi se pare normal sa remarc acest lucru. Nu-l spuneau nici nu ma legam de el.

    5. Am spus ca era sapun lichid (intr-adevar Dove), dar era sapun lichid din cate imi amintesc nu crema de dus. Sampon ca in alte locatii nu era.

    Cred in schimb ca ati omis esentialul: nu s-a dat nici un bon sau vreo factura pentru serviciile acordate. Sau poate dumneavoastra ati primit...

    webmaster0
    [15.07.11 12:54:26]
    »

    Am făcut o scurtă cercetare pe alte site-uri turistice şi trebuie să spun că am localizat-o: este în ceea ce se cheamă Mamaia sat, sau Mamaia Nord. Am redenumit corespunzător unitatea de cazare.

    gabitzu2011AUTOR REVIEW
    [15.07.11 18:51:04]
    »

    Va multumesc. Nu cunosc zona foarte bine. Eu am considerat ca ceea ce trece de barierele Mamaiei se numeste Navodari (dat fiind ca este foarte aproape de Navodari-oras). Pe alte site-uri apare doar Mamaia.

    sogal*
    [15.08.11 09:59:28]
    »

    Nu stiu cum e la Vila Sangria insa am fost la Cristal. Cazarea este 200 RON /camera, camere mari, cu tot ce îți trebuie in ea, dar nu are minibar are frigider, la baie 2 sapunele mici de hotel, saltelele vai de ele si cel mai urat au balcoane comune (la 4 camere 2 balcoane celelalte 2 nu au). Sa foto niciunei ca restaurantul la Sangria funcționa, la Cristal nu. Cel mai bine in zona este H. Minion, 150ron camera, balcon si restaurant cu cele mai mici prețuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sogal*
    [15.08.11 10:08:53]
    »

    Nu stiu cum e la Vila Sangria insa am fost la Cristal. Cazarea este 200 RON /camera, camere mari, cu tot ce îți trebuie in ea, dar nu are minibar are frigider, la baie 2 sapunele mici de hotel, saltelele vai de ele si cel mai urat au balcoane comune (la 4 camere 2 balcoane celelalte 2 nu au). Sa fiti multumiti ca restaurantul la Sangria funcționa, la Cristal nu. Cel mai bine in zona este H. Minion, 150ron camera, balcon si restaurant cu cele mai mici prețuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Catalin.Caragea, gabitzu2011, ovy2k5, sogal*
    Alte impresii din această RUBRICĂVila Sangria [Mamaia Sat]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056198835372925 sec
    ecranul dvs: 1 x 1