ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 2 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
29.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

*** Marii Negre...

TIPĂREȘTE

Absolut DE EVITAT, maniera in care proprietarii locatiei inteleg ideea de turism nu-i decat o intruchipare a Evului Mediu in sectorul serviciilor...

Argumente:

1. Site-ul de promovare (fals prin omisiune)

-Complexul cuprinde 3 tipuri de cazare, prezentarea se refera EXCLUSIV la conditiile oferite de cel mai scump tip

-"Tarife negociabile"

2. Abordare anti-turist (sub deviza "Sa fim taximetristi in turism")

-Inca de la sosire, FARA sa se prezinte camerele, se solicita plata integrala... un aspect josnic, avand in vedere ca rezervasem 7 camere, iar plata au solicitat-o la sosirea primei masini din grup...

-toata zona este invadata de afise cu interdictii, pornind de la "Pastrati linistea, curatenia" pana la "Nu pregatiti/incalziti mancaruri cu sos", "Evitati consumul de apa"

-avusesem rezervare la camerele de 40 euro (? ! ?), dotate occidental, doar cu priza si pat; dusurile si toaletele sunt plasate pe latura cladirii cu vedere la singurul foisor, absolut remarcabil pentru ambianta grupului...

-odata cu "upgrade-ul" la urmatoarea cazare, cea cu baie (+10 euro/noapte), m-am delectat cu desfundarea unei scurgeri absolut odioase, ca singura solutie in a evita patrunderea apei de la dus in camera

3. Perlele gazdelor, in taramul scoicilor...

-"Camerele fara baie NU sunt prevazute cu sapun"

-"Daca vi se strica ceva, ma chemati sa intervin" (camerele aveau doar pat)

-"Bine ca nu ati desfacut patul, v-as fi tarifat, odata cu mutarea in alta camera"

-"Este ora 01:00 AM, va rog sa nu mai faceti galagie" (cazare in camp, eram singurii turisti)

In atari conditii, ne-am reamintit ca turismul romanesc trebuie promovat, asa cum se prezinta el... sugestiile, vizand absurdul demn de a rezista unui asemenea climat, ar fi:

-pregatiti-va cu rabdare si bun simt, veti fi singurii posesori de asa ceva, acolo

-pentru a respecta indemnul la liniste, fiti gata sa radeti in soapta, sa va pastrati telefoanele pe silent, evitati hainele cu fermoar zgomotos

Dupa asa un show grotesc, protocolarul "Va mai asteptam pe la noi" pare ridicol... oare consumatorul inghite orice? ! ?


[fb]
---
Trimis de Marius79 in 05.07.11 10:39:33
Validat / Publicat: 05.07.11 12:12:58
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3487 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marius79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

Admin
[05.07.11 12:07:42]
»

Din cate inteleg de la colegii mei care s-au ocupat cu verificarile inerente fiecarui review postat pe site, unele dintre aspectele sesizate puteau fi anticipate / evitate printr-o mai buna informare (de exemplu ei au gasit pe mai multe site-uri o descriere corecta si completa a facilitatilor); deasemenea, unele din afisele de acolo mi se par normale si de bun simt; iti respectam insa punctul de vedere si perceptia personala a situatiei si vom publica review-ul (eliminand insa termenul mult prea jignitor din titlu; daca doresti, poti sa-l reformulezi)

bogdanm
[06.07.11 07:14:38]
»

Marius a fost bland, domnul "propretar" a facut chestii mai grele.

De exemplu, anul trecut, dupa o rezervare facuta din timp la una din camerele de 100 RON pentru o sambata, i s-a spus persoanei care ajunsese la "locul faptei" ca nu mai poate sta in acea camera pentru ca "dansului" ii vine un grup mare care sta toata saptamana.

Din bunatatea inimii, i-a mai zis ca ii poate oferi camera de 300 RON cu fenomenala vedere la mare. Take it or leave it!

P. S. : A nu se intelege ca cea de-a doua camera se oferea la acelasi pret ca prima.

Corbuplajagolf
[11.03.13 11:33:41]
»

In mod respectuos raspundem turistilor nostri, apreciind ironia, exagerarile si deloc mai putin inversunarea, dar credem mai degraba ca au fost deranjati de ordinea, disciplina si corectitudinea cu care au fost intampinati la complexul nostru. Turistii nostri sunt in totala cunostinta de cauza, aupra regulilor de ordine interioara inainte de a plati avansul. Majoritatea semneaza un contract in care sunt stipulate toate clauzele. Distinsii nostri turisti stiu foarte bine ca noi facem totul pentru linistea, securitatea si buna desfasurare a vacantei lor. Credem, cu tot respectul ca au fost deranjati mai degraba de faptul ca neavand respect pentru celialti turisti ai complexului, nu a putut sa aibe bucataria comuna la discretia exclusiva sau mai degraba ca nu li s-a acceptat sa aduca in incinta complexului rude si prieteni de pe plaja care stateau la cort si care bineinteles ar fi deranjat linistea si confortul celorlalti turisti, care nu doreau nici galagie, nici aglomeratie si nici dezordine. Faptul ca li s-au cerut banii in avans este o conditie contractuala, contractul fiind incheiat cu acordul ambelor parti. Este adevarat ca plaja fiind relativ salbatica si cel mai apropiat loc unde poate exista apa sau grupuri sanitare se afla in sat la 6 km distanta, motiv pentru care ne confruntam sistematic cu faptul ca multi dintre turistii nostrii insista si chiar forteaza sa le primim cunostinte sau prieteni in incinta. Lucrul acesta, cu tot respectul si bunavointa noastra, nu il acceptam si nici nu il vom accepta tocmai pentru confortul, linistea si securitatea turitilor nostrii. Imaginati-va ce fel de vacanta ar avea turistii nostrii daca la fiecare din cei 60 de turisti le-ar mai veni tot atatia musafiri, daca nu cumva mai multi, dornici sa se distreze, sa petreaca, sa foloseasca toate facilitatile, ce se va intampla cu complexul nostru. Locul si peisajul unde este amplasat complexul nostru este de exceptie, fiind situat in biosfera Deltei Dunarii, avand in fata marea si plaja si in spate un iaz cu flora si fauna naturala, lucru pentru care facem toate eforturile sa mentinem naturaletea, salbaticia si protectia mediului inconjurator.


NB Corbuplajagolf este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Marius79AUTOR REVIEW
[11.03.13 12:36:25]
»

@Corbuplajagolf: Va inteleg punctul de vedere, reactia fireasca a Dvs a fost sa adaptati reguli stricte unor atitudini la limita civilizatiei, exemplele enuntate sunt elocvente. In cazul grupului meu, atmosfera nu a fost deloc una care sa se preteze la rigorile intampinate. Pentru un business civilizat, imi permit sa va sugerez sa comunicati transparent "regulile jocului", asemeni tarifelor practicate per tip de locatie, in aceeasi masura in care trebuie sa admiteti ca generalizarea posibilelor atitudini la valorile de risc maxim pentru Dvs NU este realista. Practicati ce tarife doriti, dar fiti transparenti in afisarea conditiilor pentru cele 3 "locatii", modul in care Dvs va raportati tarifele la ce "poate piata" in acei bani s-ar putea sa va dea idei! Admiteti, va rog, minim doua tipuri de clienti pentru astfel de turism: 1. Generatorii de haos, amatori de zone izolate tocmai pentru asta; 2. Turisti decenti, linistuti, care v-ar prefera pentru liniste si peisaj, in dauna atmosferei incarcate din litoralul mediatizat si in dauna primei categorii enuntate. Succesul Dvs consta, pe langa conditiile de cazare, si de atitudini personalizate acestor (minim) doua tipuri de turisti. Important: cei din categoria 2 NU refuza Mamaia musai pentru tarife, cei din prima va vad ca pe o alternativa la o Vama Veche aglomerata, luati in calcul potentialul de incasare de la oamenii decenti, FARA a-i ingradi in "prezumtia de vinovatie"! Pentru un turism civilizat, adaptati-va si considerati-va clientii ca atare, un punct de vedere critic si aproape realist va poate fi un "consultant" de business!

P. S. : Cum apreciati faptul ca parerile sunt unanime in privinta "calitatii" serviciilor descoperite acolo? Daca vindem doar zona, de ce nu o intitulati rezervatie?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bogdanm, Corbuplajagolf, Marius79
Alte impresii din această RUBRICĂComplex Plaja Golf [Corbu]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036796808242798 sec
    ecranul dvs: 1 x 1