ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.05.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.05.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAY-2011
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 30 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Mai bine decat in poze si peste asteptari

TIPĂREȘTE

Oameni buni (ma refer la cei de la Am fost acolo) de ce nu va creati un camp cu o proba ca cine scrie la voi review-uri a si fost acolo, ceva gen "scaneaza chitanta-altel nu publicam"? Altfel ne intoxicati cu mesajele unor frustrati sau poate ale unor concurenti "anonimi" ale diverselor pensiuni, moteluri etc. din zona Va zic asta pentru ca nici in acest caz si nici in altele (si am sa revin mai jos) nu au dreptate deloc toti cei ce scriu mai jos parerile lor negative. Nu-i apar eu pe cei de la Casa Muntelui (unde m-am simitit foarte bine de fiecare data) si nici nu exclud mici derapaje posibile, ca doar oameni suntem, dar exclud concluzia generala ca nu este ceea ce se vede si se prezinta despre Casa Muntelui. Iata de ce:

1. Daca ma luam dupa parerea negativa a unuia macar si greseam total, pentru ca la Casa Muntelui chiar arata mai bine decat in poze. Nu sunt expert in dat stele, dar am vazut zeci de pensiuni la viata mea, poate chiar o suta, atat din Romania, cat si din Ungaria, Austria, Italia, Bulgaria, Spania, Germania, Turcia etc dar mai ales din Romania si credeti-ma ca la Casa Muntelui arata mai bine decat este in poze si presteaza mult peste media cotei aprecierilor din acest site, ca sa nu spun ca este chiar foarte frumoasa pensiunea, peisajul este fara repros, fiind sus intre Bucegi si Piatra Craiului, aer curat si ionizat, li-ni-ste, iar serviciile si mancarea sunt fara cusur. Asta este aprecierea mea generala.

2. In cate pensiuni vedeti in general mobilier din pal sau din lemn de brad la greu? In majoritatea. Aici te intampina un mobilier frumos din stejar (deja simiti de la intrare alta nota), iar in camere desi este brad, arata stilat si nu genul ala direct de la gater.

3. Nicio camera nu seamana cu alta - noi am fost un grup, toti cu copii mici (4-10 ani) si are peste tot un aer shic, cu tot felul de mici detalii decorative care te fac sa simti ca nu esti la o locatie turistica, ci aproape ca acasa. Totu-i curat, ingrijit, de bun gust desavarsit si bine intretinut.

4. Restaurantul este un mare castig, asta daca nu esti ghertzoi (scuze de limbaj) grataragiu, care vrei sa-ti gatesti tu si care nu meriti sa stai la o astfel de pensiune. Se gateste ex-ce-lent si sunt foarte flexibili. Nu vrei aia, dar vrei cealalta, nu e nicio problema. Exista diversitate. Totul are gust de proaspat si, ceea ce nu am vazut in multe locuri, poti sa mananci preparate adevarate de vanat (carnati de mistret, pastrama de mistret si caprioara).

5. Eu nu stiu ce inteleg altii prin jacuzzi, sau daca au la ei acasa, dar la Casa Muntelui exista unul, nu foarte mare in care sa incapa tot hotelul insa, ce-i drept, dar este normal. Intrebarea e: daca nu era, era mai bine? Asa ca acest jacuzzi e curat, sala de fitness are cateva aparate esentiale, daca nu vrei sa alergi pe valea Giuvala alaturata si, in esenta da contur unei minivacante in care te imbuibi cu aer curat, dar si cu mancare buna.

6. Gazdele. Oameni buni-viitori clienti, credeti-ma ca sunt toti (tinerii proprietari, parintii lor care-i ajuta si implicit personalul lor) de o bunatate si un zambet permanent rar intalnit. Am fost martorul indirect al unor clienti recalcitranti fara motiv, poate o fi fost unul din acestia de dau review-uri tendentioase nefondate, si eu i-as fi luat la bataie pe clienti, dar n-am vazut atat doza de rabdare, zambet de conciliere, dorinta de impacare, desi meritau acei "clienti" dati in suturi afara.

Una peste alta, Casa Muntelui pentru noi este o locatie unde vom mai reveni si stiti de ce? Pentru ca acum 2 ani am mai fost o data, iar acum de 1 Mai 2011 ni s-a parut mai bine decat atunci. Insa acum, cautand o alta destinatie mi-au sarit in ochi aceste minciuni date de unii. Si ca sa fiu convingator va spun ca am mai avut o experienta asemanatoare. Nu stiu daca pe acest site, sau pe altul, acum 3 ani, 2008-2009, am vrut sa acontam un Craciun+Revelion la pensiunea Le Baron din Vatra Dornei si era sa nu ne mai ducem din cauza unor astfel de review-uri tendentioase. Noroc ca am mai sunat o data si i-am zis patroanei (dna. Forfota parca) direct ceea ce am citit. Saraca femeie, mai ca nu s-a jurat pe copii ei ca e totul o miniciuna si mi-a zis ca daca mie nu-mi place ceva ne da banii inapoi dublu (eram tot asa vreo 7-8 familii, aproape toata pensiunea). Stiti cum a fost? MAG-NI-FIC!!! Si acum daca cititi review-urile din acest site la Le Baron va vine sa nu va duceti, dar noi ne-am simtit cum v-am zis. Locatia este distinsa la toate capitolele. M-as duce mai des, daca n-ar fi asa de departe de Bucuresti.

Pai ce faceti oameni buni, astia cu site-urile de review-uri ca lasati toti "neverificatii" sa ne intoxice cu atacuri gen competitie "anonima", iar noi turistii nu mai stim unde sa mergem, caci peste tot ba e rau, ba e bine, iar unde e rau, nu stii de fapt daca e bine si invers?

Va spuneam ca am o experienta chiar vasta si diversificata in calatorii (am stat si la pensiuni gen "adapost de dormit peste noapte si atat", dar va dau un sfat, si-mi permit acest lucru: decat sa dati ocazia sa-si dea pe site-ul vostru oricine, fara sa poata proba ca a stat acolo, ci doar pe "declaratie pe proprie raspundere", mai bine invatati de la profesorii domeniului: booking.com, expedia.com, etc unde poti de fapt sa faci rezervari (au preturi mereu mai bune decat la receptia hotelului, sau decat prin agentii obisnuite), iar daca ai platit la ei o rezervare, iti cer imediat un review, care este pertinent, pentru ai cum sa probezi ca ai stat acolo. Nu v-ar costa mult adaptarea site-ului vostru la un modul de rezervare on-line, ati recupera investitia din comisionul de rezervare, ati avea numai review-uri fondate si v-ar creste credibilitatea. Asa ca acum, sunteti indoilenici, nu sunteti deloc profesionisti, ci doar un site fara continut ce traieste din reclame si care permite review-uri nefondate, neprobabile si care ne deruteaza pe noi cei care am putea beneficia de niste servicii de review corecte.

Eu unul nu sunt partinitor, dar in ambele cazuri de pensiuni am beneficiat de servicii, mancare, totul la nivel excelent.


[fb]
---
Trimis de OctavT in 04.05.11 17:17:46
Validat / Publicat: 05.05.11 22:25:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în FUNDATA. A mai fost în/la: In afara de Zalau, Alexandria si Resita, in aproape toate orasele si zonele, in locatii de la 1* la 5*.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1992 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (OctavT); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 895 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [04.05.11 17:53:05]
    »

    Spre deosebire de 'profesorii' de mai sus (booking.com, expedia), AmFostAcolo.ro NU traieste din comisioanele incasate de la pensiuni si hoteluri si nu are, in consecinta, niciun interes sa accepte doar reviews-uri pozitive -- observat-ai domnia ta ca nu exista reviews-uri negative la 'domnii profi'? . Astfel ca AmFostAcolo isi permite un MARE LUX in ziua de azi -- acela de a fi 100% vertical si 100% echidistant!

    Si inca un lucru pe care, cateodata, judecatile mai superficiale nu il percep ori nu il iau in considerare: chiar daca nu 'cere chitanta ca dovada', AmFostAcolo verifica TOATE recomandarile ce vizeaza obiective din Romania (prin mijloace tehnice particulare, proiectate de la inceputul existentei site-ului); reaua-intentie, "inselaciunile" sunt in general foarte usor de depistat, astfel ca impresiile respective NU sunt publicate (ori sunt publicate fara note sau cu avertizari explicite in privinta autenticitatii incerte). Nu stiu, dar ceva imi spune ca nu te-ar surprinde sa afli ca majoritatea covarsitoare vin de la... proprietari (care incearca sa posteze impresii false, dandu-se drept turisti) si NU de la "clientii frustrati" :-). To be honest, avem si cazuri dintr-acestea, in proportie de 1 la 50, insa.

    Ca nu om reusi noi sa atingem o rata de 100% acuratete in verificari - asta e, nici NASA nu o sa atinga vreodata acest procent . Important ramane ca acest procent trece, sunt convins, de 90% si ca si datorita acestui lucru foarte multe vacante alese pe baza celor citite pe amfostacolo.ro au fost unele reusite.


    In alta ordine de idei:

    Hmmm... doua reviews-uri pozitive la aceasta pensiune la interval de cateva minute distanta... Cred ca un set minimal de poze din acest sejur ar fi binevenit pentru contracarea inevitabilelor suspiciuni.

    Admin
    [05.05.11 22:24:09]
    »

    NU sunt foarte convins de autenticitatea acestui review - comportamentul autorului este unul atipic pentru un turist obisnuit (a investit aprox 2 ore din timpul sau pentru a scrie un articol atat de complex si apoi nu a mai intrat deloc pe site - oare nu din teama de a fi 'descoperit'? pare mai degraba cazul unui cont creat pe o adresa de mail temporara/provizorie si care NU a mai fost folosita ulterior); poate batranetile ma fac, totusi, mai paranoic decat ar fi normal, astfel ca - in ciuda suspiciunilor mele si datorita lipsei dovezilor - am hotarit sa ca vom publica review-ul, recomandandu-va rezerve in interpretarea recomandarilor - cel putin pana autorul nu va binevoi sa ni le risipeasca...

    roxxie
    [05.05.11 22:38:40]
    »

    Hehe "nu-i apar pe cei de la Casa muntelui" da-i laud. Traiasca!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [05.05.11 23:13:11]
    »

    scaneaza chitanta-altel nu publicam

    Ciudat... să ceri asta echipei AFA, dar tu să nu oferi măcar o poză cu parcarea de lângă pensiune?! Păi se poate?!

    daca nu esti ghertzoi (scuze de limbaj) grataragiu, care vrei sa-ti gatesti tu si care nu meriti sa stai la o astfel de pensiune.

    "scuze de limbaj"?! şi dacă io nu te scuz?! sau alţi utilizatori bine-crescuţi ai acestui sait cărora le place să îşi prepare singuri un grătar, fără a fi (cum ai spus tu) şi care ştiu chiar să aprecieze şi o mâncare bine gătită de către un bucătar calificat?

    mai bine invatati de la profesorii domeniului: booking.com, expedia.com, etc. [*****] daca ai platit la ei o rezervare, iti cer imediat un review, care este pertinent, pentru [că] ai cum sa probezi ca ai stat acolo.

    Zăăăău? Hai să-ţi dau eu un exemplu de la "profesorii" dumitale: am fost acum ceva vreme cazat la Viena la Kolpingsfamilie (click aici), rezervare făcută prin booking.com. Acolo, totul OK, cu o mică neplăcere (n-am putut dormi câteva ore bune noaptea, din cauza unor cheflii care făceau să răsune toată clădirea de hărmălaia lor, dar asupra cărora funcţionarul de la recepţie sau altcineva din personalul atunci prezent în hostel, NU a luat nicio atitudine - lucru pe care l-am prezentat clar în impresiile scrise şi trimise către booking.com imediat după ce mi-au solicitat opinia asupra cazării de acolo). Ştii ce a apărut pe sait? Doar notele, FĂRĂ niciun text!!! nici măcar lucrurile pe care le lăudam!!!

    QED! interesul lor e să vândă o marfă, nu să arate lumii că aceasta are mici defecte ici-colo. Ori, atât timp cât nu e comercial, AFA NU va ascunde nicio nemulţumire legitimă! Clar? Ştii, una din legile lui Murphy spune aşa: "if it ain't broke, don't fix it! "

    În plus, văd că ai (sau cel puţin aşa declari) o foarte vastă experienţă turistică; am fi tare curioşi cu toţii să îţi ascultăm impresiile şi din alte locuri unde spui că ai mai fost, poate ajuţi şi câţiva turişti, nu doar pe proprietarii acestei pensiuni...

    Paty
    [06.05.11 08:15:06]
    »

    "scaneaza chitanta-altel nu publicam"

    Si chitanta dvs. unde e? Ca eu, una, n-o vad. Si totusi review-ul a aparut pe site. Hmm...

    Oameni buni, eu nu zic ca pensiunea n-o fi pe masura laudelor, dar cum se face ca la atatia clienti multumiti nu exista decat 3 poze ale pensiunii incarcate pe site, si alea obtinute cu chiu-cu vai, tot de la un pretins oaspete incantat, care, din cate inteleg, s-a lasat indelung rugat inainte de a le posta. Unde mai pui ca pozele nu sunt nici macar reprezentative...

    Pai, sa-mi fie cu iertare, dar eu daca sunt atat de incantata de locul in care ajung, fac cel putin zece fotografii, macar pentru sufletul meu, daca nu pentru a le arata si altora. Iar daca mi-as asuma cu atata vehementa rolul de avocat, cu siguranta ca as aduce si probele necesare pentru a-mi sustine pledoaria.

    P. S. Interesante epitetele pe care le folositi. Dar ma tem ca prin agresivitatea verbala de care dati dovada nu veti atrage "viitori clienti". Dimpotriva!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.05.11 08:34:47]
    »

    PS la prima parte a ceea ce scriam aseara, mai sus. (ca am vrut sa pun si problema asta, da' uitai - varsta, deh!)

    Te-ai intrebat vreodata cati turisti solicita factura/chitanta pentru locurile de cazare pe care le ocupa?

    Iar dintre cei ce o solicita, stii cati dintre ei o si primesc? !

    Si nu in ultimul rand, cati o pastreaza, ca s-o poata arata ulterior cuiva? pentru ca se intampla ca unii dintre cei nemultumiti sa vina si sa scrie pe AFA si la distanta de peste un an (si chiar mai mult) de la tristele intamplari... Si eu cred ca bine fac - din 2 motive:

    - primul, pentru ca avertizeaza si alti turisti asupra unor neajunsuri posibile dintr-un anume loc;

    - si al doilea, pentru ca nu isi scriu impresiile la "cald", cu nervii inca intinsi de un sejur ratat, si analizeaza ceva mai obiectiv intamplarile neplacute, putand sa spuna si lucrurile bune (daca acestea exista) intalnite in timpul acelui sejur.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    santana*
    [06.05.11 09:19:13]
    »

    Are dreptate domnul care a publicat acest text!

    Daţi-mi voie să fiu de acord cu el şi să propun câteva idei care vor duce cu siguranţă la bunul mers al saitului şi al turismului din România, dipărând astfel postările care nu au legătură cu realitatea şi care, prin postările unor gherţoi grataragii, vor aduce grave lovituri de imagine unor destinaţii de vacanţă sau locuri de cazare.

    De pildă, în ton cu „scanaţi-aş chitanţa” aş propune pentru identificarea turiştilor prelevarea de amprente. Proprietarul pensiunii trebuie musai să ia legătura cu administraţia saitului pentru verificarea amprentelor turistului cap de familie sau reprezentantului legal al acestuia în situaţia în care primul nu poate fi amprentat din motive tehnice: stări bahice avansate, degete lipsă sau altele prevăzute şi pedepsite de Codul Penal (articolul referitor la turism).

    Fişa stomatologiocă nu trebuie să lipsească din bagajul turistului, mi se pare un element de identificare absolut necesar, atunci când amprentele nu pot fi prelevate, din motive care nu depind de voinţa proprietarului.

    Prelevarea probelor pentru testul ADN se va face la chek-in, dar fără a se depăşi timpul alocat cazării şi nu va depăşi o oră. Cornel Bociort se va ocupa personal de primirea rezultatelor testelor ADN pentru compararea acestora cu cele existente in baza de date a saitului.

    Fotografia turistului faţă-profil trebuie realizată, însă nu mai târziu de o oră după cazare, întrucît alcoolul poate modifica fizionomia acestuia. Proprietarului de pensiune îi revine sarcina de a verifica, conform actului de identitate al turistului, la Biroul Judeţean pentru Administrarea Bazelor de Date validitatea acestuia. Verificarea fotografiilor va fi făcută şi de administratorii saitului, având în vedere că multe fotografii din interiorul pensiunilor pot fi trucate. Recomand pe această cale să nu fie valide review-urile utilizatorilor în a căror computere figurează soft-uri de tipul Adobe Photoshop sau Corel Photo-Paint. Dacă postările unora au gradul de satisfacţie scăzut, atunci PMA-urile să fie musai cu minus, iar căştigătorii de premii săptămânale să primească bilete de avion fie doar pentru dus, fie de călătorie în cala aeronavei.

    Propun cooptarea lui OctavT în corpul webmasterilor, doar aşa vom eradica atacurile turiştilor şi încercările acestora de intoxicare care nu duc la nimic bun şi întinează cele mai nobile idealuri ale proprietarilor de pensiuni.

    Bordas
    [06.05.11 10:24:17]
    »

    Buna dimineata,

    O fi bine... n-o fi bine ca ma bag si eu in aceasta "tornada"? Inteleg "starea de spirit" a fiecarei parti: pro AFA, anti AFA. Sa nu fim partinitori. Domnul OctavT a mai dat un exemplu de locatie despre care a citit de rau si unde dansul s-a simtit foarte bine. Nu acuzati faptul ca "imi ia mie, adica locatiei mele, apararea". Asa cum anumiti clienti deranjati sau nemultumiti de anumite aspecte din turismul de la noi (si nu numai) isi varsa focul pe site, asa si domnul OctavT "si-a varsat focul" in legatura cu comentariile despre anumite locatii, comentarii care pe dansul puteau sa-l indeparteze, iata, de niste locatii unde s-a simtit foarte bine. Am mai avut oaspeti care au citit comentarii nefavorabile si care au venit la noi si s-au aratat foarte incantati si multumiti. Chestiunea cu "autentificarea" clientilor care scriu nu este o opinie gresita. Dar cum fiecare tinde sa-si apere afacerea, aspectul este foarte fragil. Trebuie sa ne bazam pe o mare doza de corectitudine care, trebuie sa recunoastem, este o mare problema; oamenii sunt oameni. Ar fi o idee: daca AFA mi-ar comunica faptul ca un anume client doreste sa posteze un comentariu pe site (fara ca eu, proprietar, sa stiu daca acesta este unul pozitiv sau negativ sau, ma rog, gri) as putea sa confirm daca a fost sau nu cazat la locatia mea. E o idee. Tehnic nu stiu cum poate fi pusa in aplicare. Si mai este un aspect asupra caruia s-a si comentat: cate locatii au fise de cazare si le dau spre completare? Si... cati clienti sunt dispusi sa le completeze. Ni s-a intamplat, si nu de putine ori, sa ni se spuna: si aici sa completez fisa de cazare, dar unde sunt, frate? Unii cred ca daca vii la Fundata, la cucuietii din deal, nu trebuie sa faci acest lucru; e prea mult... dar pretentiile cresc imediat ce au trecut de receptie. Trebuie sa ne conformam cu totii: si proprietari si oaspeti. Altii vad ca pe o corvoada completarea acestor formulare: le rapeste timpul, le plang copiii, au venit pe un drum foarte aglomerat si eventual, plin de gropi, le este foame si vor sa serveasca cina. Ce mai, trebuie sa ne intelegem reciproc.

    Va doresc numai bine. Iosefina Bordas


    NB Bordas este (sau a fost) reprezentant al unității
    TORA INGRID
    [06.05.11 10:26:46]
    »

    Domnule OctavT, eu care nu sunt nici "actionar" la AFA, n-am nici alte interese de promovare sau denigrare, sunt un simplu turist, din categoria generala "oameni buni", o sa-mi permit sa fiu cel putin la fel de vehementa ca domnia voastra si sa va zic, fara sa-mi cer scuze, tot ce cred de cuviinta.

    1. De unde ati inteles dvs ca AFA este un site destinat polemicilor intre turisti? ca acestea se isca inevitabil uneori (cum s-a intamplat si aici sau in alte relatari) e posibil, ca oameni suntem si din fericire suntem diferiti, cum zice si reclama aia la mobila... Asadar nu va scuz pentru artileria desfasurata impotriva turistilor nemultumiti, nu va scuz pentru limbaj, nu va scuz pentru intentie. Nimic din ce pare a fi nu este... Asa cum observau si altii, sunteti primul care incalcati regulile pe care le clamati. Istoricul de turist nu-l probati prin nimic, obiectivitatea nici atat, echidistanta e doar o vorba si-atat, parti-pris-ul razbate din orice propozitie.

    2. Parerile sunt subiective, cum subiectivi suntem toti si nu cred ca a fost un capat de lume ca un turist a fost dezamagit in asteptarile sale (poate are standarde prea ridicate, bravo lui!) si a scazut nota pensiunii.

    3. Din punctul de vedere al unei reactii echilibrate si pline de bun simt (spre deosebire de a dvs) am apreciat si notat dreptul la replica, precum si interventiile ulterioare ale d. nei Iosefina Bordas, proprietara, care-si pune cenusa in cap, ia nota de reclamatii, imbunatateste si repara ce e de reparat, isi controleaza vocabularul si nervii, astfel incat, dupa cum s-a vazut, unii cititori Afa (cuceriti de atitudinea plina de bunavointa a doamnei) si-au anuntat deja intentia de a se duce la Casa Muntelui, in ecourile de la review-ul unui nemultumit!!

    4.

    Pai ce faceti oameni buni, astia cu site-urile de review-uri ca lasati toti "neverificatii" sa ne intoxice cu atacuri gen competitie "anonima", iar noi turistii nu mai stim unde sa mergem, caci peste tot ba e rau, ba e bine, iar unde e rau, nu stii de fapt daca e bine si invers?

    Imi pare rau ca "neverificatii" va induc o stare de "eu cu cine votez?", desi cetateanul turmentat avea macar scuza alcoolului in timp ce dvs n-o aveti decat pe cea a unui tip aparent bine intentionat care reuseste sa decredibilizeze o unitate turistica prin interventia sa intempestiv-obsecvioasa, banuiesc insa ca buimaceala deciziei de a va petrece vacantele intr-o parte sau alta nu a fost atat de afectata de "oamenii buni" pe care-i tot invocati incat sa nu va mai ramana nici o optiune ptr tot restul vietii.

    5. Incercati, cand scrieti sau cel putin incercati sa va exprimati in scris, sa nu umblati la mapa cu etichete, gratargii, cei care au vazut/n-au vazut in viata lor un jacuzzi, ghertoii si anonimii concurenti responsabili cu intoxicarea s-ar putea sa va spuna mai intai "cine zice ala e!" dupa care, in lipsa argumentului intelectual (la care oricum nu faceti nici dvs. recurs) sa va ureze "Ba p-a ma-tii!".

    AFA nu e un tribunal, asadar noi nu suntem nici avocati, nici procurori, judecatori suntem fiecare pentru sine: stim ce ne place, ce asteptari avem de la viata, ce ne enerveaza si ce nu, unde sa plecam in concediu... mai spunem si la altii, uneori gresind (imi asum global tot ce-am gresit eu pana acum!)

    Ca sa inchei, "daca taceai, filozof ramaneai!" , zice o vorba romaneasca, daca singurul scop, printr-o manipulare ieftina, a fost sa puneti sub reflectoare Casa Muntilor, notati ca v-a reusit, daca ati incercat sa faceti pe desteptul, ei bine, asta nu v-a iesit...

    santana*
    [06.05.11 10:30:30]
    »

    Stimate domn, mi se pare uşor de simplu să verifici dacă respectivul a fost cazat undeva. Prin postarea de fotografii ar fi calea cea mai lesne de aflat asta. Şi poate eu nu vreau să mi se ştie numele nici de către administraţia saitului nici de altcineva. Ce facem noi aici? Nu văd motivul pentru care să fim aşa verificaţi "la sânge". Dacă scriu că am fost la Sagrada Familia o să-i contacteze cineva rudele lui Gaudi pentru confirmare. Fii domnule, serios!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [06.05.11 11:04:30]
    »

    @Bordas

    O fi bine... n-o fi bine ca ma bag si eu in aceasta "tornada"? Inteleg "starea de spirit" a fiecarei parti: pro AFA, anti AFA.

    Dna Bordas, din experienta de 4 ani a site-ului (si din orice observatii common-sense ale oricarui observator echidistant): "antiAFA" -- AFA ca idee in sine, ca loc de informare etc -- nu sunt decat o (foarte) mica parte a proprietarilor!

    Si-mi place sa cred/sper ca dvs NU va includeti printre ei -- ma insel oare?

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.05.11 11:13:03]
    »

    Domnul OctavT a mai dat un exemplu de locatie despre care a citit de rau si unde dansul s-a simtit foarte bine.

    @Bordas, nu il acuz pentru faptul ca va ia apararea, ci doar pentru modul (cel putin neelegant) in care o face. Iar exemplul despre care ati amintit aici mai sus, practic... nu exista! Eu cel putin, aici pe AFA, nu vad publicat de catre utilizatorul acesta decat un singur articol (acesta). Nu a catadicsit nici macar sa raspunda cerintelor pe care el insusi le doreste indeplinite de catre altii, si nici rugamintilor adminului acestui site de a aduce cateva precizari.

    Nici macar nu binevoieste a raspunde ecourilor noastre, macar pentru a-si cere scuze utilizatorilor pentru limbajul cam de mahala folosit in articol...

    Dar, deh! omu' a fost prin toata tara si peste juma' de mapamond... noi suntem prea... (nu mai repet termenul - nomina odiosa!) ca sa ne bage in seama. Iar poze, de unde? ca avea aparat cu pelicula iar acasa a vazut ca de fapt nu avea film in el... Ma rog, asta ar fi putut realiza si la fata locului, cand contorul de fotografii a trecut (cu mult) peste cifra 40.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Bordas
    [06.05.11 11:48:34]
    »

    Catre admin: dumneavoastra stiti ca am postat al doilea drept la replica inainte de a aparea review-ul domnului OctavT. Prima propozitie a interventiei respective cuprinde aprecierea mea la adresa faptului ca "am fost acolo" permite atat turistilor cat si proprietarilor sa se exprime pe site. Este cel mai laudabil lucru.

    Pentru Dragos: locatia exista in realitate, chiar daca nu exista pe "am fost acolo". Eu am inteles ce ati vrut sa spuneti in interventia dumneavoastra. Dar poate ca numai de ceva vreme turistii au descoperit si acest mod de a face cunoscute parerile si impresiile despre un anumit sejur.


    NB Bordas este (sau a fost) reprezentant al unității
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.05.11 12:27:13]
    »

    @Bordaas

    locatia exista in realitate, chiar daca nu exista pe "am fost acolo"

    Eu nu neg faptul ca exista in realitate; dar din punctul meu de vedere, de utilizator AFA, aceasta nu exista, (I) pana nu este numita de stimatul autor in discutie si (II) pana ce acesta nu isi expune si pentru acea unitate de cazare experienta traita acolo, cu cel putin la fel de multe amanunte (poze, facturi etc.) ca si in acest articol.

    De pilda, acum vreo 20 de ani am fost si eu la Minsk. Nu am scris (inca) despre acest oras, dar asta nu inseamna nici ca nu exista, nici ca nu am fost acolo. Doar ca, pentru un turist ce ar dori sa afle informatii (nu neaparat proaspete, dar oricum, ceva mai mult decat nimic) despre acea destinatie, cautand in arhiva AFA, nu va gasi (deocamdata) nimic. Nici macar tara, Belarus!

    Daca asta ati inteles din randurile mele de mai sus, atunci totul e OK; daca nu, sper ca acum am explicat ceva mai clar nemultumirea mea cu privire la acest "aplaudac".

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mirmicu
    [06.05.11 19:11:09]
    »

    @octavT,

    Asteptam in continuare o dovada a prezentei tale acolo: o chitanta sau ceva fotografii altfel stii expresia "las-o jos ca macane", seamana a burtologie.

    Admin
    [09.05.11 19:44:54]
    »

    Notele (evaluarile gradelor de satisfactie) au fost retrase; cf Regulamentului, nu sunt permise doua seturi de evaluari din partea aceleiasi familii; un alt set de recomandari din partea acestei familii a fost postat aici; pe larg despre motivatie puteti citi facand click aici

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anadragusin, Bordas, mirmicu, OctavT, Paty, roxxie, santana*, TORA INGRID
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Casa Muntelui:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036134004592896 sec
    ecranul dvs: 1 x 1