ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.04.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 26.04.11
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    APR-2011
    DURATA: 3 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    70.00%
    Satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    40.62%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 8 MIN

    De ce va recomand sa ocoliti Astera

    TIPĂREȘTE

    Am achizitionat un sejur la Hotel Astera in statiunea Nisipurile de Aur, Bulgaria pentru a petrece Sarbatorile Pascale (2011). Numai ca ca am fost tare nemultumiti ca am stricat un concediu si am ratat o sarbatoare, motiv pentru care vrem sa avertizam si alti turisti ce ar alege acest hotel.

    Am sa detaliez punctual problemele aparute:

    - Astera nu este un hotel de patru stele (nici macar locale), asa cum se pretinde: camera mare, dar mocheta roasa pana la urzeala pe alocuri, tocita in mare parte, patata peste tot;

    - cearceafurile de pe paturi scamosate, roase, nepermis de uzate;

    - armaturile cromate din baie erau 'obosite", coclite;

    - piscina exterioara era total "compromisa", in sensul ca avea toate proiectoarele arse si peste tot era sarit mozaicul; lucrau oameni sa-l inlocuiasca, insa era doar o carpeala, nu o lucrare serioasa, asa cum ar fi fost cazul (sotul meu e specialist in produse SPA, asa ca stiu ce vorbesc);

    - lobby bar-ul are numai trei stele, nu patru (am fotografiat placuta existenta in bar); oricum era foarte mic, cu doar 4 (patru!) scaune de bar si destul de putine canapele si fotolii inghesuite, total insuficiente pentru numarul de oaspeti din hotel (cam 5-600 de persoane);

    - aceeasi problema si la restaurant: locuri absolut insuficiente pentru numarul de oaspeti ai hotelului, doar 7 tavi cu mancare pentru toata lumea, ceea ce crea cozi imense si disconfort; erau prea putine locuri la mese, le apuca cine reusea (oricum, umilitor sa te lupti cu altii pt o masa, sa te certi cine a ocupat-o primul, etc.), pierdeai apoi mult timp la coada sa iei mancare, astfel incat dura destul de mult masa; in plus, nimeni nu venise la fast-food, sa manance pe un colt de masa si sa plece in 10 minute (nici n-ai fi putut, cand stateai jumatate de ora, cel putin, la coada sa iei mancare).

    De ce spun ca managementul a fost incompetent (si vinovat de ce s-a intamplat de Paste la Astera): cand ai doua restaurante si doua baruri, dar deschizi doar cate unul din fiecare, insa ai hotelul plin, nu te poti astepta decat la probleme; nefiind vara, plin sezon, ca omul sa stea mult la plaja sau la plimbare, desigur ca mare parte din timp toti oaspetii hotelului stateau in incinta, respectiv la bar (lobby bar, singurul deschis); si cele aproximativ 50 de locuri erau in permanenta ocupate si in permanenta altii si-ar fi dorit si ei sa ia loc la o masa, daca ar fi avut unde; asa ca toti plecau frustati;

    - din asa zisele atractii pt timp liber, exista o singura masa de biliard, pe care de asemenea era batalie, la darts nu aveau sageti, masa de ping-pong nu exista, m un singur televizor in spatiul public (intr-un colt din lobby bar, unde nu aveai acces la vizionare);

    - la Kids Club unde ar fi trebuit sa aiba loc fel si fel de activitati atractive pt copii, era pustiu, culmea! M-am dumirit de ce imediat: toate activitatile prezentate ca facand parte din programul de enterteinnement erau contra cost (spre exemplu, "eggs painting" costa 5 leva/ou vopsit); dar activitatile erau prezentate ca fiind incluse in UAI.

    - au existat si alte activitati prezentate ca facand parte din programul special de Paste, dar durau nu o ora fiecare, asa cum erau prezentate, ci 10-15 minute, nici nu aveai timp sa te dezmeticesti, sa vezi despre ce este vorba, ca se si terminau;

    - in seara de Paste (in jur de ora 21,30) la lobby bar nu mai aveau bere!!! oricum, in permanenta nu erau pahare acolo, trebuia sa astepti sa le goleasca altii, sa le iei tu de pe mese, murdare, sa le aduci la bar sa le spele si sa ti le dea curate (si pline, eventual!); servirea era cel putin deficitara, cele doua barmanite (obosite) iti tranteau tafnoase bautura in fata, ca si cand le-ai fi deranjat; de debarasat mesele... rar de tot (si tot ele faceau asta);

    - dar pranzul festiv de Paste a fost cel mai dezastruos. La 12.30, cand s-a deschis restaurantul (in fata caruia se formase o coada lunga-lunga inca cu o jumatate de ora inainte), acesta s-a umplut imediat; norocosii care au prins cate un loc la mese s-au asezat cuminti la coada imensa formata pt cele 7 tavi de mancare (care, desigur, se goleau imediat si dura intre 10 si 20 de minute sa le inlocuiasca); "prima serie" de la pranzul de Paste s-a ridicat de la masa in jur de ora 14.00, timp in care noi si alte 150 de persoane care nu avusesera norocul sa prinda o masa „din prima” ne-am tot invartit prin restaurant, sperand la un noroc chior; e frustant si umilitor si sa vanezi o masa, timp de mai mult de o ora, dar si sa fii la masa si sa simti in ceafa privirile celor care ar fi vrut sa fie in locul tau acolo; totul cu copii de mana, cu oameni in varsta care obosisera sa se tot invarta printre mese... in fine, "apucam" o masa, ne ducem la coada la mancare, dar... nu mai era mancare! in cele 7 tavi mai aveai de mancat de Paste: cartofi prajiti, morcovi sote, un amestec de orez cu maruntaie de porc, paste fierte (fara sos) si file de pangasius. Nu credeti, priviti cu atentie fotografiile! Abia atunci, din pacate, mi-a dat prin minte sa setez data si ora sa apara in fotografii. Dar chiar si asa e edificator ca timp de 40 de minute aceeasi oameni au stat cu aceleasi farfurii in fata acelorasi tavi goale... asa se face ca de Paste am mancat morcovi si cartofi prajiti, cu umilinta, nervi intinsi la maxim si frustrare. Am "pascut" fericiti! Dupa 40 de minute au adus 1 (una!!!) tava cu friptura. Deja multi oameni, obositi de asteptare golisera si tavile de morcovi, de cartofi si de paste (ceva trebuia sa le dai de mancare copiilor), drept pt care friptura aveai onoarea sa o servesti chioara (nu au mai adus nici legume, nici muraturi, nici garnituri pt ca, nu-i asa, masa se termina la ora 14.30, iar ei iti facusera deja un serviciu enorm sa te suporte in restaurant pana spre ora 15.00, problema ta daca nu ai apucat nimic de mancare!); sa mai spun ca desertul a fost o utopie la pranzul de Paste? sau ca la masa de seara desertul a constat in cateva tavi de fructe??? (doar ne ghiftuisem la pranz si trebuia sa ne revenim, nu???) Ah, oua colorate (nici unul nu era rosu) am ciocnit in dimineata de Paste; apoi... n-au mai fost! La nici-o masa! Va rog, din nou, priviti fotografiile, care completeaza cuvintele mele.

    Ce am facut noi: inca din prima seara, cand am vazut ce se intampla si am anticipat ce va fi de Paste, am sunat la agentia prin care achizitionasem biletele, sa cer sa schimbam cumva hotelul. Pentru ca acest hotel nu era nici pe departe asa cum fusese prezentat in toate ofertele de pe internet, inclusiv pe site-ul oficial al hotelului; mi-au dat un nr de telefon al unui reprezentant al agentiei partenere in Bulgaria (dl Stanislav). Acesta a venit in hotel la aproximativ 40 de minute de cand am vorbit cu el, insotit de doamna Gheorghieva, sefa lui. Le-am spus care sunt nemultumirile noastre, au discutat cu managera hotelului (care a aparut miraculos cand au chemat-o ei, desi cu putin timp inainte, cand cerusem noi la receptie sa vorbim cu ea, ni se spusese ca pana a doua zi dimineata nu este!), iar aceasta le-a spus ca nu exista nici-o problema, ca nici de Paste nu va fi, ca este totul ok. Timp in care nici nu ne-a privit pe noi, pe turistii care reclamam, de parca nici n-am fi existat acolo. Asa ca, "daca nu existau probleme", cei de la agentia de turism din Bulgaria au plecat, promitand ca a doua zi dimineata vor reveni sa monitorizeze situatia, sa vada cu ochii lor ce se intampla. Desigur, n-au revenit. In ziua de Paste (24 aprilie), dupa mai mult de o ora de "vanat" o masa, am mers la receptie si am chemat-o pe doamna manager, a venit si cand i-am spus ca ceea ce noi anticipasem s-a intamplat. A inceput sa tipe la noi ca trebuie sa asteptam, ca cei care lucreaza in restaurant fac eforturi sa elibereze mesele (e drept ca aproape smulgeau farfuriile din fata oamenilor, goale sau nu), si ca noi suntem de vina, romanii, ca stam prea mult la masa; i-am explicat ca lumea a venit sa se relaxeze, ca e masa de Paste si ca nu te poti ridica de la masa imediat, nu mai zic cat timp pierzi la coada la mancare. Cand am ridicat si eu tonul la ea, enervata de atitudinea sfidatoare, m-a primit de jos in sus si de jos in sus si mi-a spus "What's the problem? ! ? " Apoi s-a intors pe tocuri si a plecat. Ton si atitudine de manager in turism!!! Discutia a fost mai lunga, noi ii aratam situatia, ea nega totul. In jur de ora 14.00 am sunat din nou la dl Stanislav. Acesta ne-a dat nr de telefon al doamnei Gheorghieva, spunand ca dansul nu are ce face, sa o sunam pe ea. O sunam, ne spune ca e la o masa cu o delegatie importanta, dar ca face tot posibilul sa vina in jumatate de ora. Ei... din pacate a fost imposibil sa vina... n-a aparut, in ideea ca oricum a doua zi noi plecam. Sa mai spun ca tot personalul hotelului era timorat, obosit, nu zambeau niciodata, parca totul ar fi fost o corvoada si abia asteptau sa se termine.

    Acestea sunt motivele pentru care consideram acest sejur de Paste ca fiind unul de cosmar, pentru care nu recomandam nimanui acest hotel, pentru care ne consideram jigniti si umiliti si dorim sa ne primim inapoi banii dati degeaba!

    Sistemul Ultra All Inclusive cuprinde la Astera (in teorie):

    - mic dejun (07.30-10.30), pranz (12.30-14.30), cina (18.30-21.30)

    - meniu special pentru copii la pranz si cina (nici vorba de asa ceva!)

    - mic dejun tarziu (11.00) - nu!

    - gustari (10.00-17.00); nu am avut asa ceva; intre orele 16.00-17.00 se serveau la lobby bar cateva tavi cu prajiturele uscate, intr-o zi a fost si un platou cu bezele; atat.

    - cafea, ceai, prajituri (16.00-18.00), inghetata (10.00-17.00) - nu!

    - bauturi alcoolice si non-alcoolice locale si internationale (10.30-24.00)

    - minibarul din camere (a constat intr-o sticla de 1,5 l de suc de portocale si o sticla de 1,5l de apa plata; nu s-a completat pe parcursul sejurului)

    - animatie si spectacole seara

    - aerobic - nu!

    - acces gratuit la Jacuzzi, sauna, baie de aburi, yoga, solar - n-am avut parte de rasfat

    - acces gratuit la piscina interioara

    - billiard, tenis de masa, darts (o singura masa de biliard, nu tenis de masa, iar la darts nu aveau sagetile, doar placa din perete)

    - miniclub pentru copii 4-12 ani, minidisco (20.00-20.30) (a fost doar intr-o seara)

    Mai multe fotografii:

    click aici


    [fb]
    ---
    Trimis de mirene* in 26.04.11 20:25:01
    Validat / Publicat: 26.04.11 21:01:10
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: In ultimii 5 ani am petrecut toate vacantele de Paste si de vara in Bulgaria (Albena, Nisipuri, Obzor, Nessebar) in mai multe hoteluri (Laguna Beach, Elena, Miramar, Sol Mare, Malibu, Madara, Sunrise, etc.)
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3271 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mirene*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Piscina exterioara
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15050 PMA (din 18 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [26.04.11 21:18:40]
    »

    @mirene bine ai venit pe site, din pacate cu impresii mai putin fericite...

    Citind rw. tau mi-am amintit de ceea ce spunea tatal meu - si anume- sarbatorile de Paste si Craciun este bine sa le faci acasa unde traditiile si mai ales valorile sunt pastrate asa cum doar noi stim sa o facem.

    Insa daca totusi aleg sa plec intr-o vacanta pe meleaguri straine incerc cu toata puterea sa nu bag in seama micile inconveniente care imi pot strica vacanta.

    Eu am fost de trei ori la Astera si de fiecare data m-am simtit mai mult decat excelent, asta si datorita faptului ca am stiut sa profit de fiecare euro din costul cazarii si nu m-am lasat rapus de nimic din ceea ce imi poate strica vacanta.

    Sunt multe de comentat referitor la impresiile tale, insa este parerea ta si o respect, dar daca ar fi sa recomand un hotel bun din Nisipuri, acela cu siguranta ar fi Astera.

    Iti doresc pe viitor vacante cat mai frumoase oriunde te vei afla!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mirene*AUTOR REVIEW
    [26.04.11 22:07:38]
    »

    Pepsi, iti multumesc pentru raspuns. Parerea ta cu privire la faptul ca Astera este un hotel excelent a fost impartasita si de alti turisti, aflati cu noi la hotel de Paste. Cineva venea pentru a treia oara, de data asta insotit de prieteni (ocupasera 15 camere!). Si se jelea ca s-a facut de ras! Asta pentru ca managementul hotelului s-a schimbat.

    Tu n-ai avut sigur de intampinat problemele de care ne-am izbit noi, mergand in vacanta de vara, cand majoritatea timpului ti-l petreci in afara hotelului, la masa nu vine toata lumea in acelasi timp, etc.

    Vorbim de acelasi hotel, dar in perioade diferite, si sigur parerea amandurora, chiar foarte diferita fiind, este pertinenta.

    Admin
    [26.04.11 22:12:32]
    »

    din experienta acestor 3, aproape 4 ani de cand functioneaza AmFostAcolo, mi se pare ca observ ceea ce devine aproape o regula: multe din hotelurile bulgaresti (probabil majoritatea covarsitoare) se prezinta [mult] diferit in perioada de Paste (pre-extra-sezon) fata de perioada de vara. Exceptie fac Duni Royal Resort si inca vreo 2-3 hoteluri care isi respecta cu adevarat 'blazonul' (in general lanturi straine).

    Cu toate acestea - sau mai bine zis tinand cont de asta! - in opinia mea poti avea un sejur reusit la bulgari chiar in perioada extra-sezoniera, cu conditia sa ai asteptarile corect echilibrate (mai explicit: sa nu te astepti sa fie exact la fel ca vara, cand rodajul - si fine-tunngul corespunzator - sunt deja asigurate)

    alex1968
    [26.04.11 22:27:29]
    »

    Eu am fost la Astera anul trecut de Paste. M-am simtit excelent si nu au existat cozile la masa pe care le-ai fotografiat tu. De asemenea, desertul era foarte variat, din abundenta si - mai important - multe sortimente delicioase.

    Din pacate, din ceea ce scrii tu, s-ar parea ca s-au schimbat multe acolo.

    Ceea ce am remarcat eu in momentul in care cautam ofertele pentru minivacanta de Paste din acest an a fost ca pretul pentru 2011 (ma refer strict la perioada de Paste) a fost sensibil mai mic decat anul trecut. La aceeasi agentie cu care am fost eu in 2010, anul acesta pentru cele trei zile pretul era cu peste 30 de euro mai scazut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mirene*AUTOR REVIEW
    [26.04.11 22:28:24]
    »

    E foarte corect ce spune Admin: ne-am dus cu asteptari mari, dar comparatia o faceam cu alte sejururi de Paste, nu cu cele de vara... Cel mai frumos Paste, la bulgari, l-am petrecut la Laguna Beach, in Albena: au stiut sa creeze o atmosfera frumoasa, specifica sarbatorii (in noaptea de Inviere au pus slujba la un radio, prin statie, in holul hotelului, au aprins lumanari, ne-au servit cu vin si cozonac si oua rosii), a doua zi, la masa de pranz ne-au intampinat cu bucatele lor traditionale, dar si cu drob, stufat, friptura de miel, sarmale; in fiecare seara era muzica live romaneasca si internationala si se dansa pe rupte, iar cei din echipa de enterteinnement premiau cei mai buni dansatori... cu asta am comparat eu si ma asteptam sa fie mai bine, pt ca hotelul era cotat mult mai sus...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mirene*AUTOR REVIEW
    [26.04.11 22:33:28]
    »

    Alex, mancarea (cand o prindeai) era chiar delicioasa, intr-adevar... si dulciurile la fel... probabil ca bucatarul era acelasi... mi-a placut ca era foarte mare camera, piscina interioara destul de mare pt un hotel, cu apa curata si foarte calda, animatorii se straduiau sa implice oamenii in jocurile lor, in general, toata lumea incerca sa ne faca sa ne simtim bine (dar intr-un mod incrancenat, fortat, fara zambete si voie buna)... hotelul, ca infrastructura, este bun, situat excelent, pe plaja, in centru... este condus prost, zic eu, de aici si problemele pe care le-am semnalat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [26.04.11 22:37:50]
    »

    Foarte util si mai mult decat constructiv schimbul de opinii.

    Salutara observatia lui alex1968 referitoare la pretul simtitor mai scazut al sejurului (eu unul habar nu aveam de asta, recunosc); in combinatie cu ipoteza lui mirene referitoare la schimbarea managementului poate fi un semnal de alarma care sa necesite ajustarea 'cotatiei' hotelului! (in consecinta, si a asteptarilor celor care merg aici in aceasta vara - daca preturile vor fi, la fel, mai mici decat in sezonul trecut)

    eklor
    [26.04.11 22:41:34]
    »

    Si eu am fost dezamagita de Royal Helena Park din Sunny Beach si chiar am regretat ca nu am ales Astera sau Marina.

    Macar la Helena locatia este superba si a atenuat umilinta de a avea la masa "festiva" urme de carne de miel, mancare refolosita la greu si salam prajit!!!

    Felicitari ca ati reclamat situatia, ar trebui ca agentiile noastre de turism sa ia atitudine!

    La Helena, de la receptie ni se spunea sa facem reclamatii scrise pt nemultumiri (apa rece din piscina, masa de tenis rupta, etc) ca altfel nu sunt luate in seama sesizarile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex1968
    [26.04.11 22:42:49]
    »

    Admin, am consultat si oferta din sezon si este comparabila cu cea din vara trecuta. De aceea am tinut sa subliniez ca diferenta de pret intre 2010 si 2011 am remarcat-o numai la minivacanta de Paste.

    DoreD
    [26.04.11 23:09:31]
    »

    385 EUR/3 zile pentru o familie in conditiile mentionate este un pret urias. Imi intareste parerea ca cele mai bune alegeri pentru petrecerea sarbatorilor, imediat dupa 'acasa, cu familia' sunt Bucovina, Maramuresul si Bran-Moeciu

    Sunt curios care vor fi conditiile in plin sezon la respectivul hotel, poate au invatat ceva din greselile de acum.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    papone
    [27.04.11 17:52:36]
    »

    hai ca vedem cum va fi si in acest week-end, vineri dimineata plec intr-acolo... ne auzim pe luni!

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [27.04.11 18:08:15]
    »

    @papone, la revenirea din wk te asteptam cu impresii sa ne confirmi daca prin schimbarea managerului s-au schimbat in rau si serviciile.

    papone
    [27.04.11 18:19:21]
    »

    am promis, luni veti avea raspunsul meu, aici pe site. eu sunt convins ca dreaq nu e chiar asa de negru... eu merg sa mananc strugurii, nu sa bat gradinarul. nu ma deranjeaza o piscina degradata din moment ce a trecut o iarna peste ea si nu e inca folosita, daca e coada la masa prefer sa mananc in oras, etc... in schimb vreau ca piscina indoor sa fie ok si sa nu fie aglomerat la bar... : D

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mirene*AUTOR REVIEW
    [27.04.11 21:15:12]
    »

    papone, hai sa iti raspund si aici de piscina interioara nu vei fi dezamagit (sper!), noua ne-a placut... imediat dupa pranz era libera, puteai inota in voie... mai tarziu se mai aglomera, dar tot era ok... la bar... ei, pe asta n-au cum sa-l extinda, din pacate... cam 10-12 mese, cu fotolii din piele si canapele voluminoase dimprejur, la etajul I, in fata lifturilor (ah, si un aspect deranjant: de la SPA-piscina interioara ieseai spre lifturi prin... bar! saluta-le pe cele doua brunete ce servesc la bar, cam tafnoase, dar doar din cauza suprasolicitarii, nu aveau timp sa-si traga sufletul...

    cat despre piscina exterioara... reflecta gradul de interes pentru inventarul hotelului... ca sa nu se degradeze in conditii de iarna, se iau anumite masuri (intre altele, se umplu cu apa, in care sunt puse "balize"-sotul meu e specialist in intretinere produse SPA); asa nu se mai strica, nici macar proiectoarele nu se mai ard...

    ai grija si mergi la masa inca din primele minute de la deschidere si poate nu veti suferi, ca noi... concediu reusit!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Djbobo*
    [04.05.11 11:33:17]
    »

    Am citit toate reviewurile acestui hotel, dramatic ce s-a intamplat, m-am pus in pielea celor ce au fost acolo si va spun sincer ca nu m-am simtit deloc bine stiind ca trebuie sa lupt cu stoicism ptr o strachina de mancare??? asta e la limita injosirii umane modul cum ati fost tratati!!!

    De felul meu as fi renuntat sa ma lupt, in astfel de situatii, dar stiind ca am un copil de hranit, m-as fi aruncat in tavile cu mancare!(glumesc, desigur)

    As incerca un alt fel de comentariu si inca de la inceput am sa spun ca nu sunt adeptul violentei, dar cateodata mai e nevoie si de asa ceva:

    In primul rand noi ca natie suntem vinovati ptr ceea ce ni se intampla in concedii, suntem prea toleranti, nu solidarizam deloc si aici e marea noastra prb, fiecare se descurca cum poate, daca am fi mai solidari am rezolva altfel si cu succes multe lucruri; nemtilor, francezilor si altora nu li se intampla asa ptr ca sunt uniti, iar agentiile lor fac totul sa-i multumeasca caci altfel ii pierd de musterii, pe cand la noi e o sfidare maxima, gen ''las-o ba ca merge asa''.

    Daca toti ar fi solidari si le-ar fi pus tavile cu mancare in cap la propriu din prima zi, iar agentia isi lua rolul in serios si ptr ca era un caz grav putea trimite un reprezentant si daca aduceati si o televiziune doua (toti sunt inebuniti dupa ratting) de paste sigur lucrurile stateau altfel.

    Chiar daca le varsati mancarea in cap, sigur nu venea politia sa aresteze un intreg hotel, ba din contra se implicau si alte autoritati in rezolvarea prb, o astfel de mediatizare negativa nu era de dorit cu siguranta, eera o bila neagra ptr ei si aveau numai de pierdut.

    Cum am zis, prb e la noi ca nu solidarizam deloc, ne multumim sa ne facem singuri rau, sa luptam intre noi, sa ne uram si sa ne dujmanim ptr niste prb produse de altii.

    Pana nu vom rezolva prb solidaritatii noastre ca natie vom avea parte de asa prb si pe plan intern si extern.

    Cred ca ar fi util dupa aceasta catastrofa sa fie mentiona si agentia de turism ptr ca a dat dovada de lipsa crasa de implicare, sa stim pe viitor sa-i ocolim, astfel sa fie o lectie si sa se implice in astfel de prb, ptr ca de la turist isi iau comisioanele din care prospera.

    PS: Observ ca in nisipuri a fost o mare prb anul acesta, daca si sezonul va fi tot asa e clar ca nu mai e de mers nici la ei.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    papone
    [04.05.11 16:08:19]
    »

    de 1 mai a fost alta poveste, chiar a fost super bine si sunt convins ca si in sezon va fi super la astera. de paste a fost un accident si atat. eu, daca as gasi o oferta buna, cu sigurata as reveni.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, Djbobo*, DoreD, eklor, mirene*
    Alte impresii din această RUBRICĂAstera Hotel & Spa Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.07307505607605 sec
    ecranul dvs: 1 x 1