GRAD SATISFACȚIE
Ma bucur pentru cei care s-au simtit bine.
Dar sa va povestesc de ce a fost groasnic. Am pornit la drum 5 fam. cu copii, am ajuns cu bine pana in fata hotelului unde la bariera de la intrare spre hotel nea oprit paznic sau portar nu stiu ce era ne-a spus sa asteptam a venit menegerul hotelului si nea spus in engleza ["ca nu ne pot primi" - completare ulterioara webmaster]
Am ramasi blocati nu ne venea sa credem ce am auzit, eu aveam cel mai mic copil din grup 3 anisori, copii erau obositi intotal au fost 8 copii. Am inceput sa o luam la intrebari pe meneg, cum e posibil aveam bilete a spus ca stie dar ii pare rau dar nu mai are cam, cand am inceput sa dam tel, a spus ca ne ofera cazare alt undeva dar trebe sa venim sa mancam acolo
cazarea care nea oferito tin sa va spun era la 200m de hotelul Green unde trebuia sa venim sa mancam daca ne convine e ok daca nu sa mergem acasa sa facem plangere si ne returneaza banii,
am hotarat sa ramanem totul afost ok 3 zile cand mi sa imbolnavit copilul mai mare de 10 ani - voma, diaree. dar a doua zi sia revenit spre seara a inceput cea mica vreau sa va spun a fost cel mai urat concediu.
Mai vreau sa adaug ca medicul nu mia consultat fetita pana nu am platit 40euro chiar daca aveam asigurare.
Trimis de tinami in 22.02.11 23:40:51
- A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tinami); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29854700 N, 28.04584200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Intr-adevar neplacuta experienta.
Review-ul este publicat pe site pentru informare, insa fara note - cf politicii site-ului (pentru ca nu ati fost cazati, in fapt, la acest hotel)
--
@tinami: as recomanda o mai mare atentie / mai putina graba la scrierea unor asemenea texte pe site; este totusi o adresare publica, chiar daca in scris, si atat de multe greseli arunca o imagine deloc magulitoare asupra autorului. De retinut ca orice text incarcat pe site poate fi modificat ulterior - timp de cel putin 30 de minute de la incarcarea lui - autorul avand astfel posibilitatea corectarii greselilor care au scapat la prima scriere/citire.
FOARTE scurt review-ul si... FELICITARI ai reusit sa ma sperii voi ajunge la Lti Berlin in aceasta primavara!!! Chiar daca reviewul NU are NICIO poza mi-am permis sa acord 900 PMA de bun venit si de incurajare si putin mai multa atentie la scriere!!! BUN VENIT aici pe A. F. A. !!!
imi pare rau pentru greseli dar vorbim mai mult maghiara. Daca voi mai scrie voi fi mult mai atent
imi pare rau pt. greseli. E adevarat nu am fost cazati la hotel dar masa o luam acolo si la piscina mergeam tot acolo daca doream daca nu stateam in cam. la celalalt hotel. De piscina pot sa spun ca a fost curata iar mancarea lasa de dorit zic eu sau poate sant eu prea pretentios la ce manca copii.
Asigurarea medicala nu scuteste detinatorul de eventuale cheltuieli, ci il despagubeste la revenirea in tara, daca a respectat toate prevederile din contract. De aceea este obligatorie citirea acestuia si indeplinirea cerintelor din el pt. a putea recupera sumele cheltuite pe servicii medicale accidentale.
Si la ce hotel v-a trimis? La Edelweiss? Pana la urma a fost o neintelegere vizavi de cazare.
Mie mi-a placut hotelul cum arata, camerele mari si spatioase, pretabile pentru familiile cu copii, piscina exterioara mare, piscina interioara la fel de mare si ea, animatia a fost excelenta.
Capitolul la care stau prost este mancarea. Destul de slabuta la varietate si cam grea, multe sosuri si "cartofaraie".
Vin multi nemti aici si e cam galagios.
[@Dragos]: Da stiu dar nu ia pus nici macar o perfuzie si vomita deja de 2 zile si avea diaree si mi-a scris o reteta cu smecta si supozitoare pt voma. Ca parinte spuneti cum poti sa i le dai... Eu i le dateam deja si nu ii ajuta de aceea l-am chemat, dar mi-a scris reteta.
@tinami tot nu ne-ai spus care a fost "celalalt hotel" adica unde ati fost cazati! ? ! ?
Sau poate o sa scrii un review si despre asta! ?? ! Chiar asa ar fi o idee!!! Si fiind a mea doresc drepturi de autor!!!
Am fost cazati la Bendita nu pot sa spun ca a fost urat uni dintre noi au primit ap. alti o cam. cu un pat mare si un fotoliu de o pers. care era desfacut, alti o cam. cu o canapea repet canapea destul de incomoda sa doarma 2 pers. in ea. La acest hotel sau complex de ap, daca se poate spune ap. aveam cazarea nimic altceva si cu putin tupeu si piscina nu ni sa interzis sa stam la ea. In cam. sau ap. uni exista o mini bucatarie daca stiam ce mi se va intampla imi duceam de gatit.
A fost groaznic atunci cand sa imbolnavit copii, du copilul bolnav si incearca sa ii dai ceva de mancare haide inapoi cu el in cam. Eu si sotul am stat despartiti eu la un hotel cu fetita el la altul cu baiatul unde puteu sa beie un suc o bere ca daca stateau la bendita la piscina nu aveau nimic.
Draga@Admin
Are marea familie de 12.000 de useri AFA vreo putere de opinie concreta? ... poate AFA ajuta userii sai? ... poate de exemplu a afla numele unui manager incorect de hotel dintr-o alta tara? Ii poate trimite acelui manager acest review sub nas? ... pot cei dornici, si-n acest caz, daca se adevereste refuzul managerului bulgar de-a caza o familie cu copii mici, sa adreseze o scrisoare deschisa "de multumire" catre conducerea acelui hotel?
Sau suntem doar un site teoretic, de informare si relaxare si asteptam recidiva? Cand apare un caz de acest gen, bagam capul in pamant ca strutul si trecem cu vederea ca ciobanul cel ardelean si bleg din Miorita? ... daca era un grup de nemti si nu de romani, nu se intampla asa, sunt sigur... iar daca nu actionam acum, atunci cand? ... si daca nu noi, atunci cine? ... cred c-a inceput si bulgarilor, mult laudati de mine pana acum, ca i-au lasat pe nemti sa le gestioneze litoralul, sa le mai apara si cate-o buba-n cap...
@Dorgo
Daca-mi permiti o mica observatie: ciobanul ardelean (ungurean) a fost unul din ''cremenalii'' ciobanului moldovean. Asta ca sa respectam adevarul... literar.
Cu scuzele de rigoare pentru off-topic,
Flaviu
@dorgo, in aceasta situatie trebuie avute mai multe considerente.
In primul rand trebuie delimitata "vina" hotelului de cea a turoperatorului bulgar sau/si a agentiei noastre care l-a trimis acolo pe @tinami.
In alta ordine de idei, impresiile noastre sunt si ele subiective, ai vazut uneori pareri atat de diferite cu privire la o locatie, unele chiar se bat cap in cap.
Totusi, nu cred ca AFA are abilitatea de a deschide anchete politienesti si de a verifica credibilitatea unor manageri.
Cred ca intr-o intamplare ca cea de mai sus, in primul rand trebuie sa apelam la agentia care ne-a vandut biletele pentru a ne oferi ceva similar si nicidecum inferior.
Sigur ca este o situatie neplacuta, dar cred ca este singurul lucru pe care il putem face odata ce intampinam astfel de neplaceri, inainte de a face cale intoarsa catre casa pentru a ne razboi ulterior cu agentia...
Bineinteles, intr-o lume ideala...
@Flaviu... ai dreptate, mi-am dat seama de asta, dar era prea tarziu, postasem deja... "mioara, mioara, la un fapt de seara, o sa ma omoara, baciul vrancean si cel ungurean"... cam asa e si poporul nostru de vreo doua milenii incoace, ca ciobanul moldovean, asta e tot un adevar istoric... scuzati off-topicul...
@magdalena... ai dreptate... asa este, totul e prevazut intr-un contract, eu m-am pus insa o clipa in pielea perdantului, caci e tare neplacut cu copiii dupa tine, din Oradea, sa ajungi in fata hotelului bulgar si sa ti se spuna
"daca ne convine e ok daca nu sa mergem acasa sa facem plangere si ne returneaza banii",
asa ceva ni se poate intampla fiecaruia dintre noi, mai ales in luna august, cand... cand... cand hotelurile sunt pline de alte natii ale lumii cu buzunare mai pline... Cativa prieteni din agentii de turism din orasul meu mi-au zis ca mereu sa-mi fac asigurare "storno" (mai dau ceva lei in plus) pt ca nimic nu e sigur... foarte rar, in 1-2% din cazuri, vine un grup de englezi, nemti, etc, ocupa tot hotelul tau si tu primesti ceva inferior sau in alta localitate, sau poate chiar sa se anuleze excursia... dar cu "storno" recuperezi totul... cazul de fata e unul fericit... pt ca li s-a dat o alta camera...
Cred ca e bine ca se discuta si acest aspect pe site, pt ca sunt convins ca vor mai fi cazuri de acest gen in viitor (schimbare hotel, cazare inferioara, anulare excursie) si trebuie sa fim pregatiti...
Numai bine!
Cat timp nu vor plati nici o despagubire pentru problemele create turistilor (si aici ma refer la turistii romani), hotelierii de pe litoralul bulgaresc vor continua in aceeasi maniera, dupa parerea mea lipsita de scrupule. Stiu cum e sa ajungi la hotel si cu copii mici, sa afli ca rezervarea facuta cu cateva luni inainte nu mai e valabila. Daca ar fi fost cazuri izolate intelegeam ca e posibil sa mai fie si greseli, dar am constatat din ce am vazut si am auzit ca asta e o practica frecventa a lor mai ales la hotelurile care au mai mare cautare. Am vazut pe un site al unei agentii de turism care are reclama si pe AFA ca atentioneaza turistii care fac rezervare la Duni ,,(Nota: in complexul Duni, exista riscul de overbooking (supra-rezervare) si realocarea turistilor la alte hoteluri din complexul Duni sau din alte statiuni.) ""ceea ce este un lucru de bun simt, pentru ca poti alege daca i-ti asumi acest risc.
Cred ca renuntarea de a mai merge in locurile care au astfel de practici e singura solutie, cel putin pana lucrurile se vor schimba.
@tinami, cand gasesti putin timp poate ne povestesti despre experienta de la Bendita, am inteles ca este un aparthotel si cred ca ar fi excelent daca ti-ai impartasi experienta de cazare, eventual sa atasezi cateva fotografii cu hotelul.
De sigur dar nu stiu pot sa scriu aici de el sau trebe sa intru altundeva sa scriu de el. Va rog sa imi spuneti nu vreau sa fac vreo greseala
tinami
Aproape ca imi pare rau ca am scris de bine de berlin green park. Va admir pentru rabdare si bun simt (eu as fi facut un scandal monstruos, cu tavalit pe jos si zbierete sa se auda pana'n Romania). Oricum, a trecut ceva timp... si am inceput sa imi amintesc si lucruri mai putin placute (ca de ex. anunturile de a nu se lua mancarea in camera erau numai in limba romana... dupa ce am facut scandal mi sau aratat si unele in engleza pitite intr-un colt... de ex. chelnerul de la piscina era de o mitocanie rara (daca te auzea in romana devenea brusc distant... si in general era mai tot timpul ocupat sa ii pupe in *** pe rusi)... alteori bucatarul sef iesea seara in restaurant si tinea discursuri intregi in germana - cu figuri si cu bancuri - (desi mai eram enspe natii acolo)... chiar m-am dus intr-o seara si l-am salutat vesel in romana adaugand ca sunt un "untermensch"... dar magarul nu a inteles. Mde, te baga in seama numai daca erai rasa superioara. Si mai imi amintesc de femeile de serviciu care zbiera din nush ce motive la mine (probabil fatza mea era conforma teoriilor lombrisiene... se vedea ticalosia pe ea ). Ce sa zic... acum i-as da un 75 %... totusi avea si multe parti bune. Oricum... de la patania voastra nu mai calc pe acolo... las ca or mai fi si hoteluri care nu cred in overbooking (asta e culmea nesimtirii si a tupeului... de parca tu esti vreun fomist care vii mocca... si platesti cu dinari somalezi)... ca de... bah... vin ubermenschii... asa ca mars la rasele inferioare.
Oameni buni... am intilnit enspe natii ale pamintului, iar noi romanii nu suntem mai prejos decat francezii, nemtii, rusii s. a... Atat ca suntem foarte complexati de imaginea noastra si vrem liniste cu toti... ca sunt ferm convins ca de erau niste americani in locul vostru, se trezea Berlinul cu puscasii marini la usa... sau de erau vreo gasca de rusnaci pusi pe scandal, venea flota ruseasca in fata Varnei... Nu stim inca sa ne impunem, dar vom invata. Toate bune si fara patanii in viitor!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2019 O experienta neplacuta. Nu recomand. — scris în 07.08.19 de Gelu2003 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2018 Un raport calitate / pret O.K. — scris în 23.09.18 de PatZol din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2018 Super Bine — scris în 24.06.18 de ludovic32 din PIATRA [TR] - RECOMANDĂ
- Jun.2018 Dezamăgire! — scris în 16.06.18 de tinerica din BRăILA - nu recomandă
- Apr.2018 Groaznic!!! — scris în 07.04.18 de Irina1768764 din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2017 Infect — scris în 16.10.17 de crisalx din CONSTANTA - nu recomandă
- Aug.2017 Un hotel foarte bun avand in vedere raportul calitate/pret — scris în 04.09.17 de Roxi13 din BRAşOV - RECOMANDĂ