ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.10.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Cluj Napoca
    ÎNSCRIS: 08.10.10
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 2 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    60.00%
    Către satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    76.50%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Un hotel bun, dar scump

    TIPĂREȘTE

    Imi place camera, patul in mod special, imens si confortabil, mobilierul e de buna calitate si baia la fel, o adevarata placere sa stai in ea.

    La puncte minus e personalul, care actiona in regula numai cand aparea patronul si porneau cu viteza, in rest, indolenta totala.

    Singurul mic dejun ok a fost cand a sosit patronul de dimineata si a supravegheat tot, in rest aveam impresia ca se misca in sila toti. Furau la gramaj la masa si sunt complet neprofesionisti.

    In dimineata in care a aparut patronul au aparut la micul dejun chestii care nu fusesera inainte si erau repede completate platourile, altfel nu.

    Cea mai urata situatie a fost cand s-a terminat cafeaua, voiam una si mai erau 10 minute sau 15 pana sa se incheie perioada de mic dejun, si baietii care deja strangeau mesele, desi erau la cativa pasi de mine, comentau ca "ce le mai trebe la astia, de mancare inca? " cu un dispret suveran. Niste taranusi care probabil ca nici sibiul nu l-au vazut in viata lor, pareau complet incadrati in peisajul rupt de lume.


    [fb]
    ---
    Trimis de mariana_cluj* in 15.10.10 09:04:33
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2475 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mariana_cluj*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2000 PMA (din 0 vot)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    Alina Morar
    [15.10.10 09:16:38]
    »

    Imi pare rau ca nu ati fost tratati cum trebuie.

    Eu m-am simtit minunat la acest hotel, de Pasti.

    Intradevar, patronii erau acolo trup si suflet. Poate de aceea ne-am simtit asa.

    Atat am platit si noi.

    Oriunde cand "pisica nu-i acasa... Peste tot e asa, nu numai in turism.

    Poate ca platourile s-au completat cu produsele aduse atunci de patroni, daca spuneai ca atunci au sosit.

    Diaura*
    [15.10.10 09:40:51]
    »

    Desi ai punctat serviciile cu 90% satisfactie, din relatare, acestea ti-au pricinuit cele mai mari dezamagiri. Mancarea era doar insuficienta sau si slaba calitativ?

    webmaster77
    [15.10.10 09:58:15]
    »

    Mutat la rubrica "Casa Turistilor" (deja existenta pe site); sters rubrica dublura introdusa de autor

    mariana_cluj*AUTOR REVIEW
    [15.10.10 10:40:59]
    »

    Multumesc pentru ajutor, sunt incepatoare

    mariana_cluj*AUTOR REVIEW
    [15.10.10 10:44:32]
    »

    Micul dejun mi s-a parut slab calitativ, iar mancara comandata peste zi, insuficienta si foarte scumpa. Si foarte imbracata in frunze si diverse chestii sa para mare si mult, dar portiile reale infime.

    Cred ca la servicii va trebui sa modific, cred ca nu m-am gandit la mese.

    Am mancat 1 data sau de 2 ori, insa dezamagirea a fost maxima, la 100 lei aproape a trebuit sa cautam alt loc sa mancam bine si l-am si gasit. O sa il introduc la rubrica de restaurante din paltinis inclusiv cu recomandari de feluri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sandu.53
    [15.10.10 13:56:46]
    »

    asa cum ai prezentat impresiile in review sunt destul de multe motive sa nu te opresti la acest hotel...

    alinutzza140*
    [15.10.10 16:22:46]
    »

    Ce urat. Cu asemenea angajati de duzina o sa mai aiba clienti la Sfantul asteapta . Trebuia sa ii reclamati la patron. Macar o mustrare sa primeasca.

    mariana_cluj*AUTOR REVIEW
    [15.10.10 17:12:02]
    »

    Da, alinutzza, ne-am gandit si noi sa scriem patronului un review sau pe site-ul hotelului, si e o idee foarte buna. Inca de luat in considerare. Ideea e ca tot personalul (in afara de receptionist care era un domn) ar trebui reciclat, trimis la cursuri de formare profesionala si bune maniere.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alina Morar, alinutzza140*, Diaura*, mariana_cluj*, sandu.53
    Alte impresii din această RUBRICĂHohe Rinne Păltiniș Hotel & Spa (ex Casa Turiștilor):


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044219970703125 sec
    ecranul dvs: 1 x 1