ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 23.06.09
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    CADRUL NATURAL:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    72.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 27 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Din pacate dezamagitor

    TIPĂREȘTE

    Buna ziua, urmaresc de foarte mult timp acest site si parerile celor care scriu aici. Este prima oara cand ma apuc sa scriu, din pacate timpul nu imi permite, dar fac acest lucru pentru ca ma simt obligat fata de cei care mai vor sa se duca la aceasta pensiune. Tot din cauza timpului voi fi foarte scurt si la obiect, eventual voi incerca sa raspund intrebarilor voastre referitor la parerile mele despre aceasta locatie.

    CAMERELE

    +: paturile super ok, privelistea la fel, terasa camerei f mare, curatenie sa zicem ok.

    -: finisajele (spatiu cu beton intre mocheta si pragul usii baie, tocul usii se desprindea singur, celebra cabina de dus cu suruburi in ea-cazute probabil de la ceva si silicon la imbinarile cu peretii de toata jena) / celebrul hamac de pe terasa cred ca mai avea un pic si se rupea, dar oricum s-a rupt aproape tot plafonul din jurul lui/apa calda sau rece initial taraia cand am ajuns in camera iar pe toata perioada sejurului cred ca pus timpul de functionare normal cap la cap nu a durat mai mult de 2h.

    RESTAURANTUL:

    + nu prea stiu ce sa scriu sincer aici sa zicem mobilierul :)

    - spatiu f mic la nefumatori / mancare portii mici (cu toate ca citisem tot aici ca sunt portii uriase... incercati Sighisoara-Danes acolo sunt portii uriase) /servirea execrabila (comandai ceva de baut si se uita de tine... sau venea peste 20 min) /mancare proasta si o spun cu toata taria pentru ca sunt in domeniu si cunosc f bine acest lucru (atunci cand iti comand pulpa de pui la tava si mi-o aduci pe aia care a fiert in supa de pui de la meniu si peste toate astea mi-o aduci si rece... -iar asta e numai o intamplare) / niciodata patron, administrator, sef de sala nu tine ocupata cea mai buna masa din tot restaurantul pentru 2 laptopuri si masa persoanala.

    PERSONAL:

    + fata de la curatenie foarte ok, ne-a ajutat cu spalatul unor rufe noi venind dupa 2 sapt de concediu in alte locatii/fetele de la servire foarte amabile dar din pacate asta nu compensa lipsa de promtitudine

    + DL Adelin si sotia dansului, niste oameni ok, care au incercat intotdeauna sa vada ce mai facem, din pacate scuzele pe care le-au gasit ca nu aveam apa in camera sau ca, camera prietenilor nostrii putea a rahat au fost de toata jena.

    - lipsa de promtitudine si de profesionalism.

    Cam atat imi vine in minte acum, trebuie sa stiti ca aceleasi lucruri le-am specificat si in fisa de satisfactie a clientului din camera... si spre surprinderea mea Dl Adelin m-a sunat si am stat de vb cred 30 min pe aceasta tema.

    Asa cum i-am comunicat si la telefon o spun si aici: ai pensiune de 4 margarete ofera cazare si mancare de aceste margarete, da pretul este mai mic decat la alte pensiuni de 4 margarete dar tu ai cerut si eu am dat niste bani PENTRU 4 MARGARETE. Da nu iti vine personal calificat ca esti in varful muntelui- nu este problema mea. Deci acea scuza ca faceti comparatie intre banii care ii dati si conditii nu sta in picioare, am stat la 3 margarete la aceeasi bani sau mai putini chiar si am fost f multumit.

    Sfatul meu pentru DL Adelin ar fi: stiu ca v-ati blocat cu banii dar asta nu va da dreptul sa "reduceti" in halul acesta confortul creat turistilor. Ori iti iei personal calificat care evident trebuie platit cu bani buni ori te lasi de business-ul acesta.

    Ca si idee: cum sa faci o terasa fara sa faci o pergola ceva de la bun inceput sa o acoperi. Ni se spunea ca peste 1 sapt se instaleaza, ca peste 1 sapt tot Adelin sa ne spuna ca momentan nu are bani pentru instalatie-lucru pe care l-am banuit de la inceput

    Ca si concluzie finala, locatia este de vis, proprietarii vilei sunt foarte ok ca si oameni, dar ca si management pentru o locatie de turism mai au mult de invatat.

    Momentan eu nu recomand aceasta pensiune poate doar in momentul in care se pun la punct cu ce am spus mai sus.


    [fb]
    ---
    Trimis de jucausul* in 02.09.10 16:10:25
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3187 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    60 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (jucausul*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 9 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    60 ecouri scrise, până acum

    anadragusin
    [02.09.10 16:22:33]
    »

    Chiar asa este??? Nu ma asteptam, la ce review-uri sunt postate pana acum. Dar fiecare cu punctul lui de vedere.

    Admin
    [02.09.10 16:35:43]
    »

    Am o singura constatare, asupra caruia va invit sa reflectati.

    da, pretul este mai mic decat la alte pensiuni de 4 margarete, dar tu ai cerut si eu am dat niste bani PENTRU 4 MARGARETE

    - este o greseala care te predispune (pe tine si pe toti cei care nu tin cont si de pretul platit pentru X stele / margarete) la multe alte astfel de nemultumiri (in opinia mea extrem de rar pe deplin justificate).

    Clasificarea in X stele/margarete este, daca vreti, una mecanica, acordata pe baza unor criterii tehnice - in care NU se regaseste, de exemplu, gradul de experienta al personalului.

    Am mai spus-o si o repet, pentru cine are... ochi de citit -- nu va mai construiti mecanic asteptarile in functie de numarul de stele/margarete -- uitati-va cu atentie si la pret. Ajustati-va asteptarile si in functie de acest criteriu si va veti creste MULT - va asigur - sansele de a avea o vacanta reusita.

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [02.09.10 18:06:03]
    »

    Ptr Web

    Cred ca gresiti, intr-adevar clasificarea unui hotel sau pensiuni nu tine cont si de experienta personalului dar va asigur ca tine cont de asigurarea apei curente, a unui topogan pentru copii in stare buna de functionare nu rupt sa ti se zgaraie copilul cand se da pe el, etc. Marea problema a proprietarilor este ca de exemplu, nu arunca acel topogan daca nu il pot inlocui. M-ati inteles gresit probabil, cand am afirmat ca mancarea este proasta nu m-am gandit cum ar trebui sa fie la 4 margarete, credeti-ma chiar a fost proasta. Ca si exemplu ciorba de pui era acceasi ciorba cu cea de perisoare, doar ca intr-una au pus perisoare iar in cealalta pui. Si daca tot ati mentionat de pret, pretul corect ptr aceasta pensiune la ce ofera ar fi de 70-80 ron/noapte. Nu vreau sa supar pe nimeni dar lumea care citeste acest site merita sa vada realitatea

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [02.09.10 18:16:53]
    »

    Din pacate da, iar pentru mine socul a fost si mai mare pentru ca am ales aceasta pensiune si pe baza parerilor scrise pe acest site. Ori am nimerit eu cea mai proasta " perioada" a lor, ori...

    Calatoresc mult si credeti-ma conditiile pe care le gasesti la 3 margarete incepand cu confortul si terminand cu mancarea sunt superioare acestei pensiuni de 4 margarete. Sincer cred ca daca vor avea o reevaluare li se vor 3 margarete cu indulgenta

    valimi
    [03.09.10 07:22:02]
    »

    Parca il si vad pe Adelin contrariat... asta e, una calda, una rece...

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [03.09.10 09:21:31]
    »

    Cu Adelin am vb la telefon dupa plecare si i-am comunicat tot ce am scris si aici

    Admin
    [03.09.10 13:35:34]
    »

    @jucausul

    Cred ca gresiti, intr-adevar clasificarea unui hotel sau pensiuni nu tine cont si de experienta personalului dar va asigur ca tine cont de asigurarea apei curente, a unui topogan pentru copii in stare buna de functionare nu rupt sa ti se zgaraie copilul cand se da pe el, etc.

    Mi se pare din ce in ce mai evidenta reaua-vointa: nicio clasificare oficiala din lumea asta nu poate tine cont de existenta sau inexistenta vreunui tobogan pentru copii e hilara afirmatia, iar hotarirea si siguranta cu care sustii aceasta afirmatie denota - in oppinia mea - o oarecare stare de infatuare, una descalificanta din punctul meu de vedere, in ce priveste echilibrul si obiectivitatea unui review.

    Personal m-am lamurit cu cine am de-a face. Las, bineinteles, la latitudinea fiecarui cititor sa aleaga impresiile care i se par cele mai reprezentative - sunt totusi o gramada pe site, mai mult decat suficiente pentru a-si face, fiecare, o parere destul de clara.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [03.09.10 14:03:56]
    »

    nicio clasificare oficiala din lumea asta nu poate tine cont de existenta sau inexistenta vreunui tobogan pentru copi

    corect! dar omul nu s-a plâns de faptul că era acolo, ci de faptul că era deteriorat, lucru care poate prezenta un pericol pentru cei mici.

    şi, în opinia mea, dacă se confirmă 'reclamaţia', ar trebui luate imediat măsuri.

    mai bine fără (jucărie), decât cu părinţi nervoşi pentru rănile pruncilor proprii. (nu pun la socoteală şi posibila suferinţă a acestor pui care adesea în joaca lor ignoră chiar şi cele mai elementare reguli de protecţie/siguranţă, dară-mi-te când au la dispoziţie instalaţii defecte)...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [03.09.10 14:06:39]
    »

    corect ce spui tu dragos, dar nu acest aspect (al sigurantei) a fost subiectul obiectiei mele.

    Discutia era referitoare la criteriile dupa care se acorda cele 4 margarete.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [03.09.10 14:23:14]
    »

    eu sincer sunt debusolat mai degrabă de poveştile cu bucătăria şi masa. eu niciodată nu am avut vreo nemulţumire în acel sens... (şi cred că am prins cam 3 bucătărese acolo - dintre care una care nu era asta specialitatea ei!).

    ascent
    [03.09.10 14:33:33]
    »

    Poate ar fi fost mai bine sa puneti si niste poze, daca tot ati fost atat de dezamagit ...Fata de notele de pana acum, mie cel putin mi se pare o diferenta foarte mare de punctaj ... Stiti cum se spune - "dovada, dovada" !

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [03.09.10 15:14:58]
    »

    Draga dl web, nu inteleg de ce luati apararea acestei pensiuni cu atata inversunare, sa fie oare din cauzs prieteniei cu proprietarul si a premiilor oferite de acesta? Daca tot e sa vb de rea vointa. Va invit sa va documentati apropo de acordarea clasificarilor vis-a-vis de o locatie turistica si veti vedea ca se tine cont de facilitarile oferite de aceea locatie printre care si locuri de joaca copii adica topoganul in cauza.iar eu m-am referit la acel topogan ca fiind rupt nu ca ar exista sau nu. Eu zic sa nu va mai legati de detalii marunte, cadeti in derizoriu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [03.09.10 15:16:18]
    »

    Din pacate astazi ajung acasa si o sa pun cateva poze edificatoare

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [03.09.10 15:21:15]
    »

    Dragos, cat am fost noi acolo D-na Ani am inteles ca era la bucatarie. Dupa cat a laudat-o lume aici nici eu nu ma asteptam la asa ceva, dar eu banuiesc sincer ca au ajuns la limita cu banii si au inceput sa faca economii drastice peste tot. Pot pune pariu ca nici in 2 ani acel patinoar nu va fi gata la fel nici pergola de la terasa. Nu sunt de condamnat, dar daca nu faci fata inchizi si gata , nu iti bati joc, parerea mea

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [03.09.10 15:24:46]
    »

    Da siguranta dl web nu a fost subiectul discutiei dvs , haideti sa va dau eu un subiect: in camera prietenilor nostrii a mirosit a rahat 3 zile la rand, iar adelin in afara sa vina sa constate nu a facut absolut nimik. Astept reactiile dvs pe aceasta tema.

    valeamariei
    [03.09.10 15:56:55]
    »

    din start tin sa va spun ca este vorba de doua familii (pt ca dansii au uitat sa spuna acest detaliu foarte important): prima familie a fost cazata dupa o rezervare prealabila, iar a doua a venit dupa ce prima se bucurase din plin (declarat de ei) de conditiile de la pensiune timp de 3 zile si solicitase rezervarea altei camere pt pritenii lor "jucausi" pentru a mai sta inca doua zile impreuna;

    sa cad in greseala de a dezlvalui o serie de alte lucruri penibile si rusinoase despre clientii mei (adica de "a de din casa") incerc sa nu cad,

    fara sa fac o aluzie directa la cineva, profit totusi de aceasta ocazie sa punctez faptul ca printre turistii care trec pe la noi pe la pensiune se afla si unii excesivi de pretentiosi si vesnic nemultumiti de cate ceva, ei facand parte din categoria oamenilor de afaceri proveniti (haideti sa ramana verbul asta... !) dupa '89 si des intalniti, buni de inspectori eventual; eventual odrasle de inspectori din vremurile apuse...

    un inspector daca e sa caute cel mai mic detaliu neconform cu standardele, il gaseste oriunde; poate chiar si la domnii "jucausi" la pravalia pe care se laudau ca o detin si al carui nume nu-l cunoastem... poate ne-o recomanda d-lor!

    in afara de faptul ca in perioada aceea am avut o ospatarita in proba pe care nu am pastrat-o din motive lesne de inteles, tot ce pomeste jucausul aici sunt pareri personale pe care am tot dreptul sa le calific neereale sau excesiv de exagerate; cand spun acest lucru, inseamna ca pot argumenta ceea ce spun, dar prefer sa nu intru in detalii din respect pentru ceilalti si pentru mine!

    las durata sejurului si prelungirea acestuia sa-i contrazica! eventual si pe cei care vor mai trece pe la noi... !


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    Admin
    [03.09.10 17:49:24]
    »

    Draga dl web, nu inteleg de ce luati apararea acestei pensiuni cu atata inversunare, sa fie oare din cauzs prieteniei cu proprietarul si a premiilor oferite de acesta? Daca tot e sa vb de rea vointa. Va invit sa va documentati apropo de acordarea clasificarilor vis-a-vis de o locatie turistica si veti vedea ca se tine cont de facilitarile oferite de aceea locatie printre care si locuri de joaca copii adica topoganul in cauza. iar eu m-am referit la acel topogan ca fiind rupt nu ca ar exista sau nu. Eu zic sa nu va mai legati de detalii marunte, cadeti in derizoriu.

    Asta e din ciclul "hotul striga «Hotii»!" )

    Eu NU ma "leg" de detalii, duc o discutie *de principiu* despre acordarea clasificarii oficiale si despre asteptarile nerealiste care au ca unica baza aceasta clasificare, neluand iau in calcul si *pretul* platit - a se vedea prima mea interventie si contraargumenteele aduse la ea. Acesta a fost singurul aspect pus in discutie (nu am caderea sa ma pronunt in privinta celorlalte) si doar in scopul de a ajuta utilizatorii sa inteleaga cu cine au de-a face.

    Pentru corecta informare: existenta locurilor de joaca pentru copii NU se numara printre conditiile obligatorii de atribuire a clasificarii de "4 margarete"; clasificarile se acorda pentru intrunirea unui anumit *numar* de servicii dintr-o lista specificata (foarte larga).

    Iar cu aceasta eu unul am pus punct aici - cum am spus si mai sus, mie unuia imi este foarte clar cu cine stau de vorba

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [03.09.10 19:12:17]
    »

    Existenta facilitatilor, pe langa dimensiunea camerei, a locurilor de parcare etc,duce la aceasta clasificare. Nu vrea sa ma cert cu nimeni deci o lasam asa, 2 oameni diferiti e normal sa nu aiba aceeasi parere.

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [03.09.10 19:36:17]
    »

    Pentru inceput trebuie sa stiti ca impulsul de moment datorat atacului la persoana declansat de Adelin si trimis pe mail, am vrut sa raspund cu aceeasi moneda. Vazand insa ca pe site a reusit sa se abtina in mare parte am considerat ca elegant ar fi sa discutam telefonic si nu improscandu-ne cu noroi, sau io stiu ce detalii "din casa " date aici. Drept urmare l-am sunat si dupa 2 min de amenintari reciproce pe care amandoi acum le regretam (sper) am discutat pret de20 min calmi despre toate problemele. Ca sa sintetizez, sa nu plictisesc, mi-a cam dat dreptate in toate problemele pe care le-am scris aici, ba mai mult acel topogan a disparut, ceea ce dovedeste ca Adelin tine cont de parerile noastre si trebuie apreciat acest lucru. Am inteles de la el ca notarea si parerile mele referitoare la mancare l-au deranjat cel mai mult. Dupa cum i-am spus si lui nu imi schimb parerea, dar o sa indulcesc nota la acest capitol dintr-un singur motiv, faptul ca detin o carciuma si poate am fost prea exigent la acest capitol. Dar pulpa tot rece a fost iar ciorba asa cum am spus. Imi pare rau ca mi-a fost interpretata parerea initiala in sensul negativ cum ca as vrea sa fac rau acestei pensiuni, singurul lucru a fost ca in ciuda a o gramada de notari de 100% exista probleme acolo si bravo lor ca acum le cunosc si incep sa le rezolve. In rest le doresc sa reuseasca terminarea facilitatilor, sa isi rezolve problemele existente, si atunci totul va fi ok.

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [04.09.10 01:32:41]
    »

    Si ca sa nu mai aiba nimeni dubii privind clasificarea pensiunilor

    CRITERII MINIME PENTRU CLASIFICAREA PENSIUNILOR TURISTICE 3-5 margarete:

    curte cu amenajari florale

    suprafete de joaca pentru copii٭٭

    parcare proprie**

    incalzire centrala sau cu gaze la soba de

    teracota

    numarul maxim de paturi simple / camera: 2

    suprafata minima a camerelor (pentru

    camere cu 2 paturi) 13-20 mp

    pat cu somiera cu saltea sau cu saltea relaxa

    mobilier uniform si de calitate superioara

    dulap de haine

    veioza

    perdele transparente

    televizor si aparat de radio

    vase si ustensile de bucatarie din inox**

    telefon la dispozitia turistilor

    constructia sa fie in stare buna

    caile de acces proprii si spatiile inconjuratoare sa fie bine intretinute

    accesul in camerele de dormit si in grupurile sanitare sa fie direct, fara a trece prin alte camere folosite pentru dormit

    racord la reteaua publica de canalizare sau la mijloace proprii de colectare si epurare

    plapuma/pled/paturi (2 bucati/persoana)

    perne mari

    cearceaf pentru pat si cearceaf plic

    masa si scaune

    cuier

    oglinda sau toaleta

    prosoape pentru fata (1 buc. /persoana)

    ٭٭ criterii necesare doar pentru pensiuni de 4-5 margarete

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    valeamariei
    [04.09.10 15:31:25]
    »

    sunt binevenite extrasele din normativele de clasificare pezentate mai sus!

    probabil le-ati prezentat pentru cunostinta generala a tuturor membrilor care citesc aceste impresii!

    in ceea ce priveste unitatea in discutie, nu cred ca lipseste ceva din cele de mai sus:

    click aici

    a disparut toboganul acela fisurat pe laterala, ce-l tineam oricum ca valoare sentimentala pentru Andu (si pe care s-a dat copilul de sute de ori si nu s-a zgariat...) deoarece am considerat ca e mai bine sa dispara "marul discordiei" si am inteles teama parintilor, dar asta nu inseamna ca nu au ramas si celelate 7 tobogane si alte atractii care sper sa se incadreze in clasificare


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    roxxie
    [04.09.10 16:20:30]
    »

    Domnule proprietar, omul a relatat impresiile sale, din punctul lui de vedere despre pensiune. Sunt de acord ca daca vrem, putem gasi defecte chiar si la cele mai luxoase uitati de cazare, nod in papura de gaseste oricand. Dar constat (si din ecourile pt alte review-uri legate de pensiune) faptul ca dvs nu puteti accepta nici macar o critica, ccea ce nu mi se pare normal.

    valeamariei
    [04.09.10 17:44:49]
    »

    @roxxie

    parerea mea este ca am intervenit doar acolo unde am considerat ca e bine pentru cititor sa fie lamurit in legatura cu exactitatea parerilor expuse;

    sunt si impresii care au criticat pensiunea, chiar si subtil si unde NU am intervenit, ci am luat invatatura;

    cititi-le pe toate, va rog! e adevarat ca sunt cam multe, dar asta-i un lucru bun! creste gradul de obiectivitate al unei destinatii!

    accept faptul ca parerea mea poate fi cateodata si subiectiva, dar in definitiv am si eu dreptul la aceasta, atata timp cat o groaza de persoane din cate am vazut pot scrie si chiar scriu ce doresc pe acest site, obiectiv sau subiectiv;

    dvs cei care cititi trebuie sa aveti puterea de a analiza aceste pareri atat pro cat si contra, iar apoi sa judecati cand alegeti o destinatie!

    asta daca doriti sa va simtiti bine acolo unde mergeti... !


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    aida.alecu*
    [04.09.10 19:12:00]
    »

    Mmmm...Jucausule spune-mi daca a fost asa rau de ce ai ramas acolo? Nu sunt alte locuri de cazare in Ranca? la o gazda apreciata abia la 61% nu ramai un sejur! Parerea mea! Eu plecam si cautam ceva mai bun in alta parte si pe bani mai putini, nu imi chemam si prietenii! Poti sa ma lamuresti in aceasta privinta?

    Rog pe d-nu Adelin sa imi spuna si mie daca e adevarat ca nu a fost apa si daca da in cat timp s-a remediat situatia?!

    Va multumesc anticipat!

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [04.09.10 20:11:41]
    »

    Da,normele de clasificare le-am pus ptr a fi cunoscute de toata lumea si ptr webmaster/ul sustinea ca nu se iau in considerare la clasificari.

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [04.09.10 20:19:47]
    »

    Aida, sincer cred ca da, este cam singura pensiune cat de cat din Ranca, prietenilor pe care i- am chemat le-am spus clar la tel: camerele sunt ok, privelistea superba, probleme sunt cu apa si mancarea. Din pacate la ei a mirosit urat camera plus ce am mai relatat pe aici. Dupa cum am dat si Pm webmaster-ului o sa schimb notarea la atractii pentru ca initial am notat atractiile statiunii si nu strict ale pensiunii, deci mea culpa.

    valeamariei
    [04.09.10 23:11:25]
    »

    @ jucausul

    eu sunt convins ca web cunoaste criteriile foarte bine si cunostea faptul ca exista un loc de joaca la pensiune; era vorba de o situatie particulara in ecourile anterioare dezvoltata in jurul acelui tobogan pe care v-ati contrazis;

    prezenta sau mai nou inexistenta sa, nu are cum sa ma descalifice la clasificare, daca exista altceva in loc si dansul cred ca asta sustinea;

    @ aida. alecu

    Ranca fiind in dezvoltare, sunt momente in perioade de plin sezon cand necesarul in statiune este mai mare decat capacitatea de furnizare si mai scade presiunea la orele de varf;

    pentru situatii de genul acesta am captat un izvor si instalat un hidrofor la subsol;

    cine se pricepe, stie faptul ca la fiecare 10 m diferenta de nivel se pierde 1 bar; cladirea are 20 m; dansii au stat la ultimul nivel;

    in viitor intentionez o sa cumpar un hidrofor de rezerva mai puternic pentru perioadele de sezon;

    @ jucausul

    dupa ce aveam deja 200.000km de sofat, cineva m-a accidentat atat de rau, ca masina a fost avariata 80%;

    stiti ce senzatie am avut apoi timp de o luna?

    ca toti participantii la trafic veneau spre mine!

    lucra subconstientul!

    asa ca te inteleg in legatura cu masa!

    calatorind prin multe alte locuri probabil ai observat ce se face sau fiind in domeniu cunosti ce s-ar putea face (nu zic eu ca tu faci asa)

    asa cum ti-am spus la telefon, la mine nu exista asa ceva; pulpa nu se fierbe in felul intai pentru ca apoi sa se serveasca in felul doi;

    argumete:

    1. dupa cum se stie in ciorba exista carne! de unde era carnea aceea daca noi am fi folosit-o la felul doi... ? !

    2. dupa cum ati vazut, restaurantul, usile batante si bucataria sunt coliniare, iar usile au geam; puteti oricand vedea cum se lucreaza in bucatarie;

    sunt foarte exigent la trei aspecte pe care le prezint in ordine:

    sa se gateasca:

    a. curat

    b. dietetic

    c. gustos.

    gustul este ultimul si dupa cum stiti se poate gati gustos foarte usor, ca arunci niste prajeli si E-uri in mancare si sa vedeti ce gustoasa iese mancarea... !

    la noi nu veti gasi asa ceva


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [06.09.10 20:38:22]
    »

    @valeamariei

    Ok, am citit argumentele tale (referitor la masa) tu ai acceptat parerea mea, iar eu o accept pe a ta. Gusturile nu se discuta, iar dupa gustul meu, pulpa a fost fiarta si apoi pusa la cuptor. Dupa cum bine ai spus, gustul mancarii este pe ultimul loc, dupa curatenie si dietetic. Probabil vor mai scrie si alte persoane despre asta, in timp, dupa ce vor vizita pensiunea deci vom avea si alte reactii.

    Si daca tot am ajuns in acest punct, lasa-ma sa te intreb ceva: am vazut ca ai multe impresii cu 100%, nu vreau sa comentez sinceritatea sau veridicitatea lor, dar cam greu de acordat 100% chiar si la hotel de 5 stele, daramite la 4 margarete, probabil ei au fost prea incantati de ceea ce le-a placut si nu au mai notat si minusurile, sau le-au trecut cu vederea, deci am dreptul ca eu sa fiu impresionat mai tare de minusuri decat de plusuri?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Daniel35
    [07.09.10 08:34:33]
    »

    Ce atata râcă? D-le "jucaus" ai nimerit-o tu prost cu mancarea... Sincer, mai "mancau" si gurmand, ca mine nu-s prea multi ... Adica imi plaac mancarurile bune si bine preparate si gustoase. Si eu tot ce am mancat... si am mancat multe si numai pe la pensiune, in cele 7 zile cat am stat acolo si nu am nimerit nimic sa nu imi fie pe plac (si is groaznic de pretentios). Poate doar la "mamaliguta cu lapte" care nu a potrivit-o chiar din prima la temperaturile dorite de mine... adica mamaliguta fierbinte si laptele reece si nu ambele fierbinti, dar asta recunosc ca e un moft de-al meu intrucat laptele tocmai fusese fiert... Cat desprea "alealalte" ca si apa calda, la mine nu o fost probleme. Punct.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [07.09.10 09:24:39]
    »

    @Daniel35

    Exact my point... oi fi nimerit-o eu prost...

    valeamariei
    [07.09.10 09:52:48]
    »

    @

    jucausul

    daca citesti toate impresiile, o sa vezi ca sunt membrii care desi noteaza cu note cuprinse intre 90 si 100% au remarcat si unule minusuri, vadit cu scop corector pentru viitor!

    de ce au punctat dansii asa?

    pentru ca au facut o analiza a confortului per ansambu pe care-l ofera pensiunea si tariful afisat!

    fii tu sigur ca daca as fi avut tarife care se platesc in multe alte locuri de referinta la cap. atractii din tara sau de afara (vz. albota sau vila bran recomandata de tine) poate erau mult mai exigenti; dar poate erau mai putine probleme in acel caz, deoarece cu venituri mai consistente te lupti mai usor!

    vezi revieul scris de coralia popa! acolo sunt mai explicit!

    eu incerc sa ofer destul de mult pentru cat se plateste! amintesteti de faza cu familia aceea de copii care a plecat la vecini sa se cazaze pentru o diferenta de tarif de 20 lei, iar copii se uitau lung la locul de joaca de la pensiunea noastra;

    e o chestie delicata: lasi pretul jos, nu te incadrezi sa platesti bine personalul competent sa asiguri calitate, ridici pretul la cat ar fi normal, romanul nu mai vine ca vrea ieftin!

    "scump, scump dom'le! dincolo era mai ieftin! "

    pai si atunci cand vezi ce pretentii sunt cateodata si multi nu percep lucrul asta din prima, nu-ti vine s-o iei razna, mai rau ca nebunul din reclama? !


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    Daniel35
    [07.09.10 10:49:06]
    »

    Tot ptr. "jucausul": vizavi de "nimerit prost"... Am mancat si mananc foarte des la restaurantele din oras mai ales la amiaza aproape in fiecare zi (data fiind natura serviciului meu...). In Tg. Mures, de unde sunt, am mancat la aproape toate restaurantele si mai ales la cele din centru... Astfel si la cele mai tari restaurante clasificate la 4 stele si tot au fost momente cand am "nimerit" sa fie ba prea rece un fel doi ba (mai les) prea fierbinte... Ba pulpa de pui din felul doi era defapt fiarta inainte, in loc sa sa fie numai prajita (ce ma enerveaza si pe mine la culmi intrucat ii tare mult din aroma...) Asa ca se intampla si pe la case mai mari... Cu cat mananci mai mult cu atat risti mai mult sa o "patesti"...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [07.09.10 10:52:50]
    »

    @Daniel35

    Sunt de acord cu tine, greu ai norocul sa mananci undeva unde sa fie totul perfect, eu doar mi-am spus nemultumirile vis-a-vis de aceasta locatie, este doar o parere si atat.

    Admin
    [08.09.10 10:57:05]
    »

    ajustat notele de la "Buctarie si Masa" si "Distractie si relaxare" conform solicitarii primita prin mesaj personal de la autorul acestor impresii.

    In alta ordine de idei, @jucausul: am inteles ca detineti ori lucrati la o unitate de alimentatie publica; exista pe acest site si rubrici distincte dedicate restaurantelor si unitatilor asimilate; v-as propune sa definiti pe site aceasta unitate (daca nu exista cumva), astfel incat membrii comunitatii sa poata eventual scrie impresii si recomandari despre aceasta unitate; daca serviciile si conditiile oferite sunt pe masura exigentelor aratate in cadrul acestui review, nu ma indoiesc ca impresiile vor fi pozitive si sunt convins nu v-ar prinde rau asemenea recomandari, nu?

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [08.09.10 12:12:53]
    »

    @webmaster

    Multumesc pentru modificarile facute, cat despre nevoia de recomandari pentru locatia mea, sincer nu am nevoie si asa sunt multe perioade cand nu fac fata cu mesele, iar asta e cea mai buna recomandare. Daca va avea cineva de spus de bine sau de rau de aceasta locatie o va face, nu e nevoie sa ii fac eu reclama.

    Victoras
    [11.09.10 13:30:11]
    »

    Problema cu apa s-a rezolvat? Mi se pare esential sa existe apa calda si rece tot timpul.

    Ar fi fost utile si cateva preturi, orientative, ale mancarii si bauturilor ce se servesc in cadrul pensiunii.

    Multumesc.

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [12.09.10 10:42:16]
    »

    @victoras

    Probleme cu apa au fost pe intreaga perioada a sejurului si e foarte neplacut sa te chinui 30 min sa faci un dus.

    Ca si preturi la mancare, nu mai stiu exact, iti pot spune ca o masa de pranz ducea undeva la 80-100 ron 3 persoane, preturile nu sunt nici mari nici mici.

    piti
    [12.09.10 11:40:55]
    »

    Lipsind o saptamana din tara mi-au scapat aceste impresii. Dupa ce a scris @amayca mi-am zis ca n-ar fi rau sa poposesc si eu pe aici, acum sigur voi merge acolo, probabil luna viitoare.

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [15.09.10 14:50:25]
    »

    @ piti

    Vacanta placuta, sunt foarte curios cum vei percepe tu lucrurile la aceasta pensiune...

    adria
    [16.09.10 21:44:30]
    »

    Citind impresiile de mai sus am ramas pe ganduri, caci nu parea sa fie in discutie aceeasi locatie unde am petrecut in iunie a. c. 5 zile extrem de placute. Micile minusuri au fost extrem de mici, de neluat in calcul, comparativ cu plusurile. Pacat ca unii oaspeti ai pensiunii nu au putut lua cu ei amintirea unui sejur reusit.

    lavylus
    [27.09.10 19:16:56]
    »

    Nu pot spune decat ca am venit din sejur-ul de 6 zile mult mult mult prea frumos, puteti citi daca doriti si postarea mea... eu am fost NU incantata ci EXTREM DE INCANTATA, MULTUMITA DE TOT... mai ales ca Ranca e tot in devenire, statiunea aceasta in 2-3 ani va fi si mai cunoscuta si mai populata, e inegalabil totul! Strict parerea mea!!! Daca ar sti si strainii de aceste locuri cu au aflat usor usor de Transfagarasan, cred ca ar veni in fiecare sezon! S U P E R

    lavylus
    [27.09.10 19:18:14]
    »

    Imi place review-ul d-voastra si foarte adevarat! Eu am avut o impresie extrem extrem de buna! Nediscutabil cum m-am simtit si nu numai eu... O seara frumoasa

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [28.09.10 00:10:27]
    »

    @lavylus

    ma bucur ca v-ati simtit extraordinar acolo, am citit si post-ul dvs, f frumos scris, doar ca faceti-ma sa inteleg, ati afirmat mai sus ca v-a placut review-ul meu si ca este adevarat, dar el e in contradictie cu multumirile pe care le-ati exprimat.

    lavylus
    [28.09.10 12:16:19]
    »

    Nu am mentionat... imi cer scuze nu era pentru d-voastra ci pentru doamna/domnul cu user-ul adria! O zi buna

    jucausul*AUTOR REVIEW
    [28.09.10 12:36:08]
    »

    ok

    leone
    [06.10.10 20:54:31]
    »

    interesant!!! eu tocmai ma pregatesc sa merg cu sotia in acest sfarsit de saptamana, adica, de vineri pana duminica... Ma puneti pe ganduri si voi fi atent la tot ce s-a scris... Sigur, nu ma intereseraza... chestiunea cu toboganul... (nici nu am varsta... si nici nu este sezonul...). Categoric, fiecare detaliu conteaza si am sa scriu si parerea mea, la intoarcere... Nu sunt... "carcotas", dar voi incerca sa... ma lamuresc... si de ce nu... sa-i lamuresc si pe altii, care sunt nedumeriti, ca si mine, acuma... Leone.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    aida.alecu*
    [06.10.10 21:18:13]
    »

    leone mai sunt si alte pareri... poti citi P. S-ul scris de una din colege, apropo de tot ce s-a scris pe aici... oricum daca nu esti carcotas te asteptam sa revii cu impresiile tale despre aceasta locatie!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [07.10.10 08:16:03]
    »

    ba chiar si daca esti carcotas, tot te asteptam!

    sejur placut!

    marina-carmen
    [15.10.10 21:05:01]
    »

    Se pare ca aceasta pensiune a ajuns una dintre cele mai controversate pensiuni de pe acest site. Dar dc nu vad nici o poza de la tine @jucausul? cu toate neregulile asa zise constate de tine acolo? eu nu ramaneam acolo daca nu imi placea. nu erai izolat acolo. dc ai ramas? dc ti-ai chemat prietenii sa ai pedepsesti sa stea im mirosul de rahat al unei pensinuni de 4margarete? hi. hi cred ca ti-au multumit prietenii nu? ei dc nu isi scriu impresiile aici? Nu vreau sa laud aceasta locatie dar mie cand imi pute a rahat undeva in sec 2 am plecat jucausule. Dc nu ai nici o foto? Oare chiar esti sincer sau doar un jucaus????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [15.10.10 22:37:01]
    »

    @marina

    1. camera in care a mirosit a rahat este fix camera in care au stat prietenii, a noastra nu a avut nici o problema din pct asta de vedere. daca citesti tot ce s-a scris o sa vezi ca si proprietqrul recunoaste acest lucru, deci subiect inchis.

    2. si mie mi-a luat ceva timp sa scriu aici, nu toata lumea are timp de asa ceva- asta referitor dc nu au scris si prietenii.

    3. am ceva poze facute cu ce reclamam in camera din pacate sunt pe telefon si nu m-am invrednicit sa le dau jos si sincer nici nu stiu daca merita osteneala.

    Eu mi-am scris o parere, probabil aceasta pensiune va mai avea si alti vizitatori si vor mai exista pareri, dar singurul meu sfat ptr cei care intr-adevar vor sa inteleaga ceva despre punctajele obtinute, sa citeasca mai ales parerile celor care nu au castigat nici un premiu cu aceasta pensiune.

    Iar ironia de la sf comentariului tine-o pentru tine

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    balasa violeta
    [16.10.10 11:21:45]
    »

    Buna ziua!

    Ieri am citit impresiile dumneavoastra si pana tarziu in noapte m-am gandit si comparat ceea ce am gasit eu si ceea ce ati gasit dumneavoastra.

    Sunt cam curioasa din fire si sub un anumit pretext am intrat din prima zi in bucatarie sa vad unde se pregateste mancarea, unde se spala vasele (au masina de spalat vase), chiar am tras cu ochiul la detergenti, vase, depozitare, soba, aragaz, chiuvete, carpe, gresie.

    Toate acestea destul de subtil, fara a lasa de inteles scopul meu si fara a deranja. M-am linistit si dupa aceea mi-am vazut de treaba noastra, ca aveam destula.

    Gorjul, o zona foarte frumoasa ca si Romania (pacat ca e locuita), multe pesteri, chei, manastiri. Viata a facut sa vad casa si lucrari a lui Brancusi la Paris si abia acum la Hobita. In cele cinci zile plecam dimineata si ne intorceam dupa sase, sapte ore la pensiune. Am fost si in mai si in iulie si poate voi mai merge ca mai am multe de vazut.

    Eram lihniti de foame si tot nu puteam manca tot din farfurie. Painea de casa cum era... cum mirosea? ! Tochitura gorjeneasca, fasolea cu ciolan, papanasii, sucul de bujor... ce sa mai vorbim! Muntele, brazii, cerul si chiar acel drum serpuitor care duce in cer...

    Spuneti dumneavoastra de ce mie mi-a placut iar pe dumneavoastra v-am dus in eroare cu postarile noastre de 100% Imi pare rau!

    Eu de acasa am plecat hotarata sa ma simt minunat si sa nu ma uit sub pat. Nici acasa nu avem perfectiunea...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    observator
    [16.10.10 12:49:57]
    »

    mai jucausule,

    am citit toata impresia postata de tine, ecourile ce au urmat, am tacut, nu m-am luat in gura cu nimeni p-aci, insa am ajuns la urmatoarea concluzie:

    iti arunc manausa, adica te provoc la un duel simbolic!

    fa public te rog numele pravaliei tale din Bucuresti sa merg (em) acolo sa vedem perfectiunea!

    as vrea sa vad daca si la tine are omul ocazia sa stea in restaurant ca la Valea Mariei si sa poata vedea in bucatarie, ca si cum nu ar fi nimic de ascuns!

    eu personal nu am vazut multe restaurante proiectate sa functioneze in felul asta, adica sa stai in restaurant si prin usile batante sa ai posibilitatea sa prinzi oricand instantanee de dincolo de ele!

    de asemenea, as mai vrea sa vad ce preparate oferiti!

    ma gandesc la faptul ca la ce bucate se consuma valea mariei, voi avea ocazia ca la aceleasi tarife sau chiar mai mici sa nu ratez oportunitatea ca indiferent cu ce problema ajung prin Bucuresti, sa devin client la pravalia d-ta!

    pai DA! ma gandesc logic la faptul ca peste tot in lumea dezvoltata, in statiuni, tarifele sunt in general (cateva exceptii) peste media celor din zonele neturistice si e normal sa fie asa, pt ca una este sa construiesti in varf de munte, sa cointeresezi personalul (angajatii) sa lucreze acolo si alta in vale la campie... !

    te asigur ca sunt bine intentionat si daca ai incredere in colegii tai de pe acest site, fa public acel local, daca totusi ti-e teama de subiectivitatea sau carcotasenia vreunuia, atunci trimite-mi denumirea pe mesageria privata a acestui site;

    Daca nu o faci nici asa nici asa, nu vreau sa te superi, dar pentru mine acest review al tau este inexistent, iar pentru altii ar trebui sa ridice mari semne de intrebare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [16.10.10 17:56:00]
    »

    @ balasa violeta

    poate pentru ca eu nu am castigat nici un premiu , dar de ce nu acceptati si alta parere?sunt convins ca daca dadeam 100% era toata lumea fericita, eh ghinion, eu asa vad lucrurile.

    @observator

    fratilor am intrat in polemica deja de prea multe ori si nu vad rostul. Usile batante ale acelui restaurant iti ofera un instantaneu de max 1 sec si aia daca esti pe faza. Stii ce nu inteleg eu la tine si la ceilalti care sunt asa de vehementi in opinie? Nu va obliga nimeni sa tineti cont de ce am scris eu, e o parere si atat. Eu daca as fi comentat la ecoul altui coleg cu care nu eram de acord, o faceam simplu: mie mi-a placut, mancarea f buna, cazarea exceptionala, etc. Asa ca sincer ma intereseaza prea putin cat iei tu in considerare ecoul meu, du-te linistit si papa numai la " usile batante prin care vezi tot" si cu asta consider subiect inchis. Voi mai raspunde doar celor care vor intr-adevar sa afle despre pensiune.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    observator
    [16.10.10 20:06:50]
    »

    jucausule

    m-ai inteles gresit!

    eu nu am comentat parerile tale expuse aici! doar le-am analizat iar concluzia imi apartine!

    te-am rugat sa-mi spui si mie cum se numeste restaurantul tau, ca atunci cand ajung in Bucuresti sa manac undeva bine si ieftin, ca mie asa-mi place!

    un om atat de exigent ca tine trebuie ofere calitate, nu gluma!

    nu vedeam ce ai avea de ascuns! parca n-as vrea sa concluzionez ca webmasterul ca "hotul striga hotii! "

    poate ma insel! ajuta-ma sa ma conving, te rog!

    inca mai astept... !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [16.10.10 20:41:32]
    »

    Restaurantul meu a fost adus in discutie nu ca termen de comparatie, ci doar ca sa explic faptul ca poate sunt exigent referitor la mancare si din aceasta cauza. Sunt sigur ca o sa gasesti prin Tg Jiu mancare ieftina si buna. Adelin este binevenit in locatia mea din Buc, i-am comunicat si il astept cand are drum, tu din pacate nu esti invitat.

    De data asta chiar ma tin de ce am zis, nu mai raspund decat celor interesati de pensiune

    roxxie
    [16.10.10 21:51:18]
    »

    Din punctul meu de vedere, tot ce a facut jucausul a fost sa-si expuna parerea si atata tot. Cine vrea sa tina cont de ea bine, cine nu nu. Poate a fost doar ghinion sau a fost o intamplare nefericita, pt ca din cate am citit proprietarul chiar tine cont de sugestiile clientilor si se straduieste mereu sa imbunatateasca lucrurile. Ceilalti vizitatori pot descrie vacanta lor spunand ce le-a placut, ce au gasit ei interesant sau distractiv in maniera personala, fara aluzii de genul ca numai cei cu adevarat carcotasi sau rau intentionati pot gasi aspecte negative. Nu se duce nimeni in inspectie sau cu capsa pusa de la inceput pt descoperi si a scoate in evidenta doar ce este rau. Poate pur si simplu un anumit aspect ne deranjeaza mai mult decat ar deranja pe altcineva.

    De exemplu eu sunt satula pana peste cat de expresia - nu are legatura cu aceasta pensiune ci spusa asa in general - ca 'oricum nu te duci in concediu ca sa stai prea mult in camera'. Pt mine tocmai asta e important, de aceea, pt nu stau decat foarte putin in camera nu vreau sa ma gandesc tot timpul ca la noapte va trebui sa ma intorc sa dorm intr-un loc unde nu sunt conditii tocmai corespunzatoare. Repet, ma refer in general, nu la aceasta pensiune, pt ca de prea multe ori am auzit aceasta expresie.

    Insa jucausul nu a jignit pe nimeni si nici nu a incercat sa-si impuna puncul de vedere cu forta. Doar a descris sejurul lui si atat. Avem fiecare dreptul la o opinie si atat timp cat e exprimata fara a jigni pe nimeni trebuie respectata de toata lumea, chiar daca nu suntem de acord cu ea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [16.10.10 22:29:12]
    »

    @roxxie

    este exact ceea ce tot spun in acest ecou, este o parere si nu este nimeni obligat sa tina cont de ea. Si la fel am mai spus ca am vb destul de mult cu proprietarul si spre lauda sa a recunoscut ca mai sunt lucruri de pus la punct si o sa incerce sa le rezolve. Pana la urma asta e tot ce conteaza...

    lavylus
    [17.10.10 10:23:57]
    »

    Nu vreau sa intru in discutii aiurea! Insa prea multa valvataie si de ce? Fiecare cu parerea... ca exista si multe sau exagerat de multe rautati pe care le-am citit numai din postari la unii dintre noi... nu neaparat la valea mariei, ci si la alte rubrici: no comment! Dar nu trebuie sa se ajunga la discutii de genul acesta sa ne dam peste nas cu anumite lucruri sau detinerea unor proprietati parerea mea! acum eu daca am mers si am fost 10000000% incantata e parerea mea, totul a mers ceas acolo! Dar parerile sunt impartite... sper ca nu am spus nimic aiurea insa asa vad eu lucrurile

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jucausul*AUTOR REVIEW
    [17.10.10 11:01:24]
    »

    @ lavylus

    sunt 100% de acord cu tine

    lavylus
    [17.10.10 11:14:35]
    »

    Mi se pare deja prea mult... cum am mai citit unele chestii: "se vedea siliconul de la cabina de dus! " la ce ma ajuta pe mine ca se vede siliconul? ... adica se fac unele abrevieri de la subiect exagerate care nu-si au rostul deloc si mi se pare rautate, nefiind o satisfactie pentru proprietar sa auda asemenea comentarii atata timp cat el are sufletul impacat ca a facut tot ce s-a putut si altii stiu sa comenteze si sa faca niste afirmatii cu totul neasteptate... ca si cum as spune: "betisorul de urechi e pus stramb"-ofera-i omului strict informatii de cazare, atractii turistice si confort... nu siliconul de la cabina de dus! Ca oameni maturi parerea mea e sa judecam corect! Pe curand

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    16 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adria, aida.alecu*, anadragusin, ascent, balasa violeta, chelie_d, Daniel35, jucausul*, lavylus, leone, observator, piti, roxxie, valeamariei, valimi, Victoras
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Valea Mariei [Rânca]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.1212158203125 sec
    ecranul dvs: 1 x 1