ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.09.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.09.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nici prea-prea, nici foarte-foarte

TIPĂREȘTE

Plusuri, asa zise plusuri: hotelul arata bine, atat la exterior cat si in interior, camerele spatioase, mobilier nou, aer conditionat, asa incat la prima vedere te incanta. Ca si aspect se ridica la nivelul de 3 stele, cum este clasificat.

Minusuri: calitatea serviciilor lasa mult de dorit. Curatenia in camere se face doar la 2-3 zile cu exceptia gunoiului care se ridica zilnic, iar daca doresti sa se dea cu aspiratorul, trebuie sa insisti mult pe langa cameriste, care cu rugaminti si spaga aferenta, tot acre raman... Lenjeria se schimba la 4 zile.

Am avut surpriza ca la check-in, baia sa nu fie curata, iar toaleta sa nu fie dezinfectata (lipsindu-i marcajul "loc dezinfectat"), explicatia fiind ca acea camera nu a fost locuita de 2 zile... Baia nu a fost curatata nici ulterior, decat la cererea noastra expresa, intrucat apa mustea in baie tot timpul (o problema de constructie a baii, scurgerea fiind mai ridicata).

Mancare: per ansamblu, tipic litoralului romanesc si in special statiunii Saturn, buna, putina si nu prea piperata la pret, in schimb personalul (ospataritele) depasite total de situatie, doar 2 fete la mai bine de 20 de mese la terasa si inca pe atatea in interiorul restaurantului. In medie, la pranz capacitatea ocupata era cam de 15 mese si asteptai pentru a se lua comanda 15-20 de minute. Ca sa ti se serveasca ceea ce ai comandat mai asteptai o ora si chiar mai bine... Am avut surpriza neplacuta ca unuia dintre prieteni sa nu ii aduca comanda, pentru ca a uitat sa o noteze, iar altuia sa ii fie anulata, datorita timpului de asteptare, ospatarita tragand concluzia ca nu mai doreste comanda. In tot acest timp, cei mici deveneau tot mai agitati si nerabdatori. Asa ca am renuntat la serviciile "prompte" ale restaurantului dupa doar 2 zile...

Ca si o concluzie, pentru cei nu foarte pretentiosi este OK, iar pentru familiile cu copii sau pentru cei cu pretentii mai ridicate, dotati-va de acasa cu ce va trebuie pentru curatenie si in special cu rabdare...

Statiunea, in decadere, pentru ca nu s-a mai investit foarte mult.

Plaja Adras lasa mult de dorit, la capitolul curatenie, nisipul (daca il putem numi asa) plin de scoici marunte si gunoaie. Preturi mari la sezlonguri (15 lei/buc) si umbrele (15 lei/buc), iar ofertele nu erau valabile in weekend (la un sezlong primeai un suc sau o bere din parte casei)

Plaja Diana in schimb a fost OK, nisip fin, curat, sezlongurile mai ieftine (10 lei/buc), iar umbrelele nu le plateai. Minusul plajei Diana este de fapt marea, intrarea fiind destul de brusca fata de cea de la adras...


[fb]
---
Trimis de Ilvima in 01.09.10 23:31:35
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3257 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ilvima); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4000 PMA (din 7 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

recul*
[01.09.10 18:48:46]
»

iar impresii negative. parca prea multe, totusi...

--

nota webmaster: ecoul a fost scris la o dublura a impresiilor de mai sus (care a fost ulterior stearsa) si a fost mutat apoi de mine aici

fluturas1*
[02.09.10 10:25:12]
»

Cand o să ajungem şi noi să ne comparăm la calitatea serviciilor cu cei din alte ţări, probabil o să mai treacă mult timp.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
fluturas1*, Ilvima
Alte impresii din această RUBRICĂAdria Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040144920349121 sec
    ecranul dvs: 1 x 1