ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: slatina
    ÎNSCRIS: 26.01.09
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    49.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Concediu de cosmar la Hrizantema

    TIPĂREȘTE

    Va salut dragi prieteni, desi am citit impresiile postate despre acest hotel de catre predecesorii mei, totusi, consider ca este datoria mea sa va povestesc experienta mea cu acest hotel.

    M-am intors in 10 august 2010 din Bulgaria, dupa un sejur de 7 nopti petrecut la acest hotel, care prin serviciile proaste si atitudinea insultatoare a angajatilor mi-a schimbat complet parerea si optiunile viitoare in ceea ce priveste Bulgaria.

    Dar sa trecem la fapte. Inca de la plecarea din Romania eram avertizata de prietenii care se intorsesera de acolo cu cateva zile in urma ca la cazare sa solicit camera in hotel si nu in anexa de 2 etaje a acestuia, prin urmare, asa am facut si am mai pus si 10 eur in pasaport la sfaturile lor ca treaba sa mearga bine. Binenteles ca insistenta mea de a fi cazata in hotel si nu in anexa a fost inutila, am fost cazati la et 2 al anexei, unde de la intrarea pe holul foarte lung al acesteia te intampina neprietenos un miros care-ti taia genunchii si care te insotea insistent in camera.

    Evident la la solicitarea mea de a primi alta camera in hotel m-am intalnit cu atitudinea obraznica a receptionerilor- asta este camera, nu avem alta camera, daca nu va convine nu avem cu ce sa va ajutam- aceeasi atitudine a avut-o si managerul hotelului, care in cele din urma dupa discutii nervoase ne-a chemat ziua urmatoare pentru a schimba camerele, lucru care s-a intamplat, am primit camere in hotel la et 4, in capat langa imensele instalatii de climatizare care faceau un zgomot teribil zi si noapte si unde camerista nu se aventura decat o data la 2 zile sa ia cosul de gunoi, atat, nu facea altceva in camera. In regulile expuse in camere scria ca prosoapele se schimba la 2 zile ceea ce nu s-a intamplat iar lenjeria la 3 zile ceea ce s-a intamplat o singura data desi trebuia sa fie de 2 ori. Nu trebuie sa va spun ca sampon, sapun primesti un pliculet de sampon si un mic sapun de proasta calitate in prima zi si atat.

    Am uitat sa precizez ca inca de la intrarea in hotel te intampina un miros ''specific'', greu de suportat, galagie foarte mare datorata multimii de israelieni si arabi care ocupau hotelul, receptia, piscina, totul... care-si puneau picioarele descaltate din papuci pe mesele de la bar, din lobby, care nu aveau nici o treaba cu respectul fata de linistea celorlalti oaspeti ai hotelului petrecand zi si noapte cu usile deschise la camere, trecand de la unii la altii si cu copii care alergau pe coridoare pana la 4 dimineata.

    Deci, camere mari spatioase dar neingrijite, urat mirositoare, zgomotoase.

    Hotelul are o parcare mica, pazita pentru care am platit 40 eur 8 zile.

    Barurile si piscina: barmanii aveau o atitudine obraznica in sensul in care desi nu aveau clienti de servit te priveau lung, te lasau sa astepti si abia dupa ce starea de disconfort si enervare era maxima te serveau afectat, pe copii nu-i prea ''observau'', ceea ce era foarte greu de suportat intrucat la piscina nu se afla nimic, nici apa, in sistem autoservire ci trebuia solicitat la bar.

    Piscina era curata, insa avand in vedere cine o popula n-am avut o relatie foarte buna cu aceasta, ceea ce a insemnat clipe minunate petrecute pe malul marii unde plaja era curata, apa minunat de calda si primitoare.

    Si nu in ultimul rand, masa... unde am mancat mancare gatita la cazan mai mult decat in ultimii 3 ani, cred, si nu de putine ori am renuntat la masa din cauza mirosului groaznic de la intrarea in restaurant, a farfuriilor insuficient spalate si nesterse, a felurilor de mancare combinatii de sosuri si tocanite, a salatelor proaste cu legume de proasta calitate, a bauturilor proaste.

    Am prezentat aici impresiile mele legate de acest hotel de care am fost foarte nemultumiti, hotel prost cu all inclusive prost, avand in vedere ca suma platita nu este foarte mica, practic pentru o suta de eur diferenta puteam petrece sejurul la Riu Helios in conditii foarte civilizate, insa daca privesti hotelul din afara lucrurile par OK si din dorinta de a varia si vizita si alte locatii am irosit bani, nervi si o vacanta care putea fi altfel.


    [fb]
    ---
    Trimis de blondi* in 17.08.10 11:14:19
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: SUNNY BEACH - RIU HELIOS, de doua ori, ALBENA- LAGUNA BLUE
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2984 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (blondi*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 5 voturi)

    ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    adynutza26
    [17.08.10 16:19:14]
    »

    Noroc ca nu mi-am rezervat aici camere ca innebuneam dupa ce citeam review-ul tau cu aspecte negative exact in punctele cele mai de interes pentru mine. Pacat de bani, pacat de nervi si mai ales pacat de timpul tau...

    cianurra
    [18.08.10 19:57:25]
    »

    ... si am mai pus si 10 eur in pasaport la sfaturile lor ca treaba sa mearga bine...

    Nu inteleg de ce mereu trebuie dat 'ceva' uite asa ne umilim si mai tare, si tot asa ii invatam, sa astepte mereu,

    au cutia de 'tips', e suficient; nu cred ca ei fac diferenta intre cei care dau 'mitologie' si cei care nu dau.

    Una peste alta ma bucur ca nu am avut parte in concediu de natiile galagioase enumerate de tine, a fost o trupa de nemti care au avut o tentativa de obraznicie si asta din cauza alcoolului dar au fost potoliti de cei de la security inca din prima faza.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    fanespoitorul
    [22.08.10 14:59:15]
    »

    Ciao blondi,

    Nu ma bucur sa aud prin ce ai trecut dar ma bucur ca ai scris. Cand eu am venit pe 9 iulie acasa si am postat Dezamagire totala, aproape toti, inclusiv webmaster, spuneau ca nu hotelul are probleme ci eu. Ca sunt fitos, cu talente, ca am nickname naspa, ca jugnesc prin modul povestirii etc. Eu am considerat ca acet site este pentru cotatia fiecarui hotel astfel incat cine citeste sa tina cont de pareri si sa stie daca se duce sau nu. Tot ce povestesti pentru noi sunt cunoscute. as putea sa spun ca parca s-a inrautatit fata de inceputul lu iulie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adynutza26, blondi*, cianurra, fanespoitorul
    Alte impresii din această RUBRICĂHrizantema Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036918163299561 sec
    ecranul dvs: 1 x 1