ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 18.07.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Suporta imbunatatiri

TIPĂREȘTE

perioada mini sejurului nostru: luna Iulie, 2 persoane,

camera: incapatoare -> un pat dublu + un pat auxiliar, aer conditionat, TV, baie cu dush, balcon (mic, ce e drept, cat sa incapa o masa si 2 scaune),

ce ne-a placut: hotelul se afla la mai putin de 20 m de plaja si mare!

hotelul beneficiaza de un restaurant unde mancare este buna (pranz /cina), raport calitate –pret = ok. de asemenea au un cocktail-bar cu personal pregatit shi happy our zilnic 19-22.

micul dejun inclus in pretul sejurului: la restaurantul Arabella, ok din punct de vedere al diversificarii si al organizarii

ce nu ne-a placut: - probleme cu TV, reclamate de noi in seara in care am ajuns in Albena. Ni s-e promisese ca problema se va rezolva a doua zi la prima ora. Dupa lungi dezbateri si atentionari din partea noastra a celor de la receptie, s-a rezolvat in sfarsit problema

-furnici in camera: idem -> mers la receptie, reclamat->rezolvat

- miros usor deranjant in camera din cauza igrasiei: nu stiu in ce masura umiditatea are un rol

- personalul de la receptie ori este putin pregatit ori este nesimtit, mai putin pregatit insemnand: la check in intrebasem unde putem parca mashina din moment ce hotelul se mandrea cu” locuri de parcare gratuite oaspetilor “; raspunsul a fost: “unde gasiti “ …nu m-ar fi deranjat daca nu s-ar fi mandrit cu faptul ca ofera oaspetilor parcare, ca altfel nu am fi intrebat.

Nesimtit definind o domnishoara angajata la receptie, careia ii explicasem scurt si concis ca TV-ul nostru nu functioneaza. Ea incerca sa ne convinga ca noi nu avem dreptate desi habar nu avea despre ce anume era vorba. Dadea ochii peste cap si facea pe persiflanta cu noi desi noi chiar eram pasnici, doritori de Tv seara in camera. Pana nu a fost avertizata ca vom chema Managerul hotelului nu s-a potolit

Piscina: mica iar adancimea ei nu depasheshte 1, 40m. dar marea e aproape:)

Un alt aspect ce nu ne-a placut este safety-box-ul hotelului. Orice hotel care se respecta ofera oaspetilor un seif pentru care raspund si in mod normal nu se taxeaza. Aici nu este cazul, TREBUIE PLATIT (Aprox. 5 Euro/ zi)

Concluzie: un hotel unde sa nu ceri mai mult decat cele 3 stele pot oferi. toate aspectele negative se contrabalanseaza cu plaja curata, apa clara si aspectul ingrijit a statiunii!


[fb]
---
Trimis de mariospa in 05.08.10 01:10:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Balcik
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3416 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mariospa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    Andc
    [07.08.10 21:01:09]
    »

    Urmeaza sa mergem si noi din 20 august la Kaliopa cu mic dejun, am inteles din review ca micul dejun nu se serveste la hotelul Kaliopa?

    La check in ati asteptat mult pana ati primit camera? Se face zilnic curatenie in camera? Pentru ca si noi avem doar mic dejun, spune-mi te rog cum v-ati descurcat cu pranzul si cu cina? Unde se poate manca bine si ieftin?

    Am vazut ca ati scris ca micul dejun se serveste la restaurantul Arabella. Cat de departe este acest restaurant fata de hotel, pentru ca pe harta statiunii nu am vazut decat un bar Arabella care e la intrarea in statiune in partea de nord...

    Multumesc mult.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mariospaAUTOR REVIEW
    [12.08.10 21:26:32]
    »

    Micul dejun se serveste la restaurantul Arabella , care nu are nici o legatura cu barul Arabella situat la intrarea in Albena. Restaurantul se afla la max 100 m de Kaliopa-Hotel, fiind foarte aproape, nu va faceti griji ca ati avea mult de mers.

    Noi ajungand joi seara acolo, nu am asteptat mai mult de 5 minute la check in , in schimb am vazut ca in weekend este mult tumult si nerabdare la receptie, oameni cu bagaje care nu ne-am dat seama daca asteptau sa li se repartizeze o camera sau stateau dupa un autocar sa ii ia.

    Referitor la mancatul in afara micului dejun...dat fiind faptul ca noi am stat doar 3 zile nu am apucat sa "scanam" intreaga zona. Albena este impanzita de restaurante, pizzerii, terase , toate cu meniuri generoase. la ceea ce ar fi bine sa va uitati: mergeti in locatii unde vedeti clientela numeroasa, pentru a fi siguri ca mancarea chiar este proaspata.

    Recomandari : 1. la o plimbare pe faleza inspre hotelul Kaliakra, trecand de acesta, gasiti mai multe restaurante cvasi-rustice unde se mananca ok daca sunteti amatori de peste & fructe de mare. raport pret calitate f. bun !

    2. Vis a vis de Hotel Flamingo este un "Steak House" unde am mancat scoici delicioase ! Preturile sunt putin piperate aici

    3. de asemenea am mancat f bine si la restaurantul propriu a hotelului Kaliopa unde au o mancare variata preturile fiind chiar ok.

    Va dorim un sejur placut & sa tina vremea cu voi !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Andc
    [12.08.10 21:45:20]
    »

    Multumesc Mariospa, pentru detalii sper sa fie vreme buna. Vreau sa te mai intreb ceva: cum sunt camerele la Kaliopa fata de pozele de pe net? Se face curatenie in camere, se schimba asternuturile, etc.? Nu ai poze de la hotel sa pe inarci aici pe site?

    Inca odata iti multumesc mult pentru toate explicatiile.

    mariospaAUTOR REVIEW
    [12.08.10 22:22:51]
    »

    Andc, din pacate nu am poze pentru ca deshi luasem aparatul foto cu mine, bateria o uitasem acasa

    Camerele sunt ok si relativ maricele. dupa cum scriam si mai sus aveam un pat dublu plus inca un pat single in camera. ai 2 noptiere si un dulap mare . baia noastra nu avea vana , ci doar dush . plus balcon.

    am citit ceva reviews de pe acest site si in comparatie cu ce am citit cu stupoare , ca se gaseste in materie de cazare la noi pe litoral ....Kaliopa se afla net superior la ranking.

    da, curatenie se face zilnic in camera. insa noi stand doar 3 zile shi majoritatea timpului petrecandu-l in afara hotelului, pusesem semnul roshu cu DND pe clantza pentru ca nu era nevoie de curatzenie la noi. Dar doamnele de la curatzenie erau extrem de active din cate vedeam pe holul hotelului !

    La noi din aceleashi motive, de scurta shedere, nu se schimbasera ashternuturile. probabil ca daca avetzi rezervat un sejur mai lung se vor schimba. in caz contrar adresati-va receptiei .

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andc
    [18.08.10 09:28:07]
    »

    mariospa, vreau sa te mai intreb ceva: la Kaliopa fiind chiar pe plaja, clientii hotelului platesc sezlongurile si umbrelele de pe plaja? Sau ca la alte hoteluri cu un card dat de receptie ai doua sezlonguri si o umbrela gratuite? Multumesc.

    mariospaAUTOR REVIEW
    [18.08.10 21:39:41]
    »

    hello Andc!

    hmmmm... intrebare de baraj. in prima zi de plaja ajunsesem tarziu pe plaja (dupa ora 10), sezlongurile erau in proportie de 95% ocupate. eram nevoiti sa stam pe prosoapele noastre. ulterior un angajat ne-a adus 2 sezlonguri, pentru ca se eliberasera shi il abordasem frumos. nu am fost nevoita sa platesc pentru el. restul de 2 zile de plaja ne-am conformat cu ideea ca suntem niste "intarziati", ca nu reusim sa fim pe plaja la ora 8-9 dimineatza... deci ne-am multumit cu lungitul pe prosop

    la receptie am fost indrumati catre plaja ce apartine de hotel in schimb nu ni s-a dat nici un card sau ceva asemanator... deci raspunsul la intrebare este "nu shtiu, pas ", imi pare rau! va orientati si voi la fatza locului...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andc
    [18.08.10 22:24:49]
    »

    Multumesc pentru raspuns. Dar la masa cum se procedeaza? Tot pe baza de cartela/cupon se poate servi masa la restaurantul Arabella? Intre ce ore se serveste masa si cum este: bufet sau la portie?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Andc, mariospa
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliopa Hotel:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04040002822876 sec
    ecranul dvs: 1 x 1