ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.08.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Un hotel de evitat

TIPĂREȘTE

Nici nu stiu cu ce sa incep, dar probabil ca cel mai bine as descrie concediul prin zicala: "ieftin dai, ieftin porţi".

Anul acesta am mers pe mâna unor prieteni care au ales hotelul pornind de la pretul mai mic decat la celelalte hoteluri de 4 stele din statiune si impresiile in general pozitive de pe acest site... mare greseala!

Camerele primite (la etajul3) ne-au intampinat cu un miros tare de tutun, am discutat problema la receptie, alternativa erau niste camere la parter ce miroseau groaznic a igrasie; In cele din urma ne-am cazat la etaj dupa ce s-a parfumat toata camera cu un odorizant si am aerisit 1/2 de zi. Baiatul de la receptie ne-a spus ca in camera au stat niste gipsy care au fumat in camera non-stop. OK am zis, nu e vina hotelului, desi puteau sa aeriseasca bine camera.

Am coborat la restaurant pt. cină, dar restaurant e mult spus: mai degrabă o cantină unde se îmbulzeau oameni de diferite naţionalităţi pt. o mâncare jalnică... cea mai ieftină şi mai proastă din câte am întâlnit până acum.

Tot sejurul am preferat să mâncăm pe terasă la mese de tablă, fără faţă de masă dar mai curate decât cele din interior unde nu am găsit o masă curată, o faţă de masă nepătată. Am chemat de mai multe ori personalul să facă curat pe masă, să debaraseze, să dea cu o lavetă ceva, dar cu mare greutate şi fără tragere de inimă 'îţi făceau această favoare'. Oricum multă lume nu părea deranjată de 'curăţenie'.

Personalul prost crescut strângea la ora stabilită de închidere, tăvile cu mâncare chiar sub nasul turiştilor.

De 2 ori am fost cu rezervare cu 2 zile în avans la un restaurant a la carte. Mâncarea era mai bună, dar o fază ciudată trebuia să comanzi felurile dorite în avans. Deci trebuia să te duci să faci rezervarea cu toată familia, să te uiţi pe un meniu şi să comanzi pt. cina de peste 2 zile...

Personalul hotelului cu vreo 2 exceptii, te trata ca pe ultimul om. Tipii de la baruri şi de la piscină erau toţi musculoşi cu feţe de interlopi cu mentalitatea: 'ce bă ai venit aici cu 2 leva şi mai ai pretenţii? '. Efectiv te simţeai umilit pe banii tăi dacă te duceai la ei să-i rogi ceva sau să la ceri ceva. Nu m-aş fi mirat să sară şi la bătaie. De altfel îi vedeai după amiaza cum monopolizau sala de fitnes.

Animaţia era o glumă, nişte figuranţi ce repetau zilnic ca nişte papagali 3 cântecele cu 'gigei-gigei' (DJ-DJ).

Vreo două nopţi am avut pe palier vecini bronzati din Orientul Mijlociu - rar am văzut oameni mai nespălaţi, mai răi şi needucaţi. Trânteau uşile, le loveau cu picioarele, urlau, lăsau mâncare pe jos în hol. Oricum dintre naţiile cazate în hotel cei mai civilizaţi erau românii.

Ca să nu o lungesc mai mult hotelul în sine nu ar fi f. prost dacă ar fi altfel administrat (de exemplu piscina este destul de frumoasa si curata) ; pretul face diferenta - atrage oameni de proasta conditie care trag mult in jos hotelul: fac mizerie, galagie, dezordine etc. Personalul insuficient nu face fata.

In mod categoric hotelul nu merita mai mult de 2-3 stele.

Cineva scria ca e un hotel cu raport bun calitate-pret. NU este asa, dacă faci socoteala cat cheltui suplimentar pt. orice (parcare, distractii etc) ajungi doar cu putin mai ieftin decat in alte hoteluri din aceeasi statiune.


[fb]
---
Trimis de tudorel_popa in 03.08.10 16:02:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: sunny beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1464 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tudorel_popa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

Admin
[03.08.10 17:13:24]
»

Apreciez ca bun si echilibrat reveiw-ul, desi nu sunt de acord cu toate concluziile. De exmeplu, as observa ca parcarea sa plateste la majoritatea hotelurilro din zona, deci pretul acestei facilitati se adauga oricum si la alte hoteluri care sunt mai scumpe

Repet, in opinia mea este poate cel mai bun raport pret/calitate din statiune. Fara probleme accept o discutie in contradictoriu (argumentata si civilizata), insa astept sa mi se dea exemple concrete - hotelul X, la care sejurul costa Y euro.

cianurra
[04.08.10 14:45:43]
»

Citesc ce ai scris si nu regasesc atmosfera de care am avut parte la acelasi hotel...

Adica:

* camera am avut-o la parter dar nici vorba de miros de igrasie;

* sala de mese era curata, de multe ori nici nu puneai bine farfuria deoparte si veneau sa ti-o ia de pe masa, dupa ce eliberai masa veneau in urma ta cu o perie si adunau de pe masa

* fetele de masa am prins si noi cu pete, dar e ceva inevitabil, poate cel dinaintea ta care a luat pranzul a avut copil mic si se stie ca sunt mesteri la scapat furculita, etc

*< Personalul prost crescut strângea la ora stabilită de închidere, tăvile cu mâncare chiar sub nasul turiştilor,> DACA TOT E ORA DE INCHIDERE.....tu daca lucrezi pana la ora 15, si vine Dorel la 15.15 il mai rezolvi? nu cred...

* parcarea mi s-a parut ok, in sensul ca peste tot era cu bani dar aici exista un gard imprejmuitor, fata de alte hoteluri unde doar un lant delimita parcarea de alee..

* nu vreau nici sa te contrazic si nici sa te combat, doar am expus cum a fost in iulie si din cate vad la fel si tu

Numai bine

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
tudorel_popaAUTOR REVIEW
[05.08.10 12:29:12]
»

Nu te supăra: să găseşti o faţă de masă murdară într-un restaurant poate că e inevitabil, dar să găseşti 9 din 10 murdare şi nimeni să nu fie preocupat de asta - nu e normal!

La hotelul din aceeaşi staţiune la care am stat anul trecut personalul roia tot timpul în jurul meselor şi îţi luau farfuria goală de pe masă cu zâmbetul pe buze (sigur, era un zâmbet mecanic, dar te simţeai altfel decât la hrizantema de **** unde tot personalul de la cantină era bosumflat şi neglijent) ; iar când se elibera o masă era imediat aranjată şi se schimba faţa de masă dacă era pătată! Unii turişti se amuzau la hrizantema de pescăruşii care veneau şi luau mâncare din farfuriile abandonate şi nestrânse de pe terasa restaurantului

... cui i se pare normal aşa no comment

Dar cum spuneam la început: aşa turişti aşa servire şi la aşa servire aşa turişti.

Şi la hotelul de anul trecut erau ore de servire a mesei, dar turiştii care întârziau erau anunţaţi politicos. Anul acesta am asistat la o scenă de toată jena în care un turist occidental, un tip la locul lui, voia să-şi pună o îngheţată, dar ghinion, bulgăroaica a luat frumos caserolele de îngheţată de sub nasul omului şi l-a lăsat cu lingura în mână şi cu gura efectiv căscată; deh, se făcuse ora închiderii...

La piscină la fel, şi anul trecut se termina programul la ora 18, moment în care se opreau ţîşnitorile de la piscină, se oprea muzica şi începeau să mai strângă femeile de serviciu paharele de pe lângă piscină. Lumea se ridica şi pleca frumos în cameră; dar dacă mai erau câţiva care mai voiau să stea 15min, 30de min, stăteau la piscină fără să-i strige nimeni să iasă şi să plece.

Nu mai zic de cât de bine am fost trataţi în Turcia sau Egipt...

Bun o să ziceţi că preţul era mai mare, da, era mai mare. Am intrat la înâmplare pe un site cunoscut cred eu şi ca idee am găsit pt. aceeaşi perioadă adică luna iulie 72 faţă de 55 - preţ în euro/zi/adult. La 2 adulţi pt. 6 nopţi înseamnă o diferenţă de 204 euro în total. Iar acum scădeţi din aceşti 204 euro parcarea vreo 30 euro şi umbreluţele+şezlongurile la mare = vreo 20 de leva pe zi, lucruri care anul trecut erau gratis - incluse în preţ!

Să vă mai spun ceva: anul trecut am schimbat 200 de euro în leva din care am cheltuit aporape 100 pe diverse suveniruri şi altele. Anul acesta am schimbat tot 200 de euro şi ne-am întors aproape fără nici un ban.

Anul trecut efectiv nu aveam pe ce să mai cheltuim banii prin staţiune; în fiecare seară era program de divertisment pt. toate vârstele foarte reuşit. Acum în fiecare seară trebuia să colindăm staţiunea şi inevitabil cheltuiai bani.

În concluzie diferenţa de preţ nu a fost semnificativă dar anul trecut ne-am simţit cu adevărat bine. Când munceşti un an întreg şi te duci o săptămână pe an la mare, eu zic că nu se merită să te zgârceşti la 30-40 de euro pt. ca în loc să te întorci relaxat, destins etc, să vii cu scuza că ai făcut "pe hârtie" nu ştiu ce economie şi ai mâncat parizer în loc de muşchi file.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[05.08.10 12:40:36]
»

La 2 adulţi pt. 6 nopţi înseamnă o diferenţă de 204 euro în total.

204 euro in plus inseamna ca platesti aproape cu 50% mai mult! ))

INSA iti impartasesc DEPLIN concluzia - nu va zgarciti la 8-9 milioane, daca stiti ca nu va multumiti cu putin! La urma urmei, e un eveniment special, cateodata asteptat un an intreg...

tudorel_popaAUTOR REVIEW
[05.08.10 13:17:13]
»

Dl. webmaster:

Dacă mai scadem din cei 204 euro toate celelalte lucruri pe care le platesti in plus la hrizantema (parcare, ciubucuri cerute de la obraz, "jacuzzi" etc), o sa constataţi că diferenţa reală este de vreo 30-40 euro. Diferenţa asta de bani este pt. mine diferenţa dintre un concediu reuşit (anul trecut de exemplu) şi unul ratat (anul acesta).

O nuntă e un eveniment special..., un concediu la mare (chiar dacă e vorba de o săptămână pe an), nu este un eveniment special pt. mine, dar asta nu înseamnă că trebuie să-mi bat joc de mine dl. webmaster.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[05.08.10 13:29:10]
»

Iti respect punctul de vedere, insa e evident ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda intr-o conversatie (toate acele cheltuieli de mai sus le ai si la majoritatea celorlalte hoteluri de aceeasi categorie - parcarea de exemplu se plateste in acest an la foarte multe hoteluri din Sunny Beach, iar concediul eu unul totusi il vad ca un eveniment aparte in viata oricui si recomandarile), asa ca eu unul ma opresc aici.

fanespoitorul
[05.08.10 22:31:48]
»

Salut Tudorel

Aceleasi lucruri le-am sesizat si eu. Pe acest site am fost acuzat pentru limbaj, pentru nickname, ca sunt cu fitze. Nu a inteles nimeni ca am platit pretul cerut si mi s-au insirat o serie de facilitati pe care nu le-am regasit.

La sala de fitness erau numai ciudati care l-au dat afara pe baietelul meu. La piscina fluierau la tine sa iesi ca s-a terminat programul. Pot s-o fac si pe raspunderea mea.

Eram la masa si mi-au stins lumina si nu am inteles ce se intampla. Aveau numai 2 feluri de inghetata si se facea coada.

La piscina inghetata se servea numai de vanilie si numai intre 15-18.

Din toate restaurantele insirate functiona numai cel principal care seamana cu o cantina si chiar asa miroase si mancarea, iar cel cu rezervare era ultimul dinspre hotel Trakia si te programa dupa 2 zile si am mers cu toata familia ca sa spunem ce mancare vrem.

Multi nu inteleg ca este un RESORT care trebuie sa fac totul ca sa ma simt bine.

Nu este problema mea cat munceste fiecare in hotel ci problema Managerului. Nu trebuie sa stau sa-i consolez pe cei care pun masa caci isi iau salariul datorita turistilor.

Si eu ma muncit pentru banii care i-am dat. Ba mai mult din martie pana in 30 Iunie cand am plecat m-am gandit in fiecare zi la concediul pe care-l voi face.

Nu inteleg dece toti sunt atat de inrancenati sa te discrediteze pe acest site. Este doar pentru opinii libere astfel incat cine citeste sa stie daca merge sau NU.

Toate cele bune.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cianurra, fanespoitorul, tudorel_popa
Alte impresii din această RUBRICĂHrizantema Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.027107000350952 sec
    ecranul dvs: 1 x 1