ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.07.2023
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Zalău
ÎNSCRIS: 12.07.21
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2023
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 5 si 7
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
88.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Sentido Bellevue Park - unde incepi de jos (la propriu) si pentru o mica ' atentie' avansezi :D

TIPĂREȘTE

Dupa multe cautari si review-uri citite, am ales a ne rezervam cazarea la Sentido Bellevue Park, cu plecare din Oradea, operatorul de turism, care ne-a asteptat pentru transfer fiind D...

Am intampinat probleme mari la sosire in Mounastir, pentru care am si depus reclamatie la organele competente, deoarece la aeroport operatorul mai sus amintit, ne-a spus ca ne va duce la un alt hotel, deoarece la hotelul platit nu sunt camere disponibile. Stiu ca se practica chestia asta printre operatorii de turism, ghinionul lor de aceasta data a fost, ca noi am refuzat sa coboram din autocar la hotelul oferit de ei (cred ca nu este necesar sa mentionez, ca hotelul a fost calitativ mult inferior decat hotelul rezervat de noi), fiind un grup de 6 adulti si 2 copii, deoarece in total am pornit din Oradea un grup de 17 persoane, familia noastra, dintre care 9 persoane, cu un alt operator (A... Tour), au ajuns exact la Sentido Bellevue Park. 3 ore am stat in autocar, cu o gramada de copii (deoarece nu grupul nostru a fost singurul care a rezervat la Sentido), nemancati, dupa care am hotarat sa sunam la politie, deoarece aveam confirmarile hotelului in mana cu totii, si operatorul a vrut sa ne oblige sa ne cazam la un hotel mai ieftin, fara a ne anunta inainte. Cand au vazut, ca vrem sa chemam politia, cu coada intre picioare ne-au dus in final la hotelul platit, si sa vezi miracol am fost cazati cu totii, s-au gasit si camere diponibile pentru noi.

Sfat pentru toti turistii: evitati operatorul mai sus amintit, noi a doua oara am patit-o cu ei, cu ei am fost si in grecia, pentru care, pentru noi Grecia a devenit un cosmar.


despre SERVICII

Ajungand in final la miezul noptii la hotelul platit, am dat la receptie peste o doamna nu foarte draguta, care ne-a oferit o camera la demisol, dar a promis ca in urmatoarea zi ne va schimba camera cu una mai buna, dar ne-am multumit si asa, deoarece eram bucurosi ca avem unde dormi.

Ulterior ne-am dat seama, ca aceasta este politica hotelului, gen: toti turistii in prima noapte sunt bagati in camerele de la demisol, in miros de mucegai, ca in urmatoarea zi, sa dai cate o mica atentie, si vei ajunge in camera pe care ai platit-o. Am inteles ca e Africa, ca e saraci, dar vorbim totusi de un hotel de 5 stele... indiferent unde ar fi acesta.

Personalul in rest destul de amabil, dar atentie: DOAR CONTRA-COST!!!

Primul loc, unde m-am simtit obosita efectiv si supra saturata de goana lor dupa ciubuc. Nu este prima noastra calatorie in Africa, dar asa ceva eu personal inca nu am vazut. M-au obosit... Dar pana la urma, aia e... este Africa, nu? :D


despre CAMERE & COND. CAZARE

Prima noapte la demisol: a trecut cumva, si pentru 20 eur, a doua zi am fost mutati intr-un apartament imens, cu 2 dormitoare, 2 bai, living, balcon si vedere la mare, ceea ce ne-a facut sa uitam de neplacerile acumulate.

Camarele erau imense, luminoase, la inceput curate, insa aerul conditionat nu a functionat. Dupa 5 sesizari, au trimis pe cineva sa remedieze problema, si pana in final s-a rezolvat, asadar chiar a fost o sedere placuta.

Problema majora a fost la holurile hotelului, unde era un miros insuportabil, mocheta, imi pare rau ca trebuie sa folosesc acect cuvant, dar efectiv era jegoasa!!!

In camera s-a facut curat primele 3 zile... contra unui bacsis, bineinteles... a 4-a zi, s-a facut doar patul copiilor, dar dupa a 5-a zi nici macar atat... efectiv nimic nu s-a mai facut. Este primul hotel de 5 stele la care am fost, unde nu s-a schimbat lenjeria de pat niciodata intr-un sejur de 7 nopti, nici macar prosoapele nu au fost schimate decat o singura data, dar nu ne plangem :D. Ne-am saturat de atatea "atentii" de dat... sa fie sanatosi.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mancare a fost pentru toata lumea, ca la un all inclusive normal, gen Africa. Depinde de gusturi, eu am o problema cu condimentele lor, dar am gasit tot timpul cate ceva, care sa nu contina aceste condimente.

Am citit foarte multe review-uril legat de acest hotel, si toata lumea vorbea de o gama larga de produse de peste, fructe de mare, etc... eu nu am fost incantata, intr-adevar au fost bucatele de fructe de mare pe ici-colo printre paste, cate un fel de peste la mesele principale, dar nu mare lucru, dar am avut asteptari mai mari. Nu ne plangem... repet, Africa... deci a fost ok.

In schimb deserturile si fructele au fost bestiale. Nu sunt prajiturile acelea extra colorate, cu gust oribil, gen Turcia, in schimb au fost prajituri simple, mai mult cu nuca, cu mai putina crema, insa minunate la gust.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja este minunata. Intrarea in mare este lina, nisipul foarte fin, si in perioada in care am fost noi nu am fost nici alge, nici valuri mari, apa marii avea 29 de grade, asadar ne-am bucurat toata ziua de acest lucru.

Sezlonguri pe plaja am gasit in fiecare zi, in ciuda faptului ca am fost un grup de 17 persoane, si se mai practica rezervatul sezlongurilor cu prosoape, desi nimeni nu sta pe ele.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

De piscina hotelului nu pot spne prea multe, o singura data am intrat in ea, in general nu stam la piscina, doar la mare... dar piscina spre surprinderea mea a fost foarte aglomerata, nu am inteles de ce, cand ai langa tine o mare si o plaja minunata... dar gusturile nu se discuta. Au avut si spatiu de joaca pentru copii, de care copiii nostri s-au si bucurat de catava ori, animatori si programe pentru toate varstele, deci la capitotlul acesta stau foarte bine, zic eu.

Au si o sala de sport, care este total inutil, deoarece nu functiona aerul conditionat. Afara erau in jur de 47 de grade, asadar era mai degraba o sauna, decat o sala de sport, dar am avut un pretext sa nu o folosim :)).

## end review sc

[fb]
---
Trimis de kinga.8611 in 19.07.23 13:19:31
Validat / Publicat: 19.07.23 15:17:21
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TUNISIA

VIZUALIZĂRI: 2587 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (kinga.8611); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 View-ul din camera noastra
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[19.07.23 15:19:47]
»

noi am refuzat sa coboram din autocar la hotelul oferit de ei (cred ca nu este necesar sa mentionez, ca hotelul a fost calitativ mult inferior decat hotelul rezervat de noi)

Cum se numea „hotelul oferit de ei” = alternativa care v-a fost propusă (și pe care ați refuzat-o)?

kinga.8611AUTOR REVIEW
[19.07.23 15:24:47]
»

@webmasterX: Hotelul avea denumirea de Concorde Green Park. Am intrat doar cativa dintre noi la toaleta in acele 3 ore cat am asteptat, era o caldura si un miros insuportabil la receptie, si fara turisti. Ulterior am verificat camerele si tarifele, si pretul pe camera era undeva pe la jumatate din ceaa ce platiseram pentru Sentido.

nicole33
[19.07.23 22:52:53]
»

@kinga. 8611:

Personalul in rest destul de amabil, dar atentie: DOAR CONTRA-COST!!!

Primul loc, unde m-am simtit obosita efectiv si supra saturata de goana lor dupa ciubuc. Nu este prima noastra calatorie in Africa, dar asa ceva eu personal inca nu am vazut. M-au obosit... Dar pana la urma, aia e... este Africa, nu?

Te înţeleg perfect. Şi eu am fost extrem de deranjată de această disperare după ciubuc a personalului de la hotelul la care am stat a doua oară în Tunisia şi mai ales de condiţionarea de ciubuc a prestării serviciilor deja plătite. Impresia mea este că "foamea" este cu atât mai mare cu cât hotelul este mai slab.

Citind articolul, am remarcat repetarea frecventă a ideii că orice chestie care nu ţi-a plăcut este din cauză că "este Africa" şi nu cred că ăsta ar fi motivul real.

Mancare a fost pentru toata lumea, ca la un all inclusive normal, gen Africa. Depinde de gusturi, eu am o problema cu condimentele lor, dar am gasit tot timpul cate ceva, care sa nu contina aceste condimente.

Nici vorbă! Şi în Tunisia, dar şi în alte ţări africane (Egipt, de exemplu) există hoteluri care oferă în cadrul regimului all inclusive preponderent mâncare din bucătăria internaţională şi într-o mică măsură mâncare tradiţională locală, însă aceste hoteluri costă mai mult sau mult mai mult decât acest Sentido. Peste tot preţul face diferenţa, nu continentul .

Eu căutam tocmai specialităţile locale

kinga.8611AUTOR REVIEW
[20.07.23 07:44:46]
»

@nicole33: Cu siguranta pretul face diferenta, dar iti dai seama ca am ales acest hotel (dintre multe altele) la recomandarea agentiei de turism, si in urma reviewurilor de pe net. Eu totusi cred insa, ca si continentul face diferenta, nu stiu cum sunt clasificate aceste hoteluri acolo, cum si pe ce au stele in plus sau in minus, in Egipt am stat la Steigenberger, care consider eu, este una dintre cele mai bune hoteluri din Hurghada, insa nu vezi luxul acela European, dar nici nu conteaza asta pana la urma... la mancare ma refeream la sofran, pe care eu personal il detest, si pe care l-am simtit in multe preparate, dar sofranul este international (cu mare drag il folosesc turcii, si cam toata lumea araba).

Cu toate acestea eu iubesc Africa, si m-as intoarce cu drag si in Tunisia, habar nu am la ce hotel , poate imi dai tu recomandari, as fi chiar recunoscatoare.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
HYUNDA-IPHONE
[21.07.23 10:11:10]
»

Buna ziua! In cazul over booking trebuia să vi se asigure un hotel cu clasificare superioara și să plătească touroperatorul diferența. Sunt interesata de Tunisia deși am mai fost. Va rog sa mai menționați numele agenției detailiste din Romania și al touroperatorului tunisian sa nu mai fim expuși la țepele lor. Vacante frumoase!

webmaster45PHONE
[21.07.23 11:08:32]
»

@kinga. 8611:

Ecoul anterior a fost șters

ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
HYUNDA-I, kinga.8611
Alte impresii din această RUBRICĂSentido Bellevue Park Hotel (ex RIU) :


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047209978103638 sec
    ecranul dvs: 1 x 1