ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 26.05.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 14 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Curatenie si confort

TIPĂREȘTE

Am plecat la acest hotel cu asteptari pe masura pretului platit adica 4* rezonabile din Bulgaria (desi oficial are 5* pretul este cu mult mai mic decat la Melia sau Admiral).

Am stiut de la inceput ca sistemul All Inclusive (acest hotel nu are sistem Ultra All Inclustive) nu include decat bauturi locale. La fel am stiut de la inceput ca minibarul nu este inclus in pret, ca sauna si masajul se platesc la fel ca si sezlongurile si umbrelele de pe plaja.

Cred ca pentru turistii care nu au stiut aceste lucruri vina a fost a agentiei de turism prin care au plecat (care nu i-a informat corect asupra conditiilor) si mai putin a hotelului Marina care are afisat pe site-ul propriu ce cuprinde sistemul AI. Am fost si noi in Turcia dar acolo pretul se ridica destul de mult din cauza avionului asa ca o comparatie nu-si are rostul.

Prin urmare notele date de mine sunt in concordanta cu asteptarile pe care le-am avut si pretul platit si nu cu numarul de stele al hotelului.

Si acum sa detaliez.

Camerele mari, luminoase, baia si terasa foarte mari, vedere superba.

La noi curatenia se facea in fiecare zi si inca foarte bine. Aspira mocheta, stergea pe jos in balcon si baie, aseza lucrurile, facea paturile, schimba produsele consumate, schimba prosoapele si le aseza in diverse forme amuzante pentru copil.

In fiecare zi parca intram intr-o camera noua. Aici nu stiu ce sa zic poate depinde de femeia care se ocupa. Lenjeria se schimba la 3 zile.

Si la restaurant era foarte curat, vasele stralucitoare (spre deosebire de Ralitsa care are un minus la capitolul acesta).

Micul dejun cuprindea tot ce se poate cere dimineata: cereale, lapte, iaurt, compoturi, dulceata, unt, mezeluri, clatite, oua ochiuri si fierte, omleta, bacon, carnati, salate, fructe, branza, cascaval, ceai lapte, cafea, etc.

Apa de la dozator se putea lua si in sticle deci noi nu am cumparat.

Intr-adevar am auzit o familie de romani comentand: Astia dimineata ne dau mereu acelasi lucru? Sincer nu stiu ce mananca lumea acasa, eu nu puteam sa-mi imaginez ce altceva as putea cere la micul dejun dar pretentiile sunt variate.

La pranz si cina intr-adevar era si mancare reciclata (ca peste tot la All Inclusive) dar aveai de unde sa alegi si mancare "sigura". Intotdeauna erau doua feluri de supa (altele decat in ziua precedenta). La pranz pui, vita, porc la tava (proaspete), piure, orez, paste.

Seara gratar, cartofi prajiti sau copti, peste, etc. Multe salate pe care le puteai prepara singur din legume atunci taiate, fructe. Prajituri nu grozave dar mereu gaseam si ceva bun, inghetata intr-adevar foarte slaba.

In general la masa ne-am ferit de felurile mai ciudate, dar mereu am gasit ce sa mancam si nu am avut probleme cu stomacul.

Bucata din plaja fara plata era intr-adevar destul de mica dar noi mergeam seara dupa 16, 30 cand deja incepea sa se elibereze. Dimineata stateam la piscina.

In ultimele zile ale sejurului hotelul a inceput sa se aglomereze destul de mult (cozi la masa, aglomerat la piscina). Daca as fi mers in iulie probabil notele mele ar fi fost mai mici din acest motiv.

Animatia destul de slabuta (doua fete si un baiat), dar foarte prietenosi, copilul s-a distrat de minune la minidisco. Animatie pentru copii era in fiecare seara (in afara de joi cand au zi libera). In zilele cu ploaie se tinea in hotel la mezanin (nu mai era afara la piscina).

Acum o scurta comparatie cu hotelul Ralitsa 3* la care am fost anul trecut in sistem Ultra All Inclusive.

Pozitia hotelului mult mai buna la Marina (chiar langa plaja) ceea ce pentru noi a fost un mare avantaj.

Curatenie si camera net superioare la Marina fata de Ralitsa.

Mancare mai buna la Marina dar in general cam la fel, diferente mici.

Inghetata mai buna la Ralitsa (toata ziua la UAI).

Bauturi mai bune si mai multe la Ralitsa (pe noi nu prea ne-a interesat asta).

Animatie mult mai buna la Ralitsa unde au o echipa intreaga de animatori profesionisti si o sala speciala pentru spectacole. Copilului i-a placut insa mai mult la Marina pentru ca animatorii erau mai prietenosi (gusturile nu se discuta:))

Piscina mult mai mare si frumoasa la Ralitsa.

Pret mai mic la Ralitsa 830 Euro fata de 1200 de euro pentru 14 nopti.

Raportul calitate pret as spune ca este un pic mai mare pentru Ralitsa (pe care o depunctez mult din cauza vaselor spalate prost).

In concluzie noi am fost multumiti si am reveni oricand cu placere la hotelul Marina Grand Beach.


[fb]
---
Trimis de criso in 12.07.10 10:21:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, hotel Ralitsa 3*
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2356 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (criso); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera aranjata si foarte curata in fiecare zi!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    pepsi70ro
    [12.07.10 10:31:27]
    »

    Foarte util si interesant reviewul, felicitari!

    crisoAUTOR REVIEW
    [12.07.10 10:52:03]
    »

    Multumesc pepsi!

    mihradu
    [29.07.10 11:57:26]
    »

    Buna,

    Te rog sa-mi spui daca hotelul are parcare si care sunt conditiile. (daca parcarea este mare, cat costa etc. )

    Multumesc mult

    crisoAUTOR REVIEW
    [29.07.10 12:01:05]
    »

    Imi pare rau, din pacate nu stiu ce sa va spun pentru ca noi am fost cu autocarul.

    mugur007
    [15.08.10 22:51:53]
    »

    Parcarea este destul de mare, se intinde pe langa hotel pe 2 laturi si este gratuita daca prinzi un loc liber. Noi am gasit 2 locuri libere.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    criso, mihradu, mugur007
    Alte impresii din această RUBRICĂMarina Grand Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041355133056641 sec
    ecranul dvs: 1 x 1