ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.10.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bârlad [VS]
ÎNSCRIS: 18.02.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
OCT-2021
DURATA: 3 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 9 și 12 ani
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

O mare dezamagire

TIPĂREȘTE

Hilton deficiente:

⁃ pereți neantifonati, stolarie șubreda, neetanșe, foarte mult zgomot și frig

⁃ Mobilier învechit, un aer de vechi, neintretinut

⁃ Instalația la dus defecta, mobilier vechi, pereții suntin stare de degradare

⁃ Camere mici neiluminate, exista doar niște ferestre de mansarda care au o priveliște spre cer, dau senzația de locuit intr o debara

⁃ Locație care nu și respecta blazonul, enorm de scumpă la ceea ce îți oferă, personal neprofesionist, nu au capacitatea in vreun fel de a înțelege problemele clienților di de a oferi in vreun fel vreo soluție, ceea ce scade muuult nivelul de confort

⁃ O mare dezamagire, regret fiecare leuț pe care l-am plătit si mai mult decât atât îmi pare rău ca optând pentru aceasta locație am reușit sa stric un sejur de la care aveam mari așteptări

⁃ Facilitățile cu care se lauda ca le oferă sunt de fapt praf in ochi și prin prisma restrictiilor pandemice, nu am avut acces la Spa sau piscina întrucât locurile sunt ocupate deși am telefonat in termenul precizat de angajați

⁃ O mare Rușine acest hotel, păcat de blazonul după care se ascunde pentru a solicita prețuri mari pentru servicii de toată jena, cu indulgenta ar merita 2*


despre SERVICII

In camere nu se făcea curățenie zilnic, in fapt in toată clădirea nu se putea observa personalul de serviciu, innfapt unncarucior cu produse alimentare debarasare in urma servirii unui mic dejun la camera a stat muuult timp pe holul clădirii, comunicarea cu personalul de la Recepție deficitara


despre CAMERE & COND. CAZARE

Obiectele de mobilier neîntreținute, obiectele sanitare din baie erau degradate și aici ma refer inclusiv la capacul de wc care era scorojit, tapetul de pe pereți era desprins, pereții nu sunt antifonati, ceea ce generează zgomot, instalația de climatizare este zgomotoasă și ineficienta


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun foarte sărac pentru un hotel din clasa Hilton, aceleași feluri de mâncare nediversificate in fiecare dimineața


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Zona forte frumoasa, se merita vizitată oricand cu plăcere cu condiția sa te cazezi in alta parte


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Hotelul are facilitați de distracție, piscina sau Spa, care nu erau funcționale din cauza restricțiilor pandemice, aspect care ju se menționează la descrierea locație in momentul efectuării rezervarii


[fb]
---
Trimis de Dediu in 29.10.21 07:56:10
Validat / Publicat: 14.11.21 08:14:41
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în SIGHIȘOARA [MS]

VIZUALIZĂRI: 442 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dediu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[29.10.21 09:19:46]
»

Review nefinalizat - rog folosește linkul EDIT IMPRESII pentru a completa datele „tehnice” lipsă (nr nopți, transport, preț/calitate etc

Suspendat până la conformitate

webmasterX
[01.11.21 20:30:57]
»

În lipsa oricărui răspuns din partea autorului (sau din cauza răspunsului neconcludent), acest articol este declarat incert / inacceptabil, fiind astfel marcat pentru retragerea de pe sait.

Retragerea va fi făcută peste 24 de ore începând din acest moment, timp în care autorul încă mai poate răspunde solicitărilor echipei de moderare.

webmasterX
[14.11.21 08:10:39]
»

Mulțțumiri pentru completări - impresiile vor fi publicate în scurt timp

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDouble Tree by Hilton Cavaler Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.22413182258606 sec
    ecranul dvs: 1 x 1