ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 08.07.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 10 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Sub asteptari!

TIPĂREȘTE

Inainte de "a trece la fapte", doresc sa punctez faptul ca sunt fan inflacarat al litoralului din Turcia. Din 1999 pana in 2010 am fost exclusiv in Turcia, in diverse locuri (exceptand anul 2000 si anul 2007 cand mi-am ratat concediul pe litoralul romanesc si respectiv tunisian). Este o tara superba, cu multe de oferit, cu oameni minunati, este un loc binecuvantat.

Si acum purced la scris. Sunt de acord cu cele prezentate de catre doamna Ioana Mar. Nici eu si nici sotul meu nu intram in categoria "fitza", insa am gasit multe minusuri la acest hotel. Cred ca au schimbat doar sigla si cam atat. Conceptul de all inclusive-all exclusive nu s-a regasit. Pot spune ca a fost un all inclusive superior. Am stat intr-o camera standard cu sea view... aparent poate fi irelevant, insa se va realiza o legatura cu ceea ce voi detalia.

Sa incep cu inceputul!

1) Ceea ce ne-a deranjat f. tare a fost ca hotelul a modificat fact sheet-ul initial, (evident in defavoarea clientului), respectiv in conceptul initial, valabil in februarie 2010 (momentul achizitionarii pachetului turistic) era prevazut ca in fiecare camera exista halate si papuci. Nu am gasit in camera asa ceva. Doamna de la guest relations ne-a spus ca in camerele standard nu sunt, iar eu i-am aratat fact sheet-ul si am blocat-o. Era de asemenea specificat, ca reprezinta servicii/facilitati cu plata doar, citez: "VIP extra a' la carte menus". La fata locului am aflat ca nu doar meniurile VIP sunt contra cost. Pentru oricare dintre restaurantele a' la carte se platea o taxa de 10 euro/persoana.

Cam tot ce a fost acolo a fost sub asteptari. Cred ca doar au schimbat denumirea hotelului si cam atat. Cand te gandesti ca mergi la un hotel din lantul Rixos te astepti ca toate serviciile/facilitatile oferite sa fie la cel mai inalt nivel. Ni s-a parut o mojicie modificarea fact sheet-ului. Si evident in defavoarea turistului. De ce nu l-au modificat in plus daca tot sunt interesati de satisfactia clientului? Practic, ne-am momit cu ceva si acolo era altceva. Am platit pentru niste servicii/facilitati de care nu am beneficiat. Conceptul lor "all inclusive all exclusive" nu s-a regasit. Pot spune ca a fost un gen de all inclusive superior in sensul ca a fost si mini bar.

Daca cei de la Rixos Lares simteau ca nu se pot ridica la nivelul exigentelor din lantul lor hotelier, trebuiau sa nu deschida hotelul pana nu puneau toate lucrurile la punct. Pentru ca asa risca sa-si piarda clientii. Stiti cum este: nu client nemultumit va spune multora ca nu a fost cine stie ce.

Eu v-am scris despre toate acestea pentru a avea o imagine cat mai exacta despre ceea ce este la Rixos Lares, in sensul sa nu aveti asteptari de high class.

2) Camera era ok, insa fara nimic care sa te dea pe spate, in baie nu este cada... ciudat... de la 4 stele in sus exista cada peste tot. Curatenie ireprosabila, fara a da bacsis. Minibar... cam saracacios, adica: o cola, o bere, 2 nestea, 2 sticle de apa plata si 2 de minerala si 2 cutii la 0. 200 ml de cappy.

3) Piscinele... absolut superbe, curate, imense, fara clor sa-ti rupa ochii. Erau aspirate in fiecare seara. Au instalatie speciala pt persoanele cu dizabilitati. Pool Bar - nu pot oferi amanunte - noi am stat cam 1 ora intr-o singura zi - cat ne-am balacit putin si la piscina.

4) Plaja... sublima, foarte lata (sunt 8 randuri de sezlonguri si mai pot fi montate cel putin 5, fara a se ajunge la supraincarcare). Noi ajungeam pe plaja in jur de 9: 30 si gaseam sezlonguri fara probleme, in randul 3 sau 4. Apa marii... perfecta, cristalina, fara nicio alga, intrare lina, cu nisip. La fiecare 2 sezlonguri aveai umbrela, masuta, ghiveci pt gunoi, scrumiera. Beach Bar... ok, desi unii chelneri erau cam gretosi.

Sfat: Pt evitarea oricaror surprize neplacute (va puteti imagina la ce ma refer), nu va alegeti locuri la plaja/piscina langa hoardele de romani. Cand am fost noi, romanii erau in numar covarsitor. Din pacate majoritatea... lasau mult de dorit, si nu aveau nicio treba cu civilizatia, decenta si bunul simt.

5) Mancarea... gustoasa, proaspata, dar nu atat de variata. Noi nu suntem niste persoane care merg in concediu doar sa manance/bea, insa am remarcat ca multe din felurile de mancare (ma refer in special la salate si aperitive) se repetau in mod obsesiv.

Baclavale minunate, ca de obiecei in Turcia. De multe ori nu le mai gaseam, pt ca aveau altii grija sa ia cu tona. Nu sunt adepta fructelor de mare si a altor chestiute mai ciudate, asa ca habar nu am daca au avut asa ceva. Pestele de calitate imi place teribil, dar intr-o singura seara am gasit salata cu somon, in rest nimic deosebit pe segmentul de peste. Oricum, mancarea ok, din punctul nostru de vedere.

6) Animatia... o catastrofa... vreau sa uit. Singura chestie super a fost trupa de acrobatie cu fetele din ukraina. Desi aveau disco pe plaja... aveau degeaba... dj-ul mixa maniaco-depresiv doar muzica house, spre disperarea noastra.

7) majoritatea personalului nu cunoaste limba engleza nici macar la un nivel de minima conversatie. Exemple: Am comandat ceai turcesc si apa fiarta pentru a ne prepara un ceai medicinal si am primit apa rece si cafea turceasca. Am comandat irish cream si am primit irish coffe. Aceste exemple sunt cele mai elocvente.

8) aparatele de cafea/ceai/apa/suc nu puteau fi accesate de turisti (cum de exemplu se putea la Miracle, Surmeli sau Presa di Finica - hoteluri aparent sub nivelul Rixos) si astfel, erai nevoit sa soliciti ospatarului de la beach bar chiar si banala apa.

9) inexistenta amfiteatrului sau a altei zone special amenajate a determinat ca asa zisele spectacole sa aiba loc in apropiere de pool bar, ceea ce a determinat zgomote puternice pana pe la 12 noaptea (noi avand camera cu vedere la mare si implicit la piscina).

10) desi noi am completat formularul de check in, specificand ca suntem sot si sotie si am spus acest lucru si doamnei care a asigurat transferul de la aeroport... am primit, spre surprinderea noastra, camera cu paturi twin. Evident, noi ne-am dus la receptie si am schimbat camera.

11) noi nu avem copii, dar am vazut ca nu au restaurant pentru pusti. Nu stiu cum este la rixy kids.

12) cateva pisici maidaneze se plimbau nestingherite pe terasa restaurantului principal lucru de neacceptat la un astfel de nivel.

Probabil ca dezamagirea noastra a survenit ca urmare a faptului ca am avut alte asteptari. Era si normal. Oricum pot spune ca a fost un concediu reusit, dar nu-l pot numi concediul mult visat. Noi, in mod clar ramanem fani Turcia, dar nu vom mai merge la acest hotel.

Pentru alte detalii, va stau la dispozitie, in limita timpului, cu cea mai mare placere.

Incerc sa adaug cateva poze.


[fb]
---
Trimis de a_vlad2009 in 08.07.10 12:02:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi - Surmeli, Didim - Club Okaliptus, Lara- Miracle, zona Kemer - Presa di Finica, etc.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3514 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

52 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (a_vlad2009); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 o parte din peisajul pe care-l vedeam din balcon: piscina, mare, delphin diva si palace.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 10 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

52 ecouri scrise, până acum

Admin
[08.07.10 12:28:01]
»

bun si echilibrat review.

celeste
[08.07.10 12:42:34]
»

Buna, si pe noi ne-a frapat nr. mare de romani (cred ca 90%), ziceai ca esti pe plaja la Mamaia; oricum asta se vedea la plaja unde in loc sa-si puna hartiile si paharele folosite in cos le puneau pe langa.

In legatura cu baia care nu avea cada nu cred ca a deranjat pe cineva asa de mult, chiar daca avea nu faceam cada.

Totusi pentru nemultumirile pe care le-ai avut ai dat note destul de mari. Noi am fost pt. prima oara in Turcia si ce-i drept ne asteptam la altceva mai ales ca au fost cu noi niste prieteni care la fel ca tine merg de vreo 4-5 ani in Turcia, si pe tot sejurul au tot facut comparatii cu locatiile pe unde au fost, dar am cautat sa ne simtim cat mai bine.

Imi place ca ai descris la obiect. O zi buna

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
anca_l*
[08.07.10 13:31:11]
»

Macar ai prins un pret super, eu am dat pe 10 zile in septembrie 1870 euro,tot 2 persoane!

celeste
[08.07.10 13:55:47]
»

Ai dreptate biletele le-am luat cand era targul de turism de la Romexpo si s-a putut negocia deoarece am fost vreo 6 familii. Si toate familiile am mers cu masinile ,dar am maidat 300 euro pe benzina.

Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[08.07.10 14:00:08]
»

@anca l pentru septembrie preturile sunt mai mari ca in iunie.

presario
[08.07.10 14:09:34]
»

La anu cred ca trebuie sa alegem hoteluri de care nu a auzit nimeni in Ro, ca sa fim siguri ca nu vom fi colegi de concediu cu cei care nu ne dorim sa ne intalnim pe acolo.

celeste
[08.07.10 15:46:18]
»

buna, presario mare adevar spui

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[08.07.10 16:15:20]
»

webmaster....multumesc pentru apreciere, chiar am incercat sa fiu obiectiva!

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[08.07.10 16:17:14]
»

da, ideea este sa nu compari. Sincer mai fain ni s-a parut la Miracle...in 2008 si acest hotel e cotat sub Rixos Lares! O zi buna in continuare.

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[08.07.10 16:18:23]
»

am platit integral din 20 februarie 2010, si am avut si bonus pt fidelitate. mergem de trei ani prin aceeasi agentie.

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[08.07.10 16:22:38]
»

presario...ai dreptate, dar nefiind promovate la noi, e mai greu de aflat de ele. problema e cu neamurile proaste, conationali de-ai nostri, care mancau/beau in cantitati industriale, care faceau galagie sub balconul nostru pana la 2 noaptea, dupa ce isi creau adevarate stocuri de bautura si care credeau ca plaja privata le apartine. Noi ne alegeam locul pe langa rusi/nemti. Bine, nu toti romanii erau asa cum am descris, insa e mare pacat, ca ne fac de ras peste tot.

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[08.07.10 16:30:06]
»

presario, de-a lungul timpului am ajuns si in destinatii unde nu era picior de roman, dar acelea au fost hoteluri de 3 si 4 stele. Aveau si all inclusive si raportul calitate-pret era f bun, insa pe zona Antalya...oferta este cu mult mai diversificata. Daca vrei, iti pot furniza mai multe detalii.

celeste
[08.07.10 16:37:40]
»

a vlad... orice padure are uscaturi. Iti recomand in spania pe costa dorada -salou; ; f. putini romani am intalnit daca vrei si altceva. Noua ne place ca in fiecare an sa mergem in alta parte. Anul acesta a fost tucia-rixos lares.

celeste
[08.07.10 16:45:29]
»

ne-a parut rau ca nu am avut o seara turceasca si artificii, poate mai dadea o pata de culoare la animatie; cele doua trupe rusesti jos palaria.

anca_l*
[08.07.10 17:03:11]
»

La restaurantele a la carte nu a fost nimeni?

In afara faptului ca se plateste 10 e rezervarea, nimeni nu scrie nimic?

celeste
[08.07.10 17:27:46]
»

a vlad... noi nu am fost dar am auzit ca 10 euro plateam numai noi romanii. ; noi am mancat la moonflower. Erau niste romani care au venit printr-o agentie din olanda si au zis ca nu au platit nimic, nici o rezervare de 10 euro.

celeste
[08.07.10 17:29:09]
»

aici m-am saturat de somon,fructe de mare nu au fost.

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[08.07.10 20:27:44]
»

celeste... artificii au fost... la Titanic... o data si la Delphin Palace de vreo 3 ori, in cele 10 nopti cat am stat noi la Rixos. Sunt absolut de acord cu ceea ce spui de trupele din Ukraina. Mi-ar placea Spania f mult dar gasesc oferte si la all inclusive la niste preturi cat de cat decente? Mi s-ar parea aiurea sa platesc pentru apa, ceai, cafea, suc.

O singura data au avut salata de somon... cand am fost noi. In rest mi s-a parut ca era peste ieftin, intreg, gen macrou, ce se pregatea chiar la plita din restaurant... Cam aiurea, ca mirosea neplacut. Iar pestele pregatit... cu sosuri, ce se gasea in tavi, nu m-a inspirat deloc.

Imi permit sa te corectez... moonflower era partea de patiserie unde gaseai fresh-uri. Restaurantul se numeste sunflower. Si noi tot la restaurantul principal am mancat. Sa ai o seara buna.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[08.07.10 20:34:16]
»

anca_l noi nu am fost la niciun restaurant a la carte... ne-a enervat ca au schimbat fact sheet-ul si probabil au facut-o doar pt Romania (Celeste afirma ca domnii din Olanda aveau free). Initial, in februarie, in conceptul AIAE figurau aceste restaurante in mod gratuit, exceptie facand meniurile VIP.

Din anii anteriori... pot spune ca la a la carte sunt portii mici, frumos prezentate, unele feluri nu sunt neaparat pe gustul meu, iar ei, in mod special, te servesc incet si lalaie aducerea felurilor de mancare astfel incat sa nu mai ai timp sa mergi la restaurantul principal.

Sa ai o seara buna.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
celeste
[08.07.10 21:59:48]
»

a vlad... In primele 3 zile sa stii ca am mancat la sunflower iar sotului meu nu i-a placut deoarece avea un aspect de cantina, dupa care pana am plecat am mancat la pranz si seara la moonflower. Incepand cu ora 14 puteai sa te duci sa mananci. Meniul era putin diferit fata de ce era la restaurantul principal. Aici am gasit un ospatar cu care te puteai intelege f. bine in limba engleza. Tot aici mancam si seara. Avea somon, sushi si alte bunatati. Acest ospatar ne-a recomandat un sos f. bun pentru somon.

Referitor la artificii le-am vazut si noi pe aceleasi care le-ai vazut si tu, dar as fi vrut sa fie si la noi la hotel.

In Spania la salou nu stiu daca exista all-inclusive; am stat la niste prieteni o saptamana din care 2 zile le-am acordat plajei din aceasta statiune, restul ne-am plimbat: madrid, barcelona etc. Vezi ca am un review la spania - click aici. O seara placuta

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[09.07.10 09:33:53]
»

buna celeste...multumesc pt info. Habar n-am avut ca la moonflower se si mananca....credeam ca-i numai pt patiserie/dulciuri. noi am mancat numai in restaurantul sunflower - cel principal. de acord ca avea aerul unei cantine, dar reuseam sa prindem locuri pe terasa si era ok, exceptand pisicile maidaneze. sa ai o zi buna.

celeste
[09.07.10 23:34:20]
»

ok... si noi mancam pe terasa dar la moonflower a fost si mai ok; greseala noastra nu ne-am informat suficient. PS: a mea si a sotului

ppatcas
[10.07.10 12:04:33]
»

Salut Vlad

Ai punctat excelent si cand am citit am avut impresia ca am scris eu impresiile. As adauga l-a puncte negative faptul ca inafara de bere primeai totul in paharele mici de plastic si pana ajungeai in celalalt capat al piscinei deja simteai nevoia de inca o bautura. Barul de la piscina foarte prost pozitionat.

Ca si concluzie eu voi evita sa mai vin l-a acest hotel l-a preturile pe care le solicita. Oricare alt hotel de 4 stele care se respecta indeplineste toate criteriile de l-a acest Rixos de 5 stele plus l-a preturi mult mai bune

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[10.07.10 12:20:50]
»

Buna ziua celeste... de acord cu cele spuse referitoare la insuficienta informare cu privire la acest hotel. Noi am mers pe mana agentiei... ca si in anii trecuti, dar pana acum totul fusese f bine.

La intoarcere i-am informat de minusuri si modificarea fact sheet-ului si au ramas stupefiati. Cunoscand dorintele noastre si resursele financiare pe care le alocaseram vacantei, ne recomandasera cu multa caldura acest hotel, tocmai pt ca doar anul acesta era la promotie.

O zi minunata si toate cele bune.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[10.07.10 12:24:45]
»

buna ziua Ppatcas. Mi-a placut f mult ecoul, motiv pentru care l-am si punctat. Corect, uitasem cu desavarsire de paharele mici din plastic. Chestia asta ne-a deranjat si pe noi, pt ca atat eu, cat si sotul meu bem fff rar alcool si, astfel, nu beneficiam de pahare mari. Precizez ca noi am stat exclusiv la plaja, dar si acolo era aceeasi faza. O zi buna.

ppatcas
[10.07.10 12:38:59]
»

Noi inca suntem aici si incercam sa salvam cumva ce a ramas din vacanta cunoscand toate lucrurile acum. Imi pare acum rau ca un m-am informat mai mult inainte

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[10.07.10 13:01:45]
»

ppatcas, imi permit sa va spun faptul ca singura solutie pentru un concediu reusit (dar din pacate nu ideal) este sa va bucurati din plin de plusuri si sa incercati sa faceti abstractie de chestiile nu tocmai placute. Din pacate, unii dintre noi suntem prea saraci sa ne permitem mai mult de un concediu pe an, asa ca va urez un concediu cat se poate de placut si, sincer, va invidiez putin... in Bucuresti sta sa ploua si e ca naiba, iar acolo... mare, soare, frumos! Toate cele bune.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
celeste
[10.07.10 14:00:10]
»

buna, a vlad; vreau sa-ti spun ca una din tipele de la receptie ne-a intrebat cum ne-am simtit si bineinteles i-am spus nemultumirile (animatie, paharele mici de plastic, curatenia care se facea la ora 15-16 etc.). Pe voi nu v-a intrebat[?].

Una peste alta ne-am simtit bine si am trecut cu brio peste ele doar eram in concediu.

michaela_1961
[11.07.10 15:03:08]
»

a _Vlad2009: Sub asteptari, dar totusi rezonabil ptr. pretul platit, nu? Sub asteptari fata de Rixos Premium?! E normal, acolo era 2100 Euro/7 zile in aceeasi perioada. Pana si ei au fost constienti ca nu pot oferi standard-ul adevarat, de aceea a fost promotie. Ma bucur ca ai fost realist si ai punctat cu 93% gradul de satisfactie. Altfel ar fi fost demoralizator ptr. cei care urmeaza sa plece acolo si nu e chiar asa.

ppatcas: "Noi inca suntem aici si incercam sa salvam cumva ce a ramas din vacanta cunoscand toate lucrurile acum." Doamneee! Cine citeste ramane cu impresia ca sunteti naufragiati pe cine stie ce insula, nemancati si maltratati! Marimea paharului la plaja este un motiv sa-ti strici vacanta? Barul era prost pozitionat, dar nu erau fetele acelea pe role? Vezi ca la plaja sunt pahare mari si barul este f. bine pus.

Am si eu o intrebare si poate ma lamureste cineva, ca sa nu raman cu impresia ca sunt rupta de realitate si ca nu am pretentii destule: unde gasiti voi cazare, mancare, bautura non stop, room service, bar in camera, piscine, plaja cu sezlonguri gratis, hamace, animatia (aia care era), terenuri de tenis, gradini superbe, curatenie, la banii acestia??? Pe litoralul nostru, la hotel de 3 stele e 300 lei camera, 20 lei sezlongul/zi si... daca iau si o vata pe bat am depasit 100 euro/zi/2pers care i-am platit la Rixos Lares. (am scazut avionul)

In sfarsit, parerea mea este ca acolo sunt atat de multe lucruri frumoase de care trebuie sa va bucurati si ptr. tot ce nu va convine amintiti-va ca ar fi trebuit sa mai scoateti ceva euroi din buzunar.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[12.07.10 03:47:19]
»

michela_1961: apropo de "fetele pe role"... La inceput de mai, cand am fost acolo, l-am intrebat pe managerul de vanzari al hotelului - mi s-a parut cam infumurat, btw - daca au un singur pool-bar. A zis "one bar, only one, yes". Eram in restaurantul de langa piscine si i-am aratat cu mana - daca stai la piscine aici, ai cam mult de mers sa-ti iei ceva de baut. "It's no problem" a zis - dar mi s-a parut usor surprins - "eventually we'll serve"...

Acu' nu sunt eu atat de egocentrist incat sa spun ca eu i-am dat aceasta "tema de gandire", dar ma gandesc acuma ca e posibil ca intrebarea mea, alaturata multor altora, sa fi contribuit si ea la gasirea acestei solutii - fete pe rotile care sa serveasca locurile de la piscina mai indepartate de bar. Si personal sunt sigur ca anul viitor veti gasi cel putin inca un bar, acolo la piscine

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[12.07.10 08:57:45]
»

buna dimineata celeste, pe noi ne-a intrebat o tipa de la guest relations cum ne simtim si daca e totul ok. i-am spus verde-n fata ce nu este ok, am completat si formularul cu "impresii" si i-am aratat si fact sheet-ul initial.

O zi buna si toate cele bune.

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[12.07.10 09:02:17]
»

michela_1961: buna ziua, se pare ca nu ati citit cu atentie tot ceea ce am scris despre acest hotel. da, rezonabil pt pretul platit, insa mai slab calitativ decat la alte hoteluri de 5 stele din Turcia... care au oferit mai mult la bani mai putini. in plus, nu inteleg comparatia cu litoralul romanesc.

sa aveti o zi placuta.

michaela_1961
[12.07.10 11:39:29]
»

Webm, da, erau fete pe role si la piscine si pe terasa hotelului care era f. mare si barul ar fi putut fi considerat indepartat fata de unele mese. Poate au luat in considerare propunerea ta, poate o aveau deja in minte (ptr ca asa e si la Sungate), ceea ce conteaza este ca oamenii aceia chiar se straduiesc.

michaela_1961
[12.07.10 11:59:02]
»

a_Vlad2009,comparatia cu litoralul nostru era strict ptr. a scoate in evidenta ca la banii astia nu obtineam atatea facilitati si servicii. Posibil sa te fi simtit tu mai bine la celelalte hoteluri, poate atunci nu faceai atatea analize ptr. ca nu aveai cu ce compara.

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[12.07.10 15:07:29]
»

michaela_1961 - ne-am simtit mai bine pt ca din punctul nostru de vedere chiar a fost mai bine. in primul rand nu am fost pacaliti cu modificarea conceptului de all inclusive. si crede-ma ca avem cu ce compara. dupa cum am mai spus...am fost de foarte multe ori pe litoralul turcesc.

michaela_1961
[12.07.10 16:30:24]
»

Eu am fact_sheet-ul de la hotel din luna aprilie. Nu ma pricep cum sa-l atasez. Acolo scrie si ca fiecare rezervarea la a la cart este 10 euro, la ce te referi cand zici ca l-au modificat? Poate te-ai uitat la alt Rixos? !

A’la Carte restaurants are working upon preliminary reservation (10, -€ will be charged per person as cover charge in every A’la Carte Restaurant. Children between 07-* 12 years will be charged% 50. No cover charge will be charged for children between 00-06 years old).

Ti-am atasat un pasaj din el.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[12.07.10 20:27:36]
»

michaela_1961 - despre chestia cu fact sheet-ul am scris amanuntit in review. Pe scurt... pe site-ul hotelului Rixos Lares (chiar nu am confundat hotelul, chiar ma pricep sa navighez pe net si chiar fac diferenta intre denumirea Rixos Lares si de exemplu, Rixos Premium din Belek, sau Rixos Bodrum), in luna februarie 2010 era un fact sheet, identic cu cel primit de la agentie tot in februarie, cand am platit biletele integral. Ajunsi acolo, am constatat, asa cum am detaliat in review, ca acesta s-a modificat. Daca ai fi citit si cele scrise de Celeste, de exemplu, ai fi remarcat ca pacaleala cu restaurantele a' la carte nu a fost doar in cazul familiei mele.

Nu ne-a deranjat ca nu am mancat la aceste restaurante, ci faptul ca au modificat ceea ce era valabil la momentul achitarii sejurului.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
celeste
[12.07.10 20:59:39]
»

buna michaela, si la noi scria la fel, In hotel am intrat in vorba cu o familie de romani care au venit printr-o agentie din olanda si au avut free la restaurantele a la carte; nu au platit nici o rezervare de 10 euro.

michaela_1961
[12.07.10 21:30:09]
»

a_vlad2009, cand am spus ca poate te-ai uitat la alt Rixos nu am negat abilitatea ta de a naviga pe net, ma gandeam ca in februarie acest hotel nu era sub administratie Rixos si stiam ca atunci nu avea conceptul pe site. Eu retin ca am intrat in posesia fact-sheet-ului in aprilie tocmai din acest motiv.

As vrea sa incheiem aici aceasta polemica pentru ca eu chiar nu am pus pret pe aceste amanunte care voua v-au adus nemultumiri in concediu. Sa nu uit, papuci am avut, halate, nu. Dar nici nu mi-au lipsit.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
anca_l*
[12.07.10 21:38:06]
»

Au platit la plecare, atunci iti dau toate facturile care le-au adunat in timpul sejurului. Citeste pe site-urile straine, au platit nemtii, britanicii, etc si chiar sute de euro! Cum credeti ca-i pun numai pe romani sa plateasca?

Si in legatura cu fact sheet-ul din luna februarie, acela apartinea lui Lares Park, abia in aprilie a intrat Rixosul, asta trebiua sa-ti spuna agentia.

Mie de exemplu mi-au spus in martie, ca pot sa-mi dea doar informatiile vechi despre Lares Park, si sa astept luna aprilie pt. informatii noi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[13.07.10 08:57:33]
»

buna dimineata Celeste. Excelent punctat. Ceea ce poate nu stie multa lume este ca, de cele mai multe ori, strainii platesc mai putin pentru acelasi hotel, acelasi tip de sejur si de conditii/facilitati. Si o stiu din sursa absolut sigura. O zi minunata.

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[13.07.10 09:03:17]
»

buna michaela_1961

1. Lares Park a fost preluat de lantul Rixos de la sfarsitul anului 2009.

2. faptul ca ai o parere diferita de a mea nu inseamna neaparat ca am intrat in polemica. eu am postat o parere intr-un review ....iar tu ai avut o reactie la acesta exprimandu-ti o alta parere. Oameni diferiti, pareri diferite.

3. o zi buna

a_vlad2009AUTOR REVIEW
[13.07.10 09:10:31]
»

buna dimineata anca_l . In luna februarie 2010, inainte de achitarea sejurului, atat eu cat si sotul meu, am verificat pe site-ul lantului de hoteluri Rixos, la sectiunea Rixos Lares, fact sheet-ul aferent anului 2010. Era identic cu cel primit pe e-mail de la agentie. Apoi, ajunsi acolo....am constatat modificarea lui, aspect indelung dezbatut.

Iti doresc o zi buna.

celeste
[13.07.10 09:54:25]
»

neata......daca gusturile sunt diferite e normal ca si parerile sa fie diferite.

Fania
[21.07.10 17:49:28]
»

Pentru fiecare hotel exista opinii diferite si e firesc pentru ca asteptarile noastre sunt diferite. In general cand scriu un review incerc sa ma detasez de asteptarile mele personale si sa judec Hotel Value - Value for Price Paid pentru ca in final la asta se rezuma un sejur.

Ceea ce a facut cu succes a_vlad2009, o postare care personal o consider perfect obiectiva si foarte buna.

Este normal ca asteptarile clientilor sa fie mari atunci cand vorbim de 4* si mai sus. Nu comparam Turcia cu Romania cum nu putem compara Grecia cu Turcia, nu exista puncte comune pentru astfel de comparatii.

Incerc ca si anul trecut sa recomand tuturor: invatati sa acceptati si opinii diferite de ale voastre chiar suntem persoane diferite.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[23.07.10 13:47:43]
»

Buna ziua Fania,

Multumesc mult pentru apreciere. Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiva, mai ales avand in vedere ca sunt fan Turcia si merg pe litoralul acestei tari din 1999. Exact cum bine ai punctat, nu de fitze a fost vorba la noi, ci de asteptarile avute vizavi de pretul platit si de lantul hotelier renumit.

O zi buna si un weekend minunat

JOANA
[05.08.10 17:18:24]
»

Buna ziua!

Tot citesc reviewuri peste reviewuri la Rixos Lares si pe masura ce le parcurg, imi devine clara alegerea intre Rixos Lares si Delphin Palace sau Delphin Diva.

O intrebare pentru clarificarea definitiva, adresata indeosebi celor care au fost la Rixos Lares cu copii (varsta e importanta: 3 ani si jumatate) : cat e de dotat si apreciat mini clubul la Rixos Lares pentru pici de varsta aceasta. Mentionez ca al meu pusti are 3 ani si jumatate, si alegerea hotelului (Rixos Lares sau unul din Delphin) va fi exclusiv in functie de gradul de distractii pentru copii (inclusiv masa pentru copii, loc de joaca etc).

Multumesc,

Joana

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
michaela_1961
[05.08.10 17:52:24]
»

Am fost la Rixos Lares anul acesta si la Delphin De Lux Alanya acum 3 ani. Nu mai am copil mic, dar din ce am vazut ca facilitati pentru copii si mancare, eu as alege Delphin Palace fara sa stau pe ganduri.

Succes si sa faci cea mai buna alegere!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[06.08.10 10:25:43]
»

buna ziua Joana,

Anul acesta am fost la Rixos Lares, asa cum am descris in review. Nu au restaurant special pentru copii si nici nu am vazut mancare preparata special pentru copii.

Daca va permiteti financiar... Delphin... oricare dintre "delfinasi" cred ca este o alegere mult mai buna.

O zi minunata si un weekend placut.

JOANA
[06.08.10 14:24:52]
»

Multumim frumos pentru raspunsuri! O ultima rugaminte: ati vazut cumva la Rixos Lares loc de joaca SI interior SI exterior? Ma refer la un adevarat loc de joaca, cu spatiu deschis, mare, larg, cu toate dotarile necesare. Pe siteul lui Rixos Lares NU apar deloc poze cu locul de joaca... doar "povesti" ceea ce poate fi si 10 m patrati in interiorul hotelului... care nu ma ajuta deloc. Dar piscina/piscine de copii sunt? Cu topogan, cu apa mica, zic...

Multumesc inca o data, astept raspunsurile voastre!

Joana

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
a_vlad2009AUTOR REVIEW
[12.08.10 10:08:49]
»

Joana buna dimineata. Loc de joaca pt copii nu am vazut in interiorul hotelului, ci doar in exterior la rixy kids...insa noi, neavand copii nu am facut poze si pe acolo. Am inteles ca o parte din jucariile/facilitatile de acolo sunt contra cost.

Piscina de copii au si mi s-a parut ok. Apa mica, foarte curata, cu tobogan mic si ciupercuta.

Au si animatie pt kinderi, dar cam slabutz, ca si cea pt adulti.

O zi buna, si toate cele bune.

? user negăsit?
[28.11.11 00:23:55]
»

1

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
a_vlad2009, anca_l*, celeste, Fania, JOANA, michaela_1961, ppatcas
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.08919620513916 sec
    ecranul dvs: 1 x 1