ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.07.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Turnu Măgurele
ÎNSCRIS: 29.08.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 4 şi 8 ani
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Excelent pentru familiile cu copii!

TIPĂREȘTE

Hotelul a fost foarte uşor de ales pentru că am pus ochii pe el de anul trecut, când am fost la Hotel Delta din Jupiter, şi fiind mulţumită de serviciile de la Delta, aveam mare încredere că nivelul serviciilor va fi cel puţin la nivelul celor de la Delta, întrucât aceste hoteluri fac parte din acelaşi grup hotelier.

Hotelul face parte din grupul Cohotels, alături de Hotelurile California şi Delta, ambele de 3 stele, Babyland-ul din staţiune, Galaxy water park şi Teatrul de Vară.

A fost ofertă de Black Friday în luna noiembrie 2020,5 nopţi, în perioada 29.06.2021-04.07.2021, la preţul de 2364 lei familie cu doi copii de 4 şi 8 ani. Părerea mea este că a fost un preţ excelent pentru un hotel de 4 stele all inclusive.

Drumul a fost foarte bun, relativ liber pentru că am evitat perioada weekend-ului şi am ajuns destul de repede la hotel.

Prima impresie a fost una bună, ştiam ce voi găsi la faţa locului, pentru că analizasem înainte o multitudine de poze, plus că serviciile erau cunoscute de mine fiind relativ similare celor de la Delta.

La 13.30 eram la hotel, deşi mă aşteptam să ne dea camera mai târziu, totuşi au avut o cameră disponibilă şi ne-au cazat până în ora 14.00. Intram cu cina, şi ulterior am aflat că s-ar fi putut plăti separat şi prânzul din ziua cazării, însă nu am fost inspiraţi să întrebăm, astfel că ne-am dus şi am mâncat de prânz la o terasă pe plajă.


despre SERVICII

Noi am fost foarte mulţumiţi de servicii, pentru că nu am avut incidente neplăcute şi totul a decurs frumos şi relaxant. Personalul a dat întotdeauna dovadă de amabilitate şi disponibilitate, începând de la recepţie, barmanii, persoanele care deserveau bufeturile, cei care debarasau mesele, cameristele, toţi erau amabili şi emanau o stare de bine. Managerul era prezent în permanenţă şi urmărea ca totul să se desfăşoare cum trebuie, intervenea să rezolve eventualele probleme operativ şi cu diplomaţie. Foarte profesionist şi implicat este şi şeful de la sala de mese, care era îmbrăcat într-o cămaşă de căpitan (cred, nu cunosc gradele din marină) de vas, oricum era uşor de remarcat.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Noi am avut o cameră sea view, dotată cu pat matrimonial şi fotoliu extensibil. Era curăţenie, fiind hotel proaspăt renovat se vede că totul era nou şi nu prezenta urme de uzură. Pereţii băilor sunt decoraţi cu tencuială decorativă, fiind ceva diferit de clasica gresie şi faianţă cu care eram obişnuiţi.

Există şi aer condiţionat, dar nu a fost nevoie să-l folosim pentru că era destul de răcoare.

Prosoapele erau schimbate ori de câte ori le lăsam pe podea, iar lenjeria a fost schimbată după două zile. Zilnic se ridica gunoiul şi se completa hârtia igienică, însă nu s-a aspirat. Presupun că dacă aş fi solicitat, s-ar fi dat şi cu aspiratorul.

La baie existau consumabile (două săpunuri, două pliculeţe cu gel de duş, cască de duş, beţişoare de urechi) şi feon.

Pe balcon nu există un uscător de rufe sau o sârmă, deşi este necesar să existe aşa ceva. Se oferă prosoape de plajă, însă tot mai este nevoie să usuci costumele de baie şi prosoapele pe care le foloseşti în cameră şi turiştii sunt nevoiţi să improvizeze uscătoare pe scaunele din balcon, sau să întindă ei sârme cu care au venit de acasă (cum am făcut noi), ceea ce nu este chiar Ok.

Există o parcare a hotelului în faţa hotelului, însă este foarte mică şi încap puţine autoturisme, iar noi am parcat în parcarea de la Galaxy water park care se află lângă hotel. Este în construcţie o parcare mare peste drum de hotel care este posibil să fie finalizată spre sfârşitul sezonului.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Bucătăria reprezintă punctul forte al hotelului. Mesele au fost servite în regim bufet suedez, în restaurantul unit cu terasa acoperită a hotelului. Turistul îşi punea personal mâncarea în farfurie, fiind obligatorie purtarea măştii şi a mănuşilor de unică folosinţă.

Mâncarea era delicios preparată, motiv pentru care am apreciat bucătarul şi relativ diversificată.

La micul dejun se serveau ouă sub diferite forme (ou fiert, ochi, omletă, omletă la cuptor), cremvurşti, mai multe feluri de şuncă presată de bună calitate, salamuri, mai multe feluri de caşcaval, măsline, unt, dulceaţă, miere, legume, orez cu lapte, cereale, lapte, ceaiuri, cafea, sucuri la dozator, prăjituri, fructe.

Gustarea de dimineaţa: fructe, fursecuri, crostata, chec, îngheţată etc.

Prânzul: o ciorbă de legume, o ciorbă cu carne (fasole cu afumătură, peşte, de pui a la grec, de burtă, etc) şi o supă cremă, mai multe feluri de mâncare gătită, legume simple şi sosuri, din care îţi puteai prepara salate, prăjituri, fructe diverse, îngheţată Corso. Cel mai important pentru copii este faptul că atât la prânz, cât şi seara, se serveşte pizza.

Gustarea de după-amiază: îngheţată, fructe, fursecuri, fornetti, etc.

La cină erau cam aceleaşi feluri de mâncare ca şi la prânz, mai puţin ciorbele.

Ne-a plăcut foarte mult mâncarea şi nu ne-am plictisit de ea până în ultima clipă petrecută la hotel.

Prăjituri nu prea am mâncat, că nu erau foarte apetisante, nici variate, ceea ce a fost un lucru bun pentru că ne-am menţinut silueta. :)

La Delta au stat mult mai bine la capitolul prăjituri, pentru că erau mult mai variate şi mai gustoase.

Sucurile la dozator erau Santal (piersici, portocale şi vişine) şi din gama Pepsi, aveau vinuri, bere, şi băuturi alcoolice de calitate, ceaiuri, cafea, care se puteau servila barul de la piscină sau cel din restaurant. Există şi beach-bar cu sucuri, bere şi cafea. Există şi lobby bar pe care nu l-am folosit, însă cred că sunt gratuite şi băuturile de acolo.

Mi-a plăcut faptul că sala de mese este foarte mare, încăpătoare şi nu ni s-a întâmplat niciodată să nu găsim loc la masă.

Minibarul aflat în cameră la cazare a fost inclus în preţ şi conţinea: două beri, două sucuri la doză, un vin spumant, unul roze şi unul alb la sticluţe de câte 187 ml / 200 ml, plus 4 pahare cu apă plată sigilate. Ulterior nu a mai fost completat minibarul, dar nici nu am simţit nevoia din moment ce aveam acces toată ziua la băuturi în spaţiile comune.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja hotelului se află în lateralul acestuia şi nu are ieşire directă la mare pe toată lungimea, ci doar prin capete, pentru că este străjuită de stabilopozi.

Nisipul este fin, intrarea lină în mare, este potrivită pentru copii. Nu au fost alge în perioada respectivă. Din hotel se iese direct pe plajă. Am acordat 95% pentru că plaja nu are ieşire la apă pe toată lungimea, altfel ar fi fost perfect. Sunt foarte multe şezlonguri pe plajă, aproape jumătate dintre ele rămâneau neocupate, deşi gradul de ocupare al hotelului era de 100%. A fost cam rece apa mării în perioada respectivă şi presupun că turiştii preferau să stea la piscină sau la Galaxy water park. Pe plajă există beach-bar, loc de joacă pentru copiii mici cu tot felul de jucării şi animatori pentru copiii mai mari, care îi antrenau la jocuri pe plajă.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Unul dintre factorii determinanţi în alegerea acestui hotel l-au reprezentat şi posibilităţile de distracţie şi relaxare. În fiecare seară aveam spectacole pe terasa hotelului, exista o formaţie care cânta muzică de calitate, dansatoare şi un magician spre încântarea copiilor.

Babylandul reprezintă punctul forte pentru distracţia copiilor sub 12 ani, iar copiii cazaţi la hotelurile din grupul Cohotels aveau gratuitate, în timp ce pentru ceilalţi copii preţul intrării era de 20 lei/copil.

Programul la babyland este între orele 16,30-22.00, iar la începutul programului se organizau cursuri de pictură, actorie, dans, însă noi nu am participat. O singură seară am fost pentru că în restul serilor am avut alte activităţi. Copiilor le plăcea să se dea în toboganele gonflabile. Existau şi animatori care făceau diverse jocuri dimineaţa pe plajă.

Există în incinta hotelului o grădiniţă cu animatori, potrivită copiilor de sub 7 ani, părerea mea. Fiica mea de 4 ani a fost foarte încântată de jucăriile şi activităţile de acolo, însă pe fiul de 8 ani nu l-am dus pentru că mi se părea că este prea mare pentru jucăriile de acolo.

Am avut incluse în preţul sejurului două bilete la parcul de aventură Paradisland şi zilnic câte o intrare (3 ore) de familie la Galaxy water park. Deşi anul trecut noi am fost foarte încântaţi atât de paradisland, cât şi de Galaxy water park, anul acesta nu am avut timp să ajungem la Paradisland pentru că baia în piscina încălzită a hotelului a fost mult mai atractivă decât tirolienele din parcul de distracţie. Iar la Galaxy water park am reuşit să ajungem o singură dată, din aceleaşi motive, pentru că piscina şi plaja erau mult mai atractive.

Celor care achiziționează sejururi de minim 5 nopți li se oferă și bilete la Teatrul de vară din Jupiter în perioada 1 iulie - 31 august. Noi am plecat pe 4 iulie de la mare și nu începuse încă stagiunea de spectacole.

Hotelul dispune de piscină pentru adulţi cu apă încălzită şi de piscină pentru copii cu apă neîncălzită, astfel că copiii foloseau deseori piscina adulţilor.

Într-o seară ne-am plimbat cu trocariciul până la Olimp, într-o altă seară am mers pe jos până la parcul de distracţii din Venus, altă dată am mers pe jos până la parcul de distracţii din Neptun, într-o altă seară am făcut plimbare pe plajă. Există şi un mini parc de distracţii şi în Jupiter, în apropierea hotelului.

Am observat şi unele inconveniente, care ar fi frumos să fie remediate ca să nu mai existe turişti nemulţumiţi:

- unii turişti se plâng de faptul că unele camere au probleme tehnice (de ex. panta de la duş incorectă, uşi care nu se închid cum trebuie, etc, iar aceste probleme se pare că există la camerele de la etajele 1 şi 2, şi presupun eu că acestea sunt cauzate de lucrul făcut în grabă pentru că la inaugurarea hotelului aceste etaje erau încă în plin proces de renovare);

- lifturile nu funcţionează cum trebuie, în sensul că se aşteaptă uneori destul de mult la lifturi, iar în plus rişti să te plimbi pe la etajele superioare în condiţiile în care vrei să ajungi la parter. Noi am preferat deseori să folosim scările, fiind cazaţi la etajul 5, ca să evităm eventualele neplăceri cauzate de lifturi, însă pentru noi nu a fost o problemă pentru că suntem obişnuiţi şi acasă să folosim scările. Însă pentru persoanele fără condiţie fizică sau cele cazate la etaje superioare poate fi un disconfort.

Am observat că peste 90% dintre turişti sunt familii cu copii mici, puţini fiind fără copii, câteva cupluri de 60+.

În concluzie, nouă ne-a plăcut foarte mult, nu ne-am plictisit nicio clipă şi ne dorim să revenim la acest hotel pe care îl recomand din tot sufletul tuturor celor care caută un hotel cu facilităţi pentru copii.


[fb]
---
Trimis de cris1982 in 06.07.21 15:58:25
Validat / Publicat: 06.07.21 16:31:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Delta

VIZUALIZĂRI: 2963 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cris1982); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 Hotelul văzut de la piscină
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 25400 PMA (din 26 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

Green????PHONE
[06.07.21 17:52:21]
»

Până sa ajung la partea în care ai spus despre oferta de BF, ăsta era primul gând, să întreb cum ați prins un așa preț, pentru că și mie mi se pare f ok. Mă bucur sa aud ca există în zonă încă un hotel cu servicii AI de luat în considerare, mi se pare că era chiar o lipsă și până acum aveam in vedere doar Mera, dar clar și Poseidon e de reținut pentru noi.

Votat cu drag!

cris1982PHONEAUTOR REVIEW
[06.07.21 18:21:42]
»

@Green????: Ne-am întâlnit la Poseidon cu o familie de cunoscuți care fuseseră în anii anteriori la Mera și făceau unele comparații, în sensul că la Mera este mai bine, că au spectacole mai bune seara, că animatorii pentru copii oferă distracții mai bune, mâncarea mai variată, plus apartamentele de la vile care la Poseidon nu există.

Concluzia lor a fost că deși Mera este mai bun decât Poseidon, totuși Poseidon are un raport calitate/preț foarte bun.

Pentru familia mea, având doi copii, ar trebui să plătesc la Mera 185 lei pe zi doar pentru ei, în plus, ar trebui să iau o cameră family care e mai scumpă decât cea standard, ceea ce m-ar duce în final la un preț foarte mare. Pe când la Poseidon nu a trebuit să plătesc nimic pentru copii.

Concluzia este că nu trebuie să te aștepți la aceleași condiții ca la Mera, în condițiile în care prețul este cu mult inferior, ci doar să te gândești că este un raport foarte bun calitate / preț.

krisstinnaPHONE
[07.07.21 04:33:54]
»

@cris1982: Așteptam să te citesc, eram curioasă să văd ce ai ales având in vedere că Mamaia nu e ok pentru pitici. Dar, să știi că in partea de sud nu s-a lărgit plaja, e la fel de lină intrarea in apă

Foarte bun articolul tău, te felicit pentru el dar și pentru vacanță. Ce mari s-au făcut picii!

Cât timp copiii sunt fericiti, vacanța este o reușită, părinții sunt incantați și relaxați.

Toate cele bune vă doresc!

cris1982PHONEAUTOR REVIEW
[07.07.21 07:07:08]
»

@krisstinna:

Așteptam să te citesc, eram curioasă să văd ce ai ales având in vedere că Mamaia nu e ok pentru pitici.

Sudul litoralului e potrivit pentru noi și îmi place că în fiecare an se îmbunătățesc și modernizează alte unități de cazare. Spre exemplu, anul acesta în Venus, hotelul Dana Resort s-a renovat, iar Melodia și Carmen Azzuro au trecut la all inclusive.

Atâta timp cât se vor moderniza construcțiile deja existente și nu se va permite construirea haotică ca în Mamaia, cred că sudul litoralului va deveni tot mai tentant. Iar dacă vor reuși să repare și trotuarele, ar fi grozav. ????

Dar, să știi că in partea de sud nu s-a lărgit plaja, e la fel de lină intrarea in apă

Știu, însă sudul stațiunii Mamaia nu mi-a plăcut niciodată, pe de o parte pentru că nu sunt hoteluri pe gustul meu, iar pe de altă parte, este foarte aglomerat. Iar acum, cred că se va aglomera și mai mult plaja din zona aceea.

Foarte bun articolul tău, te felicit pentru el dar și pentru vacanță.

Mulțumesc! Pe mine mă ajută foarte mult multitudinea de surse de informare care există pe net, așa că nu prea mi s-a întâmplat să fiu dezamăgită de alegerile pe care le fac.

Ce mari s-au făcut picii!

Cât timp copiii sunt fericiti, vacanța este o reușită, părinții sunt incantați și relaxați.

Toate cele bune vă doresc!

Pe această idee merg și eu întotdeauna când aleg o locație de vacanță și funcționează din plin!

Numai bine!

silviuozzy
[10.07.21 18:44:41]
»

Foarte buna recenzia. Am si eu o intrebare, daca se poate. Ce inseamna ca se poate plati pranzul, desi intrarea este cu cina? Mai pot fi platite si alte facilitati inca din prima zi?

cris1982PHONEAUTOR REVIEW
[10.07.21 19:31:00]
»

@silviuozzy: Prietenii noștri ne-au spus că au plătit ca să intre la masa de prânz. Știu că la multe hoteluri de poate plăti ca să beneficiezi de bufetul lor suedez. Despre accesul la alte facilități nu cunosc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, Green????, silviuozzy
Alte impresii din această RUBRICĂPoseidon Hotel (ex Atlas) [Jupiter]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.086727142333984 sec
    ecranul dvs: 1 x 1