ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.07.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: România
ÎNSCRIS: 21.02.09
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUN-2021
DURATA: 11 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 11
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 10 MIN

Hotel Gala****

TIPĂREȘTE

La solicitarea celui de al 26-lea Web Maestru și pentru că oricum era scrisă, voi posta un review aferent sejurului meu de la Hotel Gala**** / Playa de Las Américas / Tenerife. La baza acestuia stă, cu mici adnotări ce vor fi inserate la final, plângerea formulată de către mine agenției de turism de la care am achiziționat sejurul (agenție spaniolă) respectiv managementului hotelului. Datele foarte personale au fost modificate și am adăugat anumite informații ajutătoare. Astfel:

„Bună ziua.

Numele meu este Andi1972*. Mi-am petrecut vacanța la Hotel Gala, împreună cu familia (soția + fiica mea de 11 ani), în perioada 18-28.06.2021. Sunt foarte multe lucruri bune de spus despre hotelul Gala, dar acestea pot fi aflate de către oricine accesând pagina oficială a unității de cazare (vezi hotelgala.com/en, iar review-uri pe booking.com, bineînțeles**). Ca supliment - mâncarea este foarte bună, cameristele își fac treaba exemplar, hotelul are un amplasament de vis, totul funcționează ceas.

Ca și părți negative:

1. Am fost deranjat foarte tare de lipsa totală de empatie a personalului de la Biroul Recepție (din ziua cazării) precum și de necunoașterea crasă a informațiilor privind prevederile legislative referitoare (tangențial) la domeniul de activitate, din țara în care trăiesc.

Să explic: la data intrării noastre în Spania, prin punctul de frontieră Aeropuerto Sur, condițiile de intrare aferente Covid19 se modificaseră, în sensul solicitării dovezii vaccinării (adulții micului nostru grup fiind vaccinați) respectiv permiterii intrării în Spania cu minori, cu vârsta mai mică de 12 ani, fără obligativitatea prezentării unui test Covid19 negativ. În consecință am aterizat și am trecut formalitățile de intrare în Spania fără nici un fel de problemă (fără a avea și fără a-mi fi fost solicitat test negativ Covid19 pentru fiica mea, la aeroport).

La hotel, personalul Biroului Recepție a refuzat cazarea fiicei mele, pe motiv de lipsă test negativ Covid19... Pur și simplu, refuzau să-mi primească fiica în hotel, după o zi de zbor (6 ore doar în aer!), în condițiile în care era 07.30 seara... Și nu păreau prea afectați - dar poate este o părere subiectivă.

Norocul nostru a fost că a venit o angajată a Biroului Recepție - cred (blondă, acest amănunt făcând-o ușor de identificat în vederea premierii sale, părerea mea!) care, cu calm și profesionalism, și-a cerut scuze pentru situație și ne-a dat o hartă a stațiunii indicându-ne unde se află Spitalul de Urgență, pentru a face un test rapid (termenul fiind ora 20.00). Ca o paranteză, la spital, după ce am primit replica „Dar ce ați făcut până la ora aceasta?” (!!!) și i-am implorat, practic, ne-au făcut (contra cost, 30 euro) testul, care a ieșit negativ (slavă Domnului!).

Ceilalți ne-au spus, foarte relaxat, că ne trebuie test la copiii de peste 6 ani (fapt total eronat, condițiile legale modificându-se între timp), că dacă mai insistăm vor chema poliția (!!! – pentru vina de a respecta legea, presupun...), că, în Canare, sunt alte legi decât cele din restul Spaniei, impuse de Guvernul Insulelor Canare - aceasta după ce le-am arătat condițiile de intrare în Spania, de pe pagina web a ministerului de resort (de parcă noi am fi aterizat în Baleare sau la Madrid, nicidecum în Canare)...

Problema este că managementul hotelului nu m-a informat în avans asupra faptului că, la nivelul Hotel Gala, nu se aplică regulamentele general valabile la nivelul Spaniei, fapt care m-ar fi făcut să testez copilul în țară (pentru a nu mă juca de-a Spanish Grand Prix pe străzile din Playa) și a aștepta stresat, în fața spitalului de urgență, rezultatul testului... Sau, poate, aș fi ales alt hotel...

Doar informativ: vă dați seama ce ar fi însemnat pentru mine dacă rezultatul testului ieșea pozitiv? Dacă-l făceam în țară, lăsam copilul la bunici (vaccinați) și veneam doar cu soția (dacă mai veneam, având plătită asigurare storno**). Dar, un test pozitiv în Canare, ar fi presupus intrarea în carantină a copilului (pentru o perioadă mai lungă decât cea a concediului - fără cazări asigurate, fără bilete de avion - o plăcere!!!). Au spus că acest lucru intra în responsabilitatea agenției turistice de la care am achiziționat sejurul... Nu-mi dau seama cine ar fi trebuit să mă informeze, dar, cineva ar fi trebuit să-mi spună că, la Hotel Gala, sunt alte condiții de cazare decât cele impuse de SpTH (Spanish Travel Health).

În fine, pentru disconfortul creat, frumos ar fi să-mi înapoiați - în” MyWallet” - suma de 30 de euro (pentru a-i putea folosi la o rezervare viitoare)... A fost doar o sugestie.

2. Am primit o cameră (nr. 452) care se afla deasupra intrării în garajul subteran, lângă gura de ventilație a aerului (de la instalația de ventilație a hotelului - cred că de la chiller), care producea un zgomot infernal. Despre priveliștea de la cameră - față în față cu un zid - pentru 11 zile de concediu, nu mai vreau să amintesc. Am toată lauda pentru doamna de la Recepția (tura de dimineață, cu ochelari), care a răspuns foarte prompt plângerii mele și a încercat să-mi schimbe camera... Din păcate oferta a fost foarte limitată (nu este vina dânsei) și am preferat să dorm cu geamul închis (izolația fonică fiind de excepție - un punct pozitiv) și totul s-a rezolvat.

3. Nu vreau să comentez deciziile de management dar nu pot să nu punctez anumite aspecte care, după părerea mea, ar fi putut fi îmbunătățite / ajustate. Aplicabil la toate sugestiile mele - sejurul a avut loc în tip de pandemie, la un grad de ocupare în Playa de Las Américas de - părerea mea - maxim 25%. Astfel:

- în cameră se află un frigider dar acesta este încuiat. Haios. Fără a adăuga multe în plus, în condițiile în care acesta nu era decuplat de la rețea (deci nu se făcea economie de energie electrică cu rezultate pe facturarea acesteia) și producea zgomot, această decizie nu face decât să enerveze turistul și să-l” radicalizeze” , dacă mă pot exprima așa... Nu știu dacă ați observat, dar chiar în fața intrării în hotel se află un magazin 24/7, care are bere rece... În condițiile în care hotelul oferă mâncare foarte bună, la prețuri decente, nu cred că sunt turiști ce-și țin jambonul în frigider... Și, chiar dacă ar fi așa... În fine...

- un caz similar este cel al parcării subterane. Știu, în sezon aș fi plătit-o fără să clipesc. Dar în acest forțat extrasezon, când erau o mulțime de locuri de parcare, foarte aproape (credeți-mă pe cuvânt), neocupate și gratuite, eu, dacă aș fi fost manager al hotelului, o ofeream gratis. Nu pierdeam mare lucru dar câștigam o serie de aprecieri ce ar fi crescut ratingul hotelului. În fine, am fost managerul unei întreprinderi naționale și am învățat că, atunci când nu te costă nimic să faci un bine, este o bună decizie să faci acel bine... În fine, am promis să nu discut...

- este incredibil de obositor modul de abordare al chelnerilor care vor să vadă dacă nu cumva nu ai plătit masa (sub masca solicitudinii de a oferi băuturi la masă - la prețuri foarte decente, este adevărat). Cardul meu nu a funcționat niciodată (pe tabletele lor) fapt care îi făcea să-mi solicite cartonașul de cazare / pașaportul (!!!). Și eu care abia mă spălasem pe mâini, pentru masă... Trebuia să mă duc iarăși la spălător... Una peste alta, am sfârșit prin a lăsa pe masă cardul, cartonașul și cartea de identitate (pașaportul nu l-am lăsat). Nu ar fi fost mult mai simplu să puneți brățări (pe diferite culori - alb / mic dejun, verde / demipensiune, galben / pensiune completă, albastru / all inclusive - culorile sunt alese aleatoriu) iar băuturile să fie solicitate, după dorință?

- știu, peste tot seiful este contra cost... O altă sugestie: pentru sejururile mai lungi, ar putea fi oferit gratuit... Aici nu am ce critica, este decât o sugestie.

Una peste alta, pentru camerele ce prezintă anumite deficiențe ce nu pot fi remediate (gen 452, cu zgomot foarte mare de la ventilație) eu aș fi venit cu ceva oferte suplimentare (oferite la fața locului - gen frigider / parcare / seif - nu toate împreună) gratuite. Altfel, este imposibil pentru oaspeți să nu devină frustrați și, hm! , anxioși, privind frumusețea de priveliște a camerelor de pe partea cu piscina... Doar o părere...

Cu speranța că am putut fi de ajutor, cu stimă,

*Andi1972” - evident, în plângere, am scris numele real...

** Adnotări ulterioare.

By the way, am sunat la Ambasadă... Aia românească... Au fost foarte..., cum să spun, empatici. M-au compătimit și m-au asigurat că este un abuz contra căruia ei nu pot face nimic... Patetic! Eu, aș fi dat măcar un telefon la hotel. Presupun că, dacă aș fi fost cetățeanul unei țări mai” ațoase” așa, o întreagă emisiune televizată din Spania ar fi abordat acest subiect. Sau, măcar la radio... Sau, un miic, miiic, micuț, articol în ziar... Hai, nu în Spania! Poate în România? Sau, ce să zic, măcar o vărsare a nădufului, un piiicuț mai oficială, pe vreo pagină de facebook... În fine, habar nu am cum funcționează protecția acordată concetățenilor de către autoritățile române abilitate, vorbesc și eu din filme... Nu mi-o luați în nume de rău (în cazul în care sunt oare ce ambasadori printre dvs.), vă rog.

Pot adăuga, referitor la hotel, că are un super amplasament. Acces plajă se face lejer, cu liftul, apoi prin cotloane și garaje subterane - mde! , nu prea lejer, și se iese chiar în centrul stațiunii, lângă McDonald’s. Ei, de aici, mergi cam 100 m, prin stațiune, și ajungi la Plaja Troya (Blue Flag) - o plajă OK, nici prea-prea nici foarte-foarte. Până la Siam Mall se merge cu mașina - cam 2 km, pentru BR la ½ preț și alte alea...

Rezervați mașină din țară. Recomand firma CICAR (174 euro / 11 zile, fără depozit - doar 30 euro pt. benzină, pe care i-au restituit în 24 ore). „La botul calului” prețurile te pot transforma într-un fanatic al plajei Troia... De asemenea, descărcați de pe net prețurile excursiilor. Le puteți prezenta agențiilor locale, după ce veți supraviețui șocului inițial, apărut în urma vizualizării diferențelor. La acest tip de atac, unii „mușcă” , alții nu... Ce să zic, presupun că, în sezon, nu va „mușca” nimeni... Este bine a se lua bilete (pentru excursii, Teide telecabină - bine, asta merge numai pe net, parcuri de distracții, etc.) numai de pe net. Pentru august-septembrie, merge. În iunie, nu prea merge, căci, în ciuda prognozei meteo, trebuie să te uiți dimineața spre fruntea lui El Teide: o vezi, merge de excursii / parcuri. Nu o vezi, dragii mei, pentru sud este OK - pentru nord, fiecare cu norocul lui, căci te poate ploua toată ziua.

Notă. Și în cazul telecabinei este haios. Dacă bate vântul, nu urcă. Dar, biletul îl plătești anticipat... Ei îl reprogramează, dar poate că ai un avion spre București / Madrid între timp. Deci, nu-l programați în ultima zi. A! Și din nou cu Teide: pentru accesul gratuit, pe vulcanoteide.com, dar cu ceva vreme înainte - 1,2 luni este perfect. Eu aș face mai multe rezervări, că dacă nu urcă telecabina, pierzi accesul gratuit - acesta nu se reprogramează!!!

Hai să termin cu info, că aceasta era rubrica hotelului, și-mi atrage WM26 atenția că iarăși mixez secțiunile... Scuze.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Playa de Las Americas

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de andi1972 in 03.07.21 18:25:52
Validat / Publicat: 03.07.21 19:31:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SPANIA.

VIZUALIZĂRI: 2601 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andi1972); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P07 Hotel Gala / La piscină
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21400 PMA (din 17 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [03.07.21 19:30:07]
    »

    Încărcând inițial impresiile la o rubrică de călătorie, rubrica de CAZARE (CAMERE) a fost nedisponibilă pentru notare. Te-aș ruga să indici o notă și pentru acest capitol - cazarea / servicii - folosind linkul EDIT IMPRESII, afișat cu roșu mai sus și disponibil permanent la publicare (şi timp de 30 minute după aceasta).

    Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE / SERVICII şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.

    ===

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Gala Hotel [Playa de las Americas], TENERIFE" (deja existentă pe sait)

    [Rubrica inițială: Descoperă Tenerife]

    ===

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    ===

    Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.

    andi1972AUTOR REVIEW
    [03.07.21 19:53:18]
    »

    Poziționarea este OK. Toate cele bune.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andox
    [03.07.21 20:14:31]
    »

    Imi pare rau sa-ti zic dar referitor la prezentarea unui test negativ sau vaccin la check-in, hotelul nu are nici o vina ca nu te-a informat de acest lucru agentia de unde ai cumparat sejurul. Era obligatia agentiei sa te informeze.

    Cetățenii români care aleg ca destinație de vacanță insulele Canare trebuie să prezinte la momentul sosirii la hotel un test tip PCR sau un test antigen, teste efectuate cu cel mult 72 de ore înainte de momentul cazării. Testul este obligatoriu pentru toate persoanele cu vârsta de peste 6 ani. Sunt exceptate de la măsura prezentării testelor persoanele care prezintă certificatul de vaccinare completă sau un certificat medical din care să rezulte că au avut COVID-19 în ultimele 6 luni.

    Da, e aiurea daca Spania nu cere asa ceva la intrare in tara insa regulile exista si trebuie respectate.

    Ai aici informatiile oficiale daca te descurci in spaniola gobiernodecanarias.org/bo ... term=2021-07-03

    webmaster
    [03.07.21 20:19:59]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    andi1972AUTOR REVIEW
    [03.07.21 20:46:28]
    »

    @Andox: Mulțam fain. Tocmai de aceea am adresat plângerea agenției de turism (presupun că o vor vedea și cei de la hotel - de asta nu sunt sigur). Mulțumesc. Oricum, sincer, nu aștept nimic de la ei. Îmi face plăcere să scriu. Testul l-aș fi plătit oricum în Romanica, iar diferența nu reprezintă un "capăt de țară"... Toate cele bune.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    andi1972AUTOR REVIEW
    [03.07.21 20:52:34]
    »

    @Andox: De fapt, încă mă mai ajută memoria... Înainte de a placa am scris atât Ambasadei Române cât și Consulului Onorific (este o doamnă) din Gran Canaria. Atat prima instituție cât și cea de a doua m-au asigurat (în scris!!!) că nu voi avea probleme. Asta ca să înțelegem cam cine ne reprezintă... Păcat... Toate cele bune și mulțumesc încă o dată pentru BOC 112/02.06.2012.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andi1972
    Alte impresii din această RUBRICĂGala Hotel [Playa de las Americas]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056413888931274 sec
    ecranul dvs: 1 x 1