ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.09.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 05.06.17
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 1 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 300 lei
FĂRĂ transport
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ faraMasa
Raport PREȚ/CALITATE: RĂU
"ECHIPA" A INCLUS:
4 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
42.50%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Pensiunea Alerox3

NB: Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă; — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții. Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

Ospitalitate ZERO la Pensiunea Alerox!

TIPĂREȘTE

După excursia din august, în care am vizitat prima dată Durăul și ne-am lăsat fermecați de minunățiile Ceahlăului, am decis să mai facem o vizită în septembrie pentru a ne bucura de această toamnă blândă, împreună cu familia.

Cum ne-am decis pe ultima sută de metri, cu vreo 3 zile înainte am început să căutăm o cazare pentru o noapte de weekend în Durău. Cum opțiunile de pe Booking erau foarte limitate, am făcut o mică cercetare pe internet, și am început să sunăm la pensiunile găsite pe Google Maps. Mi-am dat seama că Durăul e foarte solicitat în weekend, cu greu am găsit două camere libere la Pensiunea Alerox care părea să aibă recenzii bune pe Google.

Am făcut rezervarea telefonic pentru două camere cu baie, mi s-a comunicat că pretul e 150 lei/ cameră și faptul că ora de check-out o să fie 10.30, iar accesul în cabană nu se poate face în papuci de stradă, trebuie să avem papuci de casă. Ok… am fost bucuroși că am găsit cazare și am zis da pe loc. Cu o zi înainte am fost sunați de doamna de la cabană, care presupun că era și proprietara, să confirmăm rezervarea și mi-a cerut să o sun înainte de a ajunge la cabană.

Așa că am ajuns în jur de ora 14:00 în Durău, am dat o tură pe la Cascada Duruitoare împreună cu familia, și pe la ora 18:00 eram la Pensiunea Alerox, situată undeva pe strada Releului, la aproximativ 1 km de centrul Durăului (asta dacă luăm în considerare centrul în zona Hotelului Bistrița), pe o stradă îngustă, accesul poate fi făcut doar de o mașină pe sens. Am intrat în curtea pensiunii, și cum am parcat mașina am fost întâmpinați de proprietară care ne-a cerut să mutăm mașina căci dacă dorim să stăm doar o noapte, să nu încurcăm alte persoane cazate. Bun, ne-am conformat, deși nu pot să zic că a fost cea mai ospitalieră primire.

Cum eram veniți de pe munte, cu bocancii în picioare, nu am intrat prin cabană să nu murdărim mocheta, am urcat pe un fel de scări exterioare până la etajul 2, ultimul al pensiunii, unde am avut cele două camere și proprietara ne-a avertizat din nou să nu intrăm încălțați. Ne-am conformat, și în timp ce urcam cu bagajele, iar a venit la mine să-mi spună că e interzis să mâncăm în cameră, putem folosi bucataria și foișorul de afară. Înțeleg că trebuie respectate niște regului, și sunt de acord, dar tonul pe care îl folosea și atitudinea, și toata lista cu “nu e voie” deja mă călcau pe nervi și mi-am făcut o primă impresie despre ce fel de persoană e.

Am dat un buletin pentru fișa de cazare și suma de 300 lei, neprimind în schimb nici un bon sau factură. Ok, am zis că o să le cer la check-out.

Pensiunea e formată din parter și două etaje, la parter se află un living cu o bucătărie, pe care nu le-am folosit, deci nu mă pot pronunța despre dotări, doar frigiderul l-am folosit pentru a păstra ceva alimente. Țin să menționez că proprietara locuiește la parter, și e genul acela de om care urmărește tot ce faci, și probabil că din această cauză nu prea am stat prin pensiune mai mult decât să dormim. În legătură cu purtatul măștii în cabană sau dezinfectant în spațiile comune, nici vorbă de așa ceva.

Camerele au fost ok, un pat mare, o măsuță, două noptiere și un televizor pe care nu l-am deschis. Curățenia a fost făcută, la acest aspect nu am ce să comentez, iar un plus pot să îl trec la priveliștea de pe terasă cu Masivul Ceahlău în toată splendoarea lui. În schimb salteaua patului foarte inconfortabilă, saltea prin care simțeai toate arcurile. Baia la fel, curată, dar miros foarte pregnant de canalizare, iar dacă lăsai ușa deschisă invada toată camera.

Bun, ne-am cazat, am făcut un duș, am reținut toate “regulile” impuse și am zis să mergem în Durău să luăm cina. Am ieșit din pensiune, și lângă mașină erau ceva tufe de mure, iar soția mea s-a pus să le pozeze, a luat o mură (țin să menționez, doar o singură mură!!) și în acel moment a ieșit proprietara să ne certe că trebuie să cerem voie dacă dorim să luăm! Am rămas pur și simplu mască la reacția ei, crezând că glumește. Nu am vrut să mă cert în acel moment cu ea, doar am plecat uimiți de aceasta atitudine “ospitalieră” . Am zis să încheiem cu bine seara și o să îi spun ce am de spus la plecare.

După o masă copioasă la Pensiunea Antia, umbrită totuși de episodul cu mura, (din păcate acolo nu mai erau de mult disponibile locuri de cazare), am ajuns din nou la cazare, bineînțeles că proprietara era pe terasă să “observe” tot. Am intrat în curte cu mașina cu spatele, iar când ne dăm jos din mașină ne întreba de ce nu am intrat cu fața. Deja simțeam că nu mai pot să nu îi zic câteva, căci atitudinea ei nu era de genul “prietenoasă” ci mai degrabă să te certe, de parcă ea ne plătea să stăm cazați acolo.

Ok, am trecut și peste asta fără să răspund provocărilor, și am zis că ii dau un feedback a doua zi despre această experiență de cazare.

După un somn pe o saltea incofortabilă, într-o cabană în care se aude tot din camerele vecine, inclusiv televizor, sforăieli, vorbit în șoaptă sau mai tare, noroc că eram foarte obosiți și am adormit relativ repede, a doua zi ne-am trezit dis de dimineață să plecăm spre Piatra Neamț.

Surprinzător, dimineața, proprietara nu era la “postul” ei de supraveghere obișnuit, mai mult ca sigur ne observa ascunsă după vreo perdea. După ce am terminat de dus bagajele la mașină, ma așteptam mai mult ca sigur să vină să ne verifice camerele, și deja aveam un discurs pregătit. Dar ea de negăsit, deși cu vreo ora înainte, era ieșită prin curte. Bun, o sunăm și telefonul se aude din curte, în camera de la parter, dar nu răspunde. Ok, insist și a doua oară, și a treia oară de pe alt număr, dar nimic, mai ales că doream bon fiscal și factură. Fiind la vreo 4-5 metri de geam, mai mult ca sigur ne auzea ce vorbim, și menționez clar că doresc factură sau bon pentru banii încasați, dar nimeni nimic.

Bun, mă gandesc că dacă era de bună credință și nu ar fi auzit telefonul, deși noi din curte îl auzeam, ar fi sunat înapoi după ce ar fi văzut că o persoană cazată în cabană o sună de 3 ori. Clar nu a dorit să iasă pentru a nu discuta cu noi, însă cel mai grav mi s-a părut faptul că e un refuz de a elibera bon sau factură!

Am plecat cu un gust amar de la această cazare, și a doua zi am lăsat un review pe Google, de o stea cu o descriere sumară a “ospitalității” . Mare mi-a fost mirarea că după două zile am fost sunat de proprietară să-mi spună că nu a auzit telefonul, să-mi descrie problemele personale pe care le are, să-mi ceara adresa pe care sa-mi transmită factura și alte scuze penibile. E interesant că s-a gandit să mă sune abia după două zile, și după ce am făcut recenzia, nu în ziua în care am sunat-o de 3 ori, probabil asta denotă bunele intenții.

Per total, cred că a fost una dintre cele mai proaste experiențe de cazare, ospitalitea gazdei aș pune-o pe primul loc în astfel de cazuri. O saltea mai incomodă sau anumite lipsuri le treci ușor cu vederea când simți că ești tratat cu respect în calitate de turist. Cred că astfel de persoane ar trebui să se orienteze spre alt domeniu, căci nu fac decât să aducă o pată neagră pe și așa încercatul nostru turism local, pe lângă faptul că refuzul de a elibera un document fiscal e o problemă majoră!

Clar nu aș recomanda nimănui această pensiune!


despre SERVICII

Ospitalitate - nota 1!


despre CAMERE & COND. CAZARE

Cameră curată și spațioasă, baie curată, priveliște frumoasă spre Ceahlau, în schimb saltea foarte inconfortabilă, pereți extrem de subțiri prin care se aude orice zgomot, miros urât de canalizare în baie.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Amplasată undeva în capătul stațiunii, pe strada Releului, la distanță de aproximativ 1 km de magazine si centrul stațiuni. Am văzut că exista un foișor si loc de grătare, însă nu am fost tentați să le folosim după "ospitalitatea" arătată.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Nu dispune de altceva, înafară de basic-ul cazării.

Citește și CONTINUAREA aici

---
Trimis de cata2106 in 21.09.20 10:54:56
Validat / Publicat: 21.09.20 12:00:53
VIZUALIZĂRI: 174INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în DURĂU.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cata2106); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24000 PMA (din 19 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

Dana2008scris / TELEFON [21.09.20 12:30:20] »

@cata2106: îmi pare rău pentru experiența neplăcută!

Succes in alegerea destinațiilor următoare!

Numai bine! ​

cata2106 [21.09.20 13:47:34] »

@Dana2008:  Se mai întâmplă din păcate să dăm și peste astfel de experiențe.

Dar e important să le împartășim, ca să poată fi evitate! ​

mishu [21.09.20 15:25:44] »

@cata2106:  Cred ca ai fi dormit si pe bolovani daca atitudinea era alta, stii cum e: "Tonul face muzica! "

Pacat de lucrurile bune si locurile frumoase, felicitari, votat cu mare drag. ​

adrianaglogoscris / TELEFON [21.09.20 17:33:54] »

@cata2106:  Pai mai oameni buni, sa culegeti voi o mura? Si sa intri cu spatele in curte? Nu ai voie!!

Halal mod de a-si atrage clienti.

Noi am stat candva la o pensiune in renovare. Praf, zgomot, disconfort maxim. Proprietarul ne-a spus ca regreta ca primeste turistii in asemenea conditii, dar efectiv se bazeaza pe incasari pt a finaliza renovarea. Nu stia cum sa isi mai ceara scuze, facea mici gesturi care sa arate ca e atent (gen mutat sticla de bere daca posesorul se mutase pe alt scaun!)

Am trecut peste toate neplacerile, chiar am apreciat sinceritatea lui.

webmaster [21.09.20 19:19:31] »

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

cata2106 [21.09.20 20:06:36] »

@mishu:  Mulțumesc mult!

Din ​păcate așa e, pacat de loc că e frumos si dacă ar fi ospitalitate pe masură, nici nu s-ar observa micile neajunsuri!

cata2106 [21.09.20 20:18:22] »

@adrianaglogo:  Da, nici eu nu pot să îmi explic atitudinea, mai ales că era proprietar, nu ceva angajată căreia nu i-ar fi păsat de ce reclamă își face! Din păcate încă mai există asemenea locații, care aduc clienți doar din inerție și din lipsa de alternative! Sper ca încet să dispară astfel de comportamente și să învățăm să oferim experiențe faine, nu atiudini ostile!

Consider că restul problemelor erau chiar mici, și nici prin gând nu as fi​ dat un review negativ daca atiduninea era potrivită, dar am vrut să evidențiez tot. Până la urma totul poate să fie perfect la locație, dar dacă nu există ospitalitate riști să îți ratezi concediul!  

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianaglogo, cata2106, mishu
Alte impresii din această RUBRICĂ:
NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.0785708427429 sec
ecranul dvs: 1 x 1