ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.09.2020
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 02.02.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 3 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 2 MIN

O locatie de 4 stele, umbrita de prestatie unei tinere angajate

TIPĂREȘTE

Hotelul isi merita cele 4 stele.

Ca unul care in decursul anilor am insotit nenumarate grupuri de turisti in hoteluri si restaurante, am deformatia de a remarca si amanunte care la prima vedere pot parea nesemnificative. De exemplu: la prima vedere, intr-adevar mic dejunul, oferea la restaurantul hotelului Insula o gama larga de produse proaspete. Exemplu pozitiv produsele lactate. Alaturi de acestea insa, domneau si un soi de salam de vara de trista amintire. Intr-un recipient separat, zilnic ne zambaeu niste bucati de carne fiarta, provenite in mod evident din ziua precedenta.

In omleta oferita zilnic, nu puteai sa nu observi si bucati de sunca bine maruntite care te duceau cu gandul si ele la zilua precedenta. Dupa buna traditie romaneasca, puteai gasi toate culorile de ceaiuri recomandate pentru diverse afectiuni, putin clasicul ceai negru.


despre SERVICII

profesionalism fara repros la receptie; o mica opbservatie in privinta serviciilor la restaurant.


despre CAMERE & COND. CAZARE

us. Chiar daca nu sunt un amator de produse din minibar, este jenant pentru un hotel de 4 stele sa auba un minibar doar cu o apa si vreo doua sucuri.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Am petrecut 3 zile in aceasta locatie intre 27 - 30 august.

Conform procedurii, am rezervat dimineata 2 locuri pentru cina. Mesele fiind numerotate, am ales o anumita masa, lucru care ne-a fost confirmat. Seara, la ora stabilita, am avut surpriza sa aflam ca masa respectiva, a fost oferita altor doua persoane. Nu am facut mare caz din acest lucru. Am intrebat-o insa pe o tanara domnisoara (blonda) care se ocupa cu conducerea oaspetilor la masa, ce s-a intamplat. Raspunsul ei a fost scurt si fara echivoc: "am dat-o altora care m-au rugat frumos". Nu am apucat sa am replica, pentru ca domnisoara, ne-a intors spatele fara vreo scuza. Un chelner, observand incidentul ne-a spus ca, din nou citez: "asa face ea mereu... "!

As mai aduga ca in registrul de rezervari, tanara cu pricina, modificase numarul mesei solicitat de noi. Vi se pare un incident minor? N-as spune pentru un hotel - restaurant cu pretentia de 4 stele!!! .


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

sezlonguri suficiente.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de cristidu in 01.09.20 15:39:57
Validat / Publicat: 01.09.20 16:44:18
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Am lucrat in timpul liber ca ghid in decursul anilor in repetate randuri atat in Neptun cat si in Olimp.

VIZUALIZĂRI: 1312 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristidu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [01.09.20 16:43:33]
    »

    Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun — vezi impresii

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 76&hid=8276.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂInsula Hotel [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037400960922241 sec
    ecranul dvs: 1 x 1