ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Buzău
ÎNSCRIS: 16.02.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUL-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 6200 lei
FĂRĂ transport
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE: EXCELENT
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTA MEDIE REZULTATĂ
92.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

DIT Club Evrika (ex Riu Evrika) 4

Concediu in pandemie

TIPĂREȘTE

Avand in vedere ca ne-am intors de o saptamana din concediul petrecut la acest hotel iar situatia indusa de pandemie a determinat pe multi sa isi reorganizeze planurile de vacanta, vreau sa scriu mai repede impresiile legate de vizita noastra si de felul in care gazdele noastre au ales sa se comporte intr-o situatie cu adevarat deosebita.

Trecerea vamii a decurs fara probleme, vamesii nedorind sa se uite pe declaratiile pe proprie raspundere pe care le completasem, descarcate de pe site-ul MAE si care se regaseau si pe site-ul agentiei. Am ajuns in jur de ora 15.00, am prezentat voucherul la bariera si ne-am cazat foarte repede, check-inul nedurand mai mult de 15 minute.

Aici vreau sa mentionez faptul ca parcarea este pazita si este inclusa in pretul sejurului, iar in momentul cazarii ti se da un bilet pe care trebuie sa il pui pe bordul masinii ca totul sa fie in regula. Am fost cazati in camera cu vedere la piscina (din punctul meu de vedere nu se merita diferenta de pret pentru camera cu vedere la mare, hotelul fiind oarecum retras, de la el si pana la plaja fiind aleea pietonala din statiune), camera fiind situata in corpul nou, din ce am inteles de la alte recenzii fiind o diferenta majora intre cele standard, aflate in corpurile vechi, si cele aflate in corpurile noi. Cladirea este dispusa pe 4 etaje, fiind deservita de 3 lifturi, unul in centrul cladirii si 2 situate in lateral, de capacitate mai redusa.

Camera este mare, spatioasa, am avut un pat matrimonial si un pat separat pentru copil, televizor, dulap, minifrigider, baie cu cada. Ce este de mentionat, ca plusuri, si pe care nu le-am avut nici la hoteluri de 5 stele: seiful din camera in care se pot pastra bunurile personale este gratis, exista un miniexpresor de cafea care avea 4 doze de cafea si care se realimenta zilnic si, noutate absoluta datorita situatiei deosebite, un set de 3 masti faciale de folosinta indelungata (se pot folosi pentru o perioada de 5-7 zile). Tot in camera ne asteptau si prosoapele pentru plaja care se pot schimba dupa ora 16.00 la barul de la piscina.

Accesul in sala de mese se face doar cu masca pe fata si, de fiecare data cand intrii, ti se dau o pereche de manusi de unica folosinta. La mese tacamurile erau in pungi de hartie, dupa fiecare debarasare a mesei facandu-se dezinfectia si punandu-se alte seturi de tacamuri. Oferta de mancare nu era foarte mare ca in alte parti dar era de calitate deosebita, nefiind multe mancaruri cu sosuri lungi si, de fiecare data, cu exceptia micului dejun, gaseai sortimente diferite. Singurele exceptii erau reprezentate de micul dejun, asa cum am amintit deja, si deserturile, care erau repetitive.

Un alt aspect pozitiv era reprezentat de faptul ca inghetata era toata sigilata si nu se lua la cornet, ca in alte parti. Personalul era foarte atent, toti cu mastile pe fata si cu manusi in maini, iar daca vreun turist uita sa isi puna masca pe fata (nu neaparat roman), era imediat atentionat si rugat sa iasa afara pana se regleaza situatia. De asemeni, un fapt interesant este ca de vreo 2 ori la cina am fost rugati sa mai asteptam in hol pentru ca este necesara debarasarea meselor si aranjarea lor, un lucru care m-a impresionat in mod placut. La iesirea de la micul dejun exista o lista pentru rezervarile la restaurantele tematice in numar de 3: asiatic, italian si bulgaresc., noi le0am incercat pe primele 2 si cred ca reprezinta o experienta interesanta gastronomic, cel putin din punctul meu de vedere.

Hotelul dispune de un mic aquapark, unul pentru copii si unul pentru adulti, cu acces de la 10.00 la 12.00 si de la 15.00 la 17.00 (cel pentru copii cam neinteresant, dupa parerea "specialistului" nostru... :). De asemeni dispune de o piscina mare, un loc de joaca pentru copii (astea in curte interioara), iar corpul nou mai dispune de o piscina pe partea cu vedere spre mare, mult mai linistita si mai putin frecventata. Accesul la bar se face fara masca sau manusi doar ca nu te poti servi singur cu snacksuri, bauturi, fructe etc, ele trebuind solicitate unui angajat care sta permanent in zona.

Plaja hotelului este imediat dupa ce traversezi aleea pietonala, cam 2 metri de la iesirea din hotel, sezlongurile sunt incluse in pret, iar umbrelele chiar sunt situate la 4 metri una de alta (masurat la tija). Plaja este curata, cu nisip fin, intrarea in apa este foarte lina, de vreo 2-3 ori marea a fost putin mai agitatat si a adus alge la mal care pana a doua zi au fost complet indepartate. Pe plaja este un mini bar de unde se pot comanda bauturi, dar nu exista nici un lc de unde pot fi luate gustari, acestea fiind, asa cum am amintit, doar in zona piscinelor.

Acum punctele negative: animatia seara, atat pentru adulti cat si pentru copii, foarte slaba, bauturile alcoolice de slaba calitate (de asteptat, nu este UAI) si, de asemeni, obiceiul tolerat de angajatii hotelului, de a se accepta "rezervarea " cu prosoape atat la piscina cat si la plaja (pe pliantul primit scria ca nu se tolereaza dar...). Plaja este mare, cu multe randuri de scaune, gasesti loc oricand te duci, dar nu inteleg atat aceasta "rezervare" cat si tolerarea aducerii sezlongurilor in buza marii (probabil sunt unii turisti care stau prost cu vederea si nu vad marea decat de foarte aproape...).

Si ca o incheiere pentru cei care inca ezita si nu stiu ce sa faca: cand am ajuns nu ne venea sa credem ca stam in Sunny Beach, in primele 4 zile erau foarte putini turisti cazati, atat la piscina sau pe plaja sau in sala de mese eram unii ici, altii colo, dar dupa... Au inceput sa fie foarte multi, la piscina nu prea mai gaseai locuri libere, la mese trebuia sa cauti ceva pana gaseai un loc liber, pe plaja, chiar si dupa amiaza, gaseai loc de la randul 3 de sezlonguri in spate etc.

Asadar, este un hotel foarte solicitat, nu stiu daca se mai gasesc locuri disponibile, puteti incerca, dar oricum, din punct de vedere al clasificarii, chiar isi merita cele 4 stele, iar daca aveti temeri legate de masurile de igena luate, nu aveti de ce, curatenia care se facea peste tot si in camere (zilnic, chiar se face pe bune) nu ar trebui sa va creeze nici un fel de neplaceri.


---
Trimis de cristisch2003 in 26.07.20 21:00:30
Validat / Publicat: 26.07.20 22:17:31
VIZUALIZĂRI: 1716INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristisch2003); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20000 PMA (din 22 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    resita2009 [27.07.20 09:33:41] »

    Review-ul tau mi-a trezit amintiri despre Evrika, am fost si eu in 2015 si exact aceeasi parere am avut-o si eu si tocmai de aceea ma tenteaza la anul sa revin.  

    Observ ca, ca si-n 2015 animatia a fost o porcarie, deci n-au adus nimic nou.  

    hanibalbogdanscris / TELEFON [30.07.20 11:22:17] »

    Foarte frumos. Despre programul barurilor? Gustari intre mese? Inghetata? Multumesc.

    cristisch2003 [30.07.20 13:45:15] »

    @hanibalbogdan:  Programul barurilor incepe de la 10 dimineata si tine pana la 23.00 (cel putin atunci stiu eu ca se inchideau, poate era vreunul cu program prelungit, nu stiu, nu imi plac bauturile lor, cel de pe plaja era de la 10.00 pana pe la 17.00 sau 18.00). Gustarile intre mese incep, de asemeni, de la ora 10 si tin pana la ora 18.00, nu se accepta sa se servesca turistul singur, este servit de catre personalul de la baruri. Inghetatele sunt de vreo 5 feluri si toate sunt ambalate, nu exista nici una la dozator sau la frigider de unde sa se ia cu cupa.  

    nitulscris / TELEFON [27.08.20 18:11:49] »

    Bună ziua, vrem să plecăm la acest hotel, la camerele standard. Știți dacă masa se servea numai la restaurantul premium sau exista u 2 restaurante deschise? Agenția ne spune că anul acesta a funcționat un singur restaurant. Va multumesc!

    cristisch2003scris / TELEFON [27.08.20 19:34:56] »

    @nitul:  Cand am fost noi se servea masa doar la restaurantul premium, nu cred ca s-a schimbat ceva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nitulscris / TELEFON [27.08.20 21:56:10] »

    @cristisch2003:  Multumesc din suflet, așa mi-a spus și de la agenție dar nu i-am crezut. Aveați 2 tipuri de brățări?

    cristisch2003scris / TELEFON [27.08.20 22:04:42] »

    @nitul:  Nu am bagat de seama sa fie 2 tipuri de bratari dar cand am fost noi nu cred ca era hotelul plin nici pe jumatate.

    nitulscris / TELEFON [28.08.20 06:58:32] »

    @cristisch2003: Bună dimineața, multumesc frumos, sper să fie la fel.

    cristisch2003scris / TELEFON [28.08.20 12:17:49] »

    @nitul:  Pentru putin! Sa aveti parte de un concediu placut!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cristisch2003, hanibalbogdan, nitul
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0606069564819 sec
    ecranul dvs: 1 x 1