ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.10.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Sighetu Marmaţiei [MM]
ÎNSCRIS: 19.06.21
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2021
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
62.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Vacanță la Von Resort Golden Coast

TIPĂREȘTE

Am fost cazați la acest resort în urma recomandărilor primite de la agențiile din România, care îl laudă mult prea mult. Am fost o gașcă, 33 de membrii (adulți + copii) si ni s-a prezentat ca fiind cea mai potrivită optiune pentru cerințele noastre.

Drumul a fost relativ bun, în sensul că am fost preluați destul de repede de către Tour Operator, până la Hotel am făcut aproximativ 50 de minute. Fiind atât de mulți, nu am făcut opriri suplimentare decât o mica pauza la un complex pentru a merge la WC sau a ne întinde puțin. Prima oprire a fost la hotelul nostru, pentru aceste aspecte pot să acord un plus!

De asemenea, ne-a plăcut ghidul care era vorbitor de limba română și care ne-a oferit informații legate de activități, excursiile opționale, dar și un scurt rezumat istoric.


despre SERVICII

La capitolul mâncare nu știu exact dacă stau bine sau dacă mai degrabă gastronomia lor e apropiată de a noastră și atunci poți să mănânci cam orice fără a avea surprize.

Mâncarea era aceeași în fiecare zi (cu mici schimbări la partea de grill, dar și acelea s-au repetat cam o dată la 2-3 zile), însă era atât de multă încât puteai să mănânci de fiecare dată altceva.

Mi-a displăcut faptul că nu puteai să îți faci rezervare la Restaurantele a la carte, decât contra cost. Am fost în una din seri la un restaurant cu specific, însă nu a fost mai nimic diferit față de ce găseam la restaurantul principal. Atât doar că erau mai frumos aranjate în farfurie.

Legat de restul serviciilor... au mult de lucru la modul în care se comporta cu turiștii. Am impresia ca nu suportă românii și totuși e plin de ei! Când am ajuns, cel de la recepție a făcut liniște ca la școală pentru a ne da instrucțiunile și ne-a avertizat că trebuie să fim atenți pentru că el nu mai repetă pentru fiecare în parte ce avem de făcut... Mă rog, probabil am fost noi prea mulți și prea gălăgioși ca erau peste 50 de persoane la recepție, însă oricum, atitudinea lui a fost disprețuitoare.

Ne-am împrietenit în schimb cu chelnerii, seara, când ne strângeam toți (repet, eram aproape 30 de adulți) erau foarte atenți cu noi și ne serveau constant... evident, și noi am fost recunoscători de fiecare data lansând câte un bacșiș considerabil.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele sunt de cel mult 3*, dar curățenia se face zilnic. Scriu această recenzie la o buna perioada de la întoarcere și sunt mult mai calmă acum.

Singurul plus e legat de curățenia care se făcea zilnic, deși superficial. Superficialitatea am rezolvat-o cu un bacșiș și o hârtiuta în care ne-am exprimat pretențiile, însă restul... o adevărată aventura.

De cum am ajuns, ne-a lovit un miros neplăcut de închis, ușa de la balcon nu se putea deschide pentru a aerisi, aerul condiționat nu mergea cu ușa deschisa (oricum, ne-a luat o oră ca să o deschidem) ușa de la camera nu se inchidea, iar seiful era blocat. Practic, deși am ajuns pe la 17:00 (și puteam merge sa ne bucuram de prima baie în mare) a trebuit sa stam 2 h ca să ni se rezolve problema cu ușa de la camera.

Cartelele erau blocate pentru toți cei din gașcă care au fost cazați în aceeași clădire (în jur de 13 camere, nu mai stiu exact), au funcționat în schimb pentru cei care erau cazați în altă parte.

O să mai adaug și faptul că după 3 zile ne-a curs apă din tavan (de la aerul condiționat) și că trebuia să tragi de dus cu toată forta ca să îl desprinzi din locul lui atunci când voiai să te speli.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Am scris despre gastronomie si mai sus.

O sa vorbesc acum despre Ultra All Inclusiv, care, după spusele lor se rezuma la ideea că poți beneficia de toate serviciile 24/24.

Nu știu daca erau cazați si cu All Inclusiv, dar în afară de JB eu nu știu să fi fost vreo altă diferență. Nu ai incluse toate băuturile internaționale, nici restaurantele a la carte, nici toate barurile din incinta... de ex, la barul de peste Ponton, aveai inclus doar vinul la pahar și băuturile non-alcoolice.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Este singurul lor plus!

Marea este superbă, plaja e foarte mare, șezlonguri pentru toată lumea (ce-i drept, cam inconfortabile... sunt cele albe, simple, fără saltea), însă nu e deloc aglomerat.

Intrarea în apă este lină iar nisipul e fin peste tot (plajă & mare).

Am trecut peste inconfortul din camera datorită plajei, pentru ca acolo am petrecut cea mai mare parte din timp.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Fiind marea si plaja așa cum le-am descris mai sus, am petrecut puțin timp la piscine. Aveam acces la Aquapark ul de la Golden Beach și la Piscina de la Ellitte.

Piscinele nu aveau nimic impresionat, singurul lucru pe care am vrut să îl punctez este faptul că toți copiii (sub 3 ani) care au fost la piscină au colectat ceva soi de virus care s-a manifestat urât (febra, voma și tot tacâmul). La fel li s-a întâmplat și unora dintre adulți. Noi am stat în două zile la piscină, însă doar vreo 2 h și nu am avut reacții adverse. Fiind mulți români cazați la acest hotel, toți părinții discutat despre faptul ca au avut probleme cu copiii care au fost la piscină.

În rest, cel puțin la Golden Coast, o piscină normala, de dimensiuni medii fără nimic impresionant.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Cccsg in 06.10.21 22:08:37
Validat / Publicat: 07.10.21 08:35:06
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA

VIZUALIZĂRI: 11646 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cccsg); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10798 PMA (din 16 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [07.10.21 08:31:28]
    »

    @Cccsg: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 05644&hid=21529.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.%

    valentinag
    [07.10.21 10:22:06]
    »

    Pana la urma, ce te-a deranjat cel mai mult a fost ca nu se deschidea usa si ti-a curs apa din tavan. Mi se pare cam nedrept totusi sa spui ca a fost "rau", dar na fiecare avem pretentiile noastre.

    viviv
    [07.10.21 10:38:22]
    »

    probabil am fost noi prea mulți și prea gălăgioși ca erau peste 50 de persoane la recepție, însă oricum, atitudinea lui a fost disprețuitoare.

    Daca ati lucra intr un hotel si ar intra 50 persoane sa vorbeasca continuu, tare, cum ati reactiona? Ati repeta de mai multe ori o fraza?

    nrs †
    [07.10.21 12:49:24]
    »

    sa pun si eu o intrebare: ti-a promis cineva bauturi internationale? seiful poate era blocat pentru ca era cu plata

    CccsgPHONEAUTOR REVIEW
    [07.10.21 13:02:09]
    »

    @valentinag: Faptul că am plătit o sumă prea mare pentru ce oferă!

    Nu sunt eu foarte pretențioasă, dar am fost la hoteluri mult mai luxoase cu servicii premium (ce-i drept, nu în Turcia) pentru un preț mai mic.

    Mereu auzeam de serviciile turcilor și toată lumea îi laudă pentru ce oferă. Ei bine, eu am fost profund dezamăgită. Mi s-a părut mult mai luxos Hotelul Ramada din Oradea, de ex. Iar serviciile de care am beneficiat acolo au fost de departe superioare.

    Când am citit recenziile de pe "Amfostacolo" legate de acest hotel, era cumpărată deja vacanța. Altfel, nu l-am fi ales!

    Probabil anii trecuți or fi avut servicii mai bune. Dar din 2019... nu prea îl laudă nimeni!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    CccsgPHONEAUTOR REVIEW
    [07.10.21 13:05:38]
    »

    @viviv: Nu, le-aș spune și eu că popa nu spune de două ori predica pentru babele surde. Este exclus! Nu poți să ai o asemenea atitudine față de turiști într-o țară în care se spune că întâlnești cea mai wow ospitalitate! Nici măcar nu s-a chinuit sa schițeze un zâmbet!

    CccsgPHONEAUTOR REVIEW
    [07.10.21 13:10:35]
    »

    @nrs: Nu era cu plată. S-a rezolvat problema după ce a venit cineva de la electricitate. Atunci când s-a rezolvat și problema cu ușa de la cameră.

    viviv
    [12.10.21 14:13:25]
    »

    @Cccsg: de 15 ani merg in Turcia, an de an. Poate nu de fiecare data am intalnit oameni ospitalieri, dar de fiecare data am stiut sa le zambesc, sa le spun buna ziua si multumesc in limba lor si atunci atitudinea lor s a schimbat in bine.

    Nici măcar nu s-a chinuit sa schițeze un zâmbet!

    Mereu asteptam ceva din partea celuilalt, as fi curioasa cati din cei 33 ati zambit catre acea persoana???

    Am vazut frecvent astfel de grupuri, in special romani, care in momentul cand intrau in receptie, nu te mai puteai intelege cu aproapele, pentru ca era un tipat continuu.

    Pentru pretul platit, hotelul ofera suficient, cat sa fi multumit.

    calincheitaPHONE
    [03.11.23 11:57:04]
    »

    Bună

    Spuneți că "la barul de peste Ponton, aveai inclus doar vinul la pahar și băuturile non-alcoolice". Nu exista și bere efes la draft, inclusă, ca băutură alcoolică?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calincheita, Cccsg, valentinag, viviv
    Alte impresii din această RUBRICĂVonresort Golden Coast [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044178009033203 sec
    ecranul dvs: 1 x 1