ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.05.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 07.02.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
APR-2021
DURATA: 3 nopți
Prieteni
20 AD. + 2 COPII -- v: 14
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Servicii de proasta calitate, lipsa de comunicare, esec total...

TIPĂREȘTE

Am fost cazati aici la Pasti 2021 un grup de 20 persoane.

Puncte tari: locatie excelenta, aspect decent al pensiunii, pret foarte bun.

Si acum minusurile:

1. Cand ne-am cazat, desi erau puse benzi de garantare a igienizarii recent facute la wc-uri, acestea erau murdare, ca si cabinele de dus, asa ca am cerut Domestos sa ne curatam singuri baile, ca era o singura persoana in pensiune la bucatarie. Asa am si facut, considerand ca nu e intelept s-o luam pe doamna de la bucatarie sa bage mainile in toalete si apoi iar in cartofi... Incredibil pentru anul 2021!

2. Desi am stabilit cu cateva zile inainte cu dl. G. sa pregateasca meniu de post pentru persoanele care au dorit acest lucru, am constatat cu stupoare ca nu au pregatit nimic pentru ei, asa ca oamenii au mancat paine cu rosii si castraveti. Ba chiar - ca sa fie desert de post pentru cele 12 persoane - am facut eu rapid o salata de fructe.

Sincer nu mi s-a mai intamplat sa merg intr-o pensiune unde sa am inclusa demipensiunea si sa fiu nevoita sa gatesc! Ba chiar doamnele de la bucatarie si-au cerut scuze de la noi pentru comportamentul patronului.

3. In permanenta am observat ca singurul subiect pe care patronul il aborda cu musafirii era sa critice clientii anteriori. Ca fura mancare de la bufet, ca duc vesela in camere, ca isi umplu termosurile cu cafea, ca asa e romanul hot etc. Acest fapt e extrem de suparator, noi am venit in concediu sa ne relaxam, nu sa auzim problemele patronului.

4. Am stabilit ca pe perioada sejurului in restaurant sa avem acces doar grupul nostru, fara sa mai aduca persoane straine. In duminica Pastelui a adus un grup de 15 persoane in restaurant si le-a servit masa.

Consider ca principalul motiv pentru esecul sejurului este comportamentul intolerabil al dl. G., patronul/administratorul pensiunii, intrucat are reale probleme de comunicare si intelegere a nevoilor clientilor. In permanenta este pus pe cearta, are ceva de reprosat. Apoi ii pare rau si incearca inutil sa ne imbuneze si sa remedieze problema.

Nu pregateste meniul care i s-a cerut, dar face cantitati mai mari decat trebuie din celelate feluri, asa ca, evident, ramane mancare; apoi ne reproseaza ca el arunca mancarea.

Il rugam sa dea caldura mai incet, ca e sufocant, sunt 30 grade in camere, toata lumea a stat cele 3 nopti cu geamurile deschise zi si noapte. Ne raspunde ca nu poate da mai incet, ca e o centrala speciala.

Concluzia este: fugiti cat vedeti cu ochii!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de oana costin in 06.05.21 22:22:33
Validat / Publicat: 07.05.21 08:42:38

VIZUALIZĂRI: 1184 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oana costin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10200 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[07.05.21 08:41:12]
»

Bun revenit pe site, cu impresii, după o lungă perioadă 

-

Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 02934&hid=15473.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​​​

webmasterPHONE
[07.05.21 17:12:54]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂVila Ursu:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032170057296753 sec
    ecranul dvs: 1 x 1