ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 08.08.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
4.17%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Sejur ratat

TIPĂREȘTE

am in minte proaspetele impresii ale unui sejur ratat. inca de la inceput, pe ganduri trebuia sa ma puna neseriozitatea de care da dovada persoana de contact, care ulterior s-a dovedit a fi chiar proprietarul vilei.

In momentul in care am facut rezervarea (duminica orele 16.oo), am spus ca vom face plata avansului a doua zi in jurul orei 14.oo cand aveam posibilitatea de a merge la o banca. Luni incepand cu ora 12.oo au inceput „beep-urile” la interval de 30 minute, iar noi sunam si eram intrebati : "ati platit avansul?" Am reusit sa ajung la banca la orele 15, am confirmat plata avnsului pentru doua camere.

In ziua in care trebuia sa ne cazam, am ajuns la vila (care se afla in camp) si am contactat telefonic proprietarul, pt ca nu exista receptie si nu este nici o persoana care sa permita accesul in curtea vilei. Am fost instruiti sa deschidem poarta cu o "cartela"- o bucata de gresie lunguiata, cocotandu-ne pe deasupra portii si apasand manerul. Ni s-a comunicat numarul camerelor ne fusesera rezervate, si surpriza... una era ocupata. Spasit, proprietarul apare in aproximativ 30 minute, isi cere scuze pt incurcatura si ne ofera pentru o noapte apartamentul sau. Dupa 3 ore, revine si ne repartizeaza o alta camera care se eliberase intre timp.

Am reusit sa ocupam camerele la orele 18. moment in care copilul (de 9 luni) era din ce in ce mai agitat datorita trambalarii dintr-o camera in alta. Ar fi fost frumos daca problemele s-ar fi terminat. Dar, de unde... camerele au un puternic miros de clor (te gandesti ca este super curat, dezinfectat...) de unde. curatenia e de mantuiala, robinetii sunt plini de rugina si de calcar, la fel si cabina de dus al carei geam este alb mat, in loc de trasnparent, capacul toaletei rupt, cabina infundata, iar accesul in cabina se face cu greu pt ca se deschide doar pe jumatate. Camerele pline de muste, care te insotesc oriunde in interior si in exteriorul vilei.

La bucataria amenajata in curtea vilei nu este apa calda, totul este plin de grasime cumulata in timp, slinos. Femeia care face curatenie, foloseste o carpa, cu care sterge mesele (din sticla) iar dupa ce se usuca, totul e plin dare de grasime. E o infectie atat bucataria cat si locul de luat masa.

Perdelele baldachinelor, cat si husele canapelelor de langa piscina nu cred ca au fost spalate vreo data, sunt imbibate de bautura, sucuri, etc., iar mustele sunt omniprezente.

In 3 zile din cele 5 zile state in locatie, apa calda si apa rece au fost alternative, iar de reclamat nu aveai cui, mai ales daca era foarte tarziu, si din bun simt nu sunai proprietarul. Iar totul a culminat, cand in ultima zi, la ora noua dimineata, ni se transmite ca trebuie sa eliberam camerele imediat, dar ca putem folosi in continuare locul de luat masa, si zona piscinei... Ne-am revoltat, ne-am enervat, dar tot cu banii luati si un sejur ratat am ramas.

Aveti grija ca afara-i vospit gardul, inauntru-i leopardul... Iar placa cu incurcatura si oferirea apartamentului personal am auzit-o de doua ori in perioada cat am stat acolo...


[fb]
---
Trimis de radu simona in 08.08.13 23:56:32
Validat / Publicat: 09.08.13 01:05:17
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1747 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (radu simona); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[09.08.13 00:15:33]
»

@radu simona: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

alexandraSLV
[17.07.15 14:24:46]
»

@radu simona -

Draga Simona,

Imi pare rau sa aud toate acestea,

Persoana de contact nu sta numai in vila, mai pleaca din cand in cand, dar te asigur ca raspunde la telefoane, si face rezervari chiar daca este in timpul mesei, cu toate acestea, sunt foarte multe telefoane, sunt multe persoane care suna pentru rezervare se poate intampla sa uite, sau sa revina cu un telefon desi asa a spus...

De asemenea, daca v-a sunat sa va intrebe daca ati pus banutii, tot pentru a sti la randul lui daca va finalizeaza rezervarea sau daca, o anuleaza, pentru a putea face rezervarea pentru alte persoane.

Se intampla sa nu fie nimeni in vila, desi daca ati fi anuntat, cineva cu sigurata s-ar fi semnalat, urmand sa va astepte.

Conditiile din camera, intr-adevar, descrise pare mai mult decat urat! Cosmar!

Nu inteleg de ce, curatenie se face in camere, cu solutii speciale, se spala pe jos, dar nu cu clor, probabil era un miros de la solutia cu care s-a dat pe pereti, desi se da dimineata la prima ora dupa ce s-a eliberat camera dupa care se aeriseste.

Cabina daca era infudata, de ce nu ati sesizat pe cineva, va asigur ca se face curat in camera, de asemenea noi nu avem de unde sa stim daca este infundata cadita, ea este curatata si clatita, nu folosita de catre noi, cel putin nu vara pentru ca toata vila este ocupata.

Intre timp bucataria a fost reamenajata, este acum apa calda in bucatarie.

Credeti-ma stim ce inseamna apa rece la bucatarie. Problema a fost remediata!

Sunt persoane, care peste zi se intampla se verse sucul pe saltele intr-adevar. Daca nu ne spune nimeni ca a avut loc un mic incident noi nu avem de unde sa stim, si pana observam este posibil sa treaca putin timp.

Nu noi varsam suc sau mancare pe saltele pentru ca nu noi stam pe ele.

Va asigur ca in monetul in care observam aceste detalii ne ocupam de indata.

Este probabil sa fii, prins perioada in care unul dintre boilere s-a stricat, acest lucru fiind remediat bineinteles.

Probabil a fost o neintelegere in legatura cu ora check-out-ului, va asigur ca ora de check-in in momentul de fata este la ora 15:00 iar ora de check-out este la ora 10:00.

Va asigur, tratam cu cea mai mare seriozitate toate cele sezitate de catre dumneavoastra!

Va multumim!

Toate cele bune va doresc!


NB alexandraSLV este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alexandraSLV
Alte impresii din această RUBRICĂVila Metzo:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033144950866699 sec
    ecranul dvs: 1 x 1