ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bruxelles
ÎNSCRIS: 29.07.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Sejur hotel Vera din Eforie Nord

TIPĂREȘTE

Am petrecut 3 zile în acest hotel, la jumatatea lui august 2014. Hotelul are parti bune dar si rele.

Punctele pozitive ar fi pozitia centrala, distanta relativ mica fata de plaja (6-7 min), piscina mare, curata, personalul de la receptie, lenjeria patului.

Punctele negative sunt multe. În cele trei zile nu au fost schimbate prosoapele. S-a facut patul o singura data, iar în baie, dupa usa era nisip de la turistii de dinainte.

Pe holuri, panze mari de paianjen. Avand camera în corpul C, la strada, era imposibil sa adormi înainte ca muzica de la terasa din fata sa se opreasca, pe la 23-24 (asta nu e vina hotelului).

Ce era cel mai suparator, a fost micul dejun, calitatea sa, ambianta din restaurant. Galagie infernala, mergea radio-ul la maxim, non stop. Scaunele, grele, faceau un zgomot înfiorator cand te asezai sau te ridicai. Se fumeaza în restaurant.

Mancarea în sine, bunicica, dar rece sau calduta. Cafeaua de calitate slaba, farfuriile vesnic umede (mi s-a replicat ca nu este personal îndeajuns pt a le sterge!) unele cesti de cafea erau murdare, foarte multa pâine alba si putina pâine neagra, nu aveai posibilitatea sa prajesti pâine singur, trebuia sa apelezi la o ospatarita mai acra ca muraturile, care se uita mirata ca îi ceri asa ceva, sucul este unul cu chimicale, usor acidulat.

Am cerut sa vad un manager, si ma întreaba ospatarita "Da ce, v-a deranjat ceva? Spuneti-mi mie! "Am fost la receptie, acolo am dat de un responsabila politicoasa, agreabila, care s-a scuzat pt personalul din restaurant, promitand ca va lua masuri.

Stau si ma întreb, oare cat timp se va continua angajarea unor oameni fara experienta în relatiile cu clientul, unor oameni care nici macar nu spun "buna ziua"cand li te adresezi?

De ce oare în 2014, înca se mai fumeaza la masa, înca se serveste masa într-o galagie infernala facuta de boxe cu nu stiu ce post de radio? Nu aveam pretentii de café concert la md, cum se practica în alte tari, speram doar ca muzica acelor boxe nesuferite sa fie data macar în surdina, daca nu oprita.

Am plecat din acest hotel, cu un un gust amar, dezamagiti, hotel care, în sine, nu este un hotel rau, dar care ar trebui sa ia masuri drastice, si sa explice angajatilor sintagma "Clientul nostru, stapanul nostru", ca datorita lui, îsi castiga existenta.

Sper pt acest hotel, ca lucrurile se vor schimba, dar în bine. Sa aveti vacante cat mai frumoase!


[fb]
---
Trimis de ALI-Lilas in 23.08.14 18:09:42
Validat / Publicat: 23.08.14 18:51:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: în foarte multe regiuni, nu as avea spatiu sa le enumar
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3353 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ALI-Lilas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3149 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

19 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[23.08.14 18:35:50]
»

@ALI-Lilas: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

maria55 †
[23.08.14 20:02:16]
»

@ALI-Lilas, sunt surprinsa de spusele tale vis a vis de fumat in incinta restaurantului...

Stiam ca nu este permis, acum chiar nu doresc sa te contrazic... totul e posibil...

Cat despre celelalte neajunsuri... ma abtin... nu comentez... stiu insa ca Hotel Vera este una dintre putinele locatii care merita a fi notate cu plus...

ALI-LilasAUTOR REVIEW
[24.08.14 10:29:05]
»

@maria55: Buna ziua Maria55... multumesc pt ecou. Va asigur ca este adevarat, se fumeaza peste tot, pana si în holul receptiei, singurul loc unde ai acces la net (apropo, am uitat sa trec si asta la puncte negative). Se continua acceptarea fumatului, pt ca 99% din turisti, fumeaza. O unitate turistica fara fumatori, ar aduce de la sine o mare gaura în profit, asa ca, cui nu-i convine sa manance langa fumatori, sa iasa afara, pe trotuar. Asta e politica, din pacate! Si apoi, mai e vorba si de educatie, de cei sapte ani de acasa. Daca le ai, te poti abtine de la fumat pt o jumatate de ora. Daca... O zi buna va doresc.

pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[24.08.14 10:43:44]
»

Ar fi utilă o notă și pentru Bucatarie si masa, având în vedere că ați beneficiat de micul dejun.

Sebastianf
[27.08.14 15:47:52]
»

@ALI-Lilas: De ani de zile vin acolo, la Vera. Am apreciat serviciile, comparandu-le cu cele din alte parti, pentru ca doar asa cred ca te poti socoti obiectiv. Probabil ati servit masa la autoservirea corpului C. Cred ca se putea servi si la corpul A, la restaurantul de acolo. Noi acolo am fost foarte multumiti. Motiv pentru care vom reveni.

Am servit masa si la autoservirea din corpul C, asa din curiozitate. Preturile sunt mai mici ca la restaurant, geamurile de la intrare au fost demontate (pe timp de vara), la mese mai exista scrumiere. Muzica, sincer nu ne-a deranjat. Nu urla, cum spuneti dvs. Ambientul era cu siguranta placut. Iar despre fetele de la autoservire, nu au fost reprosuri. Ca de altfel nici despre cele de la restaurant, care era organizat tot tip terasa. Asa ca nu ne-au deranjat nici acolo scrumierele si utilizatorii ei.

Si nu am auzit - cel putin de cate ori am fost pe acolo - de nemultumiri, reprosuri sau incidente.

Am avut placerea sa recunosc in acest an pe cativa dintre chelnerii si chelneritele din anii trecuti.

Iar despre mancare, nu mai pot spune decat ca mi-e dor de o portie de "pui Vera" sau de o salata de ton.

Si apropo, daca la terasa e galagie, ce poti spune de terasele gen Imperial? Acolo urla muzica de-a dreptul... desi nu am vazut turisti surzi sau care au surzit. Iar de fumatori, cred ca ati fost pe plaja, nu? Aia de pe plaja nu va deranjau? Muzica de pe plaja de la Aquaparc sau de pe la diversele terase nu va deranjau?

Pentru mai multa liniste puteti incerca locatiile virgine de la gura Dunarii sau din zona Neptun. Desi cred ca si pe acolo se gaseste cate un turist caruia ai e dor de muzica sufletului sau...

ALI-LilasAUTOR REVIEW
[27.08.14 18:11:18]
»

@Sebastianf: Buna ziua. E bn ca veniti de ani de zile la Vera. Am servit masa în corpul C. Daca nu v-a deranjat muzica, e problema dvs. Eu sustin ca era data la un volum care deranja.

Acelasi lucru cu fumatorii, care nu v-au deranjat, iar e problema dvs. Fiind nefumatori, gasim anormal sa mancam în atare situatie.

Nu ati auzit de reprosuri incidente, etc. Posibil, numai ca nu înseamna ca nu exista, nu înseamna ca trebuie sa îmi semnalati asta, nu ma intereseaza.

Vi se pare normal ca farfuriile sa fie pline de stropi? Vi se pare normal ca unele cesti sa aibe urme de cafea? Vi se pare normal ca mancarea sa fie calduta spre rece, la md? Mie unul, nu mi se pare normal, ca sa nu mai zic ca am platit totusi 64 de euro pt o zi de cazare, e totusi hotel de 3 stele.

Sau trebuie sa ma cazez la Europa, ca sa fiu sigur ca nu e farfuria plina de stropi? Si asta s-a întamplat trei zile la rand, daca se întampla o data, nu era grav, stiu sa fiu si întelegator. În nici un loc din strainatate, în care am fost, nu mi s-a întamplat asa ceva, asta ca si comparatie.

Da, la terasa e galagie, desi nu e vina hotelului (managera mi-a explicat ca au facut nenumarate reclamatii la politie, au fost si amendati...) si desi nu a surzit nimeni, a fost dezagreabil. Dar asta e alta mâncare de peste.

Si spuneti de fumatorii de pe plaja, normal ca nu e placut sa mirosi fumul altora, dar macar acolo e în aer liber, trebuie sa îi întelegem si pe fumatori.

Cat despre sugestia de a merge în locatii virgine, etc, va multumesc, dar chiar nu am nevoie de ea, pastrati-o pt dvs.

pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[27.08.14 18:52:02]
»

În urmă cu 4 zile, la Fashion Tourism Awards 2014, Hotelul Vera din Eforie Nord, a fost declarat cel mai bun hotel de 3 stele de pe litoralul românesc, alături de alte 2 din Mamaia.

Felicitări echipei manageriale!

ALI-LilasAUTOR REVIEW
[27.08.14 20:07:49]
»

@pepsi70ro: Super! O veste buna! Formidabil!

Cristicop
[28.08.14 11:27:15]
»

@pepsi70ro: Felicitari managerilor hotelului, este un hotel intr-adevar cu o prestanta buna in peisajul turistic litoral.

Intr-adevar se mai pot face mici ajustari privind calitatea serviciilor, dar asta tine de personalul hotelului si al restaurantului, de ce fel de oamrni sant acestia.

Chestia cu fumatul la masa e grea, un fumator are si el dreptul sa manance intr-un restaurant, nu cred ca fumul invadeaza si pe ceilalti, am fost si eu de multe ori acolo a si nu m-a deranjat, iar pe scaunele acelea am stat si nu faceau nici un zgomot infiorator, ce erau balauri?

Sebastianf
[28.08.14 12:37:22]
»

@ALI-Lilas: Domnul meu,

Partial sunt de acord cu dvs. Nici noi nu suntem fumatori dar fara a intra in polemica cu dvs. nici unul dintre ei nu a venit special sa sufle fumul spre noi.

Cei 64 de euro i-ati achitat nu pentru masa, ci pentru cazare.

Micul dejun se acorda in regim bufet suedez. La ce ora mergeati la masa? Ca sincer nici odata nu am gasit cremvurstii reci sau omleta rece... de exemplu... Sincer, am doi copii mici.

Muzica nu ne-a deranjat, devreme ce nu dormim cu geamul deschis. Tamplaria termopan printre altele atenueaza zgomotele din exterior. Fiind hotel de 3 stele dispune de climatizare, ce are si la noi, in Romanica, setarea SLEEP, care sa nu iti deranjeze somnicul.

Personal nu am nevoie de locatii virgine. Sunt deosebit de frumoase, dar noi avem nevoie de "societate", cu sau fara fumatori! Recomandarea cu acele locatii o facusem in ideea ca acolo nu ati putea fi deranjat de muzica, fum si alti factori perturbatori ai dorintei de relaxare.

Feel relax...

"Mie unul, nu mi se pare normal, ca sa nu mai zic ca am platit totusi 64 de euro pt o zi de cazare, e totusi hotel de 3 stele". Puteti merge la alt hotel care sa satisfaca cerintele dvs. Nu e singurul de trei stele. Dar inainte de a merge, trimiteti faxuri/mail-uri echipei manageriale sa faca traning cu angajatii si turistii ca nu cumva sa se repete.....

ALI-LilasAUTOR REVIEW
[29.08.14 19:25:45]
»

@Sebastianf; pai conteaza la ce ora merg la md?!!! daca este servit pana la ora 10, e normal ca mancarea sa fie calda pana la ora 10! dar nu veneam la masa tarziu "domnule draga", mai tarziu de 9 nu am servit masa. Iar în cei 64 de euro, este inclus si md, în caz ca nu stiti (tot va laudati ca veniti de secole acolo). Vad ca le luati apararea la modul cel mai serios, calmos! Si daca dumitale îti convine regimul asta, sa fii sanatos. Aveti o mare problema, chiar va faceti ca nu vedeti realitatea, nu credeti o iota din ce scriu! Nici nu e nevoie, chiar îmi pierd energia. Daca eu sustin ca asa a fost, asa a fost, nu veni dta sa îmi spui contrariul! Nu urmaresc nimic, doar am relatat ce s-a întamplat. Constat ca îl ridicati în slavi. Si apropo de ironia cu "înainte de a merge, trimiteti faxuri echipei manageriale, bla bla bla, traininguri"... o sa radeti, dar daca un hotel tine sa îsi atraga si sa îsi pastreze clientii, chiar ar trebui sa faca training-uri, ca asa se procedeaza în lumea civilizata. Cu siguranta ca avem viziuni si asteptari diferite, chiar nu se merita sa spun mai multe. Fiecare cu pretentiile lui. Oricum, îmi pare rau ca mi-am pierdut energia si timpul ca sa explic unele lucruri cuiva care e legat la ochi. Chiar o sa fac necesarul sa fiu scutit de replica dvs. Vacante placute în continuare la hotel Vera.

Sebastianf
[30.08.14 19:36:34]
»

@ALI-Lilas: Multumesc, inzecit si dvs. ! Cred insa fara a va consuma energia, ca nu-s vampir, ca nici un hotel din Romanica nu se ridica la asteptarile dumneavoastra. Mergeti sanatoasa unde credeti ca va e intr-adevar bine. Ca sa nu lungim inutil pelteaua.

Si cand i-am laudat, am facut-o dezinteresat pentru ca AM FOST FOARTE MULTUMIT DE SERVICII, comparand si cu alte locatii vizitate. Umila mea persoana nu a putut vizita Dubai-ul, ca sa am un reper mai inalt in aprecierea (de)serviciilor prestate. Pina una alta nu am gasit alta locatie mai buna din toate punctele de vedere (locatie/servicii/pret) Ma scuzati daca am reusit, alaturi de personalul de la hotel, sa va calc pe nervi. Asta nu inseamna ca trebuie sa va erijati in lider de opinie, sa aducem buldozere - sa daramam hotelul ce colcaie de fumatori, sa impuscam personalul - ca e incompetent si sa radem staiunea de pe fata pamantului pentru ca pe ici pe colo lumea mai si comunica, unii asculta si muzica.... si mai indraznesc sa fumeze pe plaja! Dar faptul ca a primit un trofeu, cred ca pe meritate, spune ceva legat de servicii. Cine greseste?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ALI-LilasAUTOR REVIEW
[15.09.14 23:34:37]
»

@Sebastianf: Ce nu vrei sa intelegi, e ca poate tu ai fost multumiT (sunt un domn, nu o doamna) de servicii, dar daca eu nu am fost, nu am fost si cu asta basta! Si merg unde vreau. O sa fii surprins, dar am fost în multe hoteluri în "Romanica", unde nu am avut nemultumirile astea, si personalul a fost ireprosabil. Nu ma erijez în lider de opinie, doar am relatat ce s-a întamplat, probabil ca nu ai capacitatea sa întelegi asta. Cat despre ironia cu daramatul hotelului ce colcaie de fumatori, etc, chiar ma lasa rece, e ieftina. Cat despre cei care fumeaza la restaurant, este chestie de bun simt, de cei sapte ani de acasa, dar si de teama proprietarilor de restaurante, de a nu le scadea profiturile, din cauza interzicerii fumatului. În lumea civilizata, asa ceva nu se mai face. Sunt chiar stadioane, parcuri, unde este interzis fumatul. Dar nu toti stim asta... deh. Zici de trofeul primit de hotel, poate ca l-a primit pe merit, dar asta nu înseamna ca nu mai au de lucrat la unele aspecte. Sa stii ca am fost în mai multe locuri în lumea asta, dar crede-ma ca nicaieri nu am gasit farfuriile ude, muzica data la volum mare si galagie în restaurant, si mai ales, fumatori. Ba nu, mint, am întalnit, dar erau fie în separeuri din acelea cu geamuri de sticla, aspiratoare de fum, aer cond., fie pe terase. În rest, tineam sa îti spun ca am încheiat orice comentariu cu persoana ta. Multumesc. Sper sa nu ma mai deranjezi.

F2A1C
[16.09.14 01:01:42]
»

@ALI-Lilas: Povestea cu fumatorii e cam asa: ei nu-s 99%, ci vreo 30%. Dar politica hotelurilor/restaurantelor e de asa natura incit in final doar fumatorii ii mai frecventeaza. Bonus - duhoarea.

Noi nu intram in restaurante de fumatori, iar in cele cu "separeuri" care tin deschisa usa dintre saloane nu uitam, inainte de plecare (evident, fara a ne aseza), sa le atragem atentia ca pute prea tare in localul lor pentru a intra acolo cu un copil. Exemple? Pizza Hut, Excalibur. Localuri foarte bine cotate, de altfel. A, si in toate mall-urile, fara exceptii, exista localuri chipurile separate, dar cu usile totdeauna deschise.

De-asta prefer Bulgaria Romaniei, sint mai civilizati din punctul asta de vedere.

ALI-LilasAUTOR REVIEW
[16.09.14 19:45:29]
»

@F2A1C: salutare! va multumesc pt review, ma bucur sa aflu ca înca mai e cineva care este deranjat de fumul celorlalti; am tot scris despre asta, dar va veni o zi cand si în Romania va fi interzis cu desavarsire în restaurante, locuri publice, ce mai. Daca nu va suparati, ce îmi puteti recomanda ca hotel la mare în Bulgaria? Acolo înca nu am ajuns. multumesc si daca nu aveti timp, nu-i bai. sanatate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
F2A1C
[16.09.14 20:43:15]
»

@ALI-Lilas: Depinde ce cautati

Noi am cautat liniste, piscina mare si preturi mici, asa ca am stat la Panorama Dreams in Sveti Vlas si am mincat in general la restaurantul lor si doua bistrouri - Kotva si Vodopadi (acesta din urma fiind preferatul nostru).

In rest nu ne-am mai cazat pe litoralul bulgaresc, iar sansele sa o facem din nou sint foarte mici - am descoperit intre timp alternative mai placute pentru concediu, tot in Bulgaria

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
michirec
[22.09.14 16:00:34]
»

Din pacate autorul review-ului are dreptate in unele privinte; am stat 6 zile in septembrie la acest hotel, corpul A; in aceasta perioada nu a fost schimbata lenjeria, noroc cu cea de acasa... prosoapele a trebuit sa le las jos in baie, la sfatul unui alt turist, ca sa fie schimbate. Curatenie s-a facut de 3 ori in 6 zile, s-au rezumat la a goli cosul de gunoi din baie si hol...

Am servit micul dejun; confirm faptul ca ouale si cremwurstii/cabanosul prajit/fiert, erau reci la ora 7.45 cand veneam noi la masa; painea neagra lipsea cu desavarsire, la insistentele mele au adus din corpul C si au avut grija ca in fiecare zi, sa am cosul cu paine neagra, mai putin in ultima zi, cand s-au plictisit. Dar numai eu am beneficiat de asemenea tratament... nu stiu de ce. Semnalez calitatea slaba a cafelei, clientii spuneau ca este diluata... am semnalat personalului problema si am fost servit cu cafea de la bar; dorind sa o platesc, mi-au zis ca este din partea casei.

Apreciez faptul ca remediaza problemele cand sunt semnalate, dar de ce numai persoana care semnaleaza beneficiaza de ele?

Pacat pentru acest hotel ca pentru serviciul de curatenie in camere si masa, are de suferit la impresia generala... ar putea lua note excelente daca s-ar remedia problemele.

Este posibil sa fiu eu de vina, sunt mai pretentios, in ultima vreme am facut concediile in Grecia si m-am obisnuit cu un anumit standard; anul acesta am vrut sa vad daca s-a schimbat ceva la Marea Neagra; din pacate constat ca prea multe nu s-au schmbat, eradicarea obiceiurilor proaste are o latenta mare... iar eu nu am rabdarea necesara.

webmaster
[22.09.14 19:52:00]
»

@michirec: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

ALI-LilasAUTOR REVIEW
[23.09.14 23:46:51]
»

@michirec: Salut, ma bucur ça îmi confirmi spusele vizavi de mancarea rece servita la md, lipsa pâinii negre, cafeaua chioara, lipsa curateniei adevarate în camere. Spui ca ei remediaza problemele semnalate, si ca reclamantul doar, beneficiaza de niste servicii de care nu beneficia pâna la momentul reclamatiei... Si eu am afirmat ca nu este un hotel rau, dar problema vine de la conducere, care nu supervizeaza eficient mersul hotelului. De ce nu sunt servite o cafea de calitate, o pâine de calitate, de ce mâncarea este rece, de ce farfuriile au stropi de apa cand sunt pe masa? Toate astea nu sunt niste chestii imposibil de realizat, cu mai mult profesionalism, s-ar putea rezolva. E de ajuns sa oferi o cafea de calitate, si turistul va aprecia, si va tine cont. Îmi amintesc cum se uita la tine personalul cand ceri pâine neagra sau integrala, zici ca i-ai cerut luna de pe cer. Fratilor din turism, sunt multi români care tin la sanatatea lor, care îsi schimba modul de alimentatie, e vremea sa schimbati ceva, daca vreti sa va pastrati afacerea, concurenta e mare, întelegeti dictonul asta "Clientul nostru, stapanul nostru". Învatati sa respectati OMUL care va calca pragul...

Mai spuneai, Michirec, ca e posibil sa fii tu de vina, ca esti mai pretentios, ca ai facut concediile în Grecia, etc... Vreau sa spun, ca e normal sa fii pretentios, asta dovedeste un respect de sine, de munca ta... Si eu sunt la fel, si din cand în când îmi spun si eu, hai sa mai vad si "marea noastra", si de fiecare data, dupa ce o vad, plec cu un gust amar, si îmi spun "acolo" sau "dincolo", de ce se poate, iar la NOI, nu? Pe viitor, nu o sa mai fiu curios sa vad daca s-a schimbat ceva la Marea Neagra, pentru ca o sa merg acolo unde respectul fata de turist, este o vocatie, o calitate împamântenita în mentalitatea celor care lucreaza în acest domeniu.

Pacat de acest hotel, ca nu e rau, dar ca sa fie la înaltime, trebuie sa îmbunatateasca mentalitatea conducerii, dar mai ales, a personalului. Numai bine si vacante placute.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ALI-Lilas, Cristicop, F2A1C, maria55, michirec, Sebastianf
Alte impresii din această RUBRICĂVera Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055536031723022 sec
    ecranul dvs: 1 x 1