GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Din pricina intarzierii avionului, am ajuns intr-un final la ora 12 noaptea la hotelul Venetia Palace Deluxe, hotel care pe siteul propriu arata exceptional iar cand ne-au fost repartizate camerele impactul a fost dezamagitor.
Am fost repartizati in corpul de cladire Castello. In family room, in dormitor am gasit un pat dublu si inca unul pliant iar in living room o canapea extensibila de toata jena, miros de mucegai si mobila veche, cearceafurile rupte, in loc de pături am avut un fel de cearceaf stil fata de masa, iar noaptea sa nu ne fie frig, am folosit prosoapele din baie.
Aceste conditii au fost platite la pret de 5 stele all inclusive pentru 4 adulti (parintii si copii). In cealalta camera a prietenilor nostrii, desi a fost platit pentru 3 persoane adulte, in camera s-au gasit doua paturi de cate o persoana.
Reclamand la receptie acest lucru, ca solutie de moment la ora aceea, am mai primit cate un pat pliant pentru fiecare camera, urmand ca a doua zi, sa discutam nemultumirile noastre cu managerul hotelului. Noaptea a trecut greu, cu nervi si dezamagiri... parca eram in Complexul Studentesc din Timisoara.
In locul managerului ne-a fost recomandata Fatima de la Relatii Clienti, careia i-am povestit cele mentionate mai sus, aceasta a dat dispozitie sa ni se faca o curatenie mai amanuntita in camere pentru a scapa de miros, sa ni se schimbe lenjeria si in locul ,,fetelor de masa", sa primim pilote.
Cand am solicitat banii inapoi pentru acest sejur, Fatima a spus ca nu sunt probleme si ca trebuie sa contactam agentul de turistic. Am contactat-o pe Alina Prioteasa de la Logic Tour si i-am solicitat transferul la un alt hotel, aceasta a gasit locuri libere in Kemer la Crystal de Luxe dar cand sa socoteasca diferenta de pret i s-a spus de la Venetia Palace ca penalitatea de ceck-out inainte de tremen sunt de 100%. Mi se pare absurda aceasta pretentie neprimind serviciile promise pentru banii platiti de noi.
La restaurantul principal, la prima vedere, senzatia a fost ca intr-o cantina „impinge tava”, toata lumea disperata sa ajunga sa-si umple farfuria cu mancare. Mai mult de 90% din turisti sunt din Rusia. Desi acestia revin in fiecare an la acest hotel, mentalitatea, stilul si educatia nu au fost imbunatatite. Din punct de vedere al serviciilor si cazarii acest hotel poate fi cotat la maxim 3*. Probabil managementul acestui hotel este format din persoane influente in aceasta zona. Nu putem spune ca serviciile sunt direct proportionale cu pretul biletului.
Am abandonat ideea de a parasi hotelul si ne-am propus sa incercam sa ne facem cat mai placuta sederea. Despre peisaj, gradini, piscine, plaja, terase si terenurile sportive compenseaza prin perfectiune cu restul. Gradinile sunt foarte ingrijite, piscinele de asemenea, pe plaja destul de curat iar pe ponton la fel.
Echipa de animatie cred ca este unul din motivele pentru care acest hotel este cotat la 5*. Un colectiv de oameni deosebiti, autodidacti si talentati, dedicati muncii lor, educati, avand o cultura generala de inalt nivel. In fiecare seara, in incinta teatrului de vara, echipa de animatori ofera reprezentatii create si interpretate de ei. Spectacolele sunt si cu participare din partea turistilor spectatori, iar modul de interactiune cu acestia ofera o binedispozitie si o veselie generala.
Din pacate, fiind majoritatea turisti din fosta URSS si limba in care se vorbeste cel mai mult este rusa.
Daca o sa mai mergem la Venezia Palace Delux? NU
Daca o sa recomandam acest hotel si altor turisti? NU
Trimis de danadiac in 02.10.10 20:15:26
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: 2008- Miracle Hotel 2009- Delphin Diva
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danadiac); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.85870500 N, 30.90872470 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Ai perfecta dreptate sa dai asemenea note dupa tot ce s-a intamplat acolo. Vin si eu si spun ca la banii astia... cred ca te simteai mai bine pe litoralul romanesc... Un vot mare din partea mea si bine ai venit pe site!
In sfarsit... de cand astept un review de la acest hotel! Am oscilat si eu asta vara in alegerea lui. Am ales in final Rixos Lares si constat ca am facut f. bine. Nu cred ca la Crystal-ul din Kemer ar fi fost mai bine, iar pe litoralul romanesc, nuuuuu, exclus!
Imi pare rau ptr. ca ati fost dezamagiti pentru unele aspecte si va urez pe viitor alegeri inspirate!
Foarte bun si util review! Imi pare rau ca ati avut probleme, probleme la 3900 Euro, mai bine va luati masina de banii astia.
Din experienta (personala) si din review-uri, am tras o concluzie vis-a-vis de turismul turcesc, si anume:
Turcii au luat-o repede inainte cu industria turistica, dar pe masura ce avansau au aparut problemele de "digerare". Au ars etapele si uneori si pe turisti.Mie imi pare perfect asemanator cu istoria otomanilor ,acest aspect.
Turistii rusi, pe langa ingalaciunea cunoscuta sunt si mai inapoiati, ei nu sunt nemtii sa faca reclamatie, ei, saracii, se reclamau numai intre ei... la K... Atunci cand am patit aproximativ ca voi, dar la Kusadasi (vezi review Hotel "Grand blue SKY"), nu m-a incalzit ca romanii stau mai prost in turism, draga michaela 1961, dar nici nu m-as duce in Romania,caci efectiv mi-este frica de ospatarii din Romania, acolo chelnerii te pocnesc daca faci fite, draga colega ascent.
Atentie la neatentie, zicea Piticu saracu'...
Regret ca nu v-ati simtit bine, pe banii vostri. Dar, review-ul, il gasesc ca fiind unul echilibrat si foarte obiectiv, drept pentru care are un S. B. din partea mea. Felicitari (pentru review).
Colega ascent??? Tradu-mi te rog, ca nu stiu daca e de bine sau de rau !?
@michaela 1961 - citind ce a scris @danadiac, vazand si cat a trebuit sa plateasca ca sa aiba o asemenea experienta, m-am gandit ca poate era mai bine sa ramana acasa, adica pe litoralul romanesc... Vorbind serios insa, de curand a aparut Phoenicia Holiday Resort, unde e altceva...
@costin1968 - sa stii ca am fost pe litoralul romanesc, dar nu mi s-a intamplat niciodata sa ma pocneasca un ospatar... Poate n-am facut fitze...
Dragii mei, numai de bine!
Suntem, cu totii, colegi pe AFA, e adevarat ca uneori de suferinta.
Chelnerii "batausi" (sau fotbalisti batausi...)... , decat o metafora, o caricatura ce ar vrea sa arate diferenta uriasa intre industria turceasca de turism (cu sincopele ei cu tot) si turismul tip varza sau "salata de boeuf" (cu mazare), de pe Litoralul Romanesc al Marii Negre.
Nu stiu voi, dar eu am un tip de cosmar, ce revine periodic in anotimpul calduros , se face ca sunt la o terasa de pe Litoralul Romanesc, si vine unul cu o fata crunta si un carnetel sa ia comanda, poate fiindca sunt mai batran si am apucat zilele (de aur), ale Piticului mai sus mentionat....
DOAMNE AJUTA! si MULTE VACANTE...AVIZATE!
Eu am produs incurcatura si am crezut ca ma numeste pe mine colega ascent, fara sa fiu atenta ca ascent este ID-ul unui alt user! )) Sunt ametita rau de tot!
Costin1968, am apucat si eu acele vremuri si imi amintesc de o faza la un restaurant din Neptun cand chelnerul si-a notat de 3 ori comanda noastra, de fiecare data a uitat sa ne-o aduca si in final vine la noi si si ne intraba: "Mai, dar voi stati asa ca Lache fara sa comandati nimic??? "
Mai trist este ca si anul trecut am avut o experienta urata de 3 zile pe litoralul nostru (am scris pe forum) si poate de aceea sunt asa de reticienta cand nu vreau sa mai aud de el. Intr-adevar, poate sunt locuri unde te poti simti bine si la noi, dar per-ansamblu e... trist.
Va doresc concedii cat mai relaxante oriunde doriti voi!
Michaela, eu nu vreau, sau mai bine zis as vrea sa nu influentez pe nimeni. Doresc din tot sufletul un turism Romanesc mai bun ca oriunde, dar asa ceva impune nu corectare, ci eradicarea, in primul rand, a proastelor obiceiuri. In primul rand baza constructiei si apoi restul.
Suntem pe acest sait pentru vacante din ce in ce mai bune, in interesul nostru cautam adevarul, nu? (cica nu influentez)
@michaela 1961 - primul review pe acest hotel dateaza din iunie 2009!!!
@danadiac - imi pare rau pentru ce ai patit, dar sunt usor surprins. am fost 3 ani la rand in acest hotel, asa cum am mentionat in postarea proprie, dar ce--mi spui e total neplacut. eu am stat in ambele corpuri mari, nu in turn (Costello, pentru cei care nu stiu locatia) si am fost multumit de curatenie din camera.
Da, mobilierul nu e nou, nici in celalate corpuri, dar continui sa cred ca alegerea voastra a fost nefericita din prima (adica sa locuiti in turn).
iti confirm insa lipsa de profesionalism al celor de la receptie. eu am patit-o cu apa plata. in camera aveam doar 3 sticlute de 0.5 pe zi, noi fiind 3 plus un copil. asa ca mergeam sa cer fie la restaurant fie la barul de la receptie. si am avut un scandal imens pentru ca trebuia sa ma milogesc de ei, pentru ca nu stiu ce regula idioata (care a disparut in cateva zile) nu le dedea voie sa ne dea apa decat la pahar. am vrut sa matur cu ei pe jos, dar faptul ca eram roman, unul din mult prea putinii romani de acolo a facut sa nu contez.
in general, am observat de la an la an cum incercau sa eficeintizeze afaceera pe spatele clientilor. in vara lui 2010 cafeaua turceasca nu era pe bani dar pana sa ti-o serveasca mai bine te lipseai. cu apa ti-am apovestit, iar restaurantele a la carte erau mai putine (cele incluse in pretul sejurului in 2008), iar din 2010 trebuia sa platesti un flat fee de 5 euro parca (nu mai tin minte exact) chiar si la cele incluse in pret. din 2009 nu mai aveai bere in frigiderul din camera.
dar asta e "pretul" platit cand ai 90% clienti din fostele state sovietice.
Nefericirea oricarui hotelier consta in nemultumirile acumulate de oaspeti inainte de sosirea in hotel: pierderea bagajelor pe aeroport, nervii de la coada de check-in, intarzierea exagerata a avionului, defectarea autocarului si alte asemenea se traduc invariabil intr-un review prost la adresa hotelierului. Mi-e teama ca si in cazul acesta a fost la fel. Pentru ca vad ca incepand cu a doua zi, totul a fost OK.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2018 Venezia de Antalya — scris în 17.07.18 de aurel34 din IAșI - RECOMANDĂ
- Jun.2012 Un concediu ok — scris în 01.07.12 de buratino din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Jul.2010 Super vacanta — scris în 13.01.11 de Augustin din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2010 Raport calitate pret excelent — scris în 18.07.10 de laurentiu.c din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2009 Calitate // pret super ok. — scris în 24.07.09 de aa24 din OTOPENI - RECOMANDĂ
- Jul.2009 Concluzie generala - merita banii — scris în 06.07.09 de loze din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2009 Un hotel ok, dar nu super — scris în 24.03.10 de OvidiuB din PLOIESTI - RECOMANDĂ