GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Tropicana Studios(încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Cazare la Studio Tropicana, Laganas
În luna iulie 2018 am efectuat un sejur la Studio Tropicana din Laganas, Zakynthos cu pachet achiziţionat pentru 5 adulţi de la o agenţie de turism.
Am ales locaţia mai sus amintită după criteriul să aibă piscină cu şezlonguri şi umbrele la care oaspeţii cazaţi să aibă acces gratuit.
Odată aleasă unitatea de cazare, am solicitat două camere alăturate cu paturi normale atât în camera cu 2 paturi, cât şi în cel cu 3 paturi, excluzând varianta ca al treilea pat să fie pat de campanie, pliantă sau orice altceva decât un pat normal pentru adulţi. Înaintea achitării avansului, angajata agenţiei a şi verificat ca la studioul respectiv camerele să fie dotate cu trei paturi normale, pentru adulţi şi nu cu „extra bed”, sunând la tou operator, de unde i s-a comunicat că totul este în regulă, la Studio Tropicana din Laganas sunt şi camere cu trei paturi normale.
Ajunşi la destinaţie am constatat cu stupoare că cele două camere repartizate pentru noi nu sunt alăturate, aşa cum am solicitat expres, nici măcar nu erau la acelaşi nivel, ci una deasupra celeilalte, ba mai mult, nu am primit nici trei paturi “normale”, ci 2 paturi single + 1 pat de campanie foarte joasă şi cu salteaua din 2 părţi, foarte incomodă.
Văzând această situaţie, nu am vrut să ocupăm cele două camere solicitând proprietarului două camere alăturate cu 2, respectiv 3 paturi normale, aşa cum ne-au fost promise. Dumnealui ne-a spus că momentan nu poate onora cererea noastră neavând camere libere, dar va vorbi cu soţia sa şi speră ca a doua zi să se elibereze camere şi să se rezolve cererea noastră.
Tot din prima seară, când reprezentanta tour operatorului care răspunde de Laganas, Elena V. a venit la Studio Tropicana am solicitat şi ajutorul dânsei şi i-am cerut să intervină la proprietarul studioului pentru a primi cele două camere alăturate şi cu paturi normale. I-am arătat Voucherul nostru pe care figurează „3 Adults, 0 Child”.
Ea ne-a răspuns că Studio Tropicana de zeci de ani de când funcţionează are camerele dotate doar cu 2 paturi + 1 „extra bed”, şi că nu crede că proprietarul ne va schimba camerele, iar în momentul de faţă nu mai doreşte să vorbească cu proprietarul care oricum este „foarte agitat”.
În acest moment am cerut să fim mutaţi în alt studio, unde există camere cu paturi pentru trei adulţi.
Ea a luat legătura cu cei de acasă prin messenger (deci nu am auzit convorbirea), şi mi-a spus că cei de la Agenţie sunt în cunoştinţă de cauză că la Studio Tropicana în toate camerele sunt numai 2 paturi + 1 pat de campanie pentru copii, ba chiar ea, a fost de faţă când reprezentantul tour operatorului a făcut inspecţia la Studio Tropicana şi la celelalte studiouri din Laganas şi li s-a spus foarte clar că toate camerele sunt dotate cu 2 paturi single + 1 „extra bed”.
Doamna V. era de părere că informaţia s-a pierdut undeva între tour operator şi agenţia care ne-a vândut nouă biletul pentru sejur şi a spus că se va sista contractul cu agenţia respectivă, parcă acest lucru ar fi fost o consolare pentru noi. A mai spus că responsabilul pe Laganas sâmbătă seara este într-o şedinţă şi nu are cum să ne ajute, dar a doua zi sau cel târziu luni ea va mai insista şi se va rezolva, pentru că aşa cum ne-a spus „este clar că sunteţi trei adulţi şi nu doi adulţi cu un copil, iar un bărbat de 24 nu are cum să doarmă pe extra bed”.
În ziua respectivă nici nu am despachetat, având încredere că totul se poate rezolva şi că ne vom primi camerele pentru care am plătit.
Mai încolo am descoperit că într-una din camere toaleta nu avea colac, scaunul din cameră era rupt, de nefolosit, colţul uşii era mucegăit, iar în cealaltă cameră pe lângă faptul că al treilea pat era pat de campanie, noptiera avea sertarul rupt, de nefolosit, sertarul de la dulap nu se putea trage, uşa dulapului nu se putea închide, becurile nu toate ardeau.
A doua zi nici urmă de ghidul local, nici nu a trecut pe acolo, nici nu a mai sunat. Am încercat să-l rog pe proprietar să ne schimbe camerele sau măcar să ne dea un pat normal, la care el a urlat (nu a strigat, efectiv a zbierat) la mine să mă duc în România şi să comentez acolo. Atunci l-am rugat ca măcar pernele să ni le înlocuiască, pentru că erau foarte tari. I-am cerut 3 perne, pe care mi le-a şi promis, a devenit foarte zâmbitor, am bătut palma, iar mai târziu mi-a trimis o singură pernă.
Vă spun sincer, că după ce a urlat la mine, am încercat să evit orice altercaţie cu el pe motiv că pentru mine era pur şi simplu înfricoşător felul în care se manifesta. De urletele lui şi ale fratelui său am mai avut parte mai încolo în fiecare zi, de două ori pe zi, atunci când îi ducea de mâncare mamei lor, care stătea în fundul grădinii.
Balconul nostru dădea spre casa bătrânei şi am auzit scandalurile, urletele, loviturile fiilor şi strigătul şi plânsetul bătrânei. Cu toate că nu ne interesează deloc viaţa lor familiară şi consider că nici tour operatorul nu are nici o vină, trebuie să menţionez că este aproape imposibil să te relaxezi şi să te odihneşti atunci când eşti nevoit să asculţi de două ori pe zi cum în apropiere este agresată o bătrână şi în mod clar nu pentru o astfel de atmosferă am plătit aproape 2.000 de Euro.
Tot în cea de a doua zi, când ne îndreptam spre piscina din curte, am observat şi tabla pe care scria că cine doreşte să folosească piscina trebuie să facă consumaţie de la bar.
Ghidul nostru nu s-a mai interesat de noi până miercuri la amiază, când m-a sunat să mă întrebe dacă ni s-au schimbat camerele şi când i-am spus că proprietarul studioului a urlat la mine, mi-a explicat că ştie, mă înţelege, dar din păcate aşa este el şi nu avem ce face.
Aceasta a fost cel de al şaptelea sejur pe care l-am avut în Grecia şi pe toate le-am procurat de la agenţii de turism, însă nicăieri nu am avut probleme nici cu proprietarii şi nici cu ghidul local.
Am cunoştinţă de faptul că 2 sau 3* la cazarea din Grecia nu este echivalent cu 2 sau 3* din România, deci nu am avut pretenţii foarte mari, dar cu toate acestea vă sfătuiesc să ocoliţi pe cât se poate Studio Tropicana, care pe din afară arată exact ca şi în reclame, ba poate şi mai bine, însă camerele lasă de dorit.
Scriu toate acestea mai ales pentru cei care doresc trei paturi în cameră, să ştie din timp că cel de al treilea pat este aşa cum numesc ei „extra bed” şi în nici un caz pat standard.
Trimis de Fodor Marta in 23.07.18 11:29:14
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Nei Pori, Olimpic Beach, Tassos, Halkidiki, Paralia Katerini, Leptokaria
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Fodor Marta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 37.72152800 N, 20.85969400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Tropicana Studios, LAGANAS" (nou-creată pe sait)
--
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
Apreciez că v-ați făcut timp să scrieți, totuși consider că este necesar să vă adresați și agenției prin care ați achiziționat sejurul. Tocmai acesta este rolul agenției: să verifice și să intermedieze cazările pe care le vinde. Altfel nu are niciun sens apelarea la agenție.
Sau altă variantă pe care v-o recomand pe viitor ar fi să refuzați camerele la cazare pe motiv că nu corespund cu ce ați plătit. În acest caz, agenția ar trebui să vă ofere ceva echivalent și apoi să se descurce ei între ei (proprietarul cu agenția, cu tour-operatorul). Ar trebui să apară și în contract detaliile astea.
Îmi pare rău pentru pățania dumneavoastră și e bine că ați scris ca avertisment pentru alții, dar până învață alții din întâmplarea asta, grupul vostru a avut de suferit, vacanța plătită necorespunzând cu realitatea de la fața locului...
@fra: Da, desigur am scris atât agenţiei de la care am procurat biletul, cât şi tour operatorului. Dar, din păcate, numai nupă ce ne-am întors în ţară. Acum aştept un răspuns. de la ei. În Laganas am apelat numai la ghidul local de la care am aşteptat ajutor, tot de la ea am solicitat şi altă cazare, dar până la urmă nici ea nu şi-a făcut treaba, deşi în pachetul cumpărat aveam şi "asistenţă turistică".
@webmasterX: Da, este în regulă.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2019 Foarte mizerabila pensiune si comportament necivilizat al patronului — scris în 25.09.19 de AUR2019 din UNITED KINGDOM
- Aug.2018 Cazare la Laganas Tropicana (Tropicana Studios) — scris în 26.08.18 de iuliamara din CLUJ-NAPOCA - nu recomandă