GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Terramare din Lido di Jesolo — hotelul de cosmar
Am calatorit in perioada 16.06.2017-25/26.06.2017 la LIDO di JESOLO Italia avand bilet pentru circuitul cu sejur organizat de tur operatorul din Bucuresti
In ultima saptamana inaintea plecarii a aparut pe site numele hotelului la care am fost cazati, si anume TERRAMARE din Lido de Jesolo, locatie parca anume aleasa pentru a fi dezamagiti, stresati si furati.
De mentionat ca inainte de a alege o destinatie caut sa citesc parerile celor care au calatorit acolo si imi formez o parere aproximativa legata de ce voi gasi.
Ce am gasit scris nu m-a nelinistit si oricum nu aveam alta solutie deoarece aceasta era locatia aleasa de firma de turism din Bucuresti.
Hotelul…. o mare dezamagire, fara frigider in camera, fara aer conditionat (era contra cost, 5EU pe zi cand de fapt ne trebuia numai noaptea fiindca toata ziua eram plecati in excursii), fara nici o vedere spre mare, cu un balconas unde abia incapea un amarat de scaun de plastic…, inghesuit intre cladiri si ,,patronat”de un director coleric si nepoliticos.
Inca din a doua noapte au inceput furturile. Prima persoana atacata, o doamna care statea in single, cazata la etajul 1 …. unde se putea ajunge in balcon sarind de pe copertina hotelului. Trebuie mentionat faptul ca usile minibalconului nu se inchideau bine si oricine din afara putea patrunde oricand in camere.
Dupa furt, Politia Italiana nu a venit sa constate nimic, echipaj soseste la fata locului doar daca are loc o crima sau viol…. !!! Daca esti furat, nu ai altceva de facut decat sa completazi un formular tipizat de constatare care ar trebui sa existe la Receptie dar pe care directorul hotelului nu a vrut sa-l dea si chiar a amenintat-o pe doamna pagubita ca o da afara din hotel cu toate ca avea totul platit si ii era client.
Nici un fel de scuze, regrete sau ceva asemanator a parere de rau (ca s-a intamplat asa ceva in hotelul pe care il conducea), doar observatii si gesticulari la adresa noastra, un grup format din 70% pensionari intelectuali.
Ni se adresa cu ,,vue rumeni”, si nu eram ascultati daca ne ceream drepturile de turist.
Spre exemplu un domn a cerut alta camera la un etaj superior deoarece aflase de la un cunoscut ca la etajul 1 se fura, nu i-a fost atribuita alta cu toate ca in hotel eram doar noi si 3 familii de italieni.
Nu eram admisi sa intram la restaurant in acelasi timp cu cei cativa italieni rataciti pe acolo. Pe mese ne puneau o cana de sticla cu apa de la chiuveta, cat se poate de calda pentru a fi obligati sa cumparam cu 2-3 EU de la barul lui.
In ultima seara petrecuta in acest asa zis hotel, dupa ce tot grupul a stat cam de veghe de frica hotului tot sejurul, acesta a actionat din nou si a intrat peste cea mai varstnica pereche din grup, (cazata, culmea, tot la etajul unu, deasupra copertinei), de unde aluat protofelul domnului si bijuteriile doamnei.
Furtul a fost raportat la Politie dar nici de aceasta data nu au venit sa constate iar directorul nu si-a facut aparitia deoarece stia ca grupul pleaca spre tara.
Tot sejurul a fost o mare bataie de joc la adresa noastra, a clientilor care ne-am achitat corect vacanta.
Ocoliti hotelul Terramare din Lido di Jesolo, nu va lasati incantati de preturi mai mici pentru ca angajatii lor isi rotunjesc veniturile furand din camere.
Despre tur operatorul care a organizat acest ,,fiasco”in episodul urmator.
Trimis de simona5 in 25.07.17 12:48:38
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în ITALIA. A mai fost în/la: Milano
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (simona5); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.50069300 N, 12.63358800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@simona5: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 16&ridAnt=79659
--
”Despre tur operatorul care a organizat acest ,,fiasco”in episodul urmator.
”Episodul următor” te rugăm să-l scrii aici, în rubrica ecouri (și nu ca un review separat - nu e firesc și nici regulamentar ca un autor să acorde două seturi de note pentru aceeași unitate de cazare, din același sejur)
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Terramare Hotel, LIDO DI JESOLO" (deja existentă pe sait)
Nu va lasiti incantati de preturile avantajoase ale unor agentii care isi spun ,,tur operator”…
Episodul 2.
Am scris despre hotelul Terramare din Lido di Jesolo. Acum voi continua cu alte peripetii ale aceluiasi sejur.
Alegerea am facut-o dupa obiectivele cuprinse in program, anume excursii la: 1. Venetia, 2. Florenta si San Marino, 3. Milano si Verona, deci 3 excursii in 10 zile.
Am plecat cu autocarul pentru ca in acest fel te poti bucura de privelisti noi si iti ,,exersezi”un pic si geografia invatata in tinerete.
Ruta Bucuresti-Budapesta-Viena-Lido di Jesolo nu ne-a creat probleme, a fost chiar minunat sa traversezi munti pe care ii cunosti din carti si fotografii.
Problemele au inceput atunci cand ,,matusalemicul”autocar a inceput sa se defecteze in fiecare zi.
La plecarea catre Florenta din 20.06.2017 a ramas in drum, soferii s-au chinuit sa remedieze defectiunea si…. dupa 2 ore de stat in camp am revenit in Lido di Jesolo pentru a fi reparat. Deci o zi ratata … nici excursie si nici relaxare la plaja.
In ziua in care am facut excursia nr. 3, pe drumul de la Milano catre Verona, s-a sticat din nou intr-o parcare unde am asteptat iar cateva ore sa se repare si sa ajungem inapoi in Lido. Am facut turul pietonal in Verona noaptea, si am ajuns morti de calduta si foame mult dupa miezul noptii.
Parca nu a fost suficient, in ziua de 24.06.2017, dupa vizita la pestera din Slovenia, in drumul catre Budapesta si Romania, am ramas pe autostrada la un punct de plata.
Am fost tractati si mutati in numai putin de 5 autocare sa putem ajunge acasa.
1. Autobuz sloven chemat de echipa tehnica ce deservea autostrada care ne-a preluat din camp si ne-a ,,debarcat”la un popas unde se putea sta mai decent (cu W. C-uri si scaune) si unde a ajuns si batranul autocar romanesc tractat catre service.
2. Autocar sloven venit dupa 6 ore pierdute in locul mentionat care ne-a dus la Budapesta in jurul orei 1 noaptea, si nu nimerea nici cu GPS-ul hotelul unde trebuia sa ajungem
3. Autocar maghiar care ne-a imbarcat la 12 ziua (dupa ce eliberasem deja camerele) catre croaziera pe Dunare (programata cu o seara inainte la ora 8). Croaziera a fost facuta pentru a fi bifat si acest subpunct al sejurului. Autocarul maghiar ne-a debarcat la Szeged.
4. Autocar romanesc sosit de la Lipova, care ne-a trecut granita si ne-a dus pana la firma lor.
5. Autocarul minune, cel cu care de fapt am plecat, reparat in Slovenia care ne-a preluat dupa alt timp de asteptare si ne-a adus apoi, cu o viteza groaznica, in Bucuresti la ora 6 dimineata luni, 26.06.2017.
Deci intr-o zi jumatate am tot mutat, descarcat si incarcat la bagaje…. in 5 autocare.
De mentionat ca grupul a fost format mai mult din pensionari care s-au comportat ireprosabil avand in vedere conditiile si permutarile multiplelor bagaje care de fiecare data trebuiau asezate functie de localitatea unde persoanele din grup trebuiau lasate.
Nu va bucurati daca vedeti preturi mai mici la acest Tur operator.
Ajunsi in tara am facut sesizare catre agentia cu pricina iar Domnul Director chiar era afectat de faptul ca a trebuit sa plateasca suplimentar alte firme pentru a recupera grupul. M-a asigurat ca si grupul care a mers in California a patit acelasi lucru, de parca e ceva de lauda sa-ti strici vacanta ramanand pe drum.
Parerea mea esta ca firma respectiva intocmeste niste Contracte pe ,,genunchi”, Directorul agentiei din Romania nici macar nu stia ca hotelul Terramare unde a cazat 50 de turisti, mai are o alta cladire in constructie in imediata apropiere si nu este pe plaja. Cat despre autocare, sunt inchiriate de la diverse firme, sunt antice si probabil reparate de sute de ori iar ghizii, chiar daca sunt persoane de calitate nu reusesc sa faca fata multiplelor situatii neplacute.
Evitati Tur operatorul care va incanta cu oferte de excursii la preturi mici daca le platiti cu un an inainte. Preturile acestea ascund multe capcane care va vor distruge vacanta.
Parerea mea esta ca firma respectiva intocmeste niste Contracte pe ,,genunchi”,
dimpotriva eu cred ca se documenteaza foarte bine si pentru a obtine preturi mici la sejur fac rabat la calitatea serviciilor, a cazarii si a transportului
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2017 Terramare un hotel în care hoţul umblă noaptea prin camere — scris în 24.07.17 de Fodor Marta din TâRGU MUREş - nu recomandă