GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
M-am cazat cu familia pe 10 august 2018 la acest hotel am primit o camera foarte buna, dupa ce am venit de la plaja m-am dus sa fac dus, usa de la cabina era blocata am incercat sa o inchid, am inchis-o circa 5 cm si aceasta s-a spart in bucati am fost ranit, taiat plin de singe.
Am anuntat pe cei de la receptie, am fost dus la spital, pe holul spitalului reprezentantul hotelului mi-a promis gratuitate pe cele doua zile de sejur.
Am avut trei rani care au necesitat si cusaturi a venit politia la cererea medicilor, nu am dat declaratie nu am platit nimic la spital, cind am ajuns am fost mutati intr-o camera mult mai mica si urita.
La plecare am fost nevoiti sa platim ca pentru camera foarte buna, in ciuda insitentelor noastre ca ni s-a promis gratuitate, eram dispusi sa platim o suma mai mica deoarece si camera a fost pe masura.
Am fost tratati cu dispret in bataie de joc de catre receptionerul hotelului. Am rezervat aceasta camera printr-un sait, dupa multe e-mailuri acestia si-au cerut scuze despre acest "mic" incident si pentru ca am primit o camera putin mai "mica"si mi-a dat de inteles ca sa zic mersi ca nu am platit usa de la cabina de dus in consecinta nu voi primi nici o despagubire, am incheiat colaborarea cu acest sait imediat. Nu recomand acest hotel.
Trimis de drl in 25.08.18 09:27:00
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MUNTENEGRU.
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (drl); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.28296990 N, 18.87984920 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@drl:
Nivelul redus de detaliere clasifică articolul sub pragul de publicare (sau undeva la limita lui). Din acest motiv, impresiile nu primesc PMA standard, alocate în mod obişnuit fiecărui articol încărcat pe sait [PMA standard = puncte de mulţumire-apreciere standard = din partea echipei administrative].
Sperăm să găseşti însă timp / disponibilitate pentru a completa un set minim de aspecte - referitoare, de exemplu, la camere, bucătărie & masă, alte facilităţi oferite de unitate; amabilitatea personalului; împrejurimi, drumul până acolo, etc - eventual un set minimal de fotografii din (mini) sejur, astfel încât să putem totuşi reda articolului "votul saitului" -- şi, implicit, posibilitatea de votare a lui de către ceilalţi membri.
Poţi folosi linkul EDIT IMPRESII (afişat cu roşu sub textul trimis), disponibil permanent până la validare şi timp de 30 de minute după aceea. Eventuale completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă).
- pentru a încărca fotografii din [mini]sejur: amfostacolo.ro/pic_addnew ... 11&ridAnt=88998
=====
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)@drl:
Îmi pare rău pentru cele întâmplate, pentru că asta ți-a stricat, cel puțin în parte, vacanța.
Totuși, găsesc exagerată reacția ta, asta se vede și după notele acordate: zero la servicii? Dar unde ai stat, într-o colibă săpată în pământ? Chiar și aia ar merita ceva...
Pe de altă parte, nu ai dreptate în ce privește reacția hotelului și a saitului de rezervări. Asta pentru că, în mod normal, când constați o disfuncționalitate, nu te apuci tu să repari, ci anunți recepția.
Spargerea ușii, urmată de accidentul suferit, ar fi putut fi evitate, dacă ai fi cerut intervenția celor de la întreținerea hotelului.
Și, într-adevăr, ar fi putut să te pună să plătești pagubele, ar fi avut toate motivele.
Oricum, nu văd ce vină a avut în toate astea saitul de pe care ai făcut rezervarea. Cu ei, ce-ai avut?
@Costi: Am scris aceste rinduri cu stringere de inima sa arat cum sintem tratati ca romani in strainatate, in primul rand nu am incercat sa repar nimic, am inchis o usa, nu am solicitat gratuitate mi-a fost oferita inainte sa vina politia pentru a nu face reclamatie mi-am dat sema mai tirziu, consider ca am fost inselat, daca stiam ca imi vor da o camera mult inferioara cu aceiasi bani nu as fi aceptat-o, si a-si fi plecat de la acest hotel.
A fost un accident recunosc, dar de ce am fost pacalit, reactia receptionerului a fost jignitoare cu toate ca am cerut sa vina persoana care mi-a oferi gratiuitate pentru a discuta si camerista hotelului i-a cerut acestuia acelasi lucru am fost ignorati. Gandeste ca daca usa nu era geam securizat astazi nu avea cine sa-ti trimita acest mesaj. Referitor la acest sait si acesta este un motiv pentru care am scris, am solicitat ajutorul acestuia nu raspunde nimeni la telefon nici in limba romana nici in engleza desi le-am expus problema m-au pasat de la unul la altul cu mesaje, cerind-mi acelasi date de citeva ori am mai avut probleme cu rezervarile de pe acest sait una scrie in oferte si cu totul gasesti cind ajungi desi scrii nu te baga nimeni in seama, am intilinit camere mizerabile am acceptat era pretul mai mic apoi a rezervat o camera la alt hotel si cind am ajuns ni s-a oferit cu totul altceva daca am vrut camera de pe sait ne-au cerut banii mai multi. Ramin consternat cu este posibil asa ceva desi am avut legaturi cu tot felul dea saituri am comandat bunuri de tot felul de fiecare dat am fost multumit am avut cu cine sa discut mi se pare inadmisibil ca un sait de talie mondial sa isi bata joc de clienti.
@webmaster87: Multumesc pentru publicarea mesajului, am sa fac un comentariu mai amplu despre calatoria in Muntenegru.
@Costi: A era sa uit cind am venit de la plaja eram ud tot, molesit de soare crezi ca am anticipat ca inchizind o usa de sticla{ care era obligatia lor sa o verfice ca era blocata }mi-se va sparge in fata mea pur si simplu eram socat eram dezbracat complet singele curgea din toate partile nu stiam cit de adinci sint taieturile, puteam sa am o vena taiata sotia a luat prosoape sa-mi opresca singele s-a auzit un zgomat ingrozitor la spargerea usii, baia era plina de cioburi, de abia am deschis usa calcind prin cioburi descult.
@drl: Te inteleg si cred ca pot simtii prin ce-ai trecut, insa nu sunt de parerea ta atunci cand pui aceste intimplarii pe seama faptului ca esti roman. Asemena lucruri se pot intimpla (si se intimpla) fiecarui turist fie el roman sau de alta natie.
Nu dau dreptate coleg-ului Costi atunci cand incepe sa caute vina la autorul articolului respectiv sa spuna ca agentia sau site-ul, etc, nu sunt devina.
Nenumarate intimplari asemanatoare, dar din fericire fara rani sau accidente, in schimb cu nervi mancati, confruntat cu ignoranta si sictir, telefoane inchise in nas, le-am avut in ultimii ani cu duiumu. In fond nu intereseaza pe nimenea parerea sau opinia ta. Esti hofat pina ce ti-ai pus semnatura sub contract sau pina ai dat ultimul click sub rezervare. Pe urma se aplica zicala: ,,Dupa mine potopul,,
Am scirs-o intr-un ecou, cred, chiar saptamina trecuta. Fie ca esti tratat ca un animal la checkin in Aeroport, in avion inghesiut ca o sardea intre un obez si un nesimtit care-ti baga coatele-n coaste sau ca urla un copil cit il tin plaminii iar mama, in loc sa-l linistesteasca se scobeste in nas (asta, din pacate mai ales la vestici, nu in est) sau ca ti se inapoiaza bagajul de cala cu roata rupta / deteriorat - sunt odar citeva exemple care-ti strica binemeritatul si mult asteptatul concediu. Unii aici pe site ar spune: ,,Pai de ce nu reclami valiza deteriorata, pa de ce nu...,, Povesti! Realitatea este ca, mai toti cei care ofera servicii in turism, stiu ca, tu ca client, in fond nu ai nici-o sansa. Esti un gandac mic, un numar intre sute si mii de alti amariti si daca nu-ti convine, te vor inlocui altii. Asta-i din pacate adevarul. Ca te plingi intr-un loc sau altul - in fond timp pierdut.
@Costi: MI-a picat fisa vorbesti exact ca cei de pe saitul cu pricina "imi pare rau pentru cele intimplate "bla, bla, dar nu spui nimic despre promisiunea hotelului, camera mica si platita la fel, comportamentul receptionerului, cazarea ca cazarea scuzati cacofonia, dar cu saitul ce ai avut bre? cred ca gusti gluma stim noi despre ce sait este vorba. Adevarul ca puteam fi mort la ora aceasta dar am o dilema usa trebuia platita sau nu aceastai intrebarea?
@Michaell: Multumesc pentru cuvintele de incurajare ma simt mai bine, de altfel in concediul acesta s-au intimplat si lucruri frumoase o sa scriu, pot sa spun ca am 52 ani nu am scris niciodata pe internet. Am comandat dupa multe saituri si lucruri scumpe nu am fost niciodata pacalit, si acum a si fi trecut cu vederea dar lucrurile au luat-o raza cu cei de la sait si cazare, am vrut sa arat ce mi s-a intimplat am simtit ca nu mai pot sta pe margine sa iau atitudine fata de josnicia la care am fost supus si alti sa cunoasca adevarata fata a acestor oameni. Sait cu acoperire internationala sa nu ai tu un telefon care poate fi contactat in limba romana macar un telefon in fiecare tara era greu. Cei de la cazare putea sa faca un gest de omenie gest care a fost promis putea sa zica uite platesti si tu jumate ca ti-am dat o camera mult mai proasta si ai trecut prin ce ai trecut nu in goana dupa lacomie profita cu nerusinare de orice om de buna credinta. Nu consider ca am scris degeaba chiar daca un singur om m-a ascultat asa cum esti tu, tot e un cistig pentru mine daca nu luam atitudine nu se va schimba nimic asa gindeam si eu dar uite ca m-am saturat. Aici nu este vorba de educatia primita de acasa, cultura pot sa inteleg ca sintem oameni diferiti in functie de mediul din care provenim cu diferite grade de educatie mod de intelegere a vietii etc... Aici este vorba de lipsa de profesionalism, inselaciune, pacalirea clientului, ne luam comision de la furnizori ne doare in cot, adica lucruri dupa parerea mea grave si ramin uimit ca nimeni nu ia nici o atitudine vorbesc de organele abilitate stiu eu ministerul turismului. Si nu vorbesc doar de la noi din tara ca stiu ca nu se face nimic, chiar s-a globalizat inselaciunea la nivel mondial si eu abia acum am aflat.
@drl:
Păi să știi că eu tot nu înțeleg cu ce e de vină saitul de rezervări, că cei de la hotel ți-au dat o cameră mai mică și mai urâtă (cum spui), față de cea inițială...
Chiar și cei de la hotel, poate au avut un motiv să facă asta.
Te-ai gândit că este posibil ca hotelul să fi fost complet plin și singura posibilitate să te țină în hotel să fi fost asta? Cu siguranță că nu! Știu și te înțeleg, singur spui că ai fost șocat (la propriu) și e firesc să fie așa, deci ca atare nu cred că ai fost atent la explicațiile recepționistului.
Eu, din liniștea casei, în fața laptopului, văd puțin diferit lucrurile, evident fără implicarea personală pe care e de înțeles să o ai.
Dar faptul că „vorbesc exact ca cei de pe saitul cu pricina” poate ar trebui să te facă să înțelegi că ești subiectiv și judeci lucrurile prea „la cald”.
Simpla promisiune a unui reprezentant al hotelului nu reprezintă niciun angajament și cu atât mai puțin o obligație. Hotelul te-a taxat cu prețul camerei inițiale, pentru că aceea, prin spargerea geamului, a fost scoasă din circuitul turistic până la înlocuirea acestuia; e ca și cum ai fi stat în ea.
Plata unei sume mai mici sau gratuitatea ar fi însemnat recunoașterea de către hotelieri a vinei lor pentru producerea accidentului, de aceea te-au tratat așa. Mă gândesc ce perdaf și-o fi luat cel ce ți-a promis gratuitatea.
Între timp, și-au consultat avocatul și acesta le-a spus să adopte această atitudine.
S-au temut că ai putea să-i dai în judecată.
Scuză-mi franchețea cu care exprim aceste lucruri, dar trebuie să înțelegi că nu faptul că ești român a făcut să fii tratat așa. De altfel, se și vede în relatarea ta că, în primă instanță, lucrurile au stat cu totul altfel.
Oricum, astfel de lucruri se mai întâmplă. Văd că ai stat doar două zile acolo; înțeleg că ți-ai întrerupt vacanța și ai revenit în țară, lucru cu totul de înțeles.
Îți urez să nu mai ai parte niciodată de astfel de întâmplări și să ai numai vacanțe reușite!
P.S. Nu știu despre ce sait de rezervări este vorba, dar dacă este vorba de booking.com, să știi că acesta are număr de telefon, atât pentru limba română, cât și pentru engleză!
@Costi: Nu mi-am intrerupt vacanta am plecat in alta statiune din Muntengru in care a fost OK sa inteleg ca esti avocatul hotelului sau al saitului dupa cite vad eu judeci foarte la rece ce s-a intimplat adica bine ca nu am murit, bine ca aia m-au pacalit ca au stiut tot felul de trucuri si eu am fost naiv si am muscat momela adica prostit eu vorbesc despre aspectul moral al situatiei asa te comporti fata de un turist aflat in vacanta, se intimpla mereu lucruri din astea, ti se poate intimpla si tie sau tu esti avocatelu care le stie pe toate.
@Costi: Vad ca te-ai desconspirat este foarte bine ca toata lumea sa afle despre ce sait este vorba, este saitul pe care la ai mentionat desi am inteles ca nu este voie sa comunici aceste date, vad ca tu a ai facut-o iti multumesc pentru responsabilitatea de care ai dat dovada acum nu stiu daca le ai facut un servicu sau un deservicu tot ce am scris este adevarat si tu sti acest lucru alfel altfel nu a ai fi actionat ca un avocatel.
Iti recomand numai tie acest hotel cu oameni "minunati "ai grija pe ce pui mana sa nu intri la pierderi colaterale se mai intimpla uneori aceste lucruri si nu neparat ca esti roman.
@drl: stai liniștit, @Costi nu are acțiuni la vreun site de rezervări turistice și nici nu lucrează la vreunul
Mai multă atenție data viitoare, dacă vezi ceva blocat e bine să nu ''bruschezi''!
Analizezi ca inginerul, dinamica structurii, din ce e făcută - eu unul nu pun mâna pe geam, sau pe ceva care îl tensionează - am reușit însă să mă tai cu o foarfecă care nici o coală de hârtie nu o tăia.
NU înțeleg cum de nu ați plătit NIMIC la spital! Aveați asigurare de sănătate?
===
”Gandeste ca daca usa nu era geam securizat
dacă era geam securizat nu te tăia!
Sticla de siguranta versus sticla de securitate la termopane
@Nasshu: Asa cum am mai scris acest lucru s-a produs pe fondul relaxari veneam de la plaja, cred ca usa a avut o mica fisura, asa s-a spart ca la parbrize auto acum nu stiu ce fel de geam era. Cine s-ar fi gandit ca o usa se poate sparge asa dintr-o data totul a fost neastepat.
La spital doctori m-au cust fara anesezie nu am primit nici un tratament dotarile erau mult mai slabe ca la noi ce vorbesc de spital era un dispensar. Acolo am fost inregistrat pe baza de buletin in registrul pacientilor, personalul a fost amabil cind am plecat am primit o fisa care mi-a fost retinuta la un ghiseu a vorbit cel care era cu mine din partea hotelului acesta a vrut din ce am inteles ca ar vrea sa plateasca dar doamna a zis ca nu trebuie sa plateasca nimic asa cred ca am intles va dati seama cu nu stiam limba muntenegreana.
Oricum aveam asigurare medicala din Romania dar nu o aveam la mine a fost un talmes balmes sotia s-a dus sa-i anunte pe cei de la receptie ei nu erau acolo eu eram in stare de soc am reusit sa ma imbrac si sa ajung la receptie asa taiat si am fost dus apoi la spital.
Binenteles ca si-au cerut mii de scuze pana a venit politia pe urma au trecut la planul spus de Costi
eu credeam ca turism inseamna ospitalitate, clientul sa se simta cit mai bine, sa fie tratat cu respect nu sa se puna la cale planuri de pacalire
logica lui Costi este impecabila ceea ce dovedeste ca omul chiar este avocat, nu inteleg de ce nu mi-a dat un pret mai mic camera era mai proasta, servicul mai prost bani mai putini.
As putea si acum sa-i dau in judecata am confirmarea de la spital, poze, filme, martori si totusi nu am sa o fac noi vorbim despre aspectul moral si civic al acestor oameni eu ca turist daca as citi ce am scris mai ma-as duce la acest hotel poate sa fie ce 5 stele ce garantie am ca intr-o situatie de criza nu se vor comporta la fel.
Sincer nu ma asteptam la reactii atat de cinice din patrea lui Costi ceea ce ma face sa cred ca omul lucreaza la saitul cu pricina. Am dat telefon la acest sait mi-a raspuns ca nu are operator in limba romana sa astept operatorul de limba engleza apoi s-a inchis, cine minte aici.
@Costi:
”Eu, din liniștea casei, în fața laptopului, văd puțin diferit lucrurile, evident fără implicarea personală pe care e de înțeles să o ai.
Foarte adevarat!
P. S. Nu știu despre ce sait de rezervări este vorba, dar dacă este vorba de booking.com, să știi că acesta are număr de telefon, atât pentru limba română, cât și pentru engleză!
Te-ai aflat vreodata intr-o situatie asemanatoare si sa ai concret nevoie de ajutorul lor? In limba romana sau engleza - nu conteaza.
Eu personal iti doresc sa nu fie cazul!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)