RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
HOTEL DE 1*... NU DE 4*
Servicii: parcare in fata hotelului-10 leva/noapte, in condițiile in care parcarea avea 10 m2...
Conditii de cazare: "apartamentul " este o camera normala de hotel, curatenia se face superficial, in 4 zile prosoapele nu au fost niciodată schimbate,
personalul refuza sa vorbeasca engleza, romana, in condițiile in care am observat ca inteleg...
Wifi-ul aproape inexistent, un laptop are diagonala mai mare decat TV-ul din camera,
Mancarea:aproximativ aceeasi mancare in fiecare zi, bineînțeles ca totul se refoloseste (daca ramane un fel de mancare la pranz, seara il vei gasi sub alta forma)...
All inclusiv NU EXISTA... este un fel de "impinge tava"... in sala de mese, apa exista la un singur dozator, care nu face fata, aparatul de cafea - nefunctional.
Mentiune: sejur de 4 nopti/5 zile, 2 adulti si un copil de 16 ani - 4000 lei
Trimis de Anda Preoteasa in 03.08.23 08:21:28
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Anda Preoteasa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.71022100 N, 27.72705600 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Review nefinalizat - rog folosește linkul EDIT IMPRESII pentru a completa „datele tehnice” lipsă — nr. nopți, transport, preț/calitate etc
Suspendat până la conformitate
@ux130116: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux130116 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 12018&hid=18669.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
@Anda Preoteasa:
Hmmm... "Deplorabil" zici tu... Eu zic că dezamăgirea era cât se poate de previzibilă atunci când ai ales un hotel ieftin, cu recenzii proaste şi cu o notă pe booking de doar 6.2! Aşteptările tale trebuiau să fie minime.
”Conditii de cazare: "apartamentul " este o camera normala de hotel, curatenia se face superficial, in 4 zile prosoapele nu au fost niciodată schimbate,
Nu înţeleg ce ai vrut să spui. Cumva ai plătit pentru un apartament şi ai primit doar o cameră dublă??? Apartamentele la acest hotel au două camere, living şi dormitor despărţite de o uşă.
Dacă ai lăsat pe jos prosoapele folosite pentru a fi schimbate, iar acest lucru nu s-a întâmplat, trebuia reclamat imediat la recepţie şi se rezolva.
”Servicii: parcare in fata hotelului-10 leva/noapte, in condițiile in care parcarea avea 10 m2...
Niciun hotel, indiferent de ţară, nu oferă un număr de locuri de parcare egal cu numărul de camere. Oricum vedeai şi pe hartă că parcarea hotelului este tare micuţă şi clar insuficientă şi mai vedeai şi că puteai parca stradal în proximitatea hotelului, fără nicio problemă dacă achitai în prealabil la recepţie taxa de 10 leva pe noapte.
”All inclusiv NU EXISTA... este un fel de "impinge tava"... in sala de mese
Printre altele, sistemul all inclusive presupune principalele mese ale zilei în sistem bufet deschis, unde fiecare îşi pune singur în farfurie ce şi cât doreşte. Tavă pe care să-mi pun farfuriile cu mâncare eu nu am găsit pe unde am umblat, însă nu contest că nu ar putea exista. Şi totuşi ce anume te-a deranjat?
=
Văd că ai notat plaja cu doar 60%, fără să fi dat detalii despre ce te-a nemulţumit şi fără să menţionezi faptul că hotelul NU este pe plajă şi nici NU are plajă proprie. Plaja din Sunny Beach se numără printre cele mai frumoase de pe litoralul bulgăresc.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2017 Cu mare ingaduinta maxim 2 stele — scris în 26.08.17 de Danix67 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2015 Oribila — scris în 01.07.15 de kikkos din SINAIA [PH]