ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.09.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 06.02.18
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Un hotel cu dublu standard

TIPĂREȘTE

Tocmai ce am revenit dintr-un sejur de 4 nopti (5 zile) de la Hotelul Sunrise si Satul Pescaresc din Crisan.

Inca de la inceput trebuie sa mentionez ca am incercat sa ma informez din cat mai multe surse despre aceasta locatie si daca la prima vedere (citire) are review-uri OK, pot spune ca dupa acest sejur am ramas cu un gust extrem de amar.

In aceasta locatie se aplica perfect expresia "Una vorbim, alta fumam" sau si mai cunoscuta „Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”!

Asadar, pe parcursul celor 5 zile - "gazdele" au reusit sa ne strice sejurul, datorita unor "politici" care nu apar nicaieri mentionate (nici pe site-ul propriu - nici la receptia hotelului) si nici nu iti sunt comunicate de la bun inceput.

Astfel, daca aveti "ghinionul" sau "norocul" - depinde din ce perspectiva priviti, sa fiti mai putin de 20 de persoane in respectiva locatie - pentru micul dejun nu se mai aplica "politica" bufet suedez ci numai à la carte. Si poate nu ar fi fost nicio problema acest lucru dar preturile practicate la unele produse nu sunt chiar mici (8 lei un ceai, 14 lei o omleta etc.) iar "politica", care nu ti-o spune nimeni, este ca atunci cand micul dejun este à la carte trebuie sa te incadrezi in 35 de lei/persoana!

Daca in prima dimineata am avut “norocul” sa fim mai mult de 20 de persoane in locatie - am beneficiat de mic dejun tip bufet suedez bun – in a doua dimineata am ramas sub 10 persoane si s-a trecut in regim à la carte. Fiind 4 persoane am comandat un platou cu mezeluri si branzeturi, oua ochiuri, rosii si castraveti, ceai, unt, gem si miere. Si cate o cafea! De mentionat ca au fost aduse pe 2 platouri, pentru fiecare persoana cel putin cate 2 felii din 4 tipuri de mezeluri; cate 2 felii de cascaval si cele branza; cate 2 oua ochiuri iar untul gemul si mierea erau intr-un bol, la discretie.

A treia dimineata s-a schimbat ospatarul si am comandat cate o cafea expresso – iar pentru micul dejun am solicitat sa ne fie aduse aceleasi produse ca in ziua anterioara cu rugamintea ca ouale ochiuri sa fie inlocuite cu omleta. Cand a sosit comanda am avut surpriza sa ne fie aduse pe farfurie - o omleta, 2 felii de rosii si doua felii de castraveti, 2 feliute de cascaval si 2 felii de branza iar untul doar un pachetel de 10 g de persoana si o singura caserola de 20 g de gem/persoana si un ceai. Platoul cu mezeluri, “a disparut”. Cand am solicitat ca in loc de gem sa ne fie adusa miere (caserola mica de 15 g) – intrebarea ospataritei a fost: Dar gemul ce are? Iar cand a fost solicitata o a doua cafea – doar pentru o persoana din cele 4, ni s-a comunicat ca s-a depasit ”bugetul” pentru micul dejun!!! Serios? Pe bune? Da - pe bune! A fost cat se poate de real!

Este prima oara in viata cand mi se comunica ca am depasit bugetul pentru micul dejun! Am fost in foarte multe locatii – de la o margareta – la 5 stele, dar niciodata, absolut niciodata nu mi s-a transmis ca am depasit bugetul pentru mic dejun. Ba din contra – tot timpul eram intrebat ce doresc sa mai servesc cand s-a folosit regimul à la carte la mic dejun!

Parerea mea este ca, este inadmisibil sa ti se comunice ca ai depasit bugetul de mic dejun in conditiile in care nu este nicaieri stipulat acest lucru.

Acestea au fost problemele cu micul dejun.

Si acum problemele cu camerele. Cu toate ca am platit 320 lei/camera (pret de extrasezon) cu mic dejun inclus – pentru doua camere matrimoniale in bungalow, cele mai multe bungalow-uri se aflau sub stalpii de medie tensiune – efectiv, unul dintre cabluri trece pe deasupra acoperisurilor iar cele care se afla pe partea opusa, erau in renovare.

Nu doresc sa intreb cum au reusit sa construiasca aceste bungalow-uri sub acei stalpi de tensiune, cand ordinul ANRE 4/2007 (legislatie.just.ro/Public ... mentAfis/152459) prevede clar la Art. 18 alin. 2 ca ”Dimensiunea (lăţimea) zonei de protecţie şi de siguranţă a unei linii simplu sau dublu circuit are valorile de 24 m pentru LEA cu tensiuni între 1 şi 110 kV. Institutul Naţional de Sănătate Publică stabileşte câmpul electromagnetic, radiaţiile, la ce distanţă acţionează şi poate influenţa sănătatea. Astfel, distanţa minimă este de 100 de metri de la baza stâlpului, faţă de 24 de metri dată de ANRE. Distanţele sunt mult mai mari pentru că radiaţiile electromagnetice sunt foarte puternice! Nu voi divaga – dar cei ce sunt interesati despre efectele nocive ale radiatilor electromagnetice – pot cauta pe internet. Legislatia Franceza, de exemplu, stipuleaza ca nu se poate construi la mai putin de 200 de metri de stalpii de tensiune!!!

Astfel, in loc sa te bucuri de o locatie in care sa nu mai ai de a face cu radiatiile din oras – ajungi intr-un loc unde dormi sub cablurile de medie tensiune! Desi am comunicat acest lucru mi s-a transmis ca mi se poate oferi o camera in hotel, dar fara sa mi se acorde diferenta de pret fata de cea din bungalow.

Camerele standard repartizate, in bungalow, aratau bine, erau curate, dar aveau si urmatoarele probleme: lipsa cuierelor din baie, curgea apa pe langa cadita de dus iar saltelele paturilor total neconfortabile. Una dintre ele avea televizor vechi cu tub iar telecomanda era lipita cu scotch. Astfel ca trebuia sa apesi pe baterii pentru a putea schimba cele 25 de canale TV.

O politica de care trebuie tinuta seama este ca apa minerala, apa plata si sucurile din frigider (mini-bar) sa fie tot timpul in frigider – daca le scoteai de acolo – erai pus la plata! Totodata trebuie mentionat ca nu ai voie cu mancare si bautura din afara locatiei.

Interesant este ca dupa ce am avut discutia cu depasirea bugetului pentru micul dejun, in acea zi am avut apa calda doar seara – pe tot timpul zilei a fost oprita! Intreband de ce nu avem apa calda, mi s-a comunicat ca doar seara si dimineata pornesc pompele/hidrofoarele!!! Am intrebat - Dar de ce atunci cand am fost mai mult de 20 de persoane am avut toata ziua apa calda? Nu s-a mai primit raspuns! Mentionez ca aceasta problema am discutat-o cu un angajat si nu cu patrona complexului!

Tot ca minusuri mai pot mentiona: apa din piscina extrem de rece – cu toate ca am avut 5 zile cu temperaturi intre 27 si 30 de grade, darts-ul era defect, tacurile de la biliard nu aveau pastilele din varf iar sala de fitness si barul de la piscina erau inchise!

Cu toate aceste probleme, pot mentiona si cateva plusuri, astfel:

•Loc de joaca pentru copii

•Balansoarele

•Curatenie in general, pentru ca existau si exceptii

•Ponton propriu

•Bucatari foarte buni – preparate excelent pregatite

•Posibilitate efectuare excursii

In concluzie, nu recomand sa mergeti in aceasta locatie daca sunt mai putin de 20 de persoane, pentru ca se aplica alte politici. Politici ce nu sunt afisate si nici nu iti sunt comunicate!


[fb]
---
Trimis de eduardvl in 20.09.18 22:22:28
Validat / Publicat: 21.09.18 08:17:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CRIȘAN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1902 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (eduardvl); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P17 Restaurant
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[21.09.18 08:17:16]
»

@eduardvl: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSunrise Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051882028579712 sec
    ecranul dvs: 1 x 1