ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.07.2013
DE arru
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 19.06.13
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Sunquest, un bun hotel de familie

TIPĂREȘTE

Am petrecut o vacanţă de 5 zile la hotel Sunquest în Venus în august 2009. Era prima ieşire la mare cu fetiţa noastră, care atunci avea doar 6 luni şi ne doream ceva drăguţ decent, curat.

Am găsit oferta pe site-ul hotelului şi ne-a plăcut. Din imaginile pe care le-am văzut, părea totul în regulă. N-am fost dezamăgiţi.

Hotelul se află spre capătul staţiunii Venus, mai aproape de Cap Aurora, şi situat într-o zonă mai retrasă, liniştită, cu mulţi copaci în jur. Făceai cinci minute până pe plajă.

Lobby-ul foarte frumos amenajat. Canapele şi fotolii din ratan, bar lângă recepţie.

Personalul foarte amabil, din momentul în care am ajuns şi până la finalul sejurului. Foarte primitori, aşa cum ar trebui să fie peste tot.

Am primit o cameră cu vedere spre piscină, dar ne-au asigurat că nu vom fi deranjaţi de zgomot. Aşa a şi fost. Camera încăpătoare, cu mobilă nouă, pat dublu, matrimonial, două fotolii. Lenjerie foarte curată. Aer condiţionat. Baia destul de mare, cu toate facilităţile. Se făcea curăţenie zilnic, se schimbau prosoapele folosite dacă le lăsai pe podea. Tot confortul pentru un hotel de trei stele. Balcon mare, cu două scaune. Seara vederea era foarte frumoasă, întrucât piscina era frumos luminată. Spun piscină, deşi era un mini complex acvatic, cu cascadă, căderi de apă şi un bazin pentru copii, de cca. 1 m diametru.

Bazinul pentru adulţi destul de mare, spre încântarea soţului meu. Mai ales după ce am ajuns şi pe malul mării şi am văzut că era destul de aglomerat, iar plaja, din păcate, era plină de alge în două dintre zilele când ne-am încercat norocul acolo. Din păcate, autorităţile nu prea par motivate să facă ceva în privinţa asta nici măcar acum. Şi nu mă refer aici la faptul că nu se face curăţenie pe plajă (noi am văzut utilajele la treabă), ci la faptul că ar putea împiedica cumva această situaţie neplăcută.

Deci am profitat din plin de facilităţile hotelului. Apa era caldă, astfel încât am reuşit să ne scăldăm şi pruncul fără probleme. Şezlonguri, umbrele, duşuri. Barul, lângă noi.

Am mâncat la restaurantul hotelului. Ajungi acolo doar traversând parcarea. La îndemână... Foarte îngrijit, oamenii binevoitori. Masa în sistem a-la-carte.

De la recepţie am primit bonuri valorice, întrucât preţul de cazare a inclus pensiune completă. Bonurile ne-au ajuns din plin, chiar ne-au şi rămas. Mâncarea bună şi porţiile mari. Foarte drăguţi, ospătarii ne-au spus că bucătarul poate pregăti meniu special pentru copil, dacă dorim. Curat şi plăcut. În general am stat pe terasă, foarte spaţioasă şi frumos amenajată. Mesele nu erau înghesuite, aveai loc să treci fără să deranjezi pe nimeni. Am înţeles că au extins-o. Foarte bine pentru ei şi mai ales pentru turişti.

Ne-am simţit bine, am fost foarte mulţumiţi. Un hotel care îşi merită stelele.

Încă primesc mailuri de la ei, cu oferte tentante. E un loc în care aş reveni cu mare plăcere.


[fb]
---
Trimis de arru in 29.07.13 13:15:13
Validat / Publicat: 29.07.13 14:18:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1594 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (arru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere din cameră
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 2012 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [29.07.13 13:31:10]
    »

    Fiind vorba despre un set de impresii de cazare şi un sejur mai vechi de 3 ani, în conformitate cu Regulamentul saitului (vezi Capitolul 1, lit. B], pct. 4), articolul se publică fără PMA std (fără "votul saitului"), el putând fi votat doar simbolic, cu +/-1.

    Notă: prevederile punctului mai sus menţionat se aplică doar impresiilor de tip "de cazare", ele nefiind aplicabile articolelor de călătorie.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSunquest Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044091939926147 sec
    ecranul dvs: 1 x 1