BUN
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sunprime C-Lounge Alanya, 5 stele, un hotel cu pretentii de Adult Only si receptioneri nesimtiti!
Sunprime C-Lounge Alanya este un hotel de cinci stele, situat in Alanya, la aproximativ 140 de km de Antalya. Chiar daca se recomanda ca fiind Adult Only, lucrurile nu stau chiar asa. Este situat pe malul marii, despartit fiind de o sosea pe sub care se poate trece printr-un tunel de aproximativ 20 de metri, direct din curtea resortului. Portiunea de plaja si mare, care apartine hotelului, este marcata si dotata cu o platforma marina pe care pot face plaja, in mijlocul marii, turistii cazati in hotel, identificati prin bratara.
Plaja a primit in anul 2023 Blue Fag (steagul albastru), calificativul acordat de Fundaţia Mondială de Educaţie pentru Mediu, care le oferă turistilor garanţia că în aceste locuri apa şi nisipul sunt curate şi că există suficienţi salvamari pregătiţi să intervină în situaţii de risc. Lucru foarte bun, doar ca, in zona, hotelurile vecine, de 3 sau 4 stele, nu beneficiaza de asemenea conditii si vin pe plaja hotelului Sunprime sa faca plaja sau se imbaieze in apa destinata resortului. Turistii cazati la Sunprime, care au venit aici pentru a se odihni in liniste si care nu vor sa aiba parte de strigatele si galagia facut de copii, au sesizat in fiecare zi aceasta situatie, dar angajatii hotelului spun ca nu au ce sa le faca. Asa se face ca, numerosi copii si localnici vin si ii deranjeaza zilnic pe cei care au platit sume mari de bani, doar ca sa stea o saptamana in liniste si sa asculte sunetul valurilor. Obraznicia localnicilor si galagia insuportabil facuta de copiii acestora, care sunt fericiti ca beneficiaza gratis de conditii de 5 stele, ii enerveaza pe turistii de la Sunprime si aproape zilnic au loc altercatii. Ba mai mult, desi aici este plaja privata, nu poti sa lasi nimic pe sezlog pentru ca, au fost cazuri in care s-au furat diverse obiecte.
O alta problema grava este atitudinea receptionerilor. Barbatii de aici si o femeie satena cu parul lung (nu le dau numele) sunt de o nesimtire carasa si foarte obraznici cu turistii! Nu doar ca nu i-am vazut niciodata zambind, dar sunt vesnici suparati, incruntati cu o atitudine sfidatoare, care iti elimina din start orice bucurie de vacanta. Pe mine m-au cazat intr-o camera destinata persoanelor cu handicap, la etajul unu (camera 102), unde nu am putut sa dorm din cauza unui generator de la hotelul vecin, care facea un zgomot infernal.
A doua zi, dimineata, am coborat la receptie si am solictat schimbarea camerei, dar mi s-a cerut sa revin la ora 10,00, cand intra in tura satena cu parul lung. M-am prezentat si, femeia incruntata, cu o atitudine sfidatoare, mi-a ordonat, cu o voce militareasca, sa revin la ora 14,00. M-am conformat si... surpriza! Mi-a spus sec ca nu se poate face nimic! Deranjat si scarbit de o asemenea atitudine am solictat reprezentantului agentiei tour operatoare sa vina la hotel si am sesizat personal aceste aspecte grave, pe adresa de email a hotelului, a agentiei tour operatoare si am sunat la agentia revanzatoare. Dupa ce reprezentantul agentiei a ajuns la hotel a inceput o discutie dura intre acesta si receptioneri. In nesimtirea lor, receptionerii au avut atata tupeu incat au afirmat ca, nu este camera pentru persoane cu handicap, camera in care am fost cazati! Am scos telefonul cu fotografiile din camera si, cu un tupeu incredibil, au spus ca... n-au stiut! Enervati de propriile minciuni, au continuat sa sustina ca nu au camere libere si nu pot sa-mi schimbe camera. Am intervenit si eu si le-am spus clar ca voi dormi pe canapelele din holul receptiei, daca nu mi se va schimba camera, dar mi-au raspuns cu emfaza:„e problema ta! '
Dupa multe discutii contradictorii, au decis sa ne arate doua camere libere, de la etajul patru, unde puteam sa ne mutam imediat. Am ales una si din ziua aceea am evitat orice dialog cu receptia. Oare nu se putea rezolva totul pasnic, cu zambetul pe buze?! Conducerea resortului ce spune?!
Acum, referitor la camera si mancare am doar cuvinte de lauda. Camera este curata, ingrijita, zilnic ne-au fost schimbate asternuturile si prosoapele. Faptul ca pe jos se afla gresie alba, iar in baie fainta tot alba, denota respect fata de turisti. Referitor la meniul din hotel as vrea sa precizez ca este unul de exceptie. Toate preparatele, dar absolut toate, sunt gatite cu mare grija, au un aspect superb si un gust extraordinar! Marturisesc ca este cea mai buna mancare pe care am avut-o intr-un sejur! Am vazut jumatate din globul acesta, ca jurnalist sau simplu turist, dar asemenea bunatati nu am intalnit! Felicitari pentru bucatari! Pentru maiestia lor si atmosfera minunata pe care stiu sa o creeze in restaurant!
Bauturile de la bar sunt limitate. Ti se ofera bere si vin, dar, daca vrei altceva, trebuie sa platesti. Sucurile nu sunt de cea mai buna calitate si bere se gaseste doar la dozator.
As mai mentiona ca in holul din receptia hotelului canta seara o pianista si un flautist, iar pana la orele 24,00, langa piscina au loc spectacole sustinute de formatii care stiu sa cante si fara a da volumul la maxim. Atmosfera din resort este una placuta, iar hotelul in sine este o constructie eleganta. Pacat ca este situat intre hoteluri de mai slaba calitate.
Trimis de serafim in 20.06.24 11:12:38
- Alte destinații turistice prin care a fost: Europa
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (serafim); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.52929335 N, 32.04397800 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Sunprime C-Lounge Hotel [Oba], ALANYA" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)