GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
In drumul de intoarcere din Italia, pe seara am facut telefonic rezervare la hotelul Saint Mons, undeva in marginea Ljubljanei, la iesirea pe autostrada spre Austria.
Ne-am oprit sa mancam la unul din restaurantele aflate pe autostrada Trieste-Ljubljana - toate se numesc la fel " Marche". Am sa anexez doar cateva fotografii pentru a va face o impresie despre respectivele locatii, curate, bine aprovizionate continuu cu mancare proaspata si la preturi rezonabile.
La Hotelul Saint Mons am ajuns dupa ora 21 si ni s-a spus ca datorita faptului ca pana la ora 20,00 nu ne-am prezentat s-a efectuat anularea rezervarii. Stiam ca sunt multe hoteluri care aplica aceasta metoda, dar tinand cont ca facusem rezervarea numai cu cateva ore inainte si specificasem ca suntem pe drum nu ne-am inchipuit ca nu vom primi camera. In fine, hotelul este foarte mare, are o sala de congrese si o parcare pazita si supravegheata, in care numai 90 de minute poti parca fara plata, dupa aceasta perioada, parcarea se plateste.
La sfaturile primite de la receptionera am plecat spre tangentiala Ljubljanei, cca. 500 m la iesirea spre Maribor catre hotelul Stil.
Hotelul de 3* este o constructie mai noua.
Parcarea este generoasa si bine organizata. Inspira siguranta.
In stanga hotelului se afla o terasa pe care probabil se poate servi masa in timpul verii.
Hotelul are parter, etaj si mansarda. Liftul se foloseste numai cu... cartela camerei.
O receptionera suficient de afectata, probabil ingrijorata de criza economica mondiala ne-a solicitat documentele, cu hotarare mai putin diplomatica, deh... formatie nemteasca si ne-a repartizat camera.
Era suficient de tarziu pentru a face comentarii de politete asa incat ne-am indreptat spre camera situata la mansarda. Am inteles ca celelalte camere erau deja ocupate si de fapt am remarcat acest lucru a doua zi dimineata la micul dejun si mai ales in parcarea plina de masini.
Oricum am remarcat multe masini cu numere de Germania si Austria, iar Ljubljana chiar mi s-a parut a forfoti dis de dimineata de activitate.
Camera avea forma dreptunghiulara, mare in lungime si mica in latime, cu doua ferestre nu foarte mari, fiind situata deasupra receptiei si a restaurantului.
In camera se afla un pat mare, matrimonial, iar lateral mai exista un pat. pentru o persoana matura. De fapt, camera era de 3 paturi.
Mobila suficient de noua, culoare mahon, cu birou, noptiere, sifonier, birou, TV, A/C cu putere mai mult decat modesta, frigider absolut gol.
Datorita faptului ca era situata camera la mansarda a fost foarte cald iar A/C nu a putut mentione o temperatura rezonabila pentru a ne odihni.
Mocheta curata, lenjeria curata, perdelute la ferestre
Baia a fost insa extrem de modesta.
Foarte mica ca dimensiuni, in interior se afla toaleta, ghiuveta cu feon, dus cu cadita, fara nici macar o perdea in dotare, asa incat baia era o mica piscina dupa folosirea dusului. In baie am gasit doar 2 sapunuri si 2 prosoape unul mic si unul mai mare. Am solicitat la receptie sa primim prosoape, dar ni s-a spus ca fiind ora foarte inaintata nu mai poate lua din magazia de materiale alte prosoape.
Totodata in baie peretele si tavanul erau usor afectate de mucegai si vopsea.
Am sperat ca la micul dejun ne va trece supararea, insa dezamagirea a fost si din acest punct de vedere suficient de mare.
Sala de servire a micului dejun, aceeasi cu sala restaurantului nu era mare si nici aranjata in mod special pentru a face placere ochiului. Fetele de masa erau curate si atat.
Micul dejun a fost in program "de criza", as putea spune de criza mare.
Acesta a constat in 2 feluri de cereale, iaurt, cafea foarte slaba calitativ, cateva feliute de cascaval, cateva chifle si un fel de parizer cu aspect indoielnic.
Personalul de serviciu 3 persoane, (dintre care pe una o vazusem cateva momente inainte in parcarea hotelului, maturand si apoi aducand cafeaua in acelasi costum), vorbea tare si deranjant, aproape ostentativ. Aveau ele ceva de discutat in contradictoriu.
Sigur, pentru un hotel de tranzit nu este o catastrofa, insa raportul calitate/pret este neconform cu realitatea hotelului (departarea de centrul orasului, baia cu neajunsurile enumerate, micul dejun mai mult decat modest)
Daca puteti ocoli acest hotel in drumurile voastre prin Slovenia va sfatuiesc sa o faceti. Nimic nu justifica suma platita pentru cazare, chiar daca ni s-a spus ca hotelurile din Ljubjana sunt foarte scumpe, in general. Am verificat pe booking si intradevar hotelul cu o camera pentru 2 persoane se poate rezerva cu 399 lei. /noapte.
Va doresc cazari mai reusite in Slovenia.
Trimis de amero in 20.05.12 15:50:15
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLOVENIA. A mai fost în/la: Maribor
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (amero); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Eu am stat la un Best Western in Ljubljana, nu-mi aduc aminte daca v-am povestit de el anul trecut, si totul a fost super ok. Orasul l-ati vizitat?
@alinapopi: buna ziua
greseala a fost ca nu am sunat din timp la Saint Monts (care e superb) sa spunem ca intarziem, si asa au anulat rezervarea - am vrut sa pun 2-3 poze dar am gandit ca totusi nu trebuie sa amestec lucrurile.
la Stil am nimerit la ora 23,00 si nu mai puteam sa mergem, veneam de la Riccione/Italia si eram obositi.
Ljubjana este teribil de frumoasa, nu am apucat sa scriu insa Mariborul m-a incantat cu adevarat.
astept sa povestim mai multe in curand
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)